11v Poika

11V

Moi ooon 11v poika ja olen ihastunut minun luokkalaiseen :)... Olisiko vinkkejä iskemiseen :)??

14

306

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +.+

      Se ei ainakaan ite sano sulle mitään vaikka tykkäis susta koska tytöt haluaa että pojat alottaa t:11tyttö:)

    • lifemocker

      tarttis varmaan jutella sille ja tutustua?

    • Pokemon mestari

      Kehu sen Pokemon-kortteja

      • ... 11V

        en kyl halunnu tommosia Pokemon shaibaa tänne et moimoi


      • Pokemon mestari
        ... 11V kirjoitti:

        en kyl halunnu tommosia Pokemon shaibaa tänne et moimoi

        Onko Digimoni nykyään tuon ikäisillä se kovempi juttu?


      • miettikääviddusitä
        Pokemon mestari kirjoitti:

        Onko Digimoni nykyään tuon ikäisillä se kovempi juttu?

        joo moro tos iäs ei vittu kandee hankkii muijii ku ne tytöt on nii paskahousui tos iäs et ootat vaa et ne kasvaa fyysisesti ja henkisesti nii sitte vasta meet juttusille ja sitä paitsi sul on viel monta kymmentä vuotta aikaa jahdata muijii ja ookko ees kysyny itteltäs et tarviikko jotai tyttöi sun kimppuus??? et kuule ny vaan vartoot muutaman vuoden nii sitte alat jahdata niitä! jos oot vaa nii masentunu nii mee vaa vispaa sitä moloo


    • 18+7

      "Otaks poskeen ?" Kysymys lämmittää tytön kuin tytön, iästä riippumatta. Suosittelen lämpimästi ! :)

    • Tai ehkäpä olisi parempi, jos lapset eivät vielä miettisi tuollaisia asioita.

    • 12v tyttö

      No hymyile sille ja jos satutte istumaan vierekkäin nii voisit koskettaa sitä esim. reiteen tai käteen. Iske silmää ja yritä päästä sen lähelle. Oo sen puolella asiassa kuin asiassa. Puhu sille ja pyydä ole väljällä kahestaa ja juoskaa muita ennen johonkin piiloon nii et ne ei seuraa. Ei heti mutta jonkun ajan päästä voisit antaa poskipusun vaikka keskustelun lopuksi

    • Mäki(eiku kumpu)

      Oon ite 11 v tyttö ja tykkäisin jos joku poika tulis sanoo esim haluisiks tulla meille tänään tai jotain sellast. :P jos tyttö kysyy esim. Ootko tosissas ni anna poskipusu

    • spac

      Ite en ainakaa lämpenis millää vitun poski pusuil jos oisin muija. Jos ny haluut sen ton ikäsen iskee, nii meet vaa siihe joidenki frendies kaa ja vedät vaa suoraa kunnol huulil. sil ainaki tulee tuloksii toisinku jollai vitun poski pusuil. Tai jos et haluu tota tehä nii vittu osotat sensille sit mite haluut, mut en mä sinunna ikeest mitää sössötys hymyily poski pusu juttui käyttäs (sillä ne ei toimi)

    • qqwu

      Oon 11v tyttö ja ite lämpenisin jos joku pouika iha suoraa sanos et tykkää musta, koska turhat tommoset lässytykset on ihan turhia.

    • Anonyymi

      oo oma ittes

    • Anonyymi

      Onks sull viimeset hampaat?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe