palkattomia kirjoittajia, jotka tuottavat valtavasti rahaa Suomi 24:n omistajille, ruotsinkielisten omistamalle Aller Media Oylle
mainostajien maksaessa näistä mainoksistaan valtavia summia.
Aller Media Oy voisi meillekin jotain palkkaa maksaa!
Lakko?
Perustammeko omat sivustot ja jaamme tuotot keskenämme?
Me ollaan lypsylehmiä, sisällöntuottajia, palkattomia apulaisia
17
75
Vastaukset
- -----
Joopa joo.
Minulle riittää, ettei tarvi maksaa tänne päästäkseen.
Pitääkö kaikki kopioda jokaiselle palstalle? - Miksi luet kaikkia
palstoja?
- -----
Tiedonhalu ylläpitää muistia, estää dementiaa.
- eetvartti 24
----- kirjoitti:
Tiedonhalu ylläpitää muistia, estää dementiaa.
Miksi ette vastaa aloittajalle ja kerro mielipidettämme.
Miksi Suomen ruotsalaiset ole ostaneet tätä suomi 24:ää?
Turha haaveilla uuden palstan perustamisella. Huonojen tulosten takia omistajat myyvät omaisuuttaan. Kaedehtikaa vaan ruotsalaisten osaamista, on siinäkin pientä pohdintaa. - -------
eetvartti 24 kirjoitti:
Turha haaveilla uuden palstan perustamisella. Huonojen tulosten takia omistajat myyvät omaisuuttaan. Kaedehtikaa vaan ruotsalaisten osaamista, on siinäkin pientä pohdintaa.Minulla ei ole mitään alemmuudentuntoa, jotta kadehtisin ketään.
Kai eniten maksava saa ostaa, tämänkin lafkan. Sehän liike-elämää. eetvartti 24 kirjoitti:
Turha haaveilla uuden palstan perustamisella. Huonojen tulosten takia omistajat myyvät omaisuuttaan. Kaedehtikaa vaan ruotsalaisten osaamista, on siinäkin pientä pohdintaa.Jos vaikka kävelet luonnossa joka päivä mielesi piristykseski niin itsehän siitä mielihyvää tai virikkeitä saa. Monille samoin voisi ajatella saatavan nettikirjoittelusta; hälläväliä hyötyykö joku taho siitä taloudellisesti.
Haittapuolena ahkerasti niukan vapaa-ajan netissä roikkumalla omalla kohdallani näen, että kirjojen lukeminen on kutistunut olemattomaksi. Saattaisi vaikuttaa jopa kirjastojen vähempään lainaushaluun netin käyttäjillä.- kirjatoukka.
capt.cöpenick kirjoitti:
Jos vaikka kävelet luonnossa joka päivä mielesi piristykseski niin itsehän siitä mielihyvää tai virikkeitä saa. Monille samoin voisi ajatella saatavan nettikirjoittelusta; hälläväliä hyötyykö joku taho siitä taloudellisesti.
Haittapuolena ahkerasti niukan vapaa-ajan netissä roikkumalla omalla kohdallani näen, että kirjojen lukeminen on kutistunut olemattomaksi. Saattaisi vaikuttaa jopa kirjastojen vähempään lainaushaluun netin käyttäjillä.Totta puhut.
Entisenä kirjojen hotkijana hävettää, kuinka vähän enää tulee luettua.
- lukija sekä kirjoit
Jos niin aloittaja kokee, mikä tuntuu naurettavalta, niin mikä estää lopettamasta, jos et mitään tästä saa? Vai vielä palkkaakin, oletko varma, että antisi olisi sen arvoista!
Ota tai jätä, jos periaatteesi todella on tuon kaltaista, ei sinulla paljon olekaan palstalle annettavaa. - ystävän neuvo...
Me emme vaadi,...vaan sinä näköjään vaadit.
Miksi et avaa omaa blogia ja ala mainostamaan sitä niin, että oikeatkin mainostajat tulevat ilmoituksineen tykösi?
Ja sitten vain käärit seteleitäsi patjan alle, sillä jos viet ne pankkiin, niin ne ei paljon korkoa maksa. Päinvastoin ne lainailevat rahojasi eteenpäin tai sijoittavat tuottaviin osakkeisiin ja sitten sinua taas harmittaisi! - Hehhee...
Hauska aihepiiri. Luen myöhemmin , sillä juuri kotiutuneena olen nälkäinen kuin susi.
- heluna ammu
Mull on ollunna ehtymiskaus, ei oo herunna oikein mittään. Niih et semmone lypsettävä en nyten ainaskaa oo!
Kyll mää sitten taasen ko ne tissit pinkottaa nii annan lys´psääkki ihan mieluust! - Tästä on aikaisemmin
kin täällä jauhettu.
- ()mie)(
eipä ihme että kirjoitukset ovat nyt sitä mitä ovat nämä kellokkaat kaiken aikaa toitottaneet
- kellokkaat ne
säätelee kuka on sopiva palstalle. Sopimattomat vaietaan kuoliaaksi . Kyllähän imartelu ja nuoleskelu joihinkin tepsii.
- krrrrr....
kellokkaat ne kirjoitti:
säätelee kuka on sopiva palstalle. Sopimattomat vaietaan kuoliaaksi . Kyllähän imartelu ja nuoleskelu joihinkin tepsii.
Väärin, ne sopimattomatpa eivät vaikene.Aina ovat työntämässä noita edellisen kaltaisia huomautuksia normaalien viestien perään.
- ohhohhhh
krrrrr.... kirjoitti:
Väärin, ne sopimattomatpa eivät vaikene.Aina ovat työntämässä noita edellisen kaltaisia huomautuksia normaalien viestien perään.
sinäkö se määrittelet mikä on normaali viesti. Ei siinä auta edes laittamasi miinukset tai plussat. DDDDDDDDDDDDD
- muilla hyvin
Katkeria tunnutte olevan, itse olette tienne valinneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489