Mä seurustelen yhen ihanan pojankanssa.
Me ei nähä tavata usein koska hän asun eri paikka kunnilla
Tykkään pojasta ihan sairaan paljon Rakastan häntä!!
Hän myös minua,
Mutta me tekstaillaan melkee kokoaja. Ja se on enimmäkseen sellasta et sä oot ihana ja näi. Mut ku nähään kasvotusten ni ei paljoo jutella.
Tuntuu et tää meijä juttu alkaa hiipuu tällä menolla.
Mitä mä voin tehä ku en haluu päästää tästä pojasta irti.
Auttakaa!!!!
Mihin tää on menossa?
APUAAA
1
232
Vastaukset
- camooon1
Mitäs järkeä tuossa on jos se tunne ei ole kun olette toistenne läsnä ? luotte mielikuvia välimatkan aikana mutta ette saa toisiltanne sitä mitä pohjimmiltaan haluaistte ja minkälaisia kuvia toisistanne olette rakentaneet. Jatka elämääsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup563973Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262864Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432603Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621267
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.711235- 561153
- 2591069
- 45988