Oli ihan pakko tulla suosittelemaan muillekin, kun tässä nyt näpyttelen aivan ihanilla geelikynsillä, että todellakin parhaimmat geelikynnet tekee tuossa lafkassa Evelin. Hän on huolellinen, taitava ja todella kuuntelee asiakkaan toiveita. Nyt löytyi mulle se oikea tekijä! :)
The Look Lahdessa
Sattis84
1
186
Vastaukset
- kynsifriikki3
No hyi juma minkä näkösiä kynsiä kyseisessä paikassa tehää. En todellakaa ottais itelleni yksiäkää noista kynsistä, mitä tuolla facebook sivuilla on ja Netta Kousa vielä hehkuttaa, fb seinällää, että heillä on alottanu oikein ammattitaitoinen kynsientekijä :D Jos toi on ammattitaitoa ni mihi tässä maailmassa on menty...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312