Pakko avautua! Olen niin kurkkuani myöten täynnä miheni käyttäytymisestä... Joka kerta kun minulla on huolia ja/tai olen muuten vain pahalla tuulella niin mies muuttuu, hän alkaa tulla myös pahalle tuulelle enkä voi sanoa kaikkia asioita mikä minua painaa vaan joudun jatkuvasti varomaan sanojani! En todellakaan huuda tai hauku vaan haluisin että hän olisi se jolle voisin huonionakin päivänä purkautua. Ja voihan vittu jos erehdyn sanomaan pienenkin kritiikin hänestä ( vaikka sanoisin asiallisesti ) niin sitten se vasta paska luoukkaantuukin ja alkaa heti syytellä minua joka asiasta! Kaikista eniten vituttaa aikaisen äijän ininä miten häntä nyt on niiiiin vittu loukattu ja sitten se alkaakin jo mennä siihen että se paska käyttää kaikkia minun sanojani minua vastaan... esim jos olen kertonut hänelle jotain luottamuksella!! Hän heittäytyy uhriksi ketä vastaan on niin ilkeästi kätyttäydytty ja joka helvetin sanan jonka se suustaan päästää on tyyliin "voi minä raukka" !!! Noh... kun antaa taas pari päivää kulua niin se alkaa näkemään miten idiootti hän on ja lupaa joka kerta olla seuraavan kerran MIES eikä se inisevä tupsahtelija! Nyt alkaa minulla mitta täyttyä tällasen kanssa... enään vaikka saadaan asiat sovittua niin viikon päästä on taas ihan samanlainen tilanne, sillä erolla että aihe saattaa olla eri... Onko kellään kokemusta tällaisesta "suhteesta" jossa toisen ospuolen on oltava aina hyväällä tuullella eikä saa sanoa mitään mikä asia vaivaa?
Inisevä äijä
Kyrsiintynyt
2
217
Vastaukset
- Pinna ei kestänyt
Ei ole. Jätin tuollaisen miehen 2 vuoden seurustelun jälkeen. Olen vain ihminen, elämä on lyhyt. Pinnani ei vain riittänyt lapsen (miehen) hoitoon. Suosittelen samaa sinullekin.
- kyrsiintynyt
Näinpä se taitaa olla.... lopun alkua.... Nyt tilanne se, että hän valittaa luottamuspulaa koska sanoin inisiälle että jos ja kun tämä ei muutu miksikään niin emme tule ennenpitkää olemaan yhdessä.... märisee ja vollottaa ja alkaa kertomaan omia huonoja kokemuksia elämästään.... järki lähtee!! ei helvetti voi olla näin epäkypsä... nyt se todellinen luonne tuli esiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253865Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283580Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42270- 1121694
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181608Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241329Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j137945Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101909Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79855- 86771