Peppuvako

paljaana?

Tytöt ja naiset kertokaa, millaiset pikkarit teillä onkaan jaloissanne kun peppuvakonne on paljaana teidän kyykistyessänne esim. kaupassa kenkiä sovittamaan?

Nautin tuosta näystä kylläkin mutta hieman kangastakin olisi kiva nähdä.

Teettekö sen tahallaan miehiä kiusataksenne?

16

2765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Low waist

Hipsterit?

• Anonyymi

Just joo, mitä sitä peittelemään.

• Se on muotia

Ei mitään.

• Susa.

Mitään ei näy paljaana, vain pitsipöksyjen uumanauha.

• Katikirsi

Itse en pidä alla mitään. Käytän matalia farkkuja ja joskus paita saattaa nousta niin vako näkyy muutaman sentin.

• sexyt-pikkarit

Todellakin on :) Nähnyt myös livenä

• TervRekkamiehenHymy

Pissiksen hymy?

• heli333

narustringit

• Teen17

Itse käytän stringejä joista narut haarautuu sivuille aika alhaalla. Eli näyttää siltä ettei olisi pikkareita ollenkaan

• Alkkarit

Minä 59 v. Kokeilin niitä stringejä joissa on naru vaan enkä pitänyt yhtään. Kun on kunnolliset vyötäröpituiset alushousut niin ei näy mitään. Valitettavasti kaikki vanhemmatkaan eivät ole vyötäröhousujen kannalla vaan pukeutuvat kaiken näyttäviin läpinäkyviin alushousuihin. Minun nuoruudessani alushousut suojasivat katseilta. Nykyään ei ajatella enää näin vaan tärkeintä pitäisi Suomen ilmastossa olla että alapää ei kylmäisi pakkasessa stringejä ohuiden farkkujen alla pitäviltä naisilta. Isot housut herättää huomiota mutta kannatan tanakkaa suomalaista alusvaate, ei siis stringi, vaan alusvaatemallistoa.

• IrmeliH

Peppuvako näkyy samassa tilanteessa helposti myös miehillä, kun kuljette matalavyötäröisissä housuissa. Teettekö te sen tahallanne?

• Stringtanga

Rekkamiehen hymy on trendikäs.
        Alkkarille voisi taas todeta, ettei täällä aina ole pakkasta, joten koko vuotta ei tarvita pitkiä ja paksuja alushousuja.

• Raottaja

Muistatteko mikä ero on 70-luvun pikkareilla ja 2000-luvun pikkareilla...?

70-luvulla piti raottaa pikkareita että näki pakarat.
      2000-luvulla pitää raottaa pakaroita että näkis pikkarit ; ))

• Anonyymi

Peppuvako kutiaa jee jee je jee
      Peppuvako kutiaa jee je je jee.
      Sitä mä raaputan päivin ja öin,
      en muuta työtä tee,
      vain peppuvakoani rapsuttelen x3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe