ollaan menossa kaverin kanssa tonne. emme malta odottaa! :D mutta haluamme tietää vähän lisää. paljon oli liput tänä vuonna sinne ja mistä sais koko paketin, eli lennot, hotelli?
tomorrowland 2014
12
3967
Vastaukset
- naksupoksu
mäki haluaisin tietää, et millon tulee 2014 liput myyntiin? tietääkö kukaan millon on yleensä tullut? ois niiiiiiiin parasta :p
- jabba
Maalis-huhtikuussa yleensä tullu muistaakseni
- moi
Siellä ei kyllä tietääkseni mitään hotelleja ole..
- Tomorrowlandis nähää
Elikkäs Tomorrowlandin majoitusalue = Dreamville tarjoaa kolmenlaista yöpymistä paikanpäällä, eli Boomissa. Paikka teltta alueella, "relax room" max. kahdelle hengelle ja "Mansion" eli talo max 12henk.
Hinnat vaihtelee, mutta 2014 majoittautumiset tulevat olemaan kalliimpia kuin ennen.
Liput tulevat myyntiin helmikuussa. - 2012 oli upea kesä
2012 Dreamvillen telttapaketti taisi maksaa noin 200e/hlö mutta kuten tapahtuman liput, myös kaikki majoitukset menivät todella nopeasti kaupaksi. Itse jonotin lippuja aamu 9 startissa ja lopetin jonottamisen klo 13 saamatta ainuttakaan lippua. Onneksi neljä muuta seurueeseen kuulunutta saivat jokaiselle liput ja kokemus oli mieletön!
Suosittelen siis että jokainen joka kuuluu seurueeseen menee niitä lippuja jonottamaan myynnin alkaessa ja ostaa niin monta lippua kuin mahdollista per henkilö. Ylimääräiset liput menevät välittömästi 2x hinnalla kaupaksi- 2014 upeampi kesä?
Ps. Oma budjetti 4 päivän reissuun oli 2000e sis. Liput, lennot, majoitukset (antwerpen), ruoat ja juomat reissulla.
- TeamFinland
https://www.facebook.com/TomorrowlandTeamFinland
Kaiken tiedon saa tuolta... - Angello
Tuolta löytyy kans infoo ja hintoja
http://perfectmomentblog.blogspot.fi/2014/02/tomorrowland-saturday-2013.html - Festarikävijä
Vaihtoehto Tomorrowlandille on 4-7.7.2014 pidettävä mahtava ROSKILDE FESTIVAL (Tanskassa). Esiintymässä maailmanluokan staroja , konemusaa, DJ:tä, yö-raveja, hiphoppia, rappia, dancea, poppia ja myös rockia. Paljon myös nouseviä tähtiä.
Vuoden 2014 festarilla esiintymässä mm:
HIPHOP & RAP
OUTKAST (USA)
DRAKE (USA)
DILATED PEOPLES (USA)
PUSHA T (US)
EARL SWEATSHIRT (USA)
WORLD'S FAIR (USA)
ASAP FERG (USA)
CHANCE THE RAPPER (USA)
POP & DANCE
MAJOR LAZER (USA)
JENNY WILSON (S)
DAMON ALBARN (UK) (from Blur and Gorillaz)
LYKKE LI (S)
ARTO LINDSAY BAND (USA)
BASTILLE (UK)
SLEIGH BELLES (USA)
CHROMEO (CA)
ELECTRONICA
MODERAT (D)
TRENTEMØLLER (DK)
CYRIL HAHN (CH)
MØ (DK)
FOREST SWORDS (UK)
JAMES HOLDEN (UK)
KAVINSKY (F)
JAAKKO EINO KALEVI (FIN)
Suomesta löytyy monivuotinen Roskilde Festival festarilipun sisältävä matkanjärjestäjä jolla myös tarjolla hotellimajoitusta Roskildessa : http://www.elmu.fi/node/51 Muhun voi huoletta ottaa yhteyttä jos liput kiinnostaa! Mulla on myynnissä weekend 2 liput. (Full Madness Pass camping)
- roidewok
Kellään myydä wknd2 lippui (fullmadness pass camping)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269