Mut pakotetaan jalkapalloon, en pidä siitä!

Minävaantäs

Olen 13v poika ja harrastan jalkapalloa. En kuitaenkaan pidä siitä ja mulla on 4 kertaa viikossa treenit ja kerran viikossa peli/turnaus. Vanhempani pakottaa mut harrastamaan jalkapalloa, koska ne haluu, että oon jotenkin urheilullinen. Kuitenkin tunnen, että ainoa missä ehkä oikeasti oon hyvä on pelaaminen. Pelaan yleensä noin 6-11 tuntia viikossa ja se ei mun muuhun elämään vaikuta varmaan hirveesti mitenkään. Kaverini harrastaa lätkää, korista, sählyä jne, kaikki ei edes harrasta mitään ja silti pelaa kauemmin kuin minä. En viittii enään alottaa mitään muuta jalkapallon tilalle koska en pääsisi kunnolla enää siihen mukaan, ja Käyn yleensä vain 2 harkoissa ja 1 pelissä/ turnauksessa viikon aikana. Haluisin lopettaa koko jalkapallon koska en oikeesti tykkää siitä ja aina jo päivää ennen alkaa ärsyttää ne tulevat harkat. Vanhempani ei anna mun vaihtaa jalkapalloa mihinkään lenkkeilyyn, lasketteluun, motocrossiin, koska ne on kallista vaarallista tai kuulemma en kuitenkaan kävisi kuin korkeintaan kerran viikossa lenkillä. Ihmettelen miksi vanhempani edes haluaa että harrastan mitään koska ne molemmat on itekkin ylipainoisia eikä harrasta mitään. He sanovat että jokaisesta jalkapalloa pelatusta tunnista tulee 2 tuntia aikaa pelata, muttei he oikeasti tajuu miten paljon inhoon jalkapalloo. Lisäksi, mulla ei ole kunnollista omaa huonetta vaan pieni hyllistä kasattu koppi. Myös nettimme on huono ja vanhemmat lupasi ostaa paremman netin jos jatkan futista 4 kertaa viikossa.Netti on mulle tärkee koska oikeesti tunnen olevani hyvä pelaamisessa. Se on ainoastaan ainut juttu jossa itekkin tajuun että pärjään ja mulla on oikeesti kivaa kun pelaan. Kerrankin mua kehutaan jostain muusta kun " kiva kun oot ollu noin kiltisti "! Haluaisin vain lopettaa jalkapallon ja keskittyä enemmän kouluun . Vaikka lopettaisin jalkapallon jatkaisin silti liikuntaa, mutta jotain josta oikeesti tykkään. Kävisin lenkillä vähintään 3 kertaa viikossa. Vanhempani ei vain tajua mua. Olen yrittänyt puhuu niitten kanssa tästä, mutta vastaus on aina jotain tyyliin: " kyl sä oikeesti tykkäät jalkapallosta mut esität vaan" tai " Sit sun päivä on et sä oot koulussa ja meet heti suoraan pleikkarille ja pelaat monta tuntia ja teet läkyst vasta kun pitäis olla jo nukkumassa. "

Mitä pitäisi tehä. Vastatkaa. Ja jos on jotain kokemuksia tän tyylisestä ni kertokaa.

Ps. sori kun väärä palsta, en löytänyt parempaa. Ja otsikko, oon huono niitten kans.

3

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lassi-läski, nörtti

Tee muutama oma maali peleissä, niin ehkä pääset eroon koko touhusta.

• vahingossaväärämaali

Niin, alat hyökkäilemään "vahingossa" väärään suuntaan :)

• hukkaavatnuoruutesi

Tuollaisesta "pakottamisesta" ei kyllä mitään seuraa, vaihda lajia vaikka urheiluammuntaan :)

Aivan yhtä turhaa on tehdä työtä tai opiskella sellaista mikä ei kiinnosta oikeasti. On täyttä ajan hukkaa ja elämäsi valuu siinä hukkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      35
      4179
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      114
      1556
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1516
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      1317
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      85
      1046
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      131
      1032
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      44
      1008
    8. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      988
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      974
    10. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      22
      948
    Aihe