Naapuri pettää naistaan

toinen hoitotäti

Aika toimiva avoliitto. Kun likkakaveri lähtee, ajaa hoito pihaan. Mietin pitkään, mistä tunsin tytön, mutta muistikuva tulikin vuoden takaa, kun tyttöystävä ei vielä ollut kuvioissa.

Olen ollut monesti pihalla tekemässä lähtöä kun naapurin tyttö lähtee.. Vielä näkyy takavalot kun hoitotäti ajaa pihaan. Tuntuu melko nuivalta, joka kerta kun kohdataan rapussa. Jotenkin hölmöä että me naapuritkin tiedetään asiasta, muttei tyttö-parka. Uhraa aikaa kolliin joka ei selvästi ansaitse tätä. Mutta minkäs teet...

17

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käräytä

      Ota salaa valokuvat. Laita nimetön viesti valokuvien kanssa naapurin naiselle, jos et muuten uskalla mennä puhumaan. Ällöä, petetyn naisen omassa kodissa....

    • just, ainoa selitys

      Voi jumalauta. Varmastipa sitä tiedetään. Meillähän tilanne on ollut esimerkiksi se, että olen tarvinnut apua sairastuttuani (välillä tilanteeni ei näy ulospäin, pystyn kävelemään ilman keppejä hiljakseen). Eli kun poikakaveri lähtee, veli tulee tilalle ja muuta vastaavaa.

      Mutta puuttukaa, puuttukaa ihmeessä kaikkeen ja nolatkaa itsenne. Oikein nimettömien lappujen kanssa, niihinhän sivistysvaltio perustuu.

      Mitäpä jos itsekukin sittenkin keskittyisi omiin asioihinsa?

      • Just just

        Ai, se on "veli, ja muita miesapulaisia". En usko. Mitäs minusta, mutta keksi hei fiksumpi selitys omille naapureillesi.


      • just.......
        Just just kirjoitti:

        Ai, se on "veli, ja muita miesapulaisia". En usko. Mitäs minusta, mutta keksi hei fiksumpi selitys omille naapureillesi.

        No koska se on veli ja sitten yhteinen tuttumme, joka sattuu olemaan mies. Ei minua häiritse, jos sinä et usko. Aika suppea käsitys ihmissuhteista, jos ainoa yhteinen toiminta on seksi.

        Me katsomme televisiota, rapsutamme koiraa, juttelemme, käymme kävelyllä, pelaamme lautapeliä ja semmosta. Kyllä voin kertoa, että naapuri on täysin tervetullut pelaamaan, jos katsoo asiakseen puuttua minun elämääni. Tai avokkini elämään.

        Tekisin hänelle hänen paikkansa aivan selväksi. Kehottaisin peremmälle, kaataisin kahvit kuppiin, heittäisin lääkärinlausunnot ja röntgenkuvat kehiin ja kysyisin että mitäs ite, onko teillä sitten pettämistä ja mites teidän seksielämä. Kun kerran puheeksi tuli. Että itse en pidä normaalina keskustelunaiheena naapureiden kesken, pidän jopa pikkusen tungettelevana, mutta kukin tavallaan. Että miten on, millonka viimeksi harrastit seksiä ja kenen kanssa.


    • lifemocker

      mainitse asiasta seuraavan kerran kun/jos kohtaat tämän tytön

      esim

      "asiahan ei minulle kuulu, mutta onko teillä joku avoinsuhde kun täällä lappaa näitä naisia" tms

    • 1234ö1234

      VÄÄRÄ PALSTA!

    • näin tahtoisin

      Kerro hänelle. Näin ainakin tahtoisin, jos olisi kysymys minun elämästä. Noi 'kakkoset' ovat varmaan toista mieltä.

    • Hankkikaa omat ...

      Mitä tai miten tämä asia kuuluu sinulle? Tai kenellekään ulkopuoliselle?

      • se toinen....

        Jos tää kuuluisi mulle, en jättäisi asiaa tähän. Mutta onhan sitä silmät päässä ja aivolohkot toiminnassa. Lähinnä ihmetyttää tää elämä, ja se miten sairasta se on. Toiset on totaalisen yksin ja toisille ei riitä se yksikään rakas.


      • annavaanolla
        se toinen.... kirjoitti:

        Jos tää kuuluisi mulle, en jättäisi asiaa tähän. Mutta onhan sitä silmät päässä ja aivolohkot toiminnassa. Lähinnä ihmetyttää tää elämä, ja se miten sairasta se on. Toiset on totaalisen yksin ja toisille ei riitä se yksikään rakas.

        Ethän sä oikeasti tiedä, mikä on homman nimi. Sä vaan teet johtopäätöksiä näkemäsi perusteella. Sä et tiedä, vaikka tyttöystävä tietäisikin toisesta naisesta. Sä et tiedä, mitä pariskunnan kesken on sovittu. Sä vaan oletat, joten anna olla. Elämässä on muitakin asioita mietittävänä ja ratkaistavana kuin se, kenen kanssa naapurin kolli panee. Elä itse niinkuin oma moraalisi käskee sua elämään ja anna muiden elää niinkuin tahtovat.
        Oletko sä yksinäinen? Sitä oloa ei helpota yhtään se, että olet kateellinen naapurin kollille. Olisit iloinen, että joku saa vaikka sä et saa. Se on sitä empatiaa :).


      • se toinen
        annavaanolla kirjoitti:

        Ethän sä oikeasti tiedä, mikä on homman nimi. Sä vaan teet johtopäätöksiä näkemäsi perusteella. Sä et tiedä, vaikka tyttöystävä tietäisikin toisesta naisesta. Sä et tiedä, mitä pariskunnan kesken on sovittu. Sä vaan oletat, joten anna olla. Elämässä on muitakin asioita mietittävänä ja ratkaistavana kuin se, kenen kanssa naapurin kolli panee. Elä itse niinkuin oma moraalisi käskee sua elämään ja anna muiden elää niinkuin tahtovat.
        Oletko sä yksinäinen? Sitä oloa ei helpota yhtään se, että olet kateellinen naapurin kollille. Olisit iloinen, että joku saa vaikka sä et saa. Se on sitä empatiaa :).

        Hehe. Ei tää nyt ollut mikää suuri moraalikysymys. Ja kiitos vaan, itse olen parisuhteessa, mutta moni kaveri ei. Ei tuo musta kovin siistiltä näytä.

        Mutta, itse oon onneksi jo pois tilanteesta. Naapurin nainen lupas avautua tytsälle joku päivä. Ihan vaivihkaa meinaa asiasta mainita.


      • Epäihmisiä
        se toinen kirjoitti:

        Hehe. Ei tää nyt ollut mikää suuri moraalikysymys. Ja kiitos vaan, itse olen parisuhteessa, mutta moni kaveri ei. Ei tuo musta kovin siistiltä näytä.

        Mutta, itse oon onneksi jo pois tilanteesta. Naapurin nainen lupas avautua tytsälle joku päivä. Ihan vaivihkaa meinaa asiasta mainita.

        Naapurin nainen on siis idiootti, sekaantuu tuntemattomien siihen puoleen elämästä, johon ei kenenkään kuulu sekaantua. Mutta naapurin rouva kulkee satavarmasti ohi, kun jotakuta pahoinpidellään fyysisesti - niin kuin sinäkin.


      • annaollavaan
        Epäihmisiä kirjoitti:

        Naapurin nainen on siis idiootti, sekaantuu tuntemattomien siihen puoleen elämästä, johon ei kenenkään kuulu sekaantua. Mutta naapurin rouva kulkee satavarmasti ohi, kun jotakuta pahoinpidellään fyysisesti - niin kuin sinäkin.

        Niin totta!


      • ähä
        annaollavaan kirjoitti:

        Niin totta!

        :))) Pettäjät pelkää jäävänsä kiinni :)


      • Aaatteles sitä
        se toinen.... kirjoitti:

        Jos tää kuuluisi mulle, en jättäisi asiaa tähän. Mutta onhan sitä silmät päässä ja aivolohkot toiminnassa. Lähinnä ihmetyttää tää elämä, ja se miten sairasta se on. Toiset on totaalisen yksin ja toisille ei riitä se yksikään rakas.

        Mutta sun ei tartte huolehtia kuin omasta osastasi siinäkään asiassa. Toiset pystyy rakastamaan koko maailmaa, toiset eivät edes itseään.


      • GIAN
        Aaatteles sitä kirjoitti:

        Mutta sun ei tartte huolehtia kuin omasta osastasi siinäkään asiassa. Toiset pystyy rakastamaan koko maailmaa, toiset eivät edes itseään.

        Ja jotkut selittelee itselleen ja toisille vaikka mitä että välttyisivät kohtaamasta oman petollisuutensa. Sellainen se ihminen on, huonosti ja itsekkäästi rakennettu.


      • Hyvä rakenteiltani
        GIAN kirjoitti:

        Ja jotkut selittelee itselleen ja toisille vaikka mitä että välttyisivät kohtaamasta oman petollisuutensa. Sellainen se ihminen on, huonosti ja itsekkäästi rakennettu.

        Haukut väärää puuta. En ole pettänyt koskaan ketään muuta, paitsi itseäni siihen asti kunnes tajusin lakata olemasta kiltti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe