NAISILLE/TYTÖILLE!! Mikä teidän mielestänne on romanttinen teko?

Help meeee

Otsikko kertoo..

8

3869

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ree77a

      Mikä tahansa huomionosoitus/teko josta huomaa että mies on kuunnellut ja huomioinut mitä naisensa toivoo/kaipaa.

      • cutepolish

        Noh, ostat sille vaikka jotain romanttista, mistä se tykkää. :)
        Sanot sille jotain tosi ihanaa, kävelette vaikka jossain ihanassa puistossa pimeellä, käsikädessä. :) Keksit vaikka jonkun lausahduksen: Katso noita tähtiä.. :)
        Eivätkö ole kauniita?
        Jos nainen vastaa kyllä, lisää:
        Mutta sinä olet kaunein. :)
        Tos oli vaa jotain 16.v tytön keksimiä tosi höpsöjä juttuja. :D


      • Hei aloittaja,

        NImimerkki @ree77a on aivan oikeassa tuossa, ettei kyse ole rahasta, vaan huomioimisesta.

        On se sitten lempisuklaa tai leffalippu, se että tietää toisen ajatelleen sinua, on romanttista.

        Romanttista syksyä toivotellen,
        Heli E-kontakti.fistä


    • Kerroin muinoin silloiselle poikaystävälleni siitä, miten en lapsena päässyt kovasta halustani huolimatta koskaan ratsastamaan. Seuraavana jouluna poikaystäväni antoi lahjaksi minulle ratsastuslahjakortin, minkä mukana oli kaunis kirje siitä, miten hän halusi auttaa minua toteuttamaan lapsuudenhaaveeni.

      Mielestäni se oli todella romanttinen teko. Se, että poikaystäväni oli painanut kertomani tarinan mieleensä ja miettinyt, mikä ilahduttaisi juuri minua, oli huomaavaista.

      Tärkeintä ei ole itse teko, vaan se, että se tehdään toista aidosti ajatellen. Teon ei tarvitse olla suureellinen eikä kallis, mutta sen täytyy tulla sydämestä.

    • tässä jotain

      Poika istuu tytön viereen ja vaivihkaa kietoo kätensä tämän hartioiden ympäri ja jää siihen juttelemaan.
      Mies sytyttää illalla kynttilään tulet ja laittaa kupit teetä.
      Autoajelulla mies pysäyttää auton ja hakee tienvieressä näkemänsä kauniin kukan ja ojentaa sen naiselleen antaen samalla pusun poskelle.
      Mies ajaa auton kauniille paikalle jutellakseen siellä naisensa kanssa: rannalle, puistoon, auringonlaskuun, kauniiden syysvaahteroiden alle, näköalapaikalle, romanttiselle museosillalle, ...
      Mies pyytää naisensa puistoon kävelemään ja vie puiston kauneimpaan paikkaan, jossa kääntyy naiseen päin, ottaa naisensa hellästi syliinsä, katsoo silmiin ja suutelee tätä.
      Mies lähettää naiselleen yllätyskirjeen, jossa kutsuu treffeille, esim syömään johonkin romanttiseen paikkaan (viikinkiravintola Harald esim), ja antaa naisensa päättää, milloin!
      Mies laittaa kännykällään naiselleen kesken arkipäivän söpön nallen kuvan ja tekstin "Soot mun halinalle!"
      Mies vie naisensa kukkatarhalle (esim Plantagen) ja sanoo, että saat valita täältä itsellesi yhden kauniin kukan, joko leikkokukan tai pienen ruukkukukan, ja mies maksaa sen kassalla.
      Mies tuo yllättäen naisen lemoikarkkeja (suklaapatukan, lakupötkön, tms) ja tulee naisen luo kädet selän takana kysyen, kummastako kädestä? Ja kun nainen vastaa, mies antaa karamellin juuri siitä kädestä (vaikka olisikin ollut selän takana toisessa!) ja pusun päälle tai sanat, että halusin ilahduttaa sinua.
      Mies katselee elokuvatarjontaa etukäteen ilmoitukssta, mitä lähiteattereissa menossa ja kyselee sit kuin muina miehinä, mitä naisensa tykkää esimsiitä ja siitä elokuvasta ja onko hän nähnyt sitä ja kun saa tietoja, menee ja hankkii liput ja vie naisen katsomaan elokuvan!

      • 87to87to76

        "Autoajelulla mies pysäyttää auton ja hakee tienvieressä näkemänsä kauniin kukan ja ojentaa sen naiselleen antaen samalla pusun poskelle."

        Toi oli paras! :)


    • tärkeitä

      Kannattaa hankkia jotakin tytölle mitä on todella hartaasti toivonut. Bestikseni (joka siis mies) maksoi erään kalliin esineen lähes kokonaan yksin kanssani ja hänen tekosensa ei ole lähtenyt millään pois mielestäni.. Se oli ehdottomasti romanttisin teko mitä minulle ollaan koskaan tehty, vaikka olemmekin valitettavasti vain ystäviä.

    • Rakastunut:3

      Mun mies pisti viestillä sata syytä miksi ja mitä mussa rakastaa :) Ai että kun hymyilytti sitä lukiessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1639
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1401
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1071
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe