Millanen paku on? Onko luotettava? 08-10 vm ja km max 60tkm löytyy suht edullisia myynnis joten sellast pienpakua haussa..
Ford Transit Connect
9
793
Vastaukset
- 920
Mulla on semmonen 2003 mallinen. Pientä remonttia on ollut, mutta ei mitään suurempaa. Ostettaessa oli 38000 km ja nyt jotain 118000 km.
Tykkään kyllä kovasti. - traktor546
oha tuo iha jees
- köffffffffffffffffff
foorrti paska....... hahahahaha
Mulla oli tuollainen vuokralla Turkissa. Ajelin mm. pitkin poikin vuoristoja. Näppärä kapine, mutta pakuksi pikkuinen. Tarpeen mukaanhan se koppi toki valitaan.
-Pentti- 920
SWB on yhtä pieni kuin Cangoot ja Caddyt ynnämuut, LWB on isompi ja vasta se täyttää jotenkin pakettiauton mitat.
Mulla on LWB eikä yhtään pienempi omaan käyttöön saisi olla. - köffffffffff
920 kirjoitti:
SWB on yhtä pieni kuin Cangoot ja Caddyt ynnämuut, LWB on isompi ja vasta se täyttää jotenkin pakettiauton mitat.
Mulla on LWB eikä yhtään pienempi omaan käyttöön saisi olla.foorti paska....... hahahahahaah
- foortimiees
köffffffffff kirjoitti:
foorti paska....... hahahahahaah
nyt painu perseesee köffi
- gojr9
Voin suositella. Ajoin vm.2008 1.8 TDCi 90 hp Tourneo Connectilla 250 tkm.. Öljynvaihtojen lisäksi ei tehty mitään korjauksia. Pieniruokainen ja mielestäni mukava ajaa
- köffffffffff
ai 250km....... hahahahahaha kestikö foorti muka sen................. ehkä pajalle........ hhahhahahahahah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as563137Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232944- 502830
- 562648
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072