Haluan vain avautua, jos joku osaa neuvoa, niin kiva vain. Olen ollut 4 v. sinkkuna, enkä kiinnostu kovinkaan helposti tai siis ihastu. Olen nyt töiden vuoksi muuttanut toiselle paikkakunnalle, halu muuttaa takaisin kotipaikkakunnalle on kova. Sitten, tapasin ystäväni kautta erään miehen. Hän ei asu siellä missä olen töissä, vaan vielä vähän kauempana. Noh, minä sitten kiinnostuin tästä miehestä. Ollaan nähty muutamia kertoja ja jutellaan paljon. Tällä hetkellä välimatka on vain 150 km. Mutta, ikinä ei voi tietää tuleeko tästä mitään, mutta olen pohtinut paljon, entä jos rakastunkin häneen. Olemme kotoisin eri puolilta suomea. En usko että jaksaisin etäsuhdetta kauaa. Nykyisellä paikkakunnallani tuskin asun enää kauan kun työt loppuvat. JOs meille kehittyy aito suhde, mitenhän sen sitten ratkaisee. Haluaisin tosiaan lähemmäs kotipaikkaani, mutta tälle miehelle lähteminen ei olisi varmaan niin helppoa. Hänellä on kuitenkin vakityö, oma asunto. Minulla taas ei mitään tuollaista sitovaa. Ainoastaan ikävä kotiin. Mutta niin, turha näitä on kai miettiä tässä vaiheessa..kyllä se vain mietityttää, että miksi helkkarissa sitä pitää mennä ihastumaan mieheen joka asuu suomen toisella puolella! :/
Mitenhän tässä käy?
pällä
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,342200Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921995Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881961MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131673Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241637Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4911527Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11514Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491330Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761228Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351199