Luonnon romantiikkaa

Romance4

Osaako miehenne nauttia luonnon tarjoamasta romantiikasta? Tarkoitan siis esim. istuskelua kalliolla auringonlaskun aikaan, kävelyä syksyisessä metsässä, mökillä tunnelmointia, kuutamokävelyä, tähtien taivastelua. Mieheni ei osaa nauttia tällaisista asioista tai "ei saa niistä mitään irti", mikä on mielestäni todella kummallista.

8

434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9jffj

Itse miehenä 21v. olisin suunnattoman onnellinen jos tyttöystäväni järjestäis jotain tälläistä! :) Kerran oli juuri "istuskelua kalliolla auringonlaskun aikaan", ja sen voin sanoa että en ikinä unohda sitä reissua.

• monaliisa

Itse olen viettänyt romanttista iltaa järvenrannalla istuen, auringoslaskua katsellen miehen kanssa joka on minulle kaveri (ei mitään seksuaalista mukana). Nykyinen seurustelukumppanini ei pidä luonnosta; kokeiltu on. Olen vienyt häntä milloin minnekin ulkoilma-aktiviteettiin ja luonnon lähelle, ei tykkää. Hän on enmmän kaupunki-ihminen. Ymmärrän. Minä itse en viihdy betoniviidakossa vaan maalla.

• luonto=erotiikkkaa

osaan mutta naiselle sillä oo niin paskanmarjan väliä.:( hyttyset syö...mm.

• Partasuti

Auringonnousu merellä tai kevätjäillä, kyllä monesti oikein harmittaa ettei niitä hetkiä voi jakaa kenenkään kanssa, vaimoa ei kiinnosta lähteä mukaan.

• hiljaa maaten

minä osaan muttei vaimoni, pelkään joskus karkaavani jonkun mökille tämän takia. rentoutuminen on tärkeää ja sitä ei kaikki osaa

• ihania asioita

Minulle kanssa! Sillä tämä mies osaa kaikkea tuota. =) Jos vielä puolisoa joskus etsin ja löydän, seuraavan puolisoehdokkaani on myös osattava, tai muuten hän ei pääse puolisoksi. ;) Noista kaikista jäin suurimmaksi osaksi paitsi suhteissani, jos loppuelämäkseni jään, kyse on sitten siitä ettei löytynyt sopivaa ja romanttista puolisoa. =) Onnellisia te, joilla on tuollaisesta pitävä puoliso! =)

• maukka1980
    • omppuli2

Miesystäväni pitää myös luonnosta, patikoinnista, mökkeilystä, veneilystä. Tänä kesänä teltailimme yhdessä ja istuskelimme kalliolla keäiltana auringonlaskun aikaan. Välillä liotimme varpaita viileässa järvivedessä. Mukava reissu...toivotaan , että yhteinen matkamme jatkuu eteenpäin, sillä jonkin verran on ikäeroa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      93
      11932
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      106
      9050
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      119
      4983
    4. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      101
      4208
    5. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      38
      4157
    6. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3933
    7. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      77
      3889
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3709
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3593
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      29
      3561
    Aihe