Nuorista naisista kiinnostuva aikuinen mies on lapsellinen

nsoo

Ja aikuisella miehellä tarkoitan tässä tapauksessa reilusti yli 25-vuotiaita miehiä sekä yli 30-vuotiaita miehiä. Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä ollenkaan sitä, miten joku yli 25-vuotias tai varsinkaan yli 30-vuotias mies voi tositarkoituksella kiinnostua tyyliin 18-20-vuotiaista nuorista naisista. Minulle tulee väkisinkin mieleen sellaisesta miehestä, että kyseessä on jollain tavalla henkisellä tasolla jälkeen jäänyt mies, lapsen tai teinin tasolle henkisellä tasolla jäänyt mies.

Kaikkein uskomatonta on, että miehet eivät omissa porukoissaan yleisesti ottaen pidä tuollaista ollenkaan kummallisena, vaan miespiireissä se olisi enneminkin hyvä asia. Onko miehissä todellakin noin paljon lapsellisia yksilöitä?

79

4122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyes3

      EIkö lapselliset miehet saa rakastaa

      • sivistyjaopi

        pressa näyttää mallia


    • ToimariX

      Mistähän syystä se on sinulle ongelma, että aikuinen mies pitää nuorista naisista? Oletko kenties nuoremman takia rannalle jätetty.

      Ensinnäkin, jos unohdetaan luulot ja mielipiteet, niin seksuaalisen vetovoiman taustalla on lisääntyminen. Viriili mies on kiinnostunut aina ensisijiaisesti mahdollisimman viriliistä naisesta ja tietenkin toisinpäin. Fakta on myös se, että naisen heldelmällisyys on käytännössä rajoittunut noin 12-45 vuoteen ja miehillä hedelmällisyys menee useimmiten hautaan asti. Naisen seksuaalinen kaari on siis non 30 vuoden mittainen ja miehellä se on keskimäärin tupasti se. Luonnollisuuden kannalta on aivan pervoa, että viriili mies haluaisi hedelmätöntä naista. Tästä johtuukin se, että kaikenikäiset miehet, jos saavat vapaasi valita, valitsevat kumppanikseen 16-25 vuotiaan naisen. (Sitten on valittettavasti iso joukko niitä jotka valehtelevat naisten edessä.)

      Toinen, ehkä hieman humaanimpi seikka on se, että nuori kokematon nainen on aivan suunnattoman ihastuttava. Kaikki se huomio vielä puree. Kun nainen tulee kokeneeksi, mikään ei enää pure ja kaikki kuanis huomio on itsestäänselvää. Nainen on yleensä 25-35 vuosien välillä aivan täynnä itseään ja mahdollisuuksiaan ja on usein, hyvin usein, ylimielinen.Tällainen nainen tietää, mitä hän voi saada ja listalla on talo, perhe, lapset, ja kaikki vähän paremmin kuin siskolla. Mammonaa ja statusta pitää olla. Kokematon nainen ei aseta vaatimuksia vaan yksinkertaisesti ottaa huomion vastaan kauniisi, aidosti hämmentyen.

      Minä olen 50 enkä voisi kuvitellakaan seurustelvani yli 40 vuotiaan naisen kanssa. Olen menestynyt, ei ongelmia itseluottamuksessa, johdan ihmisiä. Minun on vaikea nähdä itseäni lapsellisena. Hedonistisena kylläkin. Tyttöystäväni ovat viime vuosina 19-37 välillä.

      Jos ikäiseni mies on menestynyt, hän saa helposti minkä ikäisen naisen tahansa, mutta kaikkein vilpittömin ja viattomin suhde syntyy all 25 vuotiaaseen kokemattomaan naiseen. Pystyn tarjoamaan huomiota, huolenpitoa ja hämmentämään hänet kauniisti. Kokematon nainen arvostaa sitä. Kokenut nainen odottaa sitä itsestäänselvyytenä. Näinollen minun kannaltani, nuori kokematon nainen on se, johon voi hullaantua ja romanttisesti rakastua.

      Minä en ole tasa-arvovouhottaja, en feministi. Olen mies, kustu sitten vaikka sovinistiksi. Minä olen mies ja rakastan naisia. Mies ja nainen ovat erilaisia. Minä vien ja nainen vikisee.

      • christus5

        No voi että. Että ihan lapsosen haluat, sitä voi isin lailla viihdyttää mutta pääsee myös pukille ilman lain valvontaa.

        Yhtälailla vanhat naiset voi haluta nuorta kokematonta poikaa. Ihanaa saada "puhdas" ja kiltti pikkupoikanen vällyjen väliin. Poika pysyy kiltisti kotona ja uskollisena kun vanhalla tädillä on rahaa, niin ei pojun tartte käyttää omaa päätänsä menestyäkseen elämässä. Alapää riittää!!!!!!!!! Ja ihana isällinen vaisto. Voi hommata vaikka 5 lasta ja isukki on kotona eikä se tiedä pahasta maailmasta yhtikäs mitään!!!


      • ToimariX
        christus5 kirjoitti:

        No voi että. Että ihan lapsosen haluat, sitä voi isin lailla viihdyttää mutta pääsee myös pukille ilman lain valvontaa.

        Yhtälailla vanhat naiset voi haluta nuorta kokematonta poikaa. Ihanaa saada "puhdas" ja kiltti pikkupoikanen vällyjen väliin. Poika pysyy kiltisti kotona ja uskollisena kun vanhalla tädillä on rahaa, niin ei pojun tartte käyttää omaa päätänsä menestyäkseen elämässä. Alapää riittää!!!!!!!!! Ja ihana isällinen vaisto. Voi hommata vaikka 5 lasta ja isukki on kotona eikä se tiedä pahasta maailmasta yhtikäs mitään!!!

        Huh huh, mitä itsepetosta!

        Lapsonen? Minkä ikäinen sinusta on pieni lapsi eli lapsonen?
        - Suomessa suojaikä on 16-vuotta. Saksassa se on 14 ja Espanjassa 13. Mitään absoluuttista tarkkaa lääketieteellisesti perusteltavaa rajaa ei muuten ole. Esimerkiksi termi pedofilia tarkoittaa seksuaalista kiinnostusta ESIPUBERTEETTISEEN esimerkiksi 8-vuotiaaseen, muttei 13 vuotiaaseen!

        Saahan vanhat naiset jahdata nuoria miehiä! Enhän minä sitä millään lailla kieltänyt enkä edes soimaa siitä. Jos se tuottaa kummallekin iloa, niin siitä vaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Tuollainen suhde oli olla rakkaussuhde tai se voi olla symbioottinen. Väliäkö tuolla, jos se parantaa elämän laatua?

        Miksi ylipäätänsä pitää valvoa mitä naapuri tekee. Antaa ihmisten itse päättää omasta elämästään, mikä heille on parasta. Jokaisella on oikeus paitsi onneensa myös oikeus tehdä virheitä.

        Pelkkää kateutta ja pahantahtoisuutta.

        ps.
        En ikinä olisi suhteessa, joka ei paranna kummankin osapuolen elämää.


      • mentori
        ToimariX kirjoitti:

        Huh huh, mitä itsepetosta!

        Lapsonen? Minkä ikäinen sinusta on pieni lapsi eli lapsonen?
        - Suomessa suojaikä on 16-vuotta. Saksassa se on 14 ja Espanjassa 13. Mitään absoluuttista tarkkaa lääketieteellisesti perusteltavaa rajaa ei muuten ole. Esimerkiksi termi pedofilia tarkoittaa seksuaalista kiinnostusta ESIPUBERTEETTISEEN esimerkiksi 8-vuotiaaseen, muttei 13 vuotiaaseen!

        Saahan vanhat naiset jahdata nuoria miehiä! Enhän minä sitä millään lailla kieltänyt enkä edes soimaa siitä. Jos se tuottaa kummallekin iloa, niin siitä vaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Tuollainen suhde oli olla rakkaussuhde tai se voi olla symbioottinen. Väliäkö tuolla, jos se parantaa elämän laatua?

        Miksi ylipäätänsä pitää valvoa mitä naapuri tekee. Antaa ihmisten itse päättää omasta elämästään, mikä heille on parasta. Jokaisella on oikeus paitsi onneensa myös oikeus tehdä virheitä.

        Pelkkää kateutta ja pahantahtoisuutta.

        ps.
        En ikinä olisi suhteessa, joka ei paranna kummankin osapuolen elämää.

        vanhat, parhaat päivänsä nähneet vain kyseenalaistaa aloitusta, koska heitä kirpaisee häivitä nuorille naisille. Eli juuri kateutta ja pahantahtoisuutta. Tuo "Christus5" on tod.näk. joku vanhempi akka, jota ketuttaa tämä aloitus.


      • Toimari XXX

        Ihan viisaita ajatuksia. Itsekin pidän hieman nuoremmista naisista mutta kun puit nuo ajatukset tuohon muotoon sanoiksi niin väkisinkin heräsi muutama ajatus.

        Onko tässä tarkoitus mennä läpi siitä missä aita on matalin tai siitä missä on aukko? Kokemattomille on tosiaankin helppo tarjota kokemuksia mutta eikö olisi haastavampaa tarjota kokeneelle jotakin mitä ei ole vielä kokenut?

        Rupeaako pikkuhiljaa kyllästyttämään aina samojen temppujen tekeminen. Aina sama leffa uudelleen ja uudelleen..

        Hienoa kokea onnistumisen tunne. Miellyttävää saada rajatonta ihailua joltakin kaunnilta naiselta. Itsetunto pysyy korkealla. Vastaavasti voisi aina tehdä helppoja sudokuja, menee aina läpi eikä niiden tekemiseen kulu paljoa aikaa.

        Tämä puuhastelu on tosiaan kuin ennaltakirjoitettua näytelmää. Samoja temppuja joilla saadaan halutut reaktiot aikaseksi. Vastanäyttelijä vaan vaihtuu näytöksestä toiseen.

        Onkohan tässä menossa keski-iän kriisi kun huomaa että nuoruus on mennyttä ja yritetään tarratua mukaviin muistoihin yrittämällä elää nittä uudelleen ja uudelleen.


    • 657kee56

      Sinä et ymmärrä sitä siksi koska olet todella yksinkertainen ihminen.
      Katsos kun sinä kuvittelet että tietyn ikäinen ihminen on tietynlainen henkisesti.

      Toinen olennainen juttu on se että kyseiset miehet eivät välttämättä ole kiinnostuneet niinkään naisen henkisistä ominaisuuksista vaan ulkoisista.

      Terve ihminen omaa aina kriteerit kumppanin suhteen, myös ulkoiset. Toisille on erilaiset asiat tärkeitä.

      • hmmm....

        "Toinen olennainen juttu on se että kyseiset miehet eivät välttämättä ole kiinnostuneet niinkään naisen henkisistä ominaisuuksista vaan ulkoisista."

        Juuri tuo ominaisuus osoittaa, että kyseiset miehet ovat jääneet henkisesti teinin tasolle. Aikuiseksi kasvanut mies ajattelee päinvastoin.


      • ToimariX
        hmmm.... kirjoitti:

        "Toinen olennainen juttu on se että kyseiset miehet eivät välttämättä ole kiinnostuneet niinkään naisen henkisistä ominaisuuksista vaan ulkoisista."

        Juuri tuo ominaisuus osoittaa, että kyseiset miehet ovat jääneet henkisesti teinin tasolle. Aikuiseksi kasvanut mies ajattelee päinvastoin.

        Uroksen luonnollinen kiinnostus naaraaseen perustuu viettiin. Evoluutio on hoitanut asian niin, että valinta pyritään tekemään jälkeläisten ehdoilla. Uros siis pyrkii saamaan hedelmällisen, optimaalisen ikäisen synnyttäjän. Meillä on kulttuuri ja sivistys ja ne peittävät osan näistä vieteistä, mutta vietit ovat aina siellä pohjalla peruskivenä.

        Kaikki mitä mies tekee perustuu hänen naaraankaipuuseen. Miehen kunnianhimo ja menestyksentahto ovat vain siksi, että palkintona on naaraita. Rahaa tarvitaan siksi, että se on menestyksen mittari ja sen avulla saa naaraita. Jälleen kulttuuri, uskonto sivistys voivat sumuttaa tätä hieman, mutta siellä pohjalla tämä käyttäytyminen on. Romanttinen rakkaus on vain juutalais-kristillinen opinkappale.

        Kilpailu ratkaisee. Kilpailukykyinen mies, "voittaja" saa naaraan. Ja lopulta nimenomaan naaras tekee valinnan. Uros pyrkii samaan lisääntymiskykyisimmät naaraat peittoamalla muut urokset. Naaras valitsee voittajan.

        Totuus on julma, mutta se on totuus. Ihmisen kasvun yksi suurimmista esteistä on itsepetos.


      • S.R.Y
        ToimariX kirjoitti:

        Uroksen luonnollinen kiinnostus naaraaseen perustuu viettiin. Evoluutio on hoitanut asian niin, että valinta pyritään tekemään jälkeläisten ehdoilla. Uros siis pyrkii saamaan hedelmällisen, optimaalisen ikäisen synnyttäjän. Meillä on kulttuuri ja sivistys ja ne peittävät osan näistä vieteistä, mutta vietit ovat aina siellä pohjalla peruskivenä.

        Kaikki mitä mies tekee perustuu hänen naaraankaipuuseen. Miehen kunnianhimo ja menestyksentahto ovat vain siksi, että palkintona on naaraita. Rahaa tarvitaan siksi, että se on menestyksen mittari ja sen avulla saa naaraita. Jälleen kulttuuri, uskonto sivistys voivat sumuttaa tätä hieman, mutta siellä pohjalla tämä käyttäytyminen on. Romanttinen rakkaus on vain juutalais-kristillinen opinkappale.

        Kilpailu ratkaisee. Kilpailukykyinen mies, "voittaja" saa naaraan. Ja lopulta nimenomaan naaras tekee valinnan. Uros pyrkii samaan lisääntymiskykyisimmät naaraat peittoamalla muut urokset. Naaras valitsee voittajan.

        Totuus on julma, mutta se on totuus. Ihmisen kasvun yksi suurimmista esteistä on itsepetos.

        ''Romanttinen rakkaus on vain juutalais-kristillinen opinkappale.''

        >>>korjaus, romanttinen rakkaus on Hollywood-koneiston luoma disney-harha, jonka ainoa tarkoitus on saada ihmiset kuluttamaan suunnattomasti aikaa, energiaa ja ennenkaikkea rahaansa tavoittelemattomaan abstraktioon, edistäen siten kapitalismia.


      • lkh.n
        ToimariX kirjoitti:

        Uroksen luonnollinen kiinnostus naaraaseen perustuu viettiin. Evoluutio on hoitanut asian niin, että valinta pyritään tekemään jälkeläisten ehdoilla. Uros siis pyrkii saamaan hedelmällisen, optimaalisen ikäisen synnyttäjän. Meillä on kulttuuri ja sivistys ja ne peittävät osan näistä vieteistä, mutta vietit ovat aina siellä pohjalla peruskivenä.

        Kaikki mitä mies tekee perustuu hänen naaraankaipuuseen. Miehen kunnianhimo ja menestyksentahto ovat vain siksi, että palkintona on naaraita. Rahaa tarvitaan siksi, että se on menestyksen mittari ja sen avulla saa naaraita. Jälleen kulttuuri, uskonto sivistys voivat sumuttaa tätä hieman, mutta siellä pohjalla tämä käyttäytyminen on. Romanttinen rakkaus on vain juutalais-kristillinen opinkappale.

        Kilpailu ratkaisee. Kilpailukykyinen mies, "voittaja" saa naaraan. Ja lopulta nimenomaan naaras tekee valinnan. Uros pyrkii samaan lisääntymiskykyisimmät naaraat peittoamalla muut urokset. Naaras valitsee voittajan.

        Totuus on julma, mutta se on totuus. Ihmisen kasvun yksi suurimmista esteistä on itsepetos.

        Niin, ja siis eläimen tasolla olevat miehet vaihtaakin naisen aina jossain vaiheessa nuorempaan. Kun ensimmäinen akka alkaa käydä liian vanhaksi eikä seksi enää sytytä samalla tavalla. Hyvä esimerkki tyypillisestä tapauksesta on Jani Sievinen.

        Onneksi maailmaan mahtuu vielä inhimillisiä ihmisiä ja pareja, jotka on toistensa kanssa alusta loppuun asti. Heille toinen merkitsee enemmän ihmisenä ja toiseen kiintyy. Se vaatiikiin enemmän henkisiä ominaisuuksia ja älyä saada ihmissuhteet kestämään. Simppelit vaihtaa aina "tarpeen tullen."

        Vaikka onhan tapauksia monta. Joskus muija voi kyllästyä ukkoonsa ja hakea avioeroa, kun tulee itse toimeen työllään. Ei tartte tehä kompromisseja. Ja on niitä puumia. Kuitenkin olen sitä mieltä että kumppanin on hyvä olla suunnilleen omasta ikäluokasta. Tosin, joskus henkinen ikä ei vastaa fyysistä ikää.


      • VanhempiNainen1
        ToimariX kirjoitti:

        Uroksen luonnollinen kiinnostus naaraaseen perustuu viettiin. Evoluutio on hoitanut asian niin, että valinta pyritään tekemään jälkeläisten ehdoilla. Uros siis pyrkii saamaan hedelmällisen, optimaalisen ikäisen synnyttäjän. Meillä on kulttuuri ja sivistys ja ne peittävät osan näistä vieteistä, mutta vietit ovat aina siellä pohjalla peruskivenä.

        Kaikki mitä mies tekee perustuu hänen naaraankaipuuseen. Miehen kunnianhimo ja menestyksentahto ovat vain siksi, että palkintona on naaraita. Rahaa tarvitaan siksi, että se on menestyksen mittari ja sen avulla saa naaraita. Jälleen kulttuuri, uskonto sivistys voivat sumuttaa tätä hieman, mutta siellä pohjalla tämä käyttäytyminen on. Romanttinen rakkaus on vain juutalais-kristillinen opinkappale.

        Kilpailu ratkaisee. Kilpailukykyinen mies, "voittaja" saa naaraan. Ja lopulta nimenomaan naaras tekee valinnan. Uros pyrkii samaan lisääntymiskykyisimmät naaraat peittoamalla muut urokset. Naaras valitsee voittajan.

        Totuus on julma, mutta se on totuus. Ihmisen kasvun yksi suurimmista esteistä on itsepetos.

        Kun olin se 20-30 vuotias haluttu naaras minua itseäni ei kyllä seksi kiinnostanut mutta lapsia halusin ja kovasti mietin miesten mietteitä ja mitä ne minusta tykkää. Onnellisempi en silti siitä ollut vaikka kolme neljästä miehestä vihelsi perääni jos se ei viheltänyt kenet itse halusin. Halusin tietystä tyypistä isän lapsilleni mutta perusteet oli kaikkea muuta kuin seksikäs mies. Seksistä viis kunhan pesä saadaan kasaan ja mies on luotettava ja komea. Harmillista sinänsä miehelle joka olisi mieluusti harrastanut sitä seksiä kanssani muutenkin kuin lapsia tehdessä koska olinhan vetävän näköinen pakkaus. Ero tuli myöhemmin ja mies etsi uuden ja nuoremman. Elää uutta vaipparumbaa uuden nuorikkonsa kanssa? Aika yleistähän tuo on että lapset tappaa nuorelta naiselta kiinnostuksen siihen mieheen ja ohittaa sen mennen tullen.
        Minun kohdallani ikä toi halut mutta miehen ajatusmaailma ei niin kiinnosta eikä sekään tykkääkö miehet nuoremmista vai ei. Nuoremmat naiset miettii enemmän miesten miellyttämistä ja perheen perustamisia ja siksi kai tuo on ihan normaalia että miehet sinne päin kääntyykin. Minulla on omat harrastukset ja muut kiinnostuksen kohteet ja totta hitossa nyt saan sitä seksiäkin koska onhan noita miehiä seksittömissä liitoissaan. Vanhempi kelpaa hyvin kun nuorempi ei kerran anna. Naisena se riittää hyvin minulle kun en muuta mieheltä enään tarvitse. En lapsia en kotia en mitään muuta. Ristiriitaista sinänsä se että silloin kun oli parhaimmillaan ei miehestä edes osannut nauttia ja nyt vähän vanhalla päivämäärrällä taas osaa.


      • kylläjustnäin
        VanhempiNainen1 kirjoitti:

        Kun olin se 20-30 vuotias haluttu naaras minua itseäni ei kyllä seksi kiinnostanut mutta lapsia halusin ja kovasti mietin miesten mietteitä ja mitä ne minusta tykkää. Onnellisempi en silti siitä ollut vaikka kolme neljästä miehestä vihelsi perääni jos se ei viheltänyt kenet itse halusin. Halusin tietystä tyypistä isän lapsilleni mutta perusteet oli kaikkea muuta kuin seksikäs mies. Seksistä viis kunhan pesä saadaan kasaan ja mies on luotettava ja komea. Harmillista sinänsä miehelle joka olisi mieluusti harrastanut sitä seksiä kanssani muutenkin kuin lapsia tehdessä koska olinhan vetävän näköinen pakkaus. Ero tuli myöhemmin ja mies etsi uuden ja nuoremman. Elää uutta vaipparumbaa uuden nuorikkonsa kanssa? Aika yleistähän tuo on että lapset tappaa nuorelta naiselta kiinnostuksen siihen mieheen ja ohittaa sen mennen tullen.
        Minun kohdallani ikä toi halut mutta miehen ajatusmaailma ei niin kiinnosta eikä sekään tykkääkö miehet nuoremmista vai ei. Nuoremmat naiset miettii enemmän miesten miellyttämistä ja perheen perustamisia ja siksi kai tuo on ihan normaalia että miehet sinne päin kääntyykin. Minulla on omat harrastukset ja muut kiinnostuksen kohteet ja totta hitossa nyt saan sitä seksiäkin koska onhan noita miehiä seksittömissä liitoissaan. Vanhempi kelpaa hyvin kun nuorempi ei kerran anna. Naisena se riittää hyvin minulle kun en muuta mieheltä enään tarvitse. En lapsia en kotia en mitään muuta. Ristiriitaista sinänsä se että silloin kun oli parhaimmillaan ei miehestä edes osannut nauttia ja nyt vähän vanhalla päivämäärrällä taas osaa.

        Aamen! Täällä peesailee kohta viisikymppinen nainen. Tosin en taida olla kovin rupsahtanut, vaikka toki nuorena oli nuoren näköinen, niin nyt olen Nainen ja sitä miehet arvostavat seksuaalisesti. Seksiä haluan itsekin.


      • asdfghjklöä
        lkh.n kirjoitti:

        Niin, ja siis eläimen tasolla olevat miehet vaihtaakin naisen aina jossain vaiheessa nuorempaan. Kun ensimmäinen akka alkaa käydä liian vanhaksi eikä seksi enää sytytä samalla tavalla. Hyvä esimerkki tyypillisestä tapauksesta on Jani Sievinen.

        Onneksi maailmaan mahtuu vielä inhimillisiä ihmisiä ja pareja, jotka on toistensa kanssa alusta loppuun asti. Heille toinen merkitsee enemmän ihmisenä ja toiseen kiintyy. Se vaatiikiin enemmän henkisiä ominaisuuksia ja älyä saada ihmissuhteet kestämään. Simppelit vaihtaa aina "tarpeen tullen."

        Vaikka onhan tapauksia monta. Joskus muija voi kyllästyä ukkoonsa ja hakea avioeroa, kun tulee itse toimeen työllään. Ei tartte tehä kompromisseja. Ja on niitä puumia. Kuitenkin olen sitä mieltä että kumppanin on hyvä olla suunnilleen omasta ikäluokasta. Tosin, joskus henkinen ikä ei vastaa fyysistä ikää.

        vanhan akan katkeraa horinaa siinä.


    • lifemocker

      nuorista naisista kiinnostunut aikuinen mies haluaa seksiä ;)

      • Hahahahaaaa

        Ja mitäs se nuori mies sitten haluaa?

        Luuletko todella, että ikä muuttaa tätä asiaa? Taidat olla aika nuori vielä itsekin.


      • lifemocker
        Hahahahaaaa kirjoitti:

        Ja mitäs se nuori mies sitten haluaa?

        Luuletko todella, että ikä muuttaa tätä asiaa? Taidat olla aika nuori vielä itsekin.

        ikä vaikuttaa siihen, että ei parisuhde toimi (eli sitä ei edes haeta) jos ikäeroa on liikaa... mutta ei se seksisuhdetta silti pois sulje ;)


      • T.Streroni
        lifemocker kirjoitti:

        ikä vaikuttaa siihen, että ei parisuhde toimi (eli sitä ei edes haeta) jos ikäeroa on liikaa... mutta ei se seksisuhdetta silti pois sulje ;)

        Mikä on liikaa?
        Onko sinulla kokemusta ikäerosuhteesta vai puhutko pelkän luulon varassa?
        On niin helppo luulla tietävänsä, kun oikeasti vain luulee.

        50-vuotias on ollut 40, 30, 20 ja 10 -vuotias. Mutta 30-vuotias ei ole koskaan ollut edes 31 vuotias saati 40 tai 50. Huvittavaa on se, että nuoret luulevat tietävänsä, kun todellisuudessa vanhemmat tietävät oikeasti, minkälaista iän tuoma muutos elämänkokemuksessa ja -näkemyksessä on.

        Yksi päivä heräät ja olet 40 tai 50 etkä ymmärrä, minne kaikki vuodet ovat menneet. Saattaa olla, että olet edelleen sisältä suurelta osin kuin olit 20-vuotiaana, vain paljon kokeneempi ja viisaampi. Kuplat ovat puhjenneet. Jos miehellä testosteronit ovat kohdallaan, niin intohimo ja kaipuu naiseen säilyy ihan samanlaisena.

        Kuvittele 40, 50-vuotias, hyvässä kunnossa oleva mies. Ottaa eteen ihan kuin ennen. Kuvittele sama mies 20-vuotiaana. Kumman luulet olevan paremman rakastajan? Samat taidot kokemus. Oikea logiikka on joskus hämmentävän yksinkertainen.

        Maailmalta (Australia, Englanti) löytyy tutkimuksia, joiden mukaan parisuhteen keston kannalta on hyvä, jos mies on merkittävästi vanhempi (ei tarvitse enää juosta vieraissa). Suomessa kaikkien 70-luvun jälkeen tehtyjen seksitutkimusten mukaan ihanteellinen ikäero parisuhteessa seksuaalisen aktiviteetin kannalta on 20 vuotta miehen ollessa vanhempi [Osmo Kontula, "Halu ja Intohimo!, Otava]


      • taohtaötgaö
        T.Streroni kirjoitti:

        Mikä on liikaa?
        Onko sinulla kokemusta ikäerosuhteesta vai puhutko pelkän luulon varassa?
        On niin helppo luulla tietävänsä, kun oikeasti vain luulee.

        50-vuotias on ollut 40, 30, 20 ja 10 -vuotias. Mutta 30-vuotias ei ole koskaan ollut edes 31 vuotias saati 40 tai 50. Huvittavaa on se, että nuoret luulevat tietävänsä, kun todellisuudessa vanhemmat tietävät oikeasti, minkälaista iän tuoma muutos elämänkokemuksessa ja -näkemyksessä on.

        Yksi päivä heräät ja olet 40 tai 50 etkä ymmärrä, minne kaikki vuodet ovat menneet. Saattaa olla, että olet edelleen sisältä suurelta osin kuin olit 20-vuotiaana, vain paljon kokeneempi ja viisaampi. Kuplat ovat puhjenneet. Jos miehellä testosteronit ovat kohdallaan, niin intohimo ja kaipuu naiseen säilyy ihan samanlaisena.

        Kuvittele 40, 50-vuotias, hyvässä kunnossa oleva mies. Ottaa eteen ihan kuin ennen. Kuvittele sama mies 20-vuotiaana. Kumman luulet olevan paremman rakastajan? Samat taidot kokemus. Oikea logiikka on joskus hämmentävän yksinkertainen.

        Maailmalta (Australia, Englanti) löytyy tutkimuksia, joiden mukaan parisuhteen keston kannalta on hyvä, jos mies on merkittävästi vanhempi (ei tarvitse enää juosta vieraissa). Suomessa kaikkien 70-luvun jälkeen tehtyjen seksitutkimusten mukaan ihanteellinen ikäero parisuhteessa seksuaalisen aktiviteetin kannalta on 20 vuotta miehen ollessa vanhempi [Osmo Kontula, "Halu ja Intohimo!, Otava]

        Hohhoo, sama multinikki se täällä taas haaveilee ja hokee noita samoja juttujansa. Päätä nyt oletko toimariX, tutkijaX vai neito19 v. ;)


      • ,,,,,,,,,,,,,,
        taohtaötgaö kirjoitti:

        Hohhoo, sama multinikki se täällä taas haaveilee ja hokee noita samoja juttujansa. Päätä nyt oletko toimariX, tutkijaX vai neito19 v. ;)

        Jep, tunnettu myös "elikkämiehenä"


      • E.rektio
        T.Streroni kirjoitti:

        Mikä on liikaa?
        Onko sinulla kokemusta ikäerosuhteesta vai puhutko pelkän luulon varassa?
        On niin helppo luulla tietävänsä, kun oikeasti vain luulee.

        50-vuotias on ollut 40, 30, 20 ja 10 -vuotias. Mutta 30-vuotias ei ole koskaan ollut edes 31 vuotias saati 40 tai 50. Huvittavaa on se, että nuoret luulevat tietävänsä, kun todellisuudessa vanhemmat tietävät oikeasti, minkälaista iän tuoma muutos elämänkokemuksessa ja -näkemyksessä on.

        Yksi päivä heräät ja olet 40 tai 50 etkä ymmärrä, minne kaikki vuodet ovat menneet. Saattaa olla, että olet edelleen sisältä suurelta osin kuin olit 20-vuotiaana, vain paljon kokeneempi ja viisaampi. Kuplat ovat puhjenneet. Jos miehellä testosteronit ovat kohdallaan, niin intohimo ja kaipuu naiseen säilyy ihan samanlaisena.

        Kuvittele 40, 50-vuotias, hyvässä kunnossa oleva mies. Ottaa eteen ihan kuin ennen. Kuvittele sama mies 20-vuotiaana. Kumman luulet olevan paremman rakastajan? Samat taidot kokemus. Oikea logiikka on joskus hämmentävän yksinkertainen.

        Maailmalta (Australia, Englanti) löytyy tutkimuksia, joiden mukaan parisuhteen keston kannalta on hyvä, jos mies on merkittävästi vanhempi (ei tarvitse enää juosta vieraissa). Suomessa kaikkien 70-luvun jälkeen tehtyjen seksitutkimusten mukaan ihanteellinen ikäero parisuhteessa seksuaalisen aktiviteetin kannalta on 20 vuotta miehen ollessa vanhempi [Osmo Kontula, "Halu ja Intohimo!, Otava]

        Kuvittele 40, 50-vuotias, hyvässä kunnossa oleva mies. Ottaa eteen ihan kuin ennen. Kuvittele sama mies 20-vuotiaana. Kumman luulet olevan paremman rakastajan?

        No se 20-vuotias. Koska 40-50-vuotias, vaikka kuinka hyvässä kunnossa, ei enää ota eteen ihan niin kuin ennen. Tai jos ottaakin, niin silloin on ollut ongelmia erektiossa jo 20-vuotiaana, mikä toki on surullista, mutta hyvä jos ei ole pahentunut.


    • dswoxnm

      yleensä siksi, että vanhemmat miehet saavat todella törkeää kohtelua oman ikäisiltä naisilta. ja oman ikäiset naiset eivät voi millään kiinnostua muista kuin itseään parikymmentä vuotta vanhemmista.

    • ''En niinku kässää''

      Minusta ja varmaan muistakin forumin lukijoista tuntuu että se on kuitenkin ap joka on syystä tai toisesta hieman hengenlahjoiltaan heikko, jos ei käsityskyky edes noin vähään riitä...

    • Väinö88

      Ei asia aina ole noin yksinkertainen. Siskoni seurustelee itseään vanhemman miehen kanssa. Ensin kävin tietenkin pitämässä puhuttelun, että hakkaan tyypin tuusan nuuskaksi, jos se satuttaa millään tavalla siskoani. Myöhemmin olen oppinut tyypin tuntemaan ja on ihan kunnollinen kaveri.

      • Jelenan_totuudet

        Taitaa ap siellä vanhempi akka vinettää, kun naisen parasta ennen päiväys on automaattisesti 18-30vuotta ja kun se menee kolmekymmentä täyttäessä umpeen ja rupee hyvät vuodet loppumaan kesken, nousee monesti esille tämä ajatus ja itku, vonku, parkuminen siitä jos vanhempi mies ihastuu nuorempaan naiseen tai toisin päin.

        Minäpä kerron sulle jotain:

        Se on ihan luonnollista.

        Vanhemmassa miehessä saa nuoren naisen viattomuus, kauneus ja estottomuus haluamaan häntä. Ei ole nuttura yleensä sidottu niin tiukalle vielä ja osaa olla vapautunut ja nauraa tyhmillekin jutuille. Mistä aikuinen nainen vaan paasaisi, et miten sä nyt noin..

        Nuori nainen taas haluaa vanhemmassa miehessä vahvuutta, kokeneisuutta, voimakkuutta, komeutta.

        Tämä vetää heitä seksuaalisesti puoleensa!

        Ja hyvällä lykyllä suhteesta muodostuu vielä niin ainutlaatuinen, että siinä kohtaa kahden, nuoren että vanhan sielut ja se on kaunista, koska se on jotain erillaista.

        Poikkeavaa siitä tasapaksusta, tylsästä, paskasta joissa on aina vaan 2v ikäeroa tai vastaavaa.

        Tämä on se syy.

        Voit hyvin jäädä kuin nalli kalliolle jauhamaan, jostain lapsellisuudesta ja henkisesti jälkeenjääneisyydestä tai mistä tahansa... pölötä puhuva pää itsekses. Meitä ei kiinnosta, myö vedetään makuukammarin ovi kiinni ja pyöräytän sunkin vanhalle ukolle lapsen ja vamppaan sen itselleni ja rakastutan minuun ja sittenhän me eletään onnellista, ihanaa ja tasapainoista perhe-elämää. Mä oon vielä kaunis edusvaimo pitkään ja tulen aina olemaan, kun olen miestä nuorempi, silloinkin kun sinä istut ryppyisenä vanhuksena kiikkustuolissa.

        Tai mitä jos et pilkkais?

        Ehkä sillon munkin suhtautuminen vois olla suhun toinen ja antaisin arvostusta. Mutta kun haluat väkisin asettaa nuoremmat ja vanhemmat sotalinjalle, vaikka naisen arvo on jo muutenkin/aina ollut paska ja sen sukupuolen pitäis vetää yhtä köyttä oli ikä mikä tahansa, eikä sotia toisiaan vastaan. Voisit oppia ymmärtämään ja avartamaan ajatusmaailmaas, että myös nuorempi ja vanhempi voi rakastua ja olla onnellisia yhdessä, ilman mitään typeriä kommervenkkejä. Kun on onnellinen muiden puolesta, onni tulee myös itsensä luokse.


      • ...
        Jelenan_totuudet kirjoitti:

        Taitaa ap siellä vanhempi akka vinettää, kun naisen parasta ennen päiväys on automaattisesti 18-30vuotta ja kun se menee kolmekymmentä täyttäessä umpeen ja rupee hyvät vuodet loppumaan kesken, nousee monesti esille tämä ajatus ja itku, vonku, parkuminen siitä jos vanhempi mies ihastuu nuorempaan naiseen tai toisin päin.

        Minäpä kerron sulle jotain:

        Se on ihan luonnollista.

        Vanhemmassa miehessä saa nuoren naisen viattomuus, kauneus ja estottomuus haluamaan häntä. Ei ole nuttura yleensä sidottu niin tiukalle vielä ja osaa olla vapautunut ja nauraa tyhmillekin jutuille. Mistä aikuinen nainen vaan paasaisi, et miten sä nyt noin..

        Nuori nainen taas haluaa vanhemmassa miehessä vahvuutta, kokeneisuutta, voimakkuutta, komeutta.

        Tämä vetää heitä seksuaalisesti puoleensa!

        Ja hyvällä lykyllä suhteesta muodostuu vielä niin ainutlaatuinen, että siinä kohtaa kahden, nuoren että vanhan sielut ja se on kaunista, koska se on jotain erillaista.

        Poikkeavaa siitä tasapaksusta, tylsästä, paskasta joissa on aina vaan 2v ikäeroa tai vastaavaa.

        Tämä on se syy.

        Voit hyvin jäädä kuin nalli kalliolle jauhamaan, jostain lapsellisuudesta ja henkisesti jälkeenjääneisyydestä tai mistä tahansa... pölötä puhuva pää itsekses. Meitä ei kiinnosta, myö vedetään makuukammarin ovi kiinni ja pyöräytän sunkin vanhalle ukolle lapsen ja vamppaan sen itselleni ja rakastutan minuun ja sittenhän me eletään onnellista, ihanaa ja tasapainoista perhe-elämää. Mä oon vielä kaunis edusvaimo pitkään ja tulen aina olemaan, kun olen miestä nuorempi, silloinkin kun sinä istut ryppyisenä vanhuksena kiikkustuolissa.

        Tai mitä jos et pilkkais?

        Ehkä sillon munkin suhtautuminen vois olla suhun toinen ja antaisin arvostusta. Mutta kun haluat väkisin asettaa nuoremmat ja vanhemmat sotalinjalle, vaikka naisen arvo on jo muutenkin/aina ollut paska ja sen sukupuolen pitäis vetää yhtä köyttä oli ikä mikä tahansa, eikä sotia toisiaan vastaan. Voisit oppia ymmärtämään ja avartamaan ajatusmaailmaas, että myös nuorempi ja vanhempi voi rakastua ja olla onnellisia yhdessä, ilman mitään typeriä kommervenkkejä. Kun on onnellinen muiden puolesta, onni tulee myös itsensä luokse.

        Jelena taitaa todellisuudessa ollakin Jalmari. Teksti oli niin miehen tyylillä kirjoitettua, ettei sitä mikään nuori nainen ole voinut kirjoittaa. Keski-ikäinen miespuolinen henkilö kyseinen kirjoittaja selvästikin on.


    • 0607873

      Ainakin kun työpaikan naisia katselee niin mitä vanhemmaksi naiset tulevat, sitä kärttyisempiä nalkuttajia niistä tulee. Voi sitä itsekkyyden määrää ja omahyväisyyttä. Eli omasta mielestäni nuoret naiset voittavat vanhemmat myös henkisellä puolella, ulkonäöstä nyt puhumattakaan.

      • Väinö88

        Suomalaisilla miehillä ja naisilla on yksi yhteinen piirre, katkeroituminen. Joku tässä yhteiskunnassa mättää pahasti, kun aina on niin vaikeaa ja naama mutrussa.


    • sheeb

      Kouluikäinen tyttö saattaa ihastua opettajaansa, mutta ei missään nimessä saman ikäiseen poikaan.

      • kestomake

        Niinhän se on että nainen kehittyy nopeammin, mutta ei niin korkealle kuin mies.


      • Riiiiiiiii

        Kouluikäinen tyttö ei voi ihastua koulupoikaan??! Saanko kysyä mihin perustat tämän tiedon? Oletko itse tai ovatko ystäväsi olleet teinityttöjä?
        Kaikenmaailman p..doja täällä...


      • Karvarintainen_opettaja
        Riiiiiiiii kirjoitti:

        Kouluikäinen tyttö ei voi ihastua koulupoikaan??! Saanko kysyä mihin perustat tämän tiedon? Oletko itse tai ovatko ystäväsi olleet teinityttöjä?
        Kaikenmaailman p..doja täällä...

        No kuka tahansa näkee, että teinipoika on finninaamainen rimpula, jolla ei edes rintakarvat kasva. Mutta kun opettajasedällä tursuaa tuuheat mustat kiharat karvat paidan kaula-aukosta, niin siellä istuu luokassa tytöt ihan kiimoissaan märkien pimppiensä päällä.


    • .....

      Nuoruus on innostavaa.

      Mikä on erityisen huvittavaa, on se että nuoreen naiseen ihastuvat miehet (silloin kun ihastuminen on molemminpuolista) usein löytävät juuri sen henkisen yhteyden siihen nuoreen naiseen.

      Sen sijaan puumanaiset, eli vanhemmat naiset jotka haluavat nuorten miesten seuraa, haluavat nimenomaan hyvää seksiä. Henkisellä yhteydellä ei ole merkitystä.

      Nainen on taas kerran se seksikeskeisempi sukupuoli.

      • Riiiiiiiii

        "Taas kerran":D. Miehet ja "henkinen yhteys", johan oli lohkaisu.


    • KaruTotuus

      Aika moni yli 40 nainen on päästänyt itsensä karmeaan kuntoon ja unohtanut ne viimesetkin tyylitajun rippeet jonnekkin vaippavuoren väliin. Ne taatusti tietää sen itsekki mutta jostain oudosta syystä ne purkaa kaiken energian, millä vois edes vähän tehdä asioille jotain, mieluiten katkeraan valittamiseen ja rypemiseen tilanteessa. Ei tuosta tarvi mitään on/off juttua tehdä, sillain sopivasti vaan ryhdistäytyä. Itse en kyllä todellakaan huolis mitään aikaan saamatonta plösöä mikä vaan makaa ja mussuttaa roskaruokaa ja "elämän viisaus" pyörii siinä BB:n ja salkkareiden välillä. Nuoremmilla vielä virtaa riittää muuhunkin (yleensä), eli mikä ihme se on jos toisille löytyy ottajia enemmän ku toisille?

    • M40+

      Heittäisin tässä vielä sellaisen ajatuksen, että eikös tuollainen luokittelu ole aika vanhanaikasta? Eli että parikymppiset seurustelkoon keskenään ja kolmikymppiset myös jne.

      Sittenhän tätä ajatusta segregaatiosta pitäisi viedä enemmänkin eteenpäin, ruotsinsuomalaiset vain keskenään ja savolaiset myös. Jatketaan vielä tummatukkaiset pysykööt lestissää, älkää edes haaveilko blondeista. Akateemisen ei pidä kapsahtaa vähemmän koulutettuun. Ja pelkällä peruskoululla, hyi että, onko niillä edes lupaa pariutua?

      Tälläistä me emme halua, emmehän? Eli jokaisella pitää olla oikeus tehdä omat ratkaisunsa ja siitä voi korkeintaan korrektisti ilmaista oman mielipiteensä jos on eri mieltä. Ketään ei tietenkään pidä painostaa, saati pakottaa.

      • M40+

        Itse kun on opistotasoinen, tummatukkainen, puoliksi savolainen ja puoliksi uusmaalainen, onneksi sentään jää vähän valinnan varaa. Mutta tulopuoli on ihan liian kova, että olisi keskiarvossa, jossa lienee eniten valinnanvaraa.

        Mutta auta armias, jos sattuisin olemaan vaikkapa 18v, punatukkainen, peruskoululla , tatuoitu, ruotisinsuomalainen ja vielä vaikkapa Mäntästä (lieneekö joku 6000 asukkia). Niin kylläpä olisi valinnanvara vähissä.


    • mies 40v

      Olen käynyt kaikkein kypsimmät keskustelut nuorten naisten kanssa, 20v ja alle. Näin oli silloin kun olin itse nuori ja näin on edelleen. Tietysti nuorissa on lapsellisiakin, mutta miksi sellaisten kanssa pitäisi tuhlata aikaa? Useimpien nuorten naisten kanssa pääsee paljon syvällisempiin keskusteluihin kuin yli 30v naisten kanssa. Eili tilanne on täsmälleen päinvastainen kuin väitetään.

      Jos väitetään että mies on lapsellinen kun viihtyy nuorten naisten seurassa, se on täysin perätön väite. Kysymys on kokonaan eri asiasta. Nuorilla naisilla on elämänmyönteinen asenne. Ne ei nirsoile ja esitä hankalasti saatavaa ja tee kaikkea niin hiton vaikeaksi kuin 10 vuotta vanhemmat. Eikä tämä tarkoita sitä että naisilta pitäisi aina saada, vaan sitä että kun vanhemmilla naisilla on koko ajan päällä "hankalasti saatavan rotunaisen esittäminen" niin niiden kanssa ei pääse edes luonnolliseen keskusteluun normaaleista asioista. Nuorempien kanssa ei ole mitään ongelmaa. Voi olla niinkuin normaalit ihmiset ilman sellaista pätevyyskilpailua kuin vanhempien naisten kanssa. Naisen maailmankuva ja elämänasenne synkistyy nopeassa tahdissa 25 ikävuoteen mennessä ja omakuva tärkeytyy siinä määrin, että nainen ei päästä miestä henkisesti ollenkaan lähelle. Elämältä (ja miehiltä) haetaan jotain sellaista mitä ei ole olemassakaan, odotukset on kokonaan yli realismin. Eipä ihme että kunnollisia parisuhteita ei meinaa millään syntyä tässä maassa ja lisääntymisenkin hoitaa yhä suuremmalta osin maahanmuuttajat. Hyvin hoitavatkin.

      • ukko42v

        Ihan täyttä soopaa,tai sit vain oot kypsymätön nelikymppinen.


      • Erkki
        ukko42v kirjoitti:

        Ihan täyttä soopaa,tai sit vain oot kypsymätön nelikymppinen.

        Just näin. Ketuttaa, kun nämä olevinaan kaikkien miesten äänellä puhuvat laittavat sanoja muiden suuhun. Totuus on, että suurin osa miehistä pitää suunnilleen oman ikäluokkansa naisista. Kyllähän niitä nuoria tyttöjä voi katsella, mutta ei niitä enää tosimielessä ajattele (olen kohta 50 v).
        Oma vaimo on oikein hyvä ja hyvin säilynyt, ihan rehellisesti sanottuna ei ole rupsahtanut ainakaan minua enempää. Ollaan synnytty samana vuonna.
        Jos vanhempi mies ottaa itseään huomattavasti nuoremman vaimon, niin voi hyvinkin käydä niin, että nainen lähtee kävelemään kun oksa ei enää kovene. Ja niin käy lopulta kaikille. Paljon pitää rahaa olla, jotta se nainen jää omaishoitajaksi vanhukselle kun ei nämä nykynuoret hoida enää omia vanhempiaankaan.

        Nämä on niitä elämän totuuksia.


      • BEM
        Erkki kirjoitti:

        Just näin. Ketuttaa, kun nämä olevinaan kaikkien miesten äänellä puhuvat laittavat sanoja muiden suuhun. Totuus on, että suurin osa miehistä pitää suunnilleen oman ikäluokkansa naisista. Kyllähän niitä nuoria tyttöjä voi katsella, mutta ei niitä enää tosimielessä ajattele (olen kohta 50 v).
        Oma vaimo on oikein hyvä ja hyvin säilynyt, ihan rehellisesti sanottuna ei ole rupsahtanut ainakaan minua enempää. Ollaan synnytty samana vuonna.
        Jos vanhempi mies ottaa itseään huomattavasti nuoremman vaimon, niin voi hyvinkin käydä niin, että nainen lähtee kävelemään kun oksa ei enää kovene. Ja niin käy lopulta kaikille. Paljon pitää rahaa olla, jotta se nainen jää omaishoitajaksi vanhukselle kun ei nämä nykynuoret hoida enää omia vanhempiaankaan.

        Nämä on niitä elämän totuuksia.

        Kerroit Erkki juuri suuren epätotuuden. Tutkimusten mukaan miehet eivät todellakaan etsi omanikäistään naista.

        http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014092518694701_lz.shtml


    • Full Retard Jacket

      >biologinen imperatiivi
      >lapsellista

      Do you even survival of the species?

      • ihmettelijä

        ihmettelen paljon miksi nyky-aikana on ihmisillä kova tarve luokitella parisuhteita ikäeron perusteella. Tiedoksi, että 50- 60-luvulla jopa yli 10 vuoden ikäero oli täysin normaalia, eikä sitä ihmetelty. Toisin kuin nykyään...


      • y nbtrvec
        ihmettelijä kirjoitti:

        ihmettelen paljon miksi nyky-aikana on ihmisillä kova tarve luokitella parisuhteita ikäeron perusteella. Tiedoksi, että 50- 60-luvulla jopa yli 10 vuoden ikäero oli täysin normaalia, eikä sitä ihmetelty. Toisin kuin nykyään...

        Saattaapi johtua siitä, että silloin naisilla ei ollut paljon varaa valita, nykyään on...


    • henkisesti vajaa

      Jälkeenjäänyt predator. Oman ikäiset ei kiinnostu..

    • Nedflanders

      Ootko jo ku ned flanders

    • Hah hah

      Nuorista naisista kiinnostuva mies on kilpailukykyinen siittäjä.

      Luuserit tyytyvät hedelmättömiin.

    • bm,g.k

      Rubens meni 53-vuotiaana 16-vuotiaan kanssa naimisiin. Millähän tapaa tämä kyseinen taiteilijanero ja poliittinen vaikuttaja oli jälkeenjäänyt?

      • yrmdgsfv

        Taitaapi olla muutama vuosi noista ajoista, ei se silloin outoa ollutkaan- paitsi ehkä tyttöjen mielestä...


    • En ymmärtänyt

      Yli 25? Siis jos mies on vaikka 26 ja nainen 20 niin eihän se mikään iso ikäero ole.

    • yut

      20 vuotias on aikunen ei nuori tajutkaa nyt o

    • Vielä virtaa

      Mutta entä jos nuoret naiset kiinnostuvat vanhemmasta ja vanhempi tästä syystä nuoremmasta? Ja hyvän näköinen vanhempi mies saa takuulla teinimmätkin tytöt märiksi.

      • hfoahöfha

        Ei saa. Niin hyvännäköistä ei vanhasta miehestä enää saa että piNppi kostuisi.


    • NäinVainOn
      • youipoå

        Pelkän ulkonäön perusteella miehet pitävät tutkimusten mukaan kauneimpina tuotakin nuorempia. 25 v. missi on jo vanhimmasta päästä. Tämä keskustelu koski sentään vakavaa parisuhdetta eikä mitään yhdenyön juttuja.


      • Parhaassa iässä
        youipoå kirjoitti:

        Pelkän ulkonäön perusteella miehet pitävät tutkimusten mukaan kauneimpina tuotakin nuorempia. 25 v. missi on jo vanhimmasta päästä. Tämä keskustelu koski sentään vakavaa parisuhdetta eikä mitään yhdenyön juttuja.

        Mutta kun näitä teinejä himoitsevat aina perustelee, että mies haluaa 12- 20 -vuotiasta siksi, koska nuori on hedelmällisin, niin paskanmarjat. Nainen on hedelmällisimmillään 25 -vuotiaana ja siksi niin itseään nuorempien, oman ikäisten kuin vanhempien miesten mielestä kaikista haluttavin... Siitäkin huolimatta vaikka joku nuorempi olisi kauniimpi, mutta kun kauneus ei olekaan iästä kiinni, vaan kaunis ihminen on kaunis, ja se joka on 16 -vuotiaana kaunis, on sitä vielä 60 -vuotiaanakin. Toki hän nuorena oli kauniimpi versio itsestään, mutta on edelleen kauniimpi kuin vaikkapa parikymmentä vuotta nuorempi ruma nainen, joka on ollut ruma aina... Ja jos jostain 12 - 15 -vuotiaista puhuu naisina, niin voi helvetti sentään. Kyllä on sedällä jotain vinksallaan korvien välissä! Ne näytä tai vaikuta edes parikymppisen mielestä naisilta, vaan lapsilta... Eivät ole kasvaneet täyteen pituuteenkaan, saati tissit kasvaneet ja muut naiseuden merkit, ja vaikka joillain harvoilla tapauksilla olisi, niin henkisesti ihan lapsia.

        Eikä 25 - 35 -vuotiaat ole edes rupsahtaneita vielä tai rupsahda pitkään aikaan. Usein paremman näköisiä kuin nuorempana, kun on kaikki nuoruuden hormonitoiminnan epätasaisuudesta johtuvat iho-ongelmat yms. historiaa. Miehet tässäkin ketjussa (tai todennäköisesti yksi ja sama mies monen nikin takana) on valittaneet kun juuri 25 -vuotiaana nainen muuttuu niin vaativaiseksi eikä kuka tahansa kelpaa. No sehän johtuu tietysti siitä, että nyt se perheen perustaminen on otollisimmillaan noin niin kuin biologiselta kantilta katsottuna, niin tottakai nainen tahtoo nuoren laatu-uroksen, ei mitään nuorta at -miestä, eikä todellakaan mistään hinnasta vanhaa ja rupsahtanutta, velttoa ja ryppyistä harmaantunutta riettaan näköistä eltaantunutta elävältä mätänevää haisevaa ukonkuvatusta, joka ei fyysisesti pysty suojelemaan tulevia jälkeläisiä vaan heti sydämestä ottaa ja henkeä ahdistaa, kun pitäis lähteä metsästämään naaraalle ja pesueelle ruokaa, tai suojella kilpailevaa heimoa vastaan omaa naista ja lapsia.

        Miksi naisen edes pitäisi huolia kenet vaan, vain siksi että mies tulee lirkuttelemaan jotain paskaa? Sääliseksiäkö tässä pitäisi alkaa antamaan kaiken maailman luuserimiehille, vätyksille ja vanhoille roikkuperseille? Ei kai se mikään velvollisuus ole tuhlata aikaansa ja kenties niitä naisen rajallisia mahiksia (jota tässäkin ketjussa on korostettu) lisääntyä jonkun vanhan reppanan kanssa, kyllä se kannattaa hyväksyä vain ja ainoastaan laatumies. Onhan tieteellisesti todistettu tosiasia sekin, että vanhat miehet siittää rumempia ja sairaampia lapsia, joilla on myös taipumusta mt -ongelmiin, kuin nuoremmat.

        Kyllä se pitää olla nuori laatumies joka vielä jaksaa vaipparallissa matkassa ja jaksaa leikkiä lastenkin kanssa, eikä sitä tarvi heti kohta olla hautaamassa kun kuolla kupsahtaa vanhuuttaan ja lapset on vielä ihan pieniä. Elää sitten yh -äitinä, no way... Ja aika vitun noloa, jos ei saa pillua kuin oman varakkuuden korostamisella (=ostamalla) ja lirkuttelemalla jollekin kokemattomalle lapselle (=painostamalla tai huijaamalla seksiin lapsi).

        Nämä nyt on niitä raadollisia totuuksia ja vanhan rupsahtaneen sedän kannattaisi se vain hyväksyä, että aika on ajanut ohi jo kauan, kauan sitten. Sulla ole enää mitään markkina-arvoa - mutta hei - eläimiähän me vaistoinemme pohjimmiltaan ollaan, ja lisääntyminen ja suvun jatkaminen, omien geenien levittäminen on se perimmäinen syy seksuaaliseen himoon, niin eihän sitä mitä tahansa ylijäämä -paskamiestä valita. Camoon!


      • Jatko....
        Parhaassa iässä kirjoitti:

        Mutta kun näitä teinejä himoitsevat aina perustelee, että mies haluaa 12- 20 -vuotiasta siksi, koska nuori on hedelmällisin, niin paskanmarjat. Nainen on hedelmällisimmillään 25 -vuotiaana ja siksi niin itseään nuorempien, oman ikäisten kuin vanhempien miesten mielestä kaikista haluttavin... Siitäkin huolimatta vaikka joku nuorempi olisi kauniimpi, mutta kun kauneus ei olekaan iästä kiinni, vaan kaunis ihminen on kaunis, ja se joka on 16 -vuotiaana kaunis, on sitä vielä 60 -vuotiaanakin. Toki hän nuorena oli kauniimpi versio itsestään, mutta on edelleen kauniimpi kuin vaikkapa parikymmentä vuotta nuorempi ruma nainen, joka on ollut ruma aina... Ja jos jostain 12 - 15 -vuotiaista puhuu naisina, niin voi helvetti sentään. Kyllä on sedällä jotain vinksallaan korvien välissä! Ne näytä tai vaikuta edes parikymppisen mielestä naisilta, vaan lapsilta... Eivät ole kasvaneet täyteen pituuteenkaan, saati tissit kasvaneet ja muut naiseuden merkit, ja vaikka joillain harvoilla tapauksilla olisi, niin henkisesti ihan lapsia.

        Eikä 25 - 35 -vuotiaat ole edes rupsahtaneita vielä tai rupsahda pitkään aikaan. Usein paremman näköisiä kuin nuorempana, kun on kaikki nuoruuden hormonitoiminnan epätasaisuudesta johtuvat iho-ongelmat yms. historiaa. Miehet tässäkin ketjussa (tai todennäköisesti yksi ja sama mies monen nikin takana) on valittaneet kun juuri 25 -vuotiaana nainen muuttuu niin vaativaiseksi eikä kuka tahansa kelpaa. No sehän johtuu tietysti siitä, että nyt se perheen perustaminen on otollisimmillaan noin niin kuin biologiselta kantilta katsottuna, niin tottakai nainen tahtoo nuoren laatu-uroksen, ei mitään nuorta at -miestä, eikä todellakaan mistään hinnasta vanhaa ja rupsahtanutta, velttoa ja ryppyistä harmaantunutta riettaan näköistä eltaantunutta elävältä mätänevää haisevaa ukonkuvatusta, joka ei fyysisesti pysty suojelemaan tulevia jälkeläisiä vaan heti sydämestä ottaa ja henkeä ahdistaa, kun pitäis lähteä metsästämään naaraalle ja pesueelle ruokaa, tai suojella kilpailevaa heimoa vastaan omaa naista ja lapsia.

        Miksi naisen edes pitäisi huolia kenet vaan, vain siksi että mies tulee lirkuttelemaan jotain paskaa? Sääliseksiäkö tässä pitäisi alkaa antamaan kaiken maailman luuserimiehille, vätyksille ja vanhoille roikkuperseille? Ei kai se mikään velvollisuus ole tuhlata aikaansa ja kenties niitä naisen rajallisia mahiksia (jota tässäkin ketjussa on korostettu) lisääntyä jonkun vanhan reppanan kanssa, kyllä se kannattaa hyväksyä vain ja ainoastaan laatumies. Onhan tieteellisesti todistettu tosiasia sekin, että vanhat miehet siittää rumempia ja sairaampia lapsia, joilla on myös taipumusta mt -ongelmiin, kuin nuoremmat.

        Kyllä se pitää olla nuori laatumies joka vielä jaksaa vaipparallissa matkassa ja jaksaa leikkiä lastenkin kanssa, eikä sitä tarvi heti kohta olla hautaamassa kun kuolla kupsahtaa vanhuuttaan ja lapset on vielä ihan pieniä. Elää sitten yh -äitinä, no way... Ja aika vitun noloa, jos ei saa pillua kuin oman varakkuuden korostamisella (=ostamalla) ja lirkuttelemalla jollekin kokemattomalle lapselle (=painostamalla tai huijaamalla seksiin lapsi).

        Nämä nyt on niitä raadollisia totuuksia ja vanhan rupsahtaneen sedän kannattaisi se vain hyväksyä, että aika on ajanut ohi jo kauan, kauan sitten. Sulla ole enää mitään markkina-arvoa - mutta hei - eläimiähän me vaistoinemme pohjimmiltaan ollaan, ja lisääntyminen ja suvun jatkaminen, omien geenien levittäminen on se perimmäinen syy seksuaaliseen himoon, niin eihän sitä mitä tahansa ylijäämä -paskamiestä valita. Camoon!

        Sääli että ihmisen elinikä on kasvanut kehityksen myötä, kun se ruumis vanhenee joka tapauksessa samaan tahtiin kuin luolamiesaikoina jolloin tuskin kovin vanhaksi elettiin.... Varsinkaan miehet, jotka saivat nuoremmilta uroksilta nuijasta päähän heti kun alkoi askel painaa ja muna lerpattaa. Naiset varmaan eli vähän pitempään, mutta ei se haitannut koska siinä vaiheessa jo omat lapset oli isompia ja pystyivät auttamaan ruuan hankinnassa ja tuomaan turvaa niin kauan kun äiti oli hengissä. Sitten kun äiti kupsahti vanhuuttaan, oli lapset jo lentämässä pesästä muutenkin.

        Erityisesti miesten kannalta tämä jatkuvasti pitenevä elinaika on kovin traagista, koska halut pysyy mutta kyvyt ja ulkonäkö ja kaikki katoaa... Se "kokemus" kun ei valitettavasti korvaa kovaa kunnon erektiossa olevaa kyrpää milloinkaan. Piste. Naiselle siinä mielessä armollisempaa, että vaihdevuodet ilmeisesti hoitelee himotkin ja sitten voi vaikka harrastaa ja matkustella ja keskittyä muihin asioihin kuin perseen jahtaamiseen...

        Jos vanhaa mammaa sattuu joskus huvittamaan vähän nussia, niin ei muuta kun liukkaria kehiin ja aina löytyy joku nuorempi mies yhdenyön huviksi, sillä vaikka puheet on miehillä mitä on liittyen naisen ulkonäköön, ikään - you name it - niin silti nainen istuu aarteen päällä aina - jopa vanhana - ja mies itkee salaa ilosta kuin herkkä pikkupoika, kun nainen suvaitsee raottaa reisiään juuri hänelle. Olipa millainen läski ja vanha emakko tahansa... Miehet taas on säälittäviä luuloineen ja kuvittelevat, että nuoret naiset heitä haluavat ja pitävät heidän vitsejään ja juttujaan kovinkin hyvinä. Tässä news flash vanhoille sedille - ei, me emme naura kanssanne, me nauramme teille.


    • kelpaa! :)

      "Tiedoksi, että 50- 60-luvulla jopa yli 10 vuoden ikäero oli täysin normaalia, eikä sitä ihmetelty. Toisin kuin nykyään... "

      "Saattaapi johtua siitä, että silloin naisilla ei ollut paljon varaa valita, nykyään on..."

      Onko se valinnan varaa, kun joutuu valitsemaan huumeita polttelevien netin orjien seasta jotka räpläävät mieluummin videopelejä kuin oikeaa naista? Onneksi en ole enää nuori! :) 5-10 vuoden ikäero parisuhteessa on normaalia nykyäänkin. :) Jos tykkää toisesta, antaa tykätä! :) Eihän teidän ole pakko ottaa itseänne vanhempaa tai nuorempaa! ;) Minulle kelpasi! :)

    • eryuiop

      Jos katsoo keiden kanssa kuuluisat ja menestyvimmät miehet seurustelevat, niin vaimo voi olla 20 v. nuorempi mutta ei koskaan mikään 18 v. tyttönen. Sen ikäinen on lapsi. Jos sitten katsoo niitä julkkiksia jotka on menneet sekaantumaan teineihin: Teuvo Hakkarainen, Jussi Parviainen... Tarviiko sanoa enempää.

    • 3+9

      Miehet nyt kypsyvät vähän hitaasti. Joku 18-vuotias teiniprinsessa on melko lailla samalla tasolla kuin 35-vuotias mies.

      • Eppu Normaali

        Höpö, höpö... Se että sinä olet henkisesti jälkeenjäänyt eikä kiveksesikään ole laskeutuneet saati siitin kasvanut vielä nelikymppisenäkään, ei tarkoita että muillakin näin olisi. Se tarkoittaa vain sitä että sinä olet epänormaali.


    • 7+5

      Tarina tosielämästä: elin avoliitossa useamman vuoden itseäni 15v vanhemman miehen kanssa, mittari tuli täyteen ja mies vaihtoi nuorempaan. Ihan kivaa jos pikkutyttö jaksaa vemputtaa munaa tuntikaupalla ja kuunnella päälle loputonta kuorsaamista. Voihan tietenkin olla että vehje toimii nyt paremmin kun sen varressa on nuori ja hehkeä tyttö.
      Nyt kun olen ihan parhaassa lyönnissä ja 30 ohittanut nainen, huolisin itseäni paljon nuoremman miehen. Syytä on tuskin turha selitellä?!

    • SuruaOn

      Mun mies 36-v ja jäänyt kiinni tyttöjen katselusta koneella. Pornoa ja urheiluseurojen sivujakin. Fb:ssa tyttäreni ikäisten kuvia käyty katsomassa. Minuun ei ole alusta asti juuri koskenut. Baarista vienyt nuoria tyttöjä "pussailemaan" kotiinsa silloin ennen minua. Näin kertonut. Ei kuulemma ole ollut seksiä. Minä hölmö olen vuoden odotellut kun olen kuvitellut äijää vain vähän hitaaksi ja ujoksi. Paskat. On joko homo tai pedo. Voitte uskoa että on naisella paha olla. Ero on tekeillä.

    • metsätnäkyy

      Pöllimetsään koko porukka, niin energia purkautuu muuhun kuin paskan jauhamiseen:)

    • jaaaaaaaa

      "'Jos etsit miestä pelkään että, tulet pettymään, sillä poikalapset varttuu puolet pidempään"

      -Samuli Putro-

      Itse olen 34 vuotias mies, yksinoloa ja kaksi pitkää parisuhdetta takana. Ihan pakko on tähän nyt sanoa, että ennemmin ottaisin nuoremman naisen.

      En missään nimessä halua vierelleni oman ikäistäni naista, jonka biologinen kello tikittää. EI, en halua vauvakuumetta potevaa naista nyt itselleni, en mistään hinnasta. En halua alkaa seurustella naisen kanssa, joka on vuoden sisään ronkumassa lapsia, kun vauvakuume.

      Pelkkä ajatuskin jo ahdistaa. Nuoremman naisen kanssa voisi viettää rennommin aikaa ja tutustua rauhassa toiseen, ennen mitään vauvasuunnitelmia.

      Edellinen suhdekin itseäni pari vuotta nuoremman naisen kanssa alkoi kaatua, kun nainen halusi lapsen ja omakotitalon, ihan väkisin yritti siihen painostaa ja manipuloida, eikä kuunnellut mitään minun mielipiteitä asiasta.

      Moni muukin asia meni päin vittua, enkä voinut ajatella kyseistä naista lasteni äitinä. Nainen ei halunnut muuttua, mutta vaati sitä minulta, uhkauksin tehostettuna.

      Siinä katkesi viimeinen pinna. Erosta alkaa olla vuosi, niin helvettiäkö minä tunkisin itseni uudelleen tuohon samaan tilanteeseen taas uudelleen, ei kiitos.

    • NautitaanKypsänä

      Minä olen hieman yli viiskymppinen enkä voisi mitenkään seurustella jonkun itseäni huomattavasti nuoremman kanssa, eivät säväytä edes sextailumielessä, kyllä noi nuoret elävät nykyään niin eri maailmassa että se todellakin näyttää todella lapselliselta ja hölmöltä jos vanhempi mies yrittää siinä pysyä vauhdissa mukana. Aina meikäläisen ikäisiä leidejä haukutaan mutta he ovat sentään aikuisia joiden kanssa voi jopa keskustella muustakin kuin jostain lapsellisista höpö höpö jutuista mitä noiden tinderi-tiinojen päässä pyörii. Toinen asia on kypsän naisen vartalo kaikkine elämisen merkkeineen, siinä kiihoittuu välittömästi kun sellaista ihanuutta pääsee maistamaan.

    • Poikamies46

      No minä esimerkiksi olen 46-vuotias, mistä huolimatta minulla on edelleen poikuus tallella, joten henkisesti ja seksuaalisesti olen samalla viivalla teinityttöjen kanssa. Nimenomaan haluan neitseellisen ja kokemattoman alle 20-vuotiaan naisen, jonka kanssa voin kokea nuoruuteen kuuluvat asiat, jotka minulta ovat jääneet kokematta, koska käytin kriittiset teinivuodet tietokonettani ohjelmoiden sen sijaan, että olisin juonut viinaa ja pyrkinyt ikäisteni tyttöjen pöksyihin. Nämä asiat, jotka haluan kokea siis ovat: ensimmäinen teinirakkaus, ensisuudelma ja seurustelu, joka huipentuu siihen, että viemme toisiltamme neitsyyden.

      Ei minulla ole mitään yhteistä jonkun 30 täti-ihmisen kanssa, jonka nuoruus ja neitsyys ovat mennyttä, poissa on tyttömäinen viattomuus ja on ehkä mennyt synnyttämäänkin. Minäkö sitten, melkein teinipoika itsekin iästäni huolimatta, sitten alkaisin leikkiä isäpuolta joillekin inhottaville äpärälapsille?

      • eioletodellistataas

        No et kyllä todellakaan ole samalla viivalle alle 20-vuotiaan kanssa, mitä helvettiä?


    • valitettavanyleistä

      Olen miettinyt ihan samaa, ja ylipäätään sitä miksi niin moni 30v mies etsii itselleen huomattavan nuorta naista.
      Mahdollisia syitä joihin olen päätynyt ovat se, että evoluution pääasiallinen tarkoitus on lajin jatkuminen eli lisääntyminen. Näin ollen mies iästä riippumatta hakee naisia, jotka ovat hyvin hedelmällisessä iässä ja jotka kykenevät vielä saamaan useita jälkeläisiä. Mies pitää viehättävänä nuorta naista siis evolutiivisista syistä.
      Tiedän myös lapsettomia huomattavankin iäkkäitä miehiä, jotka haluavat perustaa perheen ja omaan ikäluokkaan kuuluvat naiset ovat jo kykenemättömiä siihen.
      Sitten tietysti joitain miehiä alkaa ahdistaa oma vanheneminen ja on kova pönkitys itsetunnolle, kun saa iskettyä nuoren kauniin naisen.
      Nuoren naisen kokemattomuus elämästä ja naiivius johtaa helposti siihen, että verbaalisia taitojaan jo 40 vuotta kehittänyt mies kykenee sekoittamaan tämän nuoren naikkosen pään. Moni nuori nainen kun on vielä hyvin epävarma itsestään, ja mikäpä tehoaisikaan paremmin nuoreen itsetunto-ongelmien kanssa painivaan naiseen, kuin lause "Olet niin kypsä ikäiseksesi." Ja siksipä tämä iskulause taitaakin olla niin kovin yleinen setämiehen lausumana teinitytölle, joka oksentelee joka viikonloppu baarin vessassa ja itkee kuinka isi ei ostanut uutta merkkilaukkua ja iphonekin on väärän värinen.
      Miellän tällaisen toiminnan melko kyseenalaiseksi ja vastuuttomaksi vanhemmalta mieheltä, vaikka tottahan se on että lakiin pohjautuvaa estettä ei asialle ole ja täten nuoret neidot saavat syyttää itseään omasta naiiviudestaan.
      Teinityttöihin ja nuoriin naisiin puree helposti myös se, että vanhemmalla miehellä on rahaa.
      Jos hyvin nuorella naisella on kaikki pääkopan sisällä ja itsetunnossa kohdallaan, ei hän ihastu setämieheen. Tunteet setämiestä kohtaan ovat mielenhäiriö, alitajunnan epätoivoinen yritys korjata heikkoa itsetuntoa, ihastukseen sekoitettua isähahmotunnetta tai pelkkä esitys, jotta nainen saisi rahaa.
      Ette te setämiehet aitoa rakkautta nuorelta saa.

      Ps. En ole katkera vanha akka, jonka mies on lähtenyt nuoren kauniin neidon mukaan. Olen 18-vuotias nuori nainen, joka on äärimmäisen kyllästynyt setämiesten iskuyrityksiin (ja valitettavasti seurannut vierestä kun setämiehet "ostavat" ikätovereitani kumppaneikseen).

      • Teinitohtori

        Mitä järkeä on sinun tuhlata aikaa ja energiaa sepustukseen, joka ei johda mihinkään. Luonnonlait ovat luonnonlakeja eivätkä ne miksikään muutu. Keski- ja Etelä- Euroopassa ei kukaan pidä ihmeellisenä, että esim. vaimo on miestään 30 vuotta nuorempi, puhumattakaan siitä, että vanhemmatkin miehet vokottelevat nuoria pimuja, onnistuen siinä. Olet taas yksi esimerkki suominaisesta, joka kuvittelee "parantavansa maailmaa".


      • Wanhammmm

        Ei niitä nuoria 25-35 vuotiaita tyttöjä välttämättä vanhan miehen tarvitse itse vikitellä, tytöt vikittelee vanhoja miehiä esimerkiksi mua on usein. Onhan tämä tietenkin yllättävää että näin käy.
        Menee se välillä toisinkinpäin.


      • gtgt007

        Noh itse olen saanut "setänä" aidon rakastavan noin parikymppisen naisen.En ole rikas mutta ulkonäkö ihan ok.Nuori nainen voi aidosti rakastaa setää ; )


    • Jaa no näin 27 vuotiaana näytän fyysisesti 7 vuotiaalta ja tuntuu että minua on katsellut lähinnä tuon ikäiset tytöt. Vaikea tilanne kun minua kiinnostaa vain reilusti päälle 20 vuotiaat AIKUISET naiset.
      Kenellekään ei kuitenkaan tule mieleen että tämän näköinen tyyppi voisi olla päälle 18 vuotias ja varmaan juuri siksi niitä kontakteja ei naisiin olekaan.

    • mattieinarivantaalta

      Ne on parempia synnyttäjiä. :) mulla on 2 tyttöö parikymppisten nuorien naisten kans ja kyllä kelpaa. toki mulle kelpaisi omanikäinenkin tai pari vuotta vanhempi. Mut ei ne miusta kiinnostiu ku ei oo rahhaa ja stattuusta :D
      Näillä nuorilla oli lastensaanti mielessä lähinnä. Ja hienot tytöt tulikin ^3

      Lisää tulossa..

    • Anonyymi

      Jos Danny olisi tavallinen Sahatyömies tai ihan vaan joku tavallinen duunari ammattilainen olisi Hänen Naiskaverinsa Alin ikä ..

      68- vuotta ja varmasti ehkä myös isoäiti.

      Sen kun Helmi kulkee Vain kahdesta syystä Dannyn perässä, RAHAN ja JULKISUUDEN.

    • Anonyymi

      Tähän voi vain sanoa että sinun mielipiteelläsi ei ole paskankaan vertaa väliä aikuisen miehen ja nuoren naisen välissä suhteessa.

      • Anonyymi

        Miehet on naisiin verrattuna neuroepätyypillisiä (siis suomeksi vajukkeja).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet on naisiin verrattuna neuroepätyypillisiä (siis suomeksi vajukkeja).

        Naiset on iästä riippumatta vaikeita, ailahtelevia ja sekaisin.

        Fyysisesti parikymppinen ei ihan ole vielä parhaimmillaan , mutta 30-40v alkaa useimmilla näkymään elämäntavat aika armottomasti.

        ...mutta tarvitseeko ihmisen olla aina parhaimmillaan?
        Kemiat...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe