Inisevä äijä

Kyrsiintynyt

Pakko avautua! Olen niin kurkkuani myöten täynnä miheni käyttäytymisestä... Joka kerta kun minulla on huolia ja/tai olen muuten vain pahalla tuulella niin mies muuttuu, hän alkaa tulla myös pahalle tuulelle enkä voi sanoa kaikkia asioita mikä minua painaa vaan joudun jatkuvasti varomaan sanojani! En todellakaan huuda tai hauku vaan haluisin että hän olisi se jolle voisin huonionakin päivänä purkautua. Ja voihan vittu jos erehdyn sanomaan pienenkin kritiikin hänestä ( vaikka sanoisin asiallisesti ) niin sitten se vasta paska luoukkaantuukin ja alkaa heti syytellä minua joka asiasta! Kaikista eniten vituttaa aikaisen äijän ininä miten häntä nyt on niiiiin vittu loukattu ja sitten se alkaakin jo mennä siihen että se paska käyttää kaikkia minun sanojani minua vastaan... esim jos olen kertonut hänelle jotain luottamuksella!! Hän heittäytyy uhriksi ketä vastaan on niin ilkeästi kätyttäydytty ja joka helvetin sanan jonka se suustaan päästää on tyyliin "voi minä raukka" !!! Noh... kun antaa taas pari päivää kulua niin se alkaa näkemään miten idiootti hän on ja lupaa joka kerta olla seuraavan kerran MIES eikä se inisevä tupsahtelija! Nyt alkaa minulla mitta täyttyä tällasen kanssa... enään vaikka saadaan asiat sovittua niin viikon päästä on taas ihan samanlainen tilanne, sillä erolla että aihe saattaa olla eri... Onko kellään kokemusta tällaisesta "suhteesta" jossa toisen ospuolen on oltava aina hyväällä tuullella eikä saa sanoa mitään mikä asia vaivaa?

2

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pinna ei kestänyt

      Ei ole. Jätin tuollaisen miehen 2 vuoden seurustelun jälkeen. Olen vain ihminen, elämä on lyhyt. Pinnani ei vain riittänyt lapsen (miehen) hoitoon. Suosittelen samaa sinullekin.

    • kyrsiintynyt

      Näinpä se taitaa olla.... lopun alkua.... Nyt tilanne se, että hän valittaa luottamuspulaa koska sanoin inisiälle että jos ja kun tämä ei muutu miksikään niin emme tule ennenpitkää olemaan yhdessä.... märisee ja vollottaa ja alkaa kertomaan omia huonoja kokemuksia elämästään.... järki lähtee!! ei helvetti voi olla näin epäkypsä... nyt se todellinen luonne tuli esiin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      202
      2303
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      302
      1814
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      42
      1601
    4. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      146
      1443
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1364
    6. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1205
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1156
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1092
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1089
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      914
    Aihe