Kuppi teetä
Omena
Munaleipä
Vastaukset 21
- kukko&kana
Tuoreesta munasta
- jääkaapin valo
Huominen aamiainen: jääkaappi tyhjä, joten hyvä syy nukkua pitkääääääään
Aamiainen on mun heikko kohta, useimmiten jää pelkkään kahviin.
- annina.
Aamiaiseksi jugurttia marjoilla. Janojuomaksi lasillinen vettä.
Ei ole aikaa lorvia. Pitää tsekata mailit ja viestit.- annina.
Tänään vauhdilla lusikoitua mansikkajugurttia.
Vesipullo mukaan ja menox. ===> Viuhh! Pam! ====> ......
Lasillinen vettä. Kuppi kahvia.
Turkkilaista jogurttia, vadelmia päällä. Keitetty kananmuna. Ja tärkein: iso kuppi maitokahvia.
https://sphotos-a-ord.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/p480x480/1185109_514672381935408_820099456_n.jpgDorkaM kirjoitti:
Kahviin tulee kermaa. Paljon kermaa. Erityisesti ei mitään kevytlitkua.
Eiku punaista (hyla) maitoa!
- ....
Jogurttia mansikoilla, 3 min. kananmuna ja paljon kahvia. Maidolla.
- mustana sekin
Pelkällä yhdellä kupilla kahvia aamiainen hoidettu jo vuosia.
- Kyöstix
Joku tutkimus väitti, että aamiainen on päivän tärkein ruokailu.
- ravintotutkija
Hei! Tsekatkaapa jääkaappinne, onko siel muutakin ku valo?
Eihän mun jääkaappiin kohta mahdu enää edes sitä valoa.
Tällä hetkellä löytyy kurkkua, tomaattia, rasvatonta maitoa, maustamatonta jugurttia, juustoa, appelsiinimehua, salaattia, kesäkurpitsaa, perunaa, kananmunia, oivariinia, rahkaa, raejuustoa, omenahilloa, maustekastikkeita...- kaarlo myöhässä
oasis79 kirjoitti:
Eihän mun jääkaappiin kohta mahdu enää edes sitä valoa.
Tällä hetkellä löytyy kurkkua, tomaattia, rasvatonta maitoa, maustamatonta jugurttia, juustoa, appelsiinimehua, salaattia, kesäkurpitsaa, perunaa, kananmunia, oivariinia, rahkaa, raejuustoa, omenahilloa, maustekastikkeita...pssst....
Kurkku eikä tomaatti eivät kuulu jääkaappiin! Ne pakahtuvat liian kylmässä, eli huoneenlämpö on ok. kaarlo myöhässä kirjoitti:
pssst....
Kurkku eikä tomaatti eivät kuulu jääkaappiin! Ne pakahtuvat liian kylmässä, eli huoneenlämpö on ok.Pidän noista kylmänä, ovat raikkaampia salaateissa, joita väkerrän lähes päivittäin.
Miten kasvikset pakahtuu? :)
- Myymälän Johtaja
Minä vedän puuroa ja ruisleipää läpeen aamulla prkl.
- Yksi Sana
Aika aneeminen on huominen aamupala: Huomenta!
Ei mitään tai max. puolikas banaani ja töissä kahvia pari-kolme kuppia. Lounasaikaan onkin yleensä kova nälkä.
- puuroa ja takas nukk
No siinä sitten heittää veivinsä nuorena mies! Joka lähtee aamulla tyhjin vatsoin duunaamaan, on nelikymppisnä hiekkapatjan alla horsmanjuuria lannoittamassa.
Ei ihmisen pää edes toimi ilman ravintoa, joten oletko b.b töissä työkkärissä, tai kelalla? puuroa ja takas nukk kirjoitti:
No siinä sitten heittää veivinsä nuorena mies! Joka lähtee aamulla tyhjin vatsoin duunaamaan, on nelikymppisnä hiekkapatjan alla horsmanjuuria lannoittamassa.
Ei ihmisen pää edes toimi ilman ravintoa, joten oletko b.b töissä työkkärissä, tai kelalla?Olen jo 40 täyttänyt :s
En ole Kelassa enkä työkkärissä. Yksityisessä yrityksessä, usein on kyllä jotain palaveria jo aamulla missä kahvin kanssa on jotain sämpylää tai täytettyä croissanttia. Mutta ei vaan maistu aamulla mikään ja kiirekin tulee melkein aina. Huono tapa, tiedossa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561294- 19917
- 68772
- 64758
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69718- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131655Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10612Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i11579Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45538- 4522
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �124521- 75508
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 36455
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113454- 16451
- 36437
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26437