Kynsitarvikkeet?

Kynsiaddikti!!

Mistä ihmeestä voin saada dotting tooleja, strasseja, koristeita, konadeja ja kaikkea muuta MUUALTA KUIN NETISTÄ. Eikö siis mikään paikka myy ihan niitä että voin mennä ja yks. kertaisesti ostaa?!

5

426

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tööt3

      Mikset voi ostaa netistä? Nettikaupoissa on huikeat määrät erilaisia koristeita ja välineitä ja hinnat on paljon alhaisemmat kuin kivijalkakaupoissa. Normikaupassa joudut pulittamaan riistohintoja.

      Aika monista kivijalkakaupoista löytyy ainakin kynsitarroja (esim. Seppälä, ostareiden kosmetiikkaosastot). Jotkin ihan normitarratkin soveltuu kynsille. Seppälässä olen nähnyt myytävän myös muita koristeita, kuten fimoja ja 3D-rusetteja, mutta hinnat on edelleen korkeat ja paketit pieniä. Strassejakin olen nähnyt joillain ostareiden kynsiosastoilla, mutta enemmän oikeastaan askarteluosastolla. Myös esim. Tiimarista voi löytyä kaikkia pikkukoristeita, tarroja ja hileitä. Taideosastoilta löytyy akryylivärejä ja pieniä siveltimiä. Kirppareilta voi myös tehdä löytöjä.
      Dotting tooleina voi käyttää vaikka nuppineulaa, kynän päätä tai hiuspinniä. Ajattele luovasti, niin löydät varmasti koristeita.

    • 5 14

      Askarteluliikkeistä, vaikkapa Sinelli. mm. dotting-tooleja käytetään myös monissa muissa hommissa, posliininmaalauksessa ym. Taidetarvikeliikkeet hyvä paikka siveltimille, akryyliväreille jne.

      Mikä vika muuten nettikaupoissa on? Varsin hyvin on toiminut mm. SannaTara. Toimitus on nopeaa, ja myy kaikille, ilman y-tunnuksia tms. Varsinkin harrastelijalle on ihan hyvä tarjonta.
      Huomautan vielä, että vaikkapa laadukkaita Swarowski-kristalleja voi ostaa Sinellistä. Paikanpäällä siis näkee livenä sen koon ja sävyn. Moni nettimyymälä (ja myös Sinelli) myy myöskin paljon halvempia muovipaloja, joiden laatua ei kuvista kunnolla näe, ja kokematon voi olla vähän pihalla myös kivien koosta.

      Harrastuspuuhiin voin hyvin suositella tätä. Tuotteet tulee nopeasti ja sujuvasti. Olen tilannut paljonkin (myös ammattikäyttöön koristeita), ilman mitään ongelmia. http://www.sannataranailart.fi

    • Kynsiaddikti!!

      Kiitti vastauksista! Hinta ei nyt ole ongelma vaan olen liian nuori ostamaan netistä : D ei vanhemmat anna xd :D

    • kynnet *-*

      Mä olen itekkin vähä kynsiaddikti xD Näin Stockmanilla Helsingissä Dotting tooleja ja pensseleitä, Helsingissä. Ne on siinä hyllyssä missä on Orly:ja suunnilleen keskikohdassa. Ne on liiloja :)

    • pitkätkynnet

      Stockmann, Seppälä, Sokos, Ceasarshopilla on välillä keskiviikkoisin liike auki kaikille, Sinooperista saa glittereitä, tarranauhaa, strasseja, siveltimiä, koristesilmiä. Tigerista saa neljä glitterjauhepurkkia kahdella eurolla. Blogistani löytyy tästä postausta :

      www.pitkatkynnet.blogspot.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe