Mieheni on rakastunut toiseen

Onnetontaon

Mitä teen kun mies on rakastunut toiseen. Meillä on kaksi lasta. Rakastan miestäni edelleen. Suhdetta on jo jatkunut aika pitkään enkä tiedä mitä teen. Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Tuliko mies järkiinsä ja jäi perheen luo, vannoiko vielä joskus rakkautta? Mitä teen?

32

5962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meiju

Ei ole omakohtaista kokemusta mutta vastaan silti, kun niin kirpaisi lukea tilanteestanne..

En usko, että kukaan hankkiutuu uuteen suhteeseen "ilman syytä". En nyt tarkoita että sinussa puolisona olisi vikaa, vaan pikemminkin sitä että tiedostaako miehesi mitä hän on tästä sivusuhteesta hakemassa? Jännitystä? Seksiä? Ymmärrystä? Läheisyyttä? Vai onko perhe-elämä raskasta ja kun joku tarjoaa kaipaa kepeää kivaa, niin ei voi kieltäytyä? Neuvoisin keskustelemaan miehen kanssa syistä, jotka nykyiseen tilanteeseen ovat johtaneet, mikäli teillä yhä keskusteluyhteys on?

En osaa muuta sanoa kuin että sympatiani ovat puolellasi. Aivan kauhea tilanne, kun on lapset ja kaikki.. :( voimia ja viisautta keskusteluihin ja päätöksiin!

• lifemocker

kyllähän se usein niin on, että teidän suhteessanne on jotain vikaa, kun muut ihmiset alkavat kiinnostamaan enemmälti... eihän sitä kukaan nyt toimivaa suhdetta jätä

• ei se mene aina niin

Nyt lifemocker on väärässä. Se ei aina mene noin. Miehellä voi olla omia ongelmia . Toki suhteessa on huonojakin jaksoja, hyvässäkin suhteessa. Niiltä ei voi välttyä, ne ovat kasvun paikkoja molmmille. Silloin voi joku ulkopuolinen päästä livahtamaan väliin varsinkin jos niitä puidaan jonkun muun kuin se puolison kanssa.
      Se ulkopuolinen, väärä tuki, voi tuntua että saa sitä tukea ja huolenpitoa joltain muulta. Ja mitäs sitten tapahtuukaan....

• lifemocker

tottakai siinä itse tavallaan ulkopuolisen tuen kumppaninsa edelle valitsee, mutta sitä ennen pitää olla jo suhde ahdingossa, että tuntee, ettei voi omalle kumppanilleen avautua (tai kun suhteen ongelmia ei ole saatu ratkaistua)

• false error
        lifemocker kirjoitti:

tottakai siinä itse tavallaan ulkopuolisen tuen kumppaninsa edelle valitsee, mutta sitä ennen pitää olla jo suhde ahdingossa, että tuntee, ettei voi omalle kumppanilleen avautua (tai kun suhteen ongelmia ei ole saatu ratkaistua)

Se että ajattelee ei tarkoita että se olisi välttämättä totuus,varsinkin jos ei edes yritä!Nää on näitä vieraan pillun vonkujien,pikkupojan asteelle jääneiden tekosyitä.Kuvittelevat että uutta hoitoa todella kiinnostaa paskan vertaa äijän henkiset tai fyysiset ongelmat vaimon kanssa,ellei sitten halua saada miestä omakseen jolloin joutuu esittää että kiinnostaa.

• höpö höpö

Kyllä niillä varatuilla jotka mua ovat yrittäneet on se vaimosta valittaminen ollut keino yrittää päästä pöksyihin kusettamalla että asiaton huonostikin ja kauheita valheita on tullut kuultua myös,suurin osa täyttä palturia. Älkää uskoko varattujen valituksia ta pettäjien selityksiä kun usein syy on nimenomaan siinä että kaikki on liian hyvin,liian arkista miehen narsistiselle egolle.

• Rikki revitty

On kokemusta. Rakastui toiseen. Jätti minut ja lapset. Koskaan en saanut järkevää syytä mihinkään. Koskaan ei myöntänyt olevansa rakastunut toiseen. Se tuli tietooni myöhemmin. Toinen lapsistani masentui ja nyt olen hankkinut hänelle hoitoa. Samoin masennuin itse, kun en enää jaksanut kaikkea sitä tuskaa, mitä jäi jäljelle. Se repii ihmisen rikki, lopullisesti. Ei jaksa arkea, ei mitään. Kaikesta huolimatta on ikävä. Oltiin yhdessä 20 vuotta. Hyviä muistoja on paljon. Mies ei tullut takaisin, enkä enää huolisikaan. Tulkoon onnelliseksi uuden naisensa kanssa. Minä jatkan elämääni. Koetan saada jotain tolkkua tähän kaikkeen...

• anteeksisaanut

Hei,
      kerronpa oman tilanteeni. Rakastuin ja ihastuin työkaveriini. Suhteemme kesti aika kauan; loppujen lopuksi jouduin tilanteeseen, jossa piti valita. Valitsin vaimoni ja lapseni. Miksi? Olimme olleet jo yli 25 vuotta naimisissa - kolme lasta. Mietin todella pitkään, että mitä seuraa, jos eroamme. Kuka kestää ja mitä. Ajattelin, että lapseni eivät kestäisi eikä varmasti vaimonikaan. Ja loppuen lopuksi tulin siihen päätökseen, että itsekään en kestäisi eroamisen tuskaa, jos eroaminen tapahtuu tällä tavalla. Entäpä sen jälkeen? Kävimme pitkiä ja syvällisiä vaiheita keskustellen, yhteistä aikaa ottaen, ja enen kaikkea anteeksipyytäen. Minä itse tarvitsin vaimoltani anteeksiantoa teoistani. Tiesin tehneeni todella hirveän teon. Sain anteeksi. Miksi? Ehkä kumpikin ymmärsimme, että emme olleetkaan tehneet parastamme toistemme eteen. MInä otin vain sen väärän askeleen eri suuntaan. Entäpä nyt? Elämä on näyttänyt todella hienolta (kestänyt seitsemän vuotta), olemme läheisempiä kuin koskaan aiemmin, rakastan vaimoani ja lapsiani todella syvästi.
      Ja vielä, näin sattumalta tätä toista naista (tervehdin ystävällisesti hänen tervehtiessä ensin) - en tuntenut mitään häntä kohtaan. En vetoa enkä myöskään inhoa tai vihaa. Hän oli minulle yksi nainen muiden vastaantulevien joukossa. Tiedän hänen jääneen katsomaan perääni...
      Mitä tästä voisi siis oppia; mahdollisuus jatkaa yhdessä on olemassa, vaatii varmaankin paljon molemmilta, että se onnistuu. Itse koen, että avain siihen on ollut meillä ainakin anteeksiantaminen, rehellinen toisen hyväksyntä rikkirevittynä ja rakkautta tarvitsevana. Voimia sinulle.

• Sekametelisoppa

Upea valinta! Tämä on "niin myötä- kuin vastamäessä" -ajattelua. Oivaltava sana on anteeksianto ja hyvänä kakkosena tahto.

Toivon, että pääsemme mieheni kanssa samaan. Hän ei ole vielä päättänyt, mitä aikoo valita: perhe vai erhe, shekki vai rekki.

• justnoin1

hyvin kirjotettu "anteeksisaanut" olen kohtalotoverisi. kaikki mitä kirjoitit olisi voinut olla minun kirjottamaa. tuntu hyvältä lukea tuo juttu...näin se menee kun rakkaus ja järki voittaa...näin meilläkin asiat meni. mukavaa loppuelämää sinulle.

• ole rehellinen

Mutts kerrohan rehellisesti edes meille mikä oli totuus pettämiseen? Villi arvaus:vieras uusi ja nuorempi pillu.Kerroitko tämän vaimollesi rehellisesti ja annoitko vainosi käydä myös naimassa nuorta hyvä kroppaista- ja kullista miestä?

• jätät vaan
        Sekametelisoppa kirjoitti:

Upea valinta! Tämä on "niin myötä- kuin vastamäessä" -ajattelua. Oivaltava sana on anteeksianto ja hyvänä kakkosena tahto.

Toivon, että pääsemme mieheni kanssa samaan. Hän ei ole vielä päättänyt, mitä aikoo valita: perhe vai erhe, shekki vai rekki.

Jätä mies heti kun tulee takaisin ja takaisinhan se tulee jos uskoo ettei uuden vosun kanssa onnista,eihän sitä tyhjin käsin kannata jäädä...

• Mietintämyssyä

Ei saa jäädä lapasena odottamaan toisen päätöksiä! Pitää aloittaa oma ajatusmyssy, mitä itse haluaa omalta elämältään ja millaisen elämän haluaa omille lapsilleen tarjota ja miten tuon elämä lasten ja itsensä parhaaksi parhaiten onnistuu, millaisin omin päätöksin.

Kandee miettiä menneet. Mm. kuinka vastuullisesti ja velvollisuudentuntoisesti tuo "toiseen rakastunut" on huolehtinut omasta osuudestaan kodissa ja vanhempana. Kuinka paljon hän viettää vapaa-aikaa ja antaa aikaansa omille lapsilleen. Kuinka hän kotona käyttäytyy, poissaolevasti ja ärjyenkö vaiko osallistuen aidosti, iloisena ja lasten kehitystä tukevalla tavalla vanhemmuuteen ja lalsten elämään. Hoitaako hän mallikelpoisesti sukulaissuhteet. Onko hänen alkohoinkäytöstään haittaa perheessä ja lapsille. Esiintyykö hän humalassa omien lastensa edessä joka kuukausi tai useammin. Vai katoaako hän kuukausittain kodista omille ryyppyreissuilleen jättäen lapset sinun vastuullesi.

Epätasa-arvoinen perhetilanne, vastuuttoman eduksi oon voinut syntyä pikkuhiljaa niin, että ylivastuun ottanut osapuoli ei edes tajua, että on pahasti hyväksikäytetty vastaten yksin perheen arjen sujumisesta toisen mennessä omissa menoissaan.

Voi olla että kun mietintämyssy on ollut tarpeeksi pitkään päässä, huomaa että "toiseen rakastunut" puoliso ei ole paras elämä itselle eikä edes lapsille ole paras elämän tuollaisen ihmisen perheessä eläen

Kenelläkään vastuullisella, työssäkäyvällä perheenvanhemmalla, joa hoitaa aikuisen velvoitteensa hyvin, ei ole omaa vapaa-aikaa niin paljon, että ehtisi luomaan aidon rakkaussuhteen oman perheensä selän takana ja "rakastua toiseen".

Minun nenääni näiden "mulla on pieniä lapsia mutta rakastuin toiseen enkä nyt tiedä mitä elämältäni haluan" ihmisten mielenmaailman lantakasa löyhkää
      pahasti, pelkästä yleiseen ajatteluun perustuen. On ollut palstalla esillä aiemmin, näiltä ihmisiltä saa näihin hajuihin kaikenlaista vihaista ja itsekästä palautetta tyyliin "vanhemmallakin on oikeus omaan aikaan jne" , ""mullakin saa olla oma elämä", mutta puolisoidensa ajankäytöstä tai ylikuormittamisesta he eivät välitä.

Heillä on aikaa nauttia omasta elämästä ja rakastua sillä aikaa kun puoliso hoitaa kodin ja lapset, joten vanhemmuus ja parisuhde on ihan varmasti epätasapainossa.

• Anonyymi

Entä jos mies katoaa ryyppyreissulleen ja nainen pyytää kaverinsa kotiin katsomaan leffaa sillä aikaa kun valvoo lasten unta, jos tuosta suhde tulee niin kumpi on ollut se vastuuton...

• kohta poikamies

Minulla on tällä hetkellä juuri samanlainen tilanne aloittajan kanssa. Olen mies ja minulla on kaksi lasta. Vaimoni rakastui toiseen mieheen ja on nyt ihan sekaisin juuri tyyliin: "mulla on pieniä lapsia mutta rakastuin toiseen enkä nyt tiedä mitä elämältäni haluan". Aluksi olin aivan järkyttynyt tilanteesta. Tunnustuksesta on nyt noin kuukausi aikaa.

Käymme molemmat terapiassa. Minä lähinnä parisuhdetilanteen tuoman ahdistuksen takia (nosti pintaan kaikki traumat), vaimo taasen masennuksen ja tämän rakastumisen takia. Olen hyvin analyyttinen ihminen. En ole ollut ollenkaan hysteerinen, levoton kyllä ja todella ahdistunut.

Vaimo pyytää antamaan aikaa, että hän saisi päänsä selväksi ja tietäisi sitten, mitä elämältään haluaa. Perhe on kyllä hänelle tärkeä, mutta ei pysty elämään kanssani koko elämää, jos rakastaa toista miestä. En kyllä itsekään alkaisi kynnysmatoksi.

Meillä on siinä mielessä hyvin asiat, että vaimoni ei ole heti lähdössä miehen perään. Jos eroamme, vaimoni muuttaa yksin. No muuton jälkeen minulle on ihan sama, meneekö hän kimppaan rakkautensa kanssa.

Yritämme rauhoittaa tilannetta ja olemme sopineet, ettei päätöksiä tehdä tämän vuoden puolella. Jos tilanne on vieläkin epävarma, annan aikaa siihen saakka, kunnes nuorempi täyttää kolme vuotta. Sen jälkeen vaimo saa kenkää ja otamme asumuseron.

Aloittaja ei kertonut, onko heidän suhteessaan näkyviä ongelmia tai riitoja. Meillä on ollut hyvä suhde siinä mielessä, että olemme selvittäneet ja sopineet kaikki asiat. Riitoja on ollut aika vähän. Ulkopuolisen silmissä olemme olleet hyvä pari. Olen itse käyttäytynyt vaimoani kohtaan väärin olemalla paljon tietokoneella iltaisin. Ajattelin itseäni, kun pienet lapset saimme iltaisin nukkumaan. Emme hoitaneet suhdettamme, emme jakaneet kaikkia tärkeitä asioita keskenämme syvällisesti. Kamppailimme uupumuksen rajoilla monta vuotta pienten lasten kanssa, kunnes vaimoni masentui. Terapian aloittamisen jälkeen hän on alkanut kertomaan huonoja puolia suhteestamme. Olen ne kyllä tiennyt ja olemme niistä ennenkin puhuneet, mutta kipeää se tekee silti.

Ongelmia siis on varmasti, kun puoliso rakastuu toiseen. Uusi ystävä voi tulla henkiystäväksi, eli parhaaksi ystäväksi. Silloin tilanne on vaikea. Minulla on juuri tuo tilanne. Olisikin pahus se ystävä ollut nainen!

Loukkaavinta tässä kriisissä on se, että vaimoni haluaa selvittää, olisiko se uusi mies parempi hänelle. Hän ei halua ratkaista asiaa vielä, lasten ja masennuksen takia. Se on sinänsä hyvä, ettei tee mitään ratkaisua hätäisesti. Mutta kun vaakakupissa painaa puoliso, lapset, menneisyys, lupaus, kiintymys, maine ja vastassa on vain yksi mies: eronnut, perheellinen, pettäjä, valehtelija, vaimoaan hakannut; toisaalta komea, mukava ja syvällinen.

• Ei ole parempi

"vaimoni haluaa selvittää, olisiko se uusi mies parempi hänelle."

Sinisilmäisyys on huipussaan. Miehet tietävät, mikä on todellinen tavoite kusettavalla 'pelimiehellä', joka vikittelee pienten lasten äidin sänkyyn. Pelimiehet valehtelevat ummet lammet ja esittävät rakastunutta, ja nauttivat sitten salaisesti että saivat, partavesimainoksen mukaan, 'enkelinkin lankeamaan itseensä'.

Yksinkertainen ja pelimiehissä kokematon nuori äiti, jolla ei ehkä ole ollut irtoseksisuhteita edes nuorena kuvittelee aidosti että nyt on hurmaavan charmikas ja upea, täydellinen mies on rakastunut häneen itseensä. Hän ei tiedä, että liukaskielisellä miehillä on yhtä aikaa kierroksessa useita samanlaisia säätöjä, ja kaikki mitä mies puhuu on pelkkä kusertusta, työstä, rakkaudesta omaisuudesta, mistä vaan-

Pelimies ei ole parempi, mutta vaimosi ei saa sitä selville ennen kuin eroaa. Viimeistään silloin tuo mies livahtaa pupuna ja nopeasti karkuun eronnen naisen elämästä. Tyhmimmät eronneet naiset eivät ymmärrä vieläkään mitä oikeasti tapahtui vaan haikailevat yksinhuoltajana omassa tunnesoopassaan ihmettelen elämäänsä, pelimiehen perään yhä vain itkien.

• Ei ole parempi
        Ei ole parempi kirjoitti:

"vaimoni haluaa selvittää, olisiko se uusi mies parempi hänelle."

Sinisilmäisyys on huipussaan. Miehet tietävät, mikä on todellinen tavoite kusettavalla 'pelimiehellä', joka vikittelee pienten lasten äidin sänkyyn. Pelimiehet valehtelevat ummet lammet ja esittävät rakastunutta, ja nauttivat sitten salaisesti että saivat, partavesimainoksen mukaan, 'enkelinkin lankeamaan itseensä'.

Yksinkertainen ja pelimiehissä kokematon nuori äiti, jolla ei ehkä ole ollut irtoseksisuhteita edes nuorena kuvittelee aidosti että nyt on hurmaavan charmikas ja upea, täydellinen mies on rakastunut häneen itseensä. Hän ei tiedä, että liukaskielisellä miehillä on yhtä aikaa kierroksessa useita samanlaisia säätöjä, ja kaikki mitä mies puhuu on pelkkä kusertusta, työstä, rakkaudesta omaisuudesta, mistä vaan-

Pelimies ei ole parempi, mutta vaimosi ei saa sitä selville ennen kuin eroaa. Viimeistään silloin tuo mies livahtaa pupuna ja nopeasti karkuun eronnen naisen elämästä. Tyhmimmät eronneet naiset eivät ymmärrä vieläkään mitä oikeasti tapahtui vaan haikailevat yksinhuoltajana omassa tunnesoopassaan ihmettelen elämäänsä, pelimiehen perään yhä vain itkien.

Naristiset naiset voivat käyttäytyä myös pelimiehen tavoin, mutta heitä on vähemmän. Miehiä tunteellisemmat naiset salasuhteilevat usein oman tunnesoopansa sokaisemina uskoen sokeana naisviihteen manipuoloimana romanttisiin hölynpölyihin ja salasuhteen tarkoittavan suurta rakkautta.

• aikuinen nainen

Olisiko kuitenkin niin,että vaimosi on vain ihastunut toiseen mieheen!??? Varsinkin ,jos teillä ollut etäiset välit ja yhteisen ajan puute! Varsinkin masentunut ihminen ei välttämättä tunnista tunteidensa oikeaa tilaa. Anna vaimollesi aikaa. Tue häntä ja ole läsnä. Voipa hyvinkin olla,että painatte lasten kanssa vaakakupissa paljon enemmän,kuin hänen uusi" tuntemattomampi" tuttavuus! Vielä,kannattaa vaimoa järjellä valistaa,että naistenhakkaaja ei ole kenellekkään hyvä puoliso,ilman terapiaa.

• särkynyt

mulla on ihan sama juttu menossa ja elämä tuntuu raskaalta.
      mies löytänyt uuden naisen jonka kanssa haluaa olla eikä minun ja pienten lsaten kanssa.
      16 vuoden liitto ei merkkaa mitään enää. mies on ihan sekaisin tällä hetkellä eikä tiedä mitä tekisi, haluaa vaan olla tekemisissä uuden naisen kanssa.
      raskasta.

• eiparanevaihtamalla

Kyllä on hullua touhua miesten osalta! Liekö hukassa identiteetin ja itsensä kanssa...:S ! Luulisi asioiden olevan: game over,kun ollan naimisissa ja lapsiakin olevan!!!! Miksi/ miten ihmeessä eroamisesta tehty niin helppoa!Se on väärin!!!!!!!! Ja lapset kärsivät. Onko itsekkyydellä loppua

• miäs11
        eiparanevaihtamalla kirjoitti:

Kyllä on hullua touhua miesten osalta! Liekö hukassa identiteetin ja itsensä kanssa...:S ! Luulisi asioiden olevan: game over,kun ollan naimisissa ja lapsiakin olevan!!!! Miksi/ miten ihmeessä eroamisesta tehty niin helppoa!Se on väärin!!!!!!!! Ja lapset kärsivät. Onko itsekkyydellä loppua

Joskus paranee vaihtamalla.

• tibialis

Kyllä vannoa voi kuka tahansa taivas auttakoon

Mennyt ei koskaan palaa...miksi sitä ei opita

• Nähty on

Pettäjät ei opi koskaan, elleivät itse joudu kokemaan sitä petetyn tuskaa. Parasta terapiaa olisi maistaa omaa lääkettään. Liiallisella ymmärtämisellä petetty tekee vain pettäjän olon helpommaksi ja itselle jää loppuelämäksi möykky sisimpään.

• Näin on

Joskus vaan löytyy parempi. Joskus vaan rakkaus häviää ja rakastuu toiseen. That's life.

• saisivat hävetä

Ei rakkaus mihinkään häviä, sillä se on PÄÄTÖS, ei tunne!
        Avioliittolupauksessa kysytään tahdotko rakastaa, ei kysellä sen hetkisiä huumaavia onnen tunteita, vaan PÄÄTÖSTÄ, TAHTOA, sillon, kun TULEE vastoinkäymiset ja vaikeudet, joita useimmiten tulee. Harva pari selviää helpolla, jos kukaan! Ei mikään huumaava onnentila kestä koko aikaa, mutta luja päätös ja tahto sitoutua KESTÄÄ, myös viettelykset ja ihastumisen tunteet - lankeamatta VÄÄRÄÄN!
        Moni itse väärin tehnyt ja toisen mukaan lähtenyt selittelee tekojaan itselleen parhain päin, mutta unohtaa, että se rikoskumppanin ex-puoliso KÄRSII ja lapset kärsivät, vaikka yrittävätkin sopeutua tilanteeseen. Toisen tuska ei paljoa paina oman itsekkyyden edessä! Omahyväsyys ja itsekyys onkin htvin selvästi havaittavat piirteet niissä, jotka puolustelevat hairahduksiaan tai sen toisen eroamista omasta puolisostaan hänen takiaan. Yököttävää! Ikäänkuin sillä saisi huoruuden hyväksytymmäksi ja peitettyä hylätyn itkut ja tuskat, suljettua korvansa niiltä! Parasta olisi, että jokaineaviorikollinen ja rikoskumppaninsa joutuisivat vastuuseen rikoksistaan, sillä aviorikokset ovat jo yhteiskunnallisesti ajatellen valtava sekä henkisten että materialististen pääomien menetys terapiakuluineen, oikeudenkäynteineen, heikomman asumistukineen ja lasten avustuksineen, saati menetettyine työpanoksineen! Kuka huoraaja ajattelee tällaisia pettessään OMAT lupauksensa rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä ja noudattaessaan viettiensä himoja? Vain järjetln saattaa rakkaansa siihen tilanteeseen, että ainainen tuska, ahdistus ja ikävä jäytää petettyä! Kylmä ja kovasydäminen pitää ihmisen olla, että SÄRKEE sen ihmisen sydämen, joka luotti, joka eli vain hänelle ja perheelleen, joka uskoi ja toivoi, ja pettyi! Näille aviorikollisille tulisi uudelleen säätää rangaistus rikoslakiin, sillä pahemmin ei voi lähimmäistään kohdella kuin aviorikolliset tekevät! Ennen he istuivat kirkon eteisessä jalkapuussa kaikkien ylenkatsottavina ja häväistävinä ja se, joka oli joutunut petetyks, nautyi muiden ihmisten hoivaa ja tukea. Nyt on kuin petturit saisivat mellastaa mielin määrin, rikkoa ja irstailla, eikä muuta kuin peitellään rikokset ja halveksitaan sitä, joka eniten kärsii! On maailma siltäkin osin jo loppuaan kohti kulkemassa, enkä ihmettelisi, vaikka juurikin ihmisten pahuus olisi syy, jonka takia tämä kaikki tuhoutuu. Kuten avioliitot ja perheet ja lapsilta onnelliset kodit! Petturit ovat niistä vastuussa!

• 6 + 5

Herää vain kysymys, että mikä meitä ihmisiä nykyään vaivaa. Jätetään perheet ja puolisot joiden kanssa on pitkään seurusteltu tai oltu yhdessä. Haetaan sitä seuraavaa kiksiä aidan toiselta puolelta.

Taidan olla jo 35 vuotiaana tästä nykymenosta jotenkin ulkona. Itse uskon miehenä, että pitkä parisuhde arkineen kaikkineen on parasta mitä voi saada eikä se parane juoksemalla kukasta kukkaan.

• vaimo5

Voi kun minunkin mieheni ajattelisi noin.

• jepjep...

Kyllä se valitettavasti on niin että pettäjä on aina pettäjä. Koskaan ei voi olla varma että koska tulee seuraava kerta.
      Jos ehkä pystyisitkin antamaan anteeksi niin pettämistä ei voi koskaan unohtaa.
      Pystytkö elämään sen kanssa?
      Jos luottamus kumppaniin menee niin sitä ei helposti saa takaisin.

• 15 + 19

Keskity lapsiisi. Anna lapsillesi kaikki aikasi ja rakkautesi. Anna miehen tehdä rauhassa oma päätöksensä. Mitä tahansa teetkin et voi väkisin vaikuttaa miehesi tulevaan päätökseen. Ala elää itseäsi ja lapsiasi varten. Jos miehesi jää ja päätätte vielä jatkaa, niin kaikki positiivinen on vain bonusta.

Tiedän. Tyhjiä sanoja ja helpommin sanottu kuin tehty. Mutta toivon, että miehesi tulee vielä järkiinsä ja palaa perheensä luokse.

• petturien tekstiä

Jaa onko selviö että se jätetty ottaa petturin takaisin?
      Eikö ole mahdollista että perhe ja etenkin lapset ovat kärsineet erosta liikaa.
      Voiko olla että jätetty ei halua tulla enää jätetyksi,joka saman puolison kanssa olisi toden näköistä.
      Onko jätetty tyytyväinen sinkku elämään?
      Onko hän löytänyt uuden?
      Aika yksipuolisesti te ajatteleette että se jätetty on aivoton luuseri joka vollottaa sitä pettäjää takaisin.

• Tuska ei hellitä

Minulla on kolme lasta edellisestä suhteesta ja yksi yhteinen lapsi entisen kanssa joka lähti 20 vuotiaan matkaan. Edelleen ovat yhdessä. Tuska ei ole hellittänyt minulla. Itken joka päivä ja kysyn vain miksi miksi miksi. Mieheni ei edes kertonut että on rakastunut toiseen, jätti vain minut. Sain asian selville kun olin ystäväni ja hänen lapsien kanssa kävelyllä kun huomasin oman lapseni leikkimässä puistossa toisen naisen (sen 20 veem )kanssa...ja mieheni seurassa. Silloin tajusin tilanteen että hän petti minua.

• Anonyymi

Anna mennä menojaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      103
      2626
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2355
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      19
      2188
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1747
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      113
      1580
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      163
      1307
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      272
      1119
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1014
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      79
      966
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      178
      920
    Aihe