Olen jättämässä työpaikkani, koska johtajat ovat olleet epäoikeudenmukaisia ja en halua tehdä rahaa kyseiselle yritykselle enää työkseni.
Lopputilien ja irtisanoutumisajan viimeisenä päivänä poislähtiessäni ajattelin että käyn päämulkku johtajalle sanomassa suunnilleen näin: "olet läski munapää jota kukaan ei rakasta".
Hän on pidempi ylipainoinen päältäkalju isonenäinen kurttuotsa. Sanomiseni on siis varmasti totta. Hän omistaa elämänsä rahan tekemiselle. Sitä se teettää.
Minkälaiset jälkiseuraamukset kyseisestä tempauksesta tulee? Joudunko oikeudenkäyntien jälkeen maksamaan korvauksia kusipää persereiälle vahingonkorvauksia? Joudunko maksamaan korvauksia kyrvännupille joka tienaa 9000 per kuukausi ja minä vain 1600 hänen alaisenaan?
Olen liitossa ja saan ilmeisesti ilmaista oikeudenkäyntiapua. Jos joudun vaikka maksamaan parisataa euroa korvauksena, niin on se silti sen arvoista. Parempi sekin kuin pitää sisälläni nämä vihan tunteet häntä kohtaan. Saisin jonkinlaisen henkisen rauhan asiaa koskien.
Haistatanko pitkät?
shieet
1
118
Vastaukset
- Jesperi juntunen
Tuskin siitä linnaan joutuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255