Nettideitti treffeille ja puheenaiheet on mitkä?

saa auttaa

Ajattelin pyytää nettideittiäni treffeille, mutta tapanani on jäätyä trefeillä ja ne hiljaset hetket ovat aivan hirveitä! Joten edellisistä oppineena ajattelin keksiä kysymyksiä ja puheenaiheita etukäteen, mutta mitä ne on? Tiedän henkilöstä jo melkein kaiken mitä keksii kysyä. Itse olen opiskelija ja hän on työssäkäyvä niin tuosta ei saa oikein yhteistä juttua eikä hänen työpaikkansa ole mitenkään erikoinen, että siitä keksis.
Jos nyt tartuit kohtaan, että en ole edes pyytänyt ja mistä tiedät, että suostuu niin olen siitä noin 85,3% varma, että suostuu lähtemään.

10

3698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herätyskello

Olen kuullut että naista kiinnostaa mies joka on intohimoinen jostain asiasta. Tietenkin on eduksi, jos mies on kiinnostunut jostain "hömpästä", kuten luonnonsuojelusta tai lemmikkieläimistä, mutta myös urheilu tai tietokoneet käyvät, jos sen osaa kuvailla tarpeeksi X-files tyylisesti.

Toisaalta, jotkut sanovat että nainen haluaisi että olet kiinnostunut hänestä. Minun kokemukseni eivät kuitenkaan tue tätä: nainen voi "jäätyä" yhtä hyvin kuin mieskin. Eikä nainen välttämättä koe olevansa yhtään kiinnostava, vaan arkinen.

Jos sekä sinä olet arkinen, ja hän on arkinen, voi puhua jostain julkisuuden henkilöstä tai muusta mediassa olevasta ilmiöstä - ne ainakin kiinnostavat kaikkia. Siis tyyliin "mitä mieltä olet...".

Sitten on tietenkin aina mahdollisuus puhua säästä.

• Hei saa auttaa ja Herätyskello,

Herätyskellolla oli mahtavia vinkkejä, juuri näin!

- Arkiset asiat: on se sitten sää, Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelma, iltapäivälehden lööppi tai mitä ajattelit tehdä lomalla, ovat niitä helpoimpia puhenaiheita.

- Suunnittele jotain ja kysy jatkokysymyksiä: Kysy ja kuuntele vastaus, kysy myös jatkokysymyksiä. Voit miettiä ennakkoon joitain kysymyksiä vaika liittyen naisen harrastuksiin tai mielenkiinnon kohteisiin. "Koska aloit harrastamaan ratsastusta, teetkö käsitöitä joka päivä" tms.

Lisää vinkkejä ekoille treffeille löydät E-kontakti.fin blogista: http://bit.ly/18Amwn3

Ystävällisin terveisin,
        Heli E-kontakti.fistä
        www-kontakti.fi

PS: Jos vastaat meille tähän viestiin, käytäthän @-merkintää niin löydämme viestisi helposti ja pääsemme vastaamaan sinulle

• Sinnukkaink

Hyvä juttu, että miettii etukäteen puheenaiheita. Jos teillä on ollut kivaa kirjoitellen, katso mistä aiheesta ja jatka siitä lisää kasvotusten. Itsestään puhuvat ovat tylsiä. Osoita kiinnostusta. Jos pidät ihmisestä ja tulee kiusallinen hiljaisuus, sano suoraan, että olet vähän kipsissä, mutta haluat tutustua. Voit vaikka huumori silmäkulmassa katsoa vapisevia käsiäsi ja todeta, katso mitä olet saanut aikaan. Vähän höpsöä, mutta murtaa jäätä ja rentouttaa. Jos pidät hänestä ja jostain yksityiskohdasta hänestä, voit sanoa siitä hänelle esim. hiuksesi ovat kauniista. Sulattaa vastapuolta, kun kuulee hyväksyvää suustasi. Ei kannata kuitenkaan alkaa lipeväksi, se ällöttää.

Itse viime treffeillä tullessani paikalle olin kompastua ja kaatua treffikumppanin eteen. Räpistelin viime hetkellä jaloilleni ja halatessa kommentoin, että jopa olin langeta suoraan eteesi, huhhuh. Ihan hyvät, seurusteluun johtaneet treffit niistä tuli.

Onnea matkaan, älä lannistu. Minulla vuosien varrella jok'ikinen tapaaminen on johtanut pidempiaikaiseen yhteydenpitoon tai seurusteluun, mutta tiedän, että jotkut treffailevat kymmeniä, ennen kuin kolahtaa.

• yksi neitonen

Minusta myös fiksua miettiä kysymyksiä ja keskustelun aiheita etukäteen. Ja sen voi aivan hyvin sanoa että odotat tapaamista mutta treffit jännittää. Varmasti hiljasiakin hetkiä tulee, eihän sitä mitenkään pysty koko aikaa hölpöttämään. Eikä välttämättä se toinen osapuoli pidä hiljaisuutta kiusallisena, se saattaa vaan itsestä tuntua siltä. Joka tapauksessa keskustelu on teidän molempien harteilla, ei pelkästään sinun tehtävä pitää keskustelua yllä. Voihan sitä heittää välillä palloa toiselle et "Kysy sinä jotain minulta" tai "Kerro vaikka jokin muisto lapsuudesta" tai "Mikä oli parasta päivässäsi" tms. Muita keskustelun aiheita esimerkiksi perhe, harrastukset, matkustelu, elokuvat, musiikki, ruoka, lemmikit, ystävät, lomat, joulun vietto, tavat ja perinteet yms. Kyllä se siitä hyvin sujuu! Tsemppiä ja onnea treffeille!

• 13+19

Minusta taas olisi tosi kiusallista jos toinen selkeästi olisi opetellut etukäteen jotain kysymyksiä tai puheenaiheita. Kyllä sen huomaa, jos keskustelun aiheet eivät nouse luontevasti siitä tilanteesta ja ajankohtaisista asioita. Parempi myöntää heti olevansa ujo ja hiljainen kuin töksäytellä outoja kysymyksiä.

• dklfnhorih

Treffien ei tarvitse tapahtua kahvipöydässä, vaan voitte mennä tekemään jotain kenties riehakastakin. Voit etukäteen kertoa olevasi liiankin hiljaista sorttia, silloin sinulla on "lupa" jäätyä etkä ahdistu siitä niin paljon ja näin juttukin voi luistaa paremmin.

• yx aihe

Mä ainakinn tykkään keskustella omasta peniksestäni. Sitä riittää ja siitä riittää tarinaa.

• Kuukkelisna

Öö.. riippuu varmaan vastapuolesta, kannattaako noin tarkkaan miettiä mistä puhua? Jos kumpikin olette hyvin ns.arkisia ja analyyttisiä niin mikä jottei :D

Itse näen treffit jotta mikäli juttu ei luista "kuin vanhoilla tutuilla" niin ei siitä mitään jatkoa seuraa.. Toki suurin osa on hitaasti lämpiävää sorttia ja ok, mutta minulle ei sovi eikä liian erilainen kumppani sopis täten pitemmän päälle. :)

Nykyinen aviomieheni nolona eka treffeillä kaivoi sellaisen kortsulaatikon taskustaan ja totesi työkavereiden tunkeneen mukaan varalta. Mutta pelkäsi sen tipahtavan esille joten oli pakko tunnustaa heti ekoilla minuuteilla :D Sillä murtui jää meidän kohdalla ja hyvät naurut siitä seurasi.. höpötystä riitti seuraavaan aamuun asti ja sillä reissulla ollaan vieläkin 6 vuoden jälkeen. Tosikoille ei sovi moinen mutta.. ;)

• mr.shephard

Tapasin kahden viikon nettikeskustelun jälkeen nettideittini. Asun toiselle puolella Suomea, joten menin hänen luokseen kylään. Kohtasimme ensimmäisen kerran juna-asemalla, josta jatkoimme hänen kotiinsa noin puolen tunnin matkan. Emme puhuneet kuin muutaman sanan koko matkan aikana, koska olimme molemmat vain ihan onnesta soikeana, kun vihdoin saimme tilaisuuden tavata.

Kun pääsimme hänen kotiinsa, menimme sohvalle istumaan ja jatkoimme toistemme tuijottamista. Emme puhuneet käytännössä mitään ensimmäiseen kolmeen tuntiin, koska olimme haltioissamme. Tuijotellessa ilta taittui yöksi ja jäin hänen kotiinsa yöksi hänen lähtiessään muualla yöpymään. Seuraavana aamuna kykenimme hieman jo keskustelemaan vaikka on myönnettävä, että koko viikonloppu oli hyvin vähäsanainen.

Kun tapasimme kolmannen kerran, olimme ennättäneet puhua aivan kaikista asioista - niin piereskelystä kuin kuukautisistakin. Kolmanteen tapaamiskertaan asti olimme molemmat pidätelleet pieruja toistemme seurassa, mutta koska olimme asiasta puhuneet, rikoimme jään istuessamme toistemme vieressä sohvalla. Molempia pieretti samaan aikaan, joten sanoimme pieraisevamme - ja niin myös teimme. Tuo tapahtuma sai aikaan aivan valtavan vapautumisen ja antoi myös tiedon siitä, että pystymme toistemme seurassa olemaan juuri sellaisia kuin olemme.

Ja nyt 8 kuukautta myöhemmin erilaisten vaiheiden kautta olemme suunnittelemassa häitä ensi vuodelle. Se, että ei kykene ensitapaamisella mitään puhumaan, ei ole ongelma, jos siitä ei sellaista tee. Voit sanoa treffikumppanillesi, että jännität tilannetta, etkä osaa keksiä sopivia puheenaiheita. Vain täysi rehellisyys voi tuollaisen tilanteen pelastaa, koska muuten voi luulla kaikenlaisia asioita. Ollessasi rehellinen, treffikumppanisi kyllä huomaa, että olet täysillä mukana. Ja täytyy jatkoa ajatellenkin muistaa, että vaikka totuus tekee joskus kipeää niin siitä huolimatta sitä todella arvostaa!

Mutta näin oman tarinani kautta toivotan sinulle onnea! Pyydä vain treffeille; kyllä se siitä! :)

• pierupieruavaan

no niin, hyviä yhteisiä pieruhetkiä vain teille, onnesta soikeat....:::))Mikäs siinä, vakka kantensa löytänyt, mutta kaikille vaan ei tuollaiset pieresklijät käy, eikä kaikki ole pierutyyppejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1098
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      863
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe