Sellaisia miehiä (tai yksikin riittäis) joka ei ryyppää, polta, ei ravaa baareissa, ei ole ulkonäkökeskeinen ja eikä muodin perään, on sinut itsensä kanssa ja on avoin ja rehellinen eikä mikään kaksinaamainen tai sitoutumiskammoinen. Eikä harrasta yhden yön juttuja.
Joka käy töissä ja on muutenkin kunnollinen
Olis kiva tutustua sellaiseen kunnolliseen ja ihan tavalliseen mieheen. Oon itse 34v, kolmen ihanan lapsen yh-äippä. juoksuni juossut ja elämänarvot kunnossa.
Onko suomessa yhtään kunnollisia miehiä?
101
806
Vastaukset
- Vait kyllä tutustua
mutta ei tuolllainen mies 3 lapsen yh:ta vakituiseksi kumppanikseen ota. On siihen liian fiksu. (vaikka olisivat miten ihania) Tietenkin joa miehellä on itselläänin muksua 2-4 niin sitten on eri asia. (mutta tuskin hän enää silloin sinulle kelpaisi)
- jhkjhkjhkjhk
Onhan meitä, mutta mitä ihmettä me tehtäisiin näiden 3 lapsen kanssa?
Onhan noita, mutta epäilen, ettei ne tylsyytensä ja syrjäytymisensä vuoksi sinulle kelpaa. Tälläkin palstalla niitä näyttäisi olevan useampia.
- Olet kyllä ämmien
ämmä! Ota nyt se kieli pois pillusta.
- kunnollinen mies 35
"juoksuni juossut"
Olisit jättänyt juoksematta ja äpärät synnyttämättä niin sitä seuraa voisi löytyä nyt helpostikin.- Älä nimittele
toisen lapsia äpäriksi, törkimys!
- Äpäriähän ne
Älä nimittele kirjoitti:
toisen lapsia äpäriksi, törkimys!
Miksi äpärää ei saisi sanoa äpäräksi? Eihän se mitään nimittelyä ole vaan tosiasia.
- kunnon mies
olen kunnollinen mies mutta sori, haluan perheen jossa lapset ovat omiani. En halua huolehtia toisen miehen muksuista. Koita etsiä yh-isiä, kyllä niissäkin varmaan kunnollisia löytyy
- Löytyy selllaisia
joiden vaimo on lähtenyt jonkun naisennaurattaja paskan matkaan ja jättänyt kunnollisen miehensä. Kunnon mies ei itse perhettään jätä.
- hjkhjkjhkjhkjhkh
Mulla sama homma, paitsi että naisella vois olla 1 lapsi jos tekee mun kanssa yhteisiä.
Mut 2-3 vierasta lasta on kyllä liikaa. Tunnen tollasia 2 lapsen yh-äippiä, mutta ei vaan viitsi säätää mitään kun heillä on niitä muksuja.
En tiedä tajuaako naiset tätä? - Tuu dokailee
Kunnon mies
Oon samaa mietä sun kanssa kunnon mies. Vaa löytyyhä tuolt ransusta, tosi halpoi miähii alottajalle. Ei niille tarvii muuta ku ostaa vaa palan leppä ja pullon punkkuu nii varmaa pysyyvät kotoon. Ei tarte varmaa muuta ku haet sielt rantsusta miehe ja paat sen vaatteet pyykkii, siit vaa sit olee sen miehen kaa. Teittil olis varmaa iha kivaa jos sie ostasit sit toise punku ittiäs varte. Sää tuski tiiätkää ku rantsuje ja muitte pusikoihe miehet on iha hyvii ja hupi veikkoi ku vaa niihi tutustuu.
- -------
Kunnolliset miehet kelpaavat vain elättäjiksi "juoksunsa juosseille" kurpahtaneille ja puhkinussituille YH:lle, joita seksi ei enää erityisemmin kiinnosta.
M.O.T. - Ikisinkku M
Onko tämä provo? niin kliseinen ainakin että luultavasti. Nuo kolme ihanaa lasta jo tekee sen että voit olla tyytyväinen jos yleensä löydät miehen, jonkinasteinen kunnollisuus plussaa mutta että nuo kaikki pitäisi omien juoksentelujen jälkeen saada? (vaikka se mitä itsellä on tarjota laittaa kaikki hälytyssummerit soimaan)
- vasemmistoanarkisti
Dokaamisesta en luovu ja töihin en mene, muuten ok. Tosin olet liian vanha; vaikka nainen saakin olla mua vanhempi, ei sentään ihan noin montaa vuotta.
- ........
Ei kiinnosta nainen, joka on viisastunut ja saanut elämänarvonsa kohdilleen vasta juoksunsa juostuaan ja miehiin petyttyään.
- 3 lasta
on kyllä ehdottomasti liikaa vaikka nainen olisi kuinka mukava. Itse yhden yhteishuoltaja.
- Höh!
Kukas tuollaisen naisen huolisi jos ei kaltaisesi lapsellinen mies
- Joku joka
Höh! kirjoitti:
jaksaa/haluaa naisen 3 mukulaakin mukana. Minä en halua, yhdessäkin on ihan riittävästi. Naisella voisi olla max 1 oma aikaisemmasta, 3 on ihan liikaa vaivaa/vastuuta ja rahan menoa pentuihin jotka ei oo omia.
- Kato.. näi
Höh! kirjoitti:
Mää just bonjasi et mää oon sulle alottajalle iha sopiva, ku tuos eel sanottii et mää on alottajan kaltane, nii siinhää meikä menis toiste laste kans nii ku lisän. Ku sää alottaja oot jo valmiiks kokenu laste hoitaja. Sitäpaitsi sul voi olla kyhnyy iha kylli vaik mää en töitä saiskaa. Mää oon vähäruokane ja mää en juur vaatteil koreile. Tää mun pukukii on mulle riittän jo kaks vuotta vaik mää oon goisinu se pääl sopivis ja sopimattomis paikois. Mää oon kns vähä juomane sää et tarte ostaa ku yhen kossupullon päivas nii se riittää, mää oon siihi iha tytyväine. Tähä sopimuksee kuulus sit luontais etuun parikertta pimpsaa kuus, kato mää en oo mitenkää paljokas täskää asias, et aika vähäl mää sinu miäheks kävisi.
- tärkeä kysymys
Oliko kyseessä jyystärikarju, joka vain levitti siementään, vai kunnollinen mies, joka jätti leskeksi? Ensimmäisessä tapauksessa moni ATM:kään ei huoli sinua, jälkimmäisessä on jotain mahdollisuuksia.
- Hyi äpäriä hyi!
En ala minkään paskapääpanijan äpäriä katselemaan.
- Ei eroon
päättyneessä avioliitossa syntyneet lapset ole mitään äpäriä (sana on kauhea eikä kunnollinen ihminen sitä käytä)
- ei kaunistella
Ei eroon kirjoitti:
päättyneessä avioliitossa syntyneet lapset ole mitään äpäriä (sana on kauhea eikä kunnollinen ihminen sitä käytä)
AP:n lapset eivät ole välttämättä avioliitosta.
- Itsekin olen
ei kaunistella kirjoitti:
tavanut kolmen lapsen yhärin, jonka kaikki penikat oli eri miesten siittämiä (kaikki juoppoja! )
- Kato tää asa o näi
ei kaunistella kirjoitti:
Ota minut, mää oon kunno miäs ku sinä semmost kysyt, mää en dokaa ku pari brenkuu päiväs, ja mää osaan olla huumor miähii ku mää tulen tuolt ransusta, nii kaik naiset kattoo minuu sil silmäl et tuos olis mulle miäs, mut mää en kuitenka oo viel kunka kas ittiäin sitonu. Ny minust tuntuu et sää olisit mulle just ko tehty. Me vietettäs sun kas hauskoi päivii tuol ransus niihe sun kakaroihe kaa. Kato..Tää juttu o näi et mää tykkään kaikist kakruist ja mää varmast oisi niille kunno isä, mää en rähjäis niille vaik ne joskus viettäs vapaata koulust omii nimiisä Enkä mää liion niille sanos pahaa sanaa vaik ne viipys ulkoon aamuu asti. Niihä määki teen mää valvon jus nii pitkää ku mää haluun. Me opeteltas iha uus tyyli tähä elämää sun ja sun kakaroihe kaa Me kaik ryypättäs mitä ryypättäs ja jos muut juomist loppus nii mää oon hyvä tekee kiljuu, sit juotas kaik samast kauhast ja oltas juovuksis illast aamuu. Kato..tää asia o näi..et ku pienen syntyy ja humalas kualee nii ei tiiä pahas maailmas käyneesäkkä.
- mies 86
Periksen kantaa odotellessa -.-
- Et ansaitse
kunnollista miestä kun et itse ole kunnollinen nainen. Jos 3 lasta olet tehnyt toiselle miehelle niin sinulla ei ole hirveästi varaa valittaa uuden miehesi pikkuviosta. Elät utopiassa jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Se on käytännössä ihan sama miksi olet YH, jos 3 muksua on niin mahdollisuutesi saada itsellesi kuvauksesi mies on jotain 1% luokkaa. Voi nousta 10% jos olet kaunis ja timmissä kunnossa etkä tarvitse ulkopuolista apua muksujen elättämiseen eikä ex ole enää kuvioissa millään tavalla. (näistä tuskin mikään pitää paikkansa kohdallasi)
- Isä Timppa
Ovatko kaikki lapsesi mahdollisesti samaa rotua kanssasi?
- Noi sun pennut
olis miehelle jatkuva muistutus siitä, että joku saatanan paska on ähkinyt päälläsi ja työntänyt saastaisen kyrpänsä sisääsi ja ruskuttanut sinne iljettäviä ja saastaisia mällejään. Mies ei kaipaa tuollaista muistutusta, sillä ajatus että joutuu jonkun iljettävän paskan liukkaille oksettaa.
- noin se on
Joku uskaltaa sanoa totuuden :)
- Siis ihan
kauheita noi sun ja muiden tänne kirjoittaneiden miesten jutut. Ette kyllä oo kunnollista ikinä nähnytkään!
- karu totuus
Siis ihan kirjoitti:
kauheita noi sun ja muiden tänne kirjoittaneiden miesten jutut. Ette kyllä oo kunnollista ikinä nähnytkään!
Täällä vain kuvaillaan naisten ja jyystärikarjujen kauheita tekoja. Totta kai ne jutut ovat kauheita, mutta ei se ole kertojien vika.
- Shoot the messenger
karu totuus kirjoitti:
Täällä vain kuvaillaan naisten ja jyystärikarjujen kauheita tekoja. Totta kai ne jutut ovat kauheita, mutta ei se ole kertojien vika.
Juuri näin. Naisilla on näissä keskusteluissa sama logiikka kuin niillä ihmisillä, jotka haukkuvat rikostoimittajia siitä, että he kuvailevat lehtijutussa raakaa henkirikosta. Eli se ei niinkään häiritse, että joku viaton on surmattu/naiset ovat tarjoutuneet jyystärikarjujen saastutettaviksi, mutta se häiritsee, että joku kertoo asiasta julkisesti. Viestintuojan ampuminen on ominaista juuri naisille.
- vaikkas
Kunnon mies kasvattaa lapset äidin kanssa aikuiseksi asti. Myöhäistä etsiä kunnon mies.
- kiltti mies.
Kunnollisella miehellä ei tee mitään. Ehdotan että menet baariin ja otat jonkun kaljasiepon sieltä jos tunnet uitsesi yksinäiseksi. Kunnollisia miehiä on liikaa tässä maassa mutta ne eivät kelpaa naisille.
- hvhgfy
Kunnolinen mies haluaa kunnollisen naisen. Ei mitään yksinhuoltajaa joka on jakanut itseään huonoille miehille.
- Mistä tiedät
että ap " on jakanut" itseään huonoille miehille. Hän voi olla vaikkapa leski. Eiköä avioerokaan aina tarkoita, että toinen olsi huono. Jotkut parit eivät vain sovi yhteen.
- 34v
Mistä tiedät kirjoitti:
että ap " on jakanut" itseään huonoille miehille. Hän voi olla vaikkapa leski. Eiköä avioerokaan aina tarkoita, että toinen olsi huono. Jotkut parit eivät vain sovi yhteen.
leskiä on olemattoman vähän verrattuna muuten eronneisiin, siitä!
- karu totuus
Mistä tiedät kirjoitti:
Odotamme ap:lta tietoa mahdollisesta leskeydestä. Avioero tarkoittaa, että joko on itse ollut niin huono että toinen on halunnut eron tai sitten on itse tehnyt huonon valinnan kun on mennyt yhteen huonon kanssa. Molemmissa on siis jotain vikaa.
- Onpas tyhmät
karu totuus kirjoitti:
Odotamme ap:lta tietoa mahdollisesta leskeydestä. Avioero tarkoittaa, että joko on itse ollut niin huono että toinen on halunnut eron tai sitten on itse tehnyt huonon valinnan kun on mennyt yhteen huonon kanssa. Molemmissa on siis jotain vikaa.
mielipiteet sinullakin. Ilmeisesti et ole ikinä ollut suhteessa kenenkään kanssa
- sinkkumies38.
On ainakin täällä mutta olen monesti jo todennut että kunnollinen mies ei kelpaa naisille. Minä en juo usein ja baareissa käyn kerran vuodessa, en ole ikinä pettänyt, olen luotettava rauhallinen ja avoin enkä ole kaksinaamainen. Pukeudun rennosti, en edes seuraa muotia enkä tiedä siitä mitään joten ihan sama mite naiset pukeutuu. Se vaan on niin että ne pelimiehet saa naisia ja kunnolliset jää ilman.
En ainakaan jaksa edes etsiä mitään naista enään elämääni. Luultavasti kun sulla kolme lasta niin ei monikaan mies halua sun kanssas pitempään suteeseen. Mulle lapset ei olis ongelma.
etsit varmaan elättäjää kolmelle lapsellesi koska vaadit miehen käyvän töissä. Ne töissä käyvät ei halua alkaa tuhlata rahojaan naiseen jolla kolme lasta kun siinähän tarvii olla joku kansanedustaja joka saa hyvää palkkaa.- rupsu kurppanen
"Ne töissä käyvät ei halua alkaa tuhlata rahojaan naiseen jolla kolme lasta kun siinähän tarvii olla joku kansanedustaja joka saa hyvää palkkaa."
Hieman ehkä todellisuudesta vieraantunut kommentti..Suomessa on aikalailla monilapsisia perheitä eivätkä kaikki isät/äidit ole kansanedustajia.
- mies 86
No ei vittu ole enää yhtään kunnollista miestä Suomessa tai missään muuallakaan. Vittu et kyllästyttää miespuolisena lukea näitä samoja paskalitanioita viikosta toiseen. Jos ette oikeasti pysty löytämään ketään kunnollista ittellenne niin antakaa sit olla ja leikkikää sauvallanne. Tai iskekää lähimmästä baarista joku belgialainen luolamies. Ihan sama.
- nainen 88
Mitä sä täällä möykkäät etkö kestä kuulla totutta vai osuiko arkaan paikkaan? :D
- mies 86
nainen 88 kirjoitti:
Mitä sä täällä möykkäät etkö kestä kuulla totutta vai osuiko arkaan paikkaan? :D
Ei, et todellakaan osunut, kiitos kysymästä. Vahvistaisin vielä tämän vastaväittämän tuollaisella typerällä hymiöllä jos haluaisin pyrkisin olemaan lapsellisen vittumainen.
- hyvin pärjäät muutenkin
mies 86 kirjoitti:
Ei, et todellakaan osunut, kiitos kysymästä. Vahvistaisin vielä tämän vastaväittämän tuollaisella typerällä hymiöllä jos haluaisin pyrkisin olemaan lapsellisen vittumainen.
"haluaisin pyrkisin" ???? Et tarvitse hymiöitä tyhmyytesi esille tuontiin.
- mies 86
hyvin pärjäät muutenkin kirjoitti:
"haluaisin pyrkisin" ???? Et tarvitse hymiöitä tyhmyytesi esille tuontiin.
Whatever.
Mitä vikaa aloittajan kirjoituksessa sun mielestä oli? Kyseinen kirjoitus oli erittäin asiallinen, eikä siinä ollut mitään samoja paskalitanioita, toisin kun näiden periaatteen miesten ja kumppaneiden kirjoituksissa.
- Viking Cinderella
Sanoo yks paskalitanioiden suomenmestari.
Viking Cinderella kirjoitti:
Sanoo yks paskalitanioiden suomenmestari.
Mä olen yksi tämän palstan asiallisimmista ja hyvätasoisimmista kirjoittajista, koska mä osaan keskustella täällä aina asiallisesti, enkä syyllisty täällä toisten haukkumiseen kuten monet täällä usein tekevät.
- jankuti jankuti
DarkFear kirjoitti:
Mä olen yksi tämän palstan asiallisimmista ja hyvätasoisimmista kirjoittajista, koska mä osaan keskustella täällä aina asiallisesti, enkä syyllisty täällä toisten haukkumiseen kuten monet täällä usein tekevät.
Sinähän se pahin haukkuja olet. Osansa on saaneet niin kotiseudun tyypit kuin kaikki baareissa kävijät.
- animal man
Olen 3-kymppinen mies ja aion hankkia lapset vasta 4-kymppisenä. Nuoruutta ja vapautta on vielä 10 vuotta edessä. Koska aloitit ketjun niin tökerösti, niin lisätään tähän vielä, että yksinhuoltajana asemasi parisuhdemarkkinoilla on suoraan sanottuna paska.
Kyllä vaan neljäkymppinen on aivan liian vanha isäksi, vaikka toki muuten vielä nuori onkin. Ajattele sitä, että kun lapsi on vasta ala-asteella, niin sitten isä onkin jo viisikymppinen, kun monilla viisikymppisillä ne lapset ovat jo yli parikymppisiä tai jopa kolmekymppisiä. Että kyllä ne lapset on parasta hankkia heti nuorena, jos niitä meinaa hankkia.
- animal man
DarkFear kirjoitti:
Kyllä vaan neljäkymppinen on aivan liian vanha isäksi, vaikka toki muuten vielä nuori onkin. Ajattele sitä, että kun lapsi on vasta ala-asteella, niin sitten isä onkin jo viisikymppinen, kun monilla viisikymppisillä ne lapset ovat jo yli parikymppisiä tai jopa kolmekymppisiä. Että kyllä ne lapset on parasta hankkia heti nuorena, jos niitä meinaa hankkia.
Höpöpöpö.
- Mies ei ole
DarkFear kirjoitti:
koskaan liian vanha isäksi
- Viisi pistettä
Mies ei ole kirjoitti:
koskaan liian vanha isäksi
Kyllä se on kuule nuorelle miehelle kova paikka jos oma isä kuolee kun itse on jotain parikymppinen.
Nykyisin myös isälle asetetaan vähän eri vaatimukset kuin ennen vanhaan, eikä vanha mies jaksa enää vaihtaa vaippaa taikka muutenkaan osallistua lapsen kasvatukseen.
Sperman laatukin huononee iän myötä, eli todennäköisyys saattaa alulle terve poikavauva on huonompi kun nuorella miehellä. - Kuusi pistettä
Viisi pistettä kirjoitti:
Kyllä se on kuule nuorelle miehelle kova paikka jos oma isä kuolee kun itse on jotain parikymppinen.
Nykyisin myös isälle asetetaan vähän eri vaatimukset kuin ennen vanhaan, eikä vanha mies jaksa enää vaihtaa vaippaa taikka muutenkaan osallistua lapsen kasvatukseen.
Sperman laatukin huononee iän myötä, eli todennäköisyys saattaa alulle terve poikavauva on huonompi kun nuorella miehellä.Se on just näin. Nykyään nelikymppiset ei enää jaksa vaihtaa vauvan vaippoja kun ovat itsekin vaippojen tarpeessa kun ovat ikänsä syöneet prosessoitua lisäainepaskaa ja hengitelleet ilmansaasteita. Vaikka olenkin DarkFearin kanssa samaa mieltä siitä, että paras nuoruus alkaa vasta viiskymppisenä, niin samaan hengenvetoon totean, että vaipat kuuluu nykynuorten elämään vain omissa housuissa. Antaa lasten tehdä lapsia.
- Oppia ituhipeille
Kuusi pistettä kirjoitti:
Se on just näin. Nykyään nelikymppiset ei enää jaksa vaihtaa vauvan vaippoja kun ovat itsekin vaippojen tarpeessa kun ovat ikänsä syöneet prosessoitua lisäainepaskaa ja hengitelleet ilmansaasteita. Vaikka olenkin DarkFearin kanssa samaa mieltä siitä, että paras nuoruus alkaa vasta viiskymppisenä, niin samaan hengenvetoon totean, että vaipat kuuluu nykynuorten elämään vain omissa housuissa. Antaa lasten tehdä lapsia.
Nämä on juuri näitä todellisuudesta täysin vieraantuneiden ituhippien horinoita, että nykyiset nelikymppiset ovat kovasti sairaita, kun ovat syöneet niitä kamalia lisäaineita jne. Tosiasiahan on se, että ihmisen keskimääräinen elinikä nousee vuosittain pari kuukautta. Eli nykyiset nelikymppiset on terveempiä ja aktiivisempia kun koskaan ja siksi myös paremmin sopivia vanhemmiksi kun aiempien sukupolvien nelikymppiset, jotka menikin hautaan yleensä jo kuusikymppisinä.
- Nuoruus odottaa!
Oppia ituhipeille kirjoitti:
Nämä on juuri näitä todellisuudesta täysin vieraantuneiden ituhippien horinoita, että nykyiset nelikymppiset ovat kovasti sairaita, kun ovat syöneet niitä kamalia lisäaineita jne. Tosiasiahan on se, että ihmisen keskimääräinen elinikä nousee vuosittain pari kuukautta. Eli nykyiset nelikymppiset on terveempiä ja aktiivisempia kun koskaan ja siksi myös paremmin sopivia vanhemmiksi kun aiempien sukupolvien nelikymppiset, jotka menikin hautaan yleensä jo kuusikymppisinä.
Mutta ei ole sinustakaan vaippojen vaihtajaksi nelikymppisenä saatika kasvattajaksi. Faktahan on se, että nelikymppinen hädin tuskin jaksaa kävellä omin voimin, joten miten ihmeessä se vaippojen vaihtokaan onnistuu?
Oppia ituhipeille kirjoitti:
Kyllä nykyajan nelikymppiset ovat nuorekkaampia kun joskus aikaisemmin, mutta ei se vaan silti ole lasten kannalta hyvä asia, että vanhemmat ovat jo eläkeiässä silloin kun on itse vasta teini-ikäinen. On se kaikkien kannalta parempi, että lapset hankitaan jo nuoruusiässä, eli viimeistään kolmekymppisenä, vaikka se nuoruus ei vielä varsinaisesti olekaan silloin ohi, mutta lasten hankkimiseen se ikä alkaa olla jo liian korkea, jos ikää on reilusti yli kolmekymmentä.
Eikä se lasten hankkiminen edes ole mikään välttämättömyys, sillä ihan hyvin sitä pärjää ilmankin lapsia ja aina voi etsiä sellaisen seurustelukumppanin, jolla on lapsia jo aikaisemmasta suhteesta, jos haluaa välttämättä sitä perhe-elämää.
Väestönkasvun ongelmien kannalta se olisi vaan hyvä asia, että yhä useammat suomalaiset jäisivät lapsettomiksi, kun muutenkin se väestönkasvu on tässä maassa aivan liian suurta.
- EI TODELLAKAAN
EI OLE OLEMASSAKAAN EI OLE KOSKAAN OLLUTKAAN EIKÄ TULE OLEMAAN
- bboobboobobob
Kukaan tervejärkinen mies ei kelpuuta 3 lapsen puhkinussittua YH:ta parisuhteeseen. Nyt on käyny sillei et jännäapinan kanssa on menny poikki ja pitäs ilmeisesti saada aisuri maksumieheks? Maksappa vaan ihan ite äpärien kulut kerta oot sitä riemureikää jollekkin jyystärille menny antamaan.
Jos et ole kerenny vielä täysin kurppaantumaan ja lihomaan niin kyllä usea mies varmaan ainekset suostuu sun sisään ampumaan mutta parisuhdemielessä oot vastenmielinen tapaus.- Sä et tiedä
ton naisen elämästä yhtään mitän!
- ....................
Kuulostaa pahalta, että etsit miehessä tuollaisia ominaisuuksia, kun itse olet juoksunsa juossut yhäri.
Aika harva kunnollinen mies hakee yh-äitiä. Tietysti tuollaisia naisia on moneen junaan, mutta yleensä yksinhuoltajuus kertoo huonosta elämänhallintakyvystä ja kyvyttömyydestä suunnitella asioita pitkällä tähtäimellä. Tuollaiset naiset ovat alttiita valitsemaan huonoja miehiä ja tulemaan huijatuiksi. Harvaa miestä kiinnostaa naisessa kaupan päälle tulevat muksut.- lifemocker
yh äidille yh isä, ei se muuten toimi
- 16+13
Voin rehellisesti kertoa, ettei varmastikaan alle 50-vuotiaissa miehissä ole sinulle jonoksi asti ottajia noilla edellytyksillä. Tosin en tiedä mitä tarkoitat ulkonäkökeskeisyydellä, ylipaino ainakin vaikeuttaa tilannettasi entisestään. Varmasti vältyt pitkältä sinkkukaudelta ja päätymisen rietastelijoiden mällitynnyriksi, kun pyrit sisäistämään nämä tosiasiat alusta alkaen. :)
- candida Z
Aika moni mies käy treffeillä vain, koska äiti on käskenyt...
Ja on aikamoinen naistenvihaaja. Varoitan vain. - kids, no man
Jollet ole hoikka ja kaunis, niin tosi huonolta näyttää mahdollisuutesi saada uutta hyvää parisuhdetta. Sanon tämän siis itsekin YH-naisena. Lapsettomat kaverinikaan eivät meinaa millään löytää kelvollista miestä itselleen.
Kannattaa tyytyä joko siihen mitä saat tai sitten suosiolla pysyä sinkkuna ja hankkia tarpeiden tyydyttäjäksi joku kiva mies. Jos lapsesi ovat isänsä luona joka toinen viikonloppu, niin sinulla on kaikki mahdollisuudet saada hyvä seksisuhde. Valitettavasti tilanne on tämä.
Kun lapsesi kasvavat isoiksi ja muuttavat kodista pois tai että kotona asuu enää yksi lapsi, niin siinä vaiheessa mahdollisuutesi taas kasvavat, koska olet samalla tasolla ikäistesi lapsettomien naisten kanssa. Siihen saakka toivotan onnea YH-uralle. - Kunnon mies 32
On, mutta ei sulle!
- kuntoileva mies.
Suomes on paljon kunnollisia miehiä mutta toisen miehen lapsia ne ei halua alkaa elättää. Heitä lapset lastenkotiin ja sitten teet uuden ilmoituksen tänne niin johan alka miehiä tulemaan.-
- JeesusTuleeJaNussii
Ainoa ongelma tuossa teoriassa on se, että kunnolliset miehet eivät halua naista joka on heittänyt lapsensa lastenkotiin.
- Mitä väliä!
JeesusTuleeJaNussii kirjoitti:
Ainoa ongelma tuossa teoriassa on se, että kunnolliset miehet eivät halua naista joka on heittänyt lapsensa lastenkotiin.
Pääasia ettei tartte niitä äpäröitä silmissään katsella ja niiden elatusta maksaa
- -------------
Jos ei ole ennenkään kunnon miehet kelvanneet, niin miksi ihmeessä sellainen nyt pitäisi saada? Kerää vaan elatusmaksut niiltä jyystäreiltäsi, joiden kanssa olet lapset tehnyt. Onkohan kaikilla kolmella edes sama isä? Aivan sama, hullulta tuntuisi sitoutua moiseen.
Enemmän tai vähemmän takuulla tulisi se taloudellinenkin puoli kuvioihin, viiden hengen taloudessa ei taida ihan riittää että mies itse omat kulunsa maksaa ja nainen sitten lastensa ja omansa.
Kunnon mies on sellainen, joka elättää itse omat lapsensa. Riippumatta siitä onko tullut lasten äidin kanssa ero vai ei. Sinä et sellaisista liene välittänyt ennenkään. - lifemocker
miksi miehen pitäisi lopettaa eläminen sen takia, että saisi parisuhteen?
- Mies32
Tästä avaustrollista unohtui vielä mainita aloittajan omat ja siittäjiensä tatuoinnit, joitu ei kuitenkaan enää haussa olevalta elättäjäinsinööriltä vaadita.
- Älä unta nää....
Ei kiinnosta jonkun toisen miehen siittämät mukulat.
- välistä putoaja
pahaa tekee lukea näitä kommentteja. itse 33 lapseton nainen. nyt kiroan sitä ettei ole tullut lapsia tehtyä nuorempana. kohdallani on enään hyvin epätodennäköistä enään saadakaan omia sairastuttuani.. seurustellu olen ne muutamat suhteet nuoruudessa kaatuneet yksi pettämiseen toinen kun oltiin liian erilaisia ja yhdelläkään ex kumppanilla ei ole ollut tatuointeja kuten ei itselläkään. yhden illan ottajia olisi mutta vakavampaan suhteeseen en tunnu nykyään kenellekään riittävän kun halutaan perhettä. ottakaa miehet huomioon naiset ei pysty välttämättä saamaan lapsia enään siinä 40 kympin paikkeilla "kun on itse valmis" minun kohdallani mahdollisuudet kaatui 30 kympin jälkeen..
- 6+20
Se on sitten vain sinunkin alettava rimaa pudottamaan jos parisuhteeseen haluat, luuletko että miehet sen paremmin saavat sairauksiensa takia naisiltakaan nuorena mitään erityiskohtelua? :D Sääliä kyllä sairastunut saa, muttei se samaa asiaa aja.
Kannattaa muuten katsella ympärille myös, ei sinun ikäisillesi naisille enää jonossa ole ottajia muutenkaan, juna tosiaan meni jo. Ymmärrätkö muuten, että todennäköisesti niihin vääriin tyyppeihin sitoutumalla karkotit todennäköisesti myös aikoinaan "sen oikean"? - animal man
Sairastuminen on vittumaista, ja toivon paranemista, mutta lapsien saamisessa on naisella avaimet kädessä ja erilaisia vaihtoehtoja lukemattomasti enemmän kuin miehillä, joista monet eivät koskaan saa lapsia vaikka intoa olisi kuinka. Eli tästä asiasta valittaminen NAISENA on ajattelematonta. Yksilönä ja kolhittuna ihmisenä voin sinua kyllä ymmärtää.
6+20 kirjoitti:
Se on sitten vain sinunkin alettava rimaa pudottamaan jos parisuhteeseen haluat, luuletko että miehet sen paremmin saavat sairauksiensa takia naisiltakaan nuorena mitään erityiskohtelua? :D Sääliä kyllä sairastunut saa, muttei se samaa asiaa aja.
Kannattaa muuten katsella ympärille myös, ei sinun ikäisillesi naisille enää jonossa ole ottajia muutenkaan, juna tosiaan meni jo. Ymmärrätkö muuten, että todennäköisesti niihin vääriin tyyppeihin sitoutumalla karkotit todennäköisesti myös aikoinaan "sen oikean"?Kyllä sitä vaan 34-vuotiaana on vielä parhaat nuoruusvuodet edessä päin, että ei se nuoruus ole yhtään mihinkään vielä yli kolmekymppisenä kadonnut.
- Wifebeater
Hyvä "34v.", syvästi huolestuneena olen seurannut kansainväliseen manosphereen jo jonkin aikaa tihkuneita tietoja, joiden mukaan naiset tehtailevat urakkapalkalla neidonkammareissaan näitä artikkeleita koskien kysymystä "Minne ovat kaikki hyvät miehet kadonneet?"
Miksi on kauniin, ihanan, uskomattoman huumorintajuisen, persoonallisen, mukavan, moraalisen, sympaattisen, korkeakoulutetun, hyvässä työssä olevan, itsenäisen, voimaantuneen, matkustelleen, tasa-arvoisen, päämärätietoisen, hyvä itsetuntoisen, itsevarman, tasapainoisen ja suoraan sanottuna täydellisen, juoksunsa juosseen ja lapsensa tehneen kunnianhimoisen keski-ikäisen naisen niin vaikeaa, ellei peräti mahdotonta, löytää rinnalleen kulkemaan kunnollista miestä?
Tämän minäkin haluisin tietää. Missä olette kunnolliset miehet? Ilmoittautukaa välittömästi, teitä kaipaa täällä nainen, joka pelkästään olemalla paikalla on oikeutettu saamaan parhaan teistä. Nyt, heti välittömästi! Hänen ei pidä tyytymän vähempään. Vetoan teihin miehet tämän naisraukan puolesta. Ette voi jättää häntä yksin hädän hetkellä! Te julmurit, te ymmärrätte kyllä, jos yhtään on kykyä empatiaan elämän kovettamissa sydämissänne. Tavalliset, kunnon miehet ottakaa tämä nainen siipienne suojaan, hoivatkaa häntä, ja rakastakaa hänet kokonaiseksi. Ja ottakaa myös hänen isättömät lapsensa ja päästäkää heidät elämäänne. Amen.- reijo7
Vitfebeafer
Sun mielipiteesi on tarkoitettu luettavaksi rivien välistä.
- eräs kunnon mies
Muuten kuulosti hyvältä, mutta tuo viimeinen lause... mä haluaisin parisuhteen alussa paljon seksiä missä ja milloin tahansa. Ilman että tarvii pelätä milloin joku tenava saattaa tulla huoneeseen.
- eräs kunnon mies
Sitten jos satut saamaan jonkun kunnollisen miehen, niin muutaman vuoden päästä sua harmittaa kun se on "niin tylsä ja ennalta-arvattava". Ystäviesi manipuloimana päädyt sitten heivaamaan pihalle tämänkin kunnon miehen, koska mielestäsi ansaitset parempaa.
- taivahan tosi
On Suomessa kunnollisia miehiä, mutta kunnolliset naiset puuttuvat.
- melekosta touhua
No ei ainakaan täällä SUOMI24 SINKKU osiossa :D käyppä lukemassa tuoreimmat kirjoitukset :D itse olen ilmiantanut asiattomia kirjoituksia koska siis oksennut tulee kun jo pelkästä otsikosta. Ei täältä kannata kysyä mitään että kyllä tässä pysyy mieluiten sinkkuna lopun elämän :D
- leski2
Onko Suomessa kunnollisia miehiä
Kyllä meitä on vaikka kuinka paljon, mutta me yleensä jäämme ns ylijäämä miehiksi ei meistä kunnollisista jaksa kiinnostua naiset, me vissiin olemme liian ns värittömiä ja meitä haukutaan peräkammari pojiksi ja mamman pojiksi, hyvyys ei ole huudosa naisten keskuudessa. Mutta juuri täläisiin me joudutaan tyytymään toisten jätteisiin ja yh äiteihin, kun ne rentut vie ne parhaat päältä. Sinä joka olet jo 34 ja kolmen lapsen äiti niin sinulle kuuluis oikeastaan ne rentut. Sinussa ja lapsissasi menisi hyvän miehen aika ihan hukkaan. Ja jos sinussa olisi vaikka se suomalas kansalinen naisten tapa pihtaaminen, niin et sinä minun mielestä virheetöntä miestä ansaitse- sormi suussa
Viestisi perusteella sinun ei kannata laskea itseäsi kunnollisiin miehiin. Olet ilmiselvästi kaukana sieltä ja tosiaan ylijäämää oman käytöksesi perusteella. Pelkkä panomies ei ansaitse kuin oman kätensä ja sitäkin taitaa iljettää.
- ....
Enpä tiedä kannattaako sinun haaskata aikaasi ja lastesi aikaa mieheen noin ylipäänsäkään. Teillä voi olla paljon mukavempaa jos eläisitte ja katselisitte maailmaa omassa porukassanne, ilman ulkopuolista ukkoa asettamassa kapuloita rattaisiin.
Kaiketi se valitus ja vikinä alkaa viimeistää siinä kohtaa äijällä, kun sulla menee aikaa enemmän lapsiisi kuin häneen ja et pystykkään lähtemään extempore jonnekin uuden äijäsi mielen mukaan.
Mullakin on yksi lapsi ja elän parisuhteessa, mutta olen monesti miettinyt että jos en olis tässä suhteessa. En haluaisi olla enää missään parisuhteessa. Mielummin valitsisin sitten olla yksin lapsen kanssa, yhteishuoltajana kylläkin ellei isästä tulis aivan kusipää ja lapselle vaarallinen. No epäilen, mutta kunhan mainitsin sellaisenkin seikan joka voi yh tilannetta edesauttaa yh-kasvattajaksi.
Ehkäpä joku mies jolla itselläänkin on lapsia tai ei kykene saamaan lapsia, mutta haluaisi kuitenkin perheen voisi olla kiinnostunut sinusta?- 39M
Öh... Aika karua kommenttia, on ikävä lukea tällaista. AP:llä oli mielestäni pointti joka ei tarvitse viisastelua ja loukkauksia.
Hyvä mies / nainen löytynee helpoiten selvinpäin ja yrittämättä, arjen touhujen keskeltä.
Sanontakin kuuluu:"Etsi, etsi, et mitään löydä! "
Kotoa ei haeta ja elämänkumppania näköjään ei netistä kannata ensisijaisesti etsiä. Liikkeelle kodin ulkopuolelle, vaikka tyttökavereiden kanssa siistiin yökerhoon josta ei kannattane miestä ottaa enää puolenyön jälkeen :) - ....
39M kirjoitti:
Öh... Aika karua kommenttia, on ikävä lukea tällaista. AP:llä oli mielestäni pointti joka ei tarvitse viisastelua ja loukkauksia.
Hyvä mies / nainen löytynee helpoiten selvinpäin ja yrittämättä, arjen touhujen keskeltä.
Kotoa ei haeta ja elämänkumppania näköjään ei netistä kannata ensisijaisesti etsiä. Liikkeelle kodin ulkopuolelle, vaikka tyttökavereiden kanssa siistiin yökerhoon josta ei kannattane miestä ottaa enää puolenyön jälkeen :)Ei ollut tarkoitus olla karua, vaan realismia ja herättää aloittajassa pohdiskelua miehen tarpeellisuudesta. Myös niistä varjoista joita miehen mukana tulee. Sehän on lähes poikkeuksetta faktaa, että yksinhuoltajan on aika mahdotonta aina 100 % onnistuen tasapainoilla lastensa ja uuden miehen tarpeiden mukaan.
Nuo uudet miehet kun usein tuntuu olevan niitä, jotka vaativat enemmän huomiota ja aikaa kuin lapsi konsanaan. Osaavat kiukutellakin, jos ja kun eivät saa mielensä mukaan huomiota oikeassa kohdassa oikeaan aikaan.
Siksi vaan voisi olla parempi, jos löytyy joku sellainen mies jolla itselläänkin on kokemusta omien lapsien kautta siitä mitä vanhempana olo on ja merkitsee. Ehkä enemmän realiteettia parisuhteessa kahden lapsia omaavan välillä? Ei tietysti vanhemmuus tarkoita läsnäoloa ja ymmärrystä automaattisesti. Onhan vanhempiakin kaikenlaisia, jotka sysää sivuun lapset kun omaa napaa kutittaa.
Joku sellainenkin mies kumppanina, joka on tasapainossa itsensäja elämän kanssa ja kykenee hyväksymään toisen menneisyyden ja lapset voisi toimia hyvin. Ehkä jopa niin, ettei miehellä ole lapsia itsellään, mutta tykkää ajatuksesta muodostaa uuden perheen naisen ja tämän lapsien kanssa. Jolle ne lapset eivät siis ole riippakivi. Näitä vaan taitaa aika harvassa olla. Kunhan tuon julki omia näkemyksiäni ja vaihtoehtoja joiden kuvittelen voivan ehkä jopa toimia. - 39M
.... kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus olla karua, vaan realismia ja herättää aloittajassa pohdiskelua miehen tarpeellisuudesta. Myös niistä varjoista joita miehen mukana tulee. Sehän on lähes poikkeuksetta faktaa, että yksinhuoltajan on aika mahdotonta aina 100 % onnistuen tasapainoilla lastensa ja uuden miehen tarpeiden mukaan.
Nuo uudet miehet kun usein tuntuu olevan niitä, jotka vaativat enemmän huomiota ja aikaa kuin lapsi konsanaan. Osaavat kiukutellakin, jos ja kun eivät saa mielensä mukaan huomiota oikeassa kohdassa oikeaan aikaan.
Siksi vaan voisi olla parempi, jos löytyy joku sellainen mies jolla itselläänkin on kokemusta omien lapsien kautta siitä mitä vanhempana olo on ja merkitsee. Ehkä enemmän realiteettia parisuhteessa kahden lapsia omaavan välillä? Ei tietysti vanhemmuus tarkoita läsnäoloa ja ymmärrystä automaattisesti. Onhan vanhempiakin kaikenlaisia, jotka sysää sivuun lapset kun omaa napaa kutittaa.
Joku sellainenkin mies kumppanina, joka on tasapainossa itsensäja elämän kanssa ja kykenee hyväksymään toisen menneisyyden ja lapset voisi toimia hyvin. Ehkä jopa niin, ettei miehellä ole lapsia itsellään, mutta tykkää ajatuksesta muodostaa uuden perheen naisen ja tämän lapsien kanssa. Jolle ne lapset eivät siis ole riippakivi. Näitä vaan taitaa aika harvassa olla. Kunhan tuon julki omia näkemyksiäni ja vaihtoehtoja joiden kuvittelen voivan ehkä jopa toimia.Juu ei ollut tarkoitettu tähän nimenomaiseen kommenttiin vastaukseksi, sori. Yleistä linjaa kommentoin ja siksi vastaus täällä loppupäässä.
En itse kaipaa lapsia elämääni joten aika hyvin täytyisi kolahtaa jotta pistäisin elämäni ylösalaisin. Kokemuksen mukaan lasten isä harvoin helpottaa tilannetta.
Hyvää löytyy kyllä kun ei kiirehdi. - ....
39M kirjoitti:
Kotoa ei haeta ja elämänkumppania näköjään ei netistä kannata ensisijaisesti etsiä. Liikkeelle kodin ulkopuolelle, vaikka tyttökavereiden kanssa siistiin yökerhoon josta ei kannattane miestä ottaa enää puolenyön jälkeen :)Niin ja ei pidä lannistua minun näkemyksieni vuoksi. Ei minun henkilökohtaisien ajatuksieni ja ilmaisujeni vuoksi. Jokainen tietysti tekee itse elämässään kaikki valintansa, niin kun kuuluukin tehdä.
Eihän se tarkoita, ettei niitä miehiä ole ja etteikö miehellä mitään tee, jos minä en enää uutta mistä ottaisi. Jos minä näen uuden miehen ottamisessa enemmän ongelmia, kuin hyviä puolia. Itse en vain jaksaisi alkaa veivaamaan jonkun kanssa koko elämääni ja lapseni elämää uusiksi.
Vastaavasti en viitsisi edes odottaa, että joku muukaan on valmis veivaamaan omaa elämäänsä uusiksi minun ja lapseni vuoksi uudelleen. Hiukan ehkä pessimistinen näkemys, mutta lähietäisyydeltä tilanteita tarkkailleena näyttää aina tulevan enemmän ongelmia näiden uusien miehien myötä, kun sujuvia suhteita.
Itelläni en usko olevan miehen tarpeen niin kova, että jaksaisin tosiaan alkaa mihinkään juupas eipäs treeneihin enää. Ne ajat on koettu useampaan kertaan jo ennen lasta ja nyt lapsen isänkin kanssa ihan riittävästi eli voisin vapauttaa itseni miehen kirolta. Näin puoli tökeröön vitsiin verhottuna sanoen.
Tottakai toivon, että ihmiset saa suhteensa toimimaan. Muukin maailma olisi onnellisempi, jos ihmisillä olisi kaikenkaikkiaan vähemmän murheita ja ongelmia missään asiassa. Onnelliset ihmiset harvoin on taakkoja muillekaan. Siis yhteiskunnalle.
Mutta I rest my case. Arjen askareet täytyy taas hoitaa. - ....
39M kirjoitti:
Juu ei ollut tarkoitettu tähän nimenomaiseen kommenttiin vastaukseksi, sori. Yleistä linjaa kommentoin ja siksi vastaus täällä loppupäässä.
En itse kaipaa lapsia elämääni joten aika hyvin täytyisi kolahtaa jotta pistäisin elämäni ylösalaisin. Kokemuksen mukaan lasten isä harvoin helpottaa tilannetta.
Hyvää löytyy kyllä kun ei kiirehdi.Ok. :)
- ....
.... kirjoitti:
Niin ja ei pidä lannistua minun näkemyksieni vuoksi. Ei minun henkilökohtaisien ajatuksieni ja ilmaisujeni vuoksi. Jokainen tietysti tekee itse elämässään kaikki valintansa, niin kun kuuluukin tehdä.
Eihän se tarkoita, ettei niitä miehiä ole ja etteikö miehellä mitään tee, jos minä en enää uutta mistä ottaisi. Jos minä näen uuden miehen ottamisessa enemmän ongelmia, kuin hyviä puolia. Itse en vain jaksaisi alkaa veivaamaan jonkun kanssa koko elämääni ja lapseni elämää uusiksi.
Vastaavasti en viitsisi edes odottaa, että joku muukaan on valmis veivaamaan omaa elämäänsä uusiksi minun ja lapseni vuoksi uudelleen. Hiukan ehkä pessimistinen näkemys, mutta lähietäisyydeltä tilanteita tarkkailleena näyttää aina tulevan enemmän ongelmia näiden uusien miehien myötä, kun sujuvia suhteita.
Itelläni en usko olevan miehen tarpeen niin kova, että jaksaisin tosiaan alkaa mihinkään juupas eipäs treeneihin enää. Ne ajat on koettu useampaan kertaan jo ennen lasta ja nyt lapsen isänkin kanssa ihan riittävästi eli voisin vapauttaa itseni miehen kirolta. Näin puoli tökeröön vitsiin verhottuna sanoen.
Tottakai toivon, että ihmiset saa suhteensa toimimaan. Muukin maailma olisi onnellisempi, jos ihmisillä olisi kaikenkaikkiaan vähemmän murheita ja ongelmia missään asiassa. Onnelliset ihmiset harvoin on taakkoja muillekaan. Siis yhteiskunnalle.
Mutta I rest my case. Arjen askareet täytyy taas hoitaa.Tämä oli siis aloittajalle tarkoitettu. Etten halua lannistaa, vaikka vähän ajatusta herättelenkin taino en tiedä tekeekö mitään vaikutusta tai herätystä. Uskottelen itselleni näin. Nyt liukenen selostamasta. :)
Onnea kuitenkin ja voimia jaksaa yksin tai yhdessä. - En panisi
.... kirjoitti:
Tämä oli siis aloittajalle tarkoitettu. Etten halua lannistaa, vaikka vähän ajatusta herättelenkin taino en tiedä tekeekö mitään vaikutusta tai herätystä. Uskottelen itselleni näin. Nyt liukenen selostamasta. :)
Onnea kuitenkin ja voimia jaksaa yksin tai yhdessä.Totta kun kirjoitan niin oltuani kolmekymmentä vuotta naimisissa, niin nyt oltuani 6 vuotta leskenä, niin vietän elämäni onnellisinta aikaa. Yleinen käsitykseni naisista on näin, että ne on vittumaisia. Sitten vielä tämä, että ne yleensä luulee olevansa parempia kuin ovatkaan. Niin kuin nyt tämänkin palstan aloittaja, näyttää olevan. Nyt olen jo eläke iässä, ja naisen tarve on vähentynyt. Mutta kun ajatten vähän paremmin niin en naisi tuollaisia mummoja. KUka noiden kassa nyt sitten oliskaan, kuivuneta ovat kaikki. OLen itsekkin vaari ikäinen mutta mieluummin iman kuin tuollaisten kassa. Nyt voivat mummut pihistellä ihan niin kuin haluavat. Uskon että tämä sama asenne on hyvin usein ikäisilläni noin 60v miehillä
- Menisit pappa
En panisi kirjoitti:
Totta kun kirjoitan niin oltuani kolmekymmentä vuotta naimisissa, niin nyt oltuani 6 vuotta leskenä, niin vietän elämäni onnellisinta aikaa. Yleinen käsitykseni naisista on näin, että ne on vittumaisia. Sitten vielä tämä, että ne yleensä luulee olevansa parempia kuin ovatkaan. Niin kuin nyt tämänkin palstan aloittaja, näyttää olevan. Nyt olen jo eläke iässä, ja naisen tarve on vähentynyt. Mutta kun ajatten vähän paremmin niin en naisi tuollaisia mummoja. KUka noiden kassa nyt sitten oliskaan, kuivuneta ovat kaikki. OLen itsekkin vaari ikäinen mutta mieluummin iman kuin tuollaisten kassa. Nyt voivat mummut pihistellä ihan niin kuin haluavat. Uskon että tämä sama asenne on hyvin usein ikäisilläni noin 60v miehillä
vanhainkotiin
Minkä sille mahtaa ettei haluu mitään vaikeita suhteita. Ja on mennyt myös halut edes nähdä ympäristössä naisii. Siitä huolimatta en kuuntele mitään homotteluu, enkä sinkkujen syrjintää, vaan alan riitelee jos huomaan mitään sellaista.
Täytyy kuiteskin jotenkin kestää tää 3,5 vuotta, mitä opiskelee naisvaltaisella laboratorioanalyytikkolinjalla Metropolialla
Suosittelen että kaikki muutkin Suomi24 sivun miehet katsois visusti poispäin naisista. Ni parannettas maailmaa
- Sinkkum40
"Olis kiva tutustua sellaiseen kunnolliseen ja ihan tavalliseen mieheen. Oon itse 34v, kolmen ihanan lapsen yh-äippä. juoksuni juossut ja elämänarvot kunnossa."
Muuten ok, mutta tällä kohtaa alkoi tökkimään. Kiitos ei...
Jotenkin ei vain iske naiset, jotka hokevat "olen juoksuni juossut, jne."
Toisekseen, miksi ottaisin itselleni huollettavaksi vain toisten velvollisuuksia ? Ei vain oikein aukea se, miksi lasten omat biologiset vanhemmat eivät hoida itse omia velvollisuuksiaan ? Kun olette lapsia menneet tekemään, hoitakaan ensin pois kasvatusvelvollisuutenne ja erotkaa vasta sitten...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017654Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855979Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321997Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191698- 361579
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398