Hakusessa au pair kesäksi 2014?

Aupairiksi2014

Moikka!

Olen siis pian 18-vuotias urheilullinen lukiolaistyttö ja etsin isäntäperhettä ensi kesälle. Asuinpaikalla ei ole minulle suurta merkitystä, sillä intoa tutustua eri kulttuureihin ja kieliin riittää!

Lasten kanssa tulen todella hyvin toimeen erityseisti iloisen sekä luotettavan luonteeni vuoksi. Nuoresta iästäni huolimatta, minulla on paljon kokemusta lapsista. Viimeiset neljä vuotta olen käynyt säännölisesti lastenhoitajana ja nyt toimin kolmatta vuotta kerhonohjaajana. Suosittelijoita siis tarvittaessa löytyy! Lisäksi olen suorittanut Mannerheimin lastensuojeluliiton lastenhoitokurssin ja ollut myös päiväkodissa töissä kuukauden. Tulevaisuudessa aijonkin hakeutua tutkimaan kasvatustiedettä.
Myös kodinaskareet kuten ruuanlaitto ja siivous onnistuu.

Laitathan tarvittaessasi viestiä tänne tai sähköpostiin [email protected]. Juttelen mielelläni lisää esimerkiksi skypessä, sähköpostilla tai facebookissa.

Ystävällisin terveisin,
Iida

1

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neris.Willouws

Päivä ,
      Minä olen Neris , asumme Melbournessa ,Australiassa , minulla on 2 lasta jotka ovat 3 , 7 vuottiat söpö tytöt.
      Meidän perhe etsii au pair henkilöä joka voisi auttaa meille 3-6 kuukautta , olemme etsineet joku soumestä ensi kesäksi, minä puhun vähän suomea, haluan harjoitella suomen kieli.
      Maksamme lipput suomesta, englannin kurssi 7 tuntia - viikossa . 5$ / 1t, viikossa on noin 35 - 40 tuntia viikossa,
      Au pairille tarjomme oma huone ja oma suihkuhuone.
      Meille kaksi koira,toivottavasti sinulla ei ole allergiä. Jos sinulla on ajokortti se on hyvää, koska asumme 20 min. matkalla lasten koulua, saat auto viikonloppuksi oma käytävään.
      oletko kiinnostanut? [email protected]
      And I am sorry but my finnish not perfect, I have learned finnish for 6 year.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      157
      5765
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3554
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      79
      2492
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2049
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1842
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1809
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1730
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1616
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1472
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1388
    Aihe