Ongelmanani on vähän epämääräiset oireet, olen epäillyt itselläni kihomatoja mutta en ole enää varma, kutinaa takapuolessa on ollut välillä ja tämä "tauti" tai mikä lie on kyllä vaivannut jo useamman vuoden. Kävin itseasiassa joskus testeissä mutta niiden mukaan mulla ei olis kihomatoja. Oon tosin välillä kokeillut esim. valkosipulia oireisiin ja se on tuntunut kyllä jeesaavan. En iteä pitäisikö näiden oireiden vuoksi mennä lääkäriin vai ei, olen miettinyt onko tämä vakavaa vai ei. Nyt oireiksi on tullut ohenevat hiukset ja kynnet ja olen huomannut mahani turpoavan helposti ja välillä on lievä oksetuksen tunne, mutta oksennusta ei kuitenkaan ole tullut (pelkäsin yhdessä vaiheessa olevani raskaani). Eli periaatteessa ei mitään vakavaa, mutta häiritsevää kuitenkin. Onko kellään ollut vastaavia oireita?
Ihmeellisiä kihomato-oireita?
1
<50
Vastaukset
- Epätietoinen87
Ja sellaista lisäisin että itse en ole koskaan nähnyt niitä kihomatoja, kun olen lukenut, että jotkut olisivat nähneet niitä eli olisivat siis kuitenkin sen verran isoja että ne näkee. Tosin olen huomannut että esim. vaatteissani on ollut sellaisia hyvin ohuita (hiusta ohuempia) n. sentin-muutaman sentin pituisia "haituvia", en tiiä onko ne sitten jotain matoja tai mitä lie mutta ilmeisesti kuitenkin vähän pienempiä kuin kihomadot. Ja tää kuulostaa tosi oudolta, mutta niitä on ollut mun nenässäkin ja välillä nenään kertyy ns. räkää mutta on kuitenkin paljon sitkeempää ja tarttuvampaa.
P.s. en ole mikään trolli vaan ihan oikea ihminen joten ei mitään v-ttuilua vaan asiallisia kommentteja kiitos (jos kukaan osaa sanoa tähän mitään) :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988