Millanen paku on? Onko luotettava? 08-10 vm ja km max 60tkm löytyy suht edullisia myynnis joten sellast pienpakua haussa..
Ford Transit Connect
9
519
Vastaukset
- 920
Mulla on semmonen 2003 mallinen. Pientä remonttia on ollut, mutta ei mitään suurempaa. Ostettaessa oli 38000 km ja nyt jotain 118000 km.
Tykkään kyllä kovasti. - traktor546
oha tuo iha jees
- köffffffffffffffffff
foorrti paska....... hahahahaha
Mulla oli tuollainen vuokralla Turkissa. Ajelin mm. pitkin poikin vuoristoja. Näppärä kapine, mutta pakuksi pikkuinen. Tarpeen mukaanhan se koppi toki valitaan.
-Pentti- 920
SWB on yhtä pieni kuin Cangoot ja Caddyt ynnämuut, LWB on isompi ja vasta se täyttää jotenkin pakettiauton mitat.
Mulla on LWB eikä yhtään pienempi omaan käyttöön saisi olla. - köffffffffff
920 kirjoitti:
SWB on yhtä pieni kuin Cangoot ja Caddyt ynnämuut, LWB on isompi ja vasta se täyttää jotenkin pakettiauton mitat.
Mulla on LWB eikä yhtään pienempi omaan käyttöön saisi olla.foorti paska....... hahahahahaah
- foortimiees
köffffffffff kirjoitti:
foorti paska....... hahahahahaah
nyt painu perseesee köffi
- gojr9
Voin suositella. Ajoin vm.2008 1.8 TDCi 90 hp Tourneo Connectilla 250 tkm.. Öljynvaihtojen lisäksi ei tehty mitään korjauksia. Pieniruokainen ja mielestäni mukava ajaa
- köffffffffff
ai 250km....... hahahahahaha kestikö foorti muka sen................. ehkä pajalle........ hhahhahahahahah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868