Mistä ihmeestä voin saada dotting tooleja, strasseja, koristeita, konadeja ja kaikkea muuta MUUALTA KUIN NETISTÄ. Eikö siis mikään paikka myy ihan niitä että voin mennä ja yks. kertaisesti ostaa?!
Kynsitarvikkeet?
5
488
Vastaukset
- Tööt3
Mikset voi ostaa netistä? Nettikaupoissa on huikeat määrät erilaisia koristeita ja välineitä ja hinnat on paljon alhaisemmat kuin kivijalkakaupoissa. Normikaupassa joudut pulittamaan riistohintoja.
Aika monista kivijalkakaupoista löytyy ainakin kynsitarroja (esim. Seppälä, ostareiden kosmetiikkaosastot). Jotkin ihan normitarratkin soveltuu kynsille. Seppälässä olen nähnyt myytävän myös muita koristeita, kuten fimoja ja 3D-rusetteja, mutta hinnat on edelleen korkeat ja paketit pieniä. Strassejakin olen nähnyt joillain ostareiden kynsiosastoilla, mutta enemmän oikeastaan askarteluosastolla. Myös esim. Tiimarista voi löytyä kaikkia pikkukoristeita, tarroja ja hileitä. Taideosastoilta löytyy akryylivärejä ja pieniä siveltimiä. Kirppareilta voi myös tehdä löytöjä.
Dotting tooleina voi käyttää vaikka nuppineulaa, kynän päätä tai hiuspinniä. Ajattele luovasti, niin löydät varmasti koristeita. - 5 14
Askarteluliikkeistä, vaikkapa Sinelli. mm. dotting-tooleja käytetään myös monissa muissa hommissa, posliininmaalauksessa ym. Taidetarvikeliikkeet hyvä paikka siveltimille, akryyliväreille jne.
Mikä vika muuten nettikaupoissa on? Varsin hyvin on toiminut mm. SannaTara. Toimitus on nopeaa, ja myy kaikille, ilman y-tunnuksia tms. Varsinkin harrastelijalle on ihan hyvä tarjonta.
Huomautan vielä, että vaikkapa laadukkaita Swarowski-kristalleja voi ostaa Sinellistä. Paikanpäällä siis näkee livenä sen koon ja sävyn. Moni nettimyymälä (ja myös Sinelli) myy myöskin paljon halvempia muovipaloja, joiden laatua ei kuvista kunnolla näe, ja kokematon voi olla vähän pihalla myös kivien koosta.
Harrastuspuuhiin voin hyvin suositella tätä. Tuotteet tulee nopeasti ja sujuvasti. Olen tilannut paljonkin (myös ammattikäyttöön koristeita), ilman mitään ongelmia. http://www.sannataranailart.fi - Kynsiaddikti!!
Kiitti vastauksista! Hinta ei nyt ole ongelma vaan olen liian nuori ostamaan netistä : D ei vanhemmat anna xd :D
- kynnet *-*
Mä olen itekkin vähä kynsiaddikti xD Näin Stockmanilla Helsingissä Dotting tooleja ja pensseleitä, Helsingissä. Ne on siinä hyllyssä missä on Orly:ja suunnilleen keskikohdassa. Ne on liiloja :)
- pitkätkynnet
Stockmann, Seppälä, Sokos, Ceasarshopilla on välillä keskiviikkoisin liike auki kaikille, Sinooperista saa glittereitä, tarranauhaa, strasseja, siveltimiä, koristesilmiä. Tigerista saa neljä glitterjauhepurkkia kahdella eurolla. Blogistani löytyy tästä postausta :
www.pitkatkynnet.blogspot.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312