Onko tällainen mies melkein efebofiili?

Jooh...

Wikipediassa sanotaan, että efebofiili on aikuinen henkilö, joka tuntee seksuaalista vetoa murrosikäisiin tai juuri murrosiän ohittaneisiin eli noin 13-19-vuotiaisiin nuoriin. Jos siis esimerkiksi 35-vuotias mies tuntee erityisesti vetoa 20-25-vuotiaisiin naisiin, onko hän silloin melkein efebofiili? Ei ihan, mutta melkein.

46

3576

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylpeä efebofiili

Ei ole. 20-25-vuotias nainen on kaukana efebofilien himoitsemista murkuista.

Sinut sen sijaan voisi kirjoituksesi perusteella diagnosoida kateelliseksi kurpaksi.

• 20 - 25 vuotias nainen = Kurppa

• ....................

Olet henkisesti jälkeenjäänyt, ehkä siksi oman ikäiset ei kiinnosta.

• Anonyymi

Hei,Periaatteen mies.
        Miten määrittelet itsesi? Oletko nuori vai vanha?

• No eioo

Ei tietenkään ole. Efebofiilillä tarkoitetaan lähinnä sellaista joka himoitsee pääasiassa vain sellaisia murkkuikäisen näköisiä tyttöjä.

Moni 18-19v taas on ihan aikuisen näköinen, eikä sellaisen "kuolaamisessa" ole mitään erikoista, vaikka mies olisi itse vanhempi.

• Lögiikkaa

Tuolla logiikalla Sauli olisi sitten varmaan pedofiili tai ainakin melkein.

• Anonyymi

Tuolla logiikalla ranskan presidentin Emmanuel Macronin puoliso Brigit on pedofiili tai ainakin melkein.
        Emmanuel Macron näyttää murkkuikäiseltä pojalta

• Ylpeä Pedofiili

Kyllähän tuollaista voisi sanoa jo pedofiiliksi.

• Jooh...

Ylpeä Pedofiili: pedofiili ja efebofiili ovat kaksi eri asiaa. Pedofiili tuntee vetoa alle 13-vuotiaisiin lapsiin, joilla ei ole murrosiän merkkejä. Kun taas efebofiili tuntee vetoa murrosikäisiin nuoriin esim. 14-16-vuotiaisiin.

• Anonyymi

Keskimäärin nainen on täysi nainen noin 10 vuoden iässä.

• kunhan laillinen

olen efebofiili murkut

• M27777

Kyllä minäkin panisin 16-vuotiaita jos vain antaisivat.

• Parasta ennen 20v
        M27777 kirjoitti:

Kyllä minäkin panisin 16-vuotiaita jos vain antaisivat.

Kyllä minäkin panisin 16-vuotiasta, kun nyt löytäisin edes yhden joka on neitsyt ja suostuu korkattavaksi.

• normal vai pedofiili

Entä jos 35v mies tuntee vetoa 13-19v naisiin?

• Anonyymi

Jos 35-vuotias (nainen)
        tuntisi vetoa 13-19v poikiin, niin se 35-vuotias efebofiili kuuluu vankilaan.

35-vuotias on tarpeeksi vanha olla niiden teinipoikien äiti.

• vihainen12345677896

yäk oksettavia ne miehet ketkä himoitsee ja vikittelee alle 16v tyttösiä. Sellainenhan on vielä täysi lapsi!!! Tunkekaa ne kyrvänhajuiset sormenne jonnekkin muualle kuin niihin teini-ikäisiin lapsiin!!

• Kuuma puuma

Taas kaksinaismoralismi jyrää. Vanhempi mies joka haluaa teininaisia on pedofiili ja irstas, nainen joka haluaa nuoria miehiä on vain oman seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva kuuma naaras.

• Anonyymi

Se vanhempi nainen on pedofiili ja irstas, jos hän haluaa teinipoikaa.
        Se nainen kuuluu vankilaan.

Olen täti ja tätinä voin sanoa että,
        Jos joku vanhempi nainen koskisi minun teini-ikäisiin sukulaispoikiini, minä antaisin sille naiselle turpaan ja lähettäisin vankilaan.

Teinipoika on vielä monessa asiassa ihan pikkupoika...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vanhempi nainen on pedofiili ja irstas, jos hän haluaa teinipoikaa.
        Se nainen kuuluu vankilaan.

Olen täti ja tätinä voin sanoa että,
        Jos joku vanhempi nainen koskisi minun teini-ikäisiin sukulaispoikiini, minä antaisin sille naiselle turpaan ja lähettäisin vankilaan.

Teinipoika on vielä monessa asiassa ihan pikkupoika...

No henk. Koht mielipide on, että reilu 20v. Kundeistakin voi löytyä sellasta "miehekkyyttä" mikä sytyttää. Ja huomattu on et ite suht seksuaalisena ihmisenä - itse kohtaamani +27 alkaa jo väsymään sänkypuuhissa. Ruuhkavuosiin päin mentäessä ressi ja elämän realiteetit syö mieskuntoa, ja +30 naisena mun sisukalut huutaa välillä sitä siittämistä. 20-25 kundeillä on myös samat halut, enkä ite tod. eti mitään nuoria, koska sellasten kanssa olis varsin haastavaa rakentaa oikeeta ihmissuhdetta (mikä on kuitenki se perimmäinen ajatus) mut oon onnekas et muutama sellanen "chemistry match) on sattunut kohdalle. Lapselliset piirteet on turn off. Ikäistään älyllisemmät 20-25 miehet, 6/5 sori täti-tyyppi 😘

• Normaali pedofiili

Tunnen seksuaalista vetoa 9-13 vuotiaisiin tyttölapsiin.

• Anonyymi

Tää on tavallaan ihan ymmärrettävää, koska fetissit sun muuta taitaa syntyä niiltä ajoilta, kun oot alkanu "virittymään" seksuaalisuuteen. Kai se oli enemmän kun normaalia olla 9-vuotiaana kiinnostunu 9 -vuotiaasta, ja auta armias jos se naapurin Maija viel vilautti sulle pissavehkeitään. Ruined. Häpeet sit koko elämän ittees, et fiilaat pikku-tyttöjen pimppejä - kiitti Maija. Oon pahoillani sun puolesta. Mut jos oot ikinä tehny mitään näiden halujes eteen, ni toivon et joku leikkaa sun vehkeet irti ja kuolet verenkukkaan hitaasti 3 markkinoiden isointa , chiliin kastettua dildoa persessä.

• Täysin luonnollista

> Efebofiili (myös muodossa hebefiili) jahtaa murrosikäisiä ja kehittyneempiä <

Perustele miten lisääntymiskykyisestä yksilöstä kiihottuminen olisi jotenkin poikkeavaa käytöstä tai jopa mielisairaus?

Koitatko väittää että kun luonnossa susilaumassa narttu tulee kiimaan ensimmäistä kertaa, (jopa jo puolen vuoden ikäisenä) ja lauman johtava uros, joka on vuosia vanhempi, astuu nartun, uros olisi "mielisairas efebofiili" ?!?

Se että ihmiset keksivät luonnon vastaisia lakeja, ei tee siitä luonnotonta tai poikkeavaa käytöstä. Jossain maissa on piereskelykin kielletty lailla, mutta siitä huolimatta ihmiset piereskelevät, koska se on täysin luonnollista.

• Ei 20-25v:hen vetoa tunteva mies ole tietenkään mikään efebofiili. Ihan sama minkä ikäinen mies - vaikka mies olisi 60v.

Yli 20v nainen on jo täysin kehittynyt fyysisesti, ja joku voisi väittää että henkisestikin. (Vaikka todellisuudessa n. 20v ja n. 40v naisten välillä henkisessä puolessa on kyllä yleensä varsin selvä ero)

Mutta järkevä ja realistinen 35v mies ymmärtää että mahdollisuudet oikeaan toimivaan suhteeseen esim. 20v naisen kanssa on aika heikot.

Jos taas puhutaan puhtaasti seksistä, niin siinä nyt ei ole mitään ongelmaa vaikka olisikin tuo ikäero - jos siis sitä naista houkuttaa noin paljon vanhempi mies.

• Anonyymi

Luitko viime viikonloppuna, että tunnetun hengellisen radiokanavan omistaja S.J on koskettanut taaperovauvaa pimpsasta?

• Anonyymi

Kaikkea paskaa ne nykyään keksii

• Anonyymi

Onko 35-vuotias nainen melkein efebofiili,jos hän tuntee seksuaalista vetoa 20-25-vuotiaisiin nuoriin miehiin?

• Anonyymi

Ootkohan sä susi efebofiili? suahan kiinnostaa varhaisaikuiset.

• Anonyymi

Teininainen on paras nainen.

• Anonyymi

• Anonyymi

En tunne "vetoa" mihinkään ikään. Minulle riittää kunhan hän on kaunis kaunotar, siro, kevyt, jolla on pikkuiset kiinteät tisut ja pikkuiset kiinteät pakarat, sileä iho (ei ryppyinen), ja sirot jalat sekä varpit (ilman känsiä ja ilman elefantinnahkaa).

• Anonyymi

Siis kaunotarfiili.

• Anonyymi

Jokainen on melkein efebofiili - pois lukien tietysti ne, jotka ovat. Eihän se vaadi kuin viehtymyksen nuoriin naisiin. Jos sitä ei ole, niin paljoa ei jää vaille, että olisi efebofiili.

• Anonyymi

Perari ku perari. Mitä haet tällä tekointellektuellilla pakinoinnilla?

• Anonyymi

no nyt mä ymmärrän miksi jani 51 vuotiaana tykkäs jutella 11 vuotiaan tytön kaa lasten elämään kuuluvista asioista.

• Anonyymi

Mies joka tuntee "vetoa" 40+ ikänaisiin on siten menopauseofiili.

• Anonyymi

Ei ole. Naiset alkavat menettämään hedelmällisyyttään tuon iän jälkeen, joten tuo on lisääntymisen kannalta optimaalinen ikä. Miehellä taas ikääntyessään on ollut enemmän statusta ja vaurautta perheen perustamiseen, kun nuoret miehet olivat ilman vaurautta ja asemaa yhteiskunnassa. Ihan normaalia biologiaa siis.

• Anonyymi

Naiset alkavat menettämään séksuaalisuutensa (ja séksuaalisen funktionsa) 40+ iässä. Naiset alkavat menettämään hedelmällisyyttään 30+ iässä, nopeasti. Etkö edes seuraa enää uutisia.

• Anonyymi

Kaunotar joka tuntee "vetoa" kykeneviin miehiin, onko erektofiili?

• Anonyymi

Sun kanssa palstapedo tulee olemaan vielä oikein mukavat pelihetket.

• Anonyymi

Ns erebofilia on luonnollista ja oikein. Vaikka koko termi on harhaanjohtava koska kaikki miehet koihottuvat 16-vuotiaista siinä missä parikymppisistä.

• Myöskin useita vuosia nuoremmat kuin 16v ovat seksuaalisesti viehättäviä, ja se on luonnollista. Miehet luonnollisesti kokevat nuoret hedelmälliseksi tulleet naiset seksuaalisesti kiinnostavina. Tämä 16v ikäraja on vain femakkojen kehittämä keino poistaa nuoret naiset parinvalintamarkkinoilta.

• Anonyymi
        Pakarafiili kirjoitti:

Myöskin useita vuosia nuoremmat kuin 16v ovat seksuaalisesti viehättäviä, ja se on luonnollista. Miehet luonnollisesti kokevat nuoret hedelmälliseksi tulleet naiset seksuaalisesti kiinnostavina. Tämä 16v ikäraja on vain femakkojen kehittämä keino poistaa nuoret naiset parinvalintamarkkinoilta.

Koskahan ihan oikeasti olisi levynkääntö odotettavissa, vain ärsyttäviä typeriä seniilimäisiä jankutuksia jotka eivät mitenkään hurmaa sisällöllään.

• Anonyymi kirjoitti:

Koskahan ihan oikeasti olisi levynkääntö odotettavissa, vain ärsyttäviä typeriä seniilimäisiä jankutuksia jotka eivät mitenkään hurmaa sisällöllään.

Lupaan ilmoittaa julkisesti mikäli käy niin että alan pitämään teininaisia seksuaalisesti vastenmielisinä ja sen sijaan pitämänä wanhusnaisia seksuaalisesti haluttavina.

• Anonyymi
        Pakarafiili kirjoitti:

Lupaan ilmoittaa julkisesti mikäli käy niin että alan pitämään teininaisia seksuaalisesti vastenmielisinä ja sen sijaan pitämänä wanhusnaisia seksuaalisesti haluttavina.

älä suotta vaivaudu

• Anonyymi

Noi johtuu yleensä ulkonäöstä kun miesten mielestä yleensä nuorempi näyttää ulkoisesti kauniimmalta kun vanhempi mu onnea teille jotka tykkäätte suhteenne ulkonäölle rakentaa kaatuu varmasti

• Anonyymi

"yleensä nuorempi näyttää ulkoisesti kauniimmalta kun vanhempi"

Säälittää aivotoimintaa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      31
      2883
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      43
      1491
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      941
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      909
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      894
    6. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      51
      868
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      807
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      773
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      172
      762
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      679
    Aihe