Pakko avautua! Olen niin kurkkuani myöten täynnä miheni käyttäytymisestä... Joka kerta kun minulla on huolia ja/tai olen muuten vain pahalla tuulella niin mies muuttuu, hän alkaa tulla myös pahalle tuulelle enkä voi sanoa kaikkia asioita mikä minua painaa vaan joudun jatkuvasti varomaan sanojani! En todellakaan huuda tai hauku vaan haluisin että hän olisi se jolle voisin huonionakin päivänä purkautua. Ja voihan vittu jos erehdyn sanomaan pienenkin kritiikin hänestä ( vaikka sanoisin asiallisesti ) niin sitten se vasta paska luoukkaantuukin ja alkaa heti syytellä minua joka asiasta! Kaikista eniten vituttaa aikaisen äijän ininä miten häntä nyt on niiiiin vittu loukattu ja sitten se alkaakin jo mennä siihen että se paska käyttää kaikkia minun sanojani minua vastaan... esim jos olen kertonut hänelle jotain luottamuksella!! Hän heittäytyy uhriksi ketä vastaan on niin ilkeästi kätyttäydytty ja joka helvetin sanan jonka se suustaan päästää on tyyliin "voi minä raukka" !!! Noh... kun antaa taas pari päivää kulua niin se alkaa näkemään miten idiootti hän on ja lupaa joka kerta olla seuraavan kerran MIES eikä se inisevä tupsahtelija! Nyt alkaa minulla mitta täyttyä tällasen kanssa... enään vaikka saadaan asiat sovittua niin viikon päästä on taas ihan samanlainen tilanne, sillä erolla että aihe saattaa olla eri... Onko kellään kokemusta tällaisesta "suhteesta" jossa toisen ospuolen on oltava aina hyväällä tuullella eikä saa sanoa mitään mikä asia vaivaa?
Inisevä äijä
Kyrsiintynyt
2
205
Vastaukset
- Pinna ei kestänyt
Ei ole. Jätin tuollaisen miehen 2 vuoden seurustelun jälkeen. Olen vain ihminen, elämä on lyhyt. Pinnani ei vain riittänyt lapsen (miehen) hoitoon. Suosittelen samaa sinullekin.
- kyrsiintynyt
Näinpä se taitaa olla.... lopun alkua.... Nyt tilanne se, että hän valittaa luottamuspulaa koska sanoin inisiälle että jos ja kun tämä ei muutu miksikään niin emme tule ennenpitkää olemaan yhdessä.... märisee ja vollottaa ja alkaa kertomaan omia huonoja kokemuksia elämästään.... järki lähtee!! ei helvetti voi olla näin epäkypsä... nyt se todellinen luonne tuli esiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113