Viestittely ja puhelut

5+16

Kertokaahan kuinka usein olette entisen kanssa yhteydessä?

Ei ole lapsia, sen takia ei tarvitse olla yhteyksissä.
onko millaiset välit? Pystyttekö asiallisesti viestittelemään tai joskus soittamaan ja kuulumisia kysellä?

Meneekö puhelu "tappeluksi" tai ns.huutamiseksi? Ja miksi jos niin menee?

8

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata

Miksi pitäisi olla yhteydessä? Irtaantuminen on paras tapa päästä eteenpäin omassa elämässä. Koska ero tuli, oli puhumattomuus ja riita-ongelmat. Samat nousevat yhä uudestaan esille jos alati kommunikoidaan. Lue kirja Sussman:Erokirja - naisen opas erosta toipumiseen. Kirjassa on selitetty nk. "rikkova suhdetanssi" joka tarkoittaa exien keskinäistä yhä uudelleen samoihin eron syihin törmäävää, rikkovaa ja eroa pitkittävää yhteydenpitoa.

• ps12

Samaa mieltä kuin edellinen.. MIKSI olla yhteydessä eksään ylipäätänsä jos suhde päättyy? Joskus nuorempana parikymppisenä tuli satunaisesti pidettyä yhteyttä joihinkin eksiin mutta ainoastaan sillon jos suhde ei ollut täydellistä closeria saanut... Mutta nyt yli kolmekymppisenä ei tulis mieleenkään olla yhteyksissä eksiin, mitä järkee siin enää on vanhoja kaivella... JOS se on ex niin siihen on syynsä, paras jäädä vaan menneisyyteen...

• ap kirjoittaja

me ei törmätä puheluissa eroon johtaneisiin syihin, vaikka mies pettikin ja on nyt kyseisen naisen kanssa.
      En kommentoi naista missään vaiheessa eikä mies hänestä puhu mitään.

Huutaminen aiheutuu yleensä siitä mitä minä hänelle vastaan tai jos annan ympäripyöreän vastauksen (liittyen minun suhteisiin tai mitä minulle oikeasti kuuluu) entinen ei tiedä onko minulla joku uusi ja jos jotain itsestäni puhun niin puhun työasioista. Minun mielestäni se, että onko minulla uusi mies ei kuulu entiselle tai mitä teen vapaa-aikana.

• Näin tää menee

Älä vastaa soittoihin älä soita. Eikö sua loukattu tarpeeksi? Kaipaatko yhä lisää henkistä loukkausta?

Jos vastaat, jos puhut, tulet yhä uudestaan lisää loukatuksi. Syyllisyydentuntoinen mies pitää erittäin mielellään suhun yhteyttä ja imartelee sua ja kertoo erittäin mielellään omissa piireissään, oman hyvän miehen maineensa vuoksi, että hän on yhä "erittäin hyvä ystävä exänsä kanssa". Yhteydenpito on siis miehen etu.

Älä lankea iartelujen edessä harhaan "on yhteydessä muhun koska todellisuudessa tykkää minusta, ei nyxästään". Näin on tosi kiva itse ajatella, mutta se on itsepetos..

Kun näyttää, että miehen soittelu käy ja sopii sulle = on olemassa sanaton anteeksiantosi, miehen syyllisyydentunto häviää. Nyt muiden ihmisten, sinunkin loukkaaminen, jatkuu taas, sillä mies ajattelee, että ei tullut mitään kovin pahaa tehtyä, kun anteeksikin sai.

• Ei koskaan!

Kuvaamassasi tilanteessa ei yhteyttä pidä olla lainkaan. Teillä ei ole mitään syytä kysellä toistenne kuulumisia.

Jos mies soittaa, sano sille, että ei kiinnosta. Samalla kiellä enää ottamasta yhteyttä. Jos sattumalta törmäätte kaupungilla, niin kohdatessa pitää moikata, mutta kuulumisia ei pudä jäädä vaihtamaan.

• jal-jalmari

Minä olen mies, ja se jätetty osapuoli.
      Aluksi oli pitkään hiljaista, ja kun olin alkanut jo unohtaa niin sainkin
      puhelun eksältä.

Neljä kertaa ollaan tänävuonna puhelimessa puhuttu.
      Välit on kunnossa ja asiallisesti pystytään puhumaan.

• Liian pitkään

Erosimme 8 kk sitten, ei yhteisiä lapsia. Vasta viime aikoina ovat puhelut harventuneet muutamaan puheluun viikossa. Meillä on ollut todella hidas irtaantumisprosessi joskin se on varmaan ollut mahdollista siksi ettei kummallaakaan ole uutta kumppania.

• eskonne

ollaan puheväleissä ja jutellaan aktiivisesti ja viestitellään paljon, silti mä vihaan sitä.. se on khyl viel iha kusessa muhu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2148
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1856
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1834
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1533
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1388
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      173
      1373
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1191
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1023
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      30
      1015
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      949
    Aihe