Mitä mieltä punapäistä?

Hot redheads

Mitä mieltä te miehet olette punahiuksisista naisista? Saako punaiset hiukset teidät syttymään?

34

2989

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

plussaa

• +10

Hot hot, punapäät on luokkaa ylellisempää kauneutta.(aidot)

• oewpwp

Punatukkaiset naiset ovat tunnetusti seksuaalisesti viriilejä. Ihania kiimapilluja.

• 12+2

Yleensä näkemäni punapäät ovat olleet lihavia ja rumia ja tyylittömiä, ehkä mulla on ollut huonoa tuuria sitten?

• Hotteja ovat

Rumuus, lihavuus ja tyylittömyys ei liity mitenkään hiusväriin, olen nähnyt tuollaisia naisia kaikenlaisilla hiuksilla varustettuina. Ei mikään hiusväri yksinomaa takaa yhtään mitään, suuntaan eikä toiseen. Ihmiset vain luovat erilaisia mielikuvia esimerkiksi punatukkaisista ihmisistä. Sinulla on vain käynyt huono tuuri kun kaikki näkemäsi punapäät ovat olleet rumia, itse olen nähnyt paljonkin erittäin kauniita ja naisellisia punapäitä. Kyllä heissä sitä "jotain" on, ei jää tämän ryhmän naiset itseltä huomaamatta :) Ne ns. lähiöpunaisella hiuksiaan värjäävät matamit ovat asia erikseen.

• Bang me a Big Bang

Hiusten värillä itsessään ei ole mielestäni oikeastaan mitään merkitystä, mutta sillä kylläkin miten ne istuvat muuhun ulkonäköön.

• ay4ya5u

Aivan vitun sama. Hiusvärillä ei ole paskaakaan väliä, eli en varmaan huomaa onko tyttö punapäinen, mustahiuksinen tai blondi brunetta mitä näitä nyt on.

• fdsvcxfdsfsd

Jos on luonnostaan punapäinen niin voihan tuo olla erittäin seksikäs hiusväri. Värjätty punainen taas lähinnä lihavien ja rumien naisten juttu.

• 13+10

Mistä tuo johtuu, että vain lihavat ja rumat menevät värjäämään punaiseksi? Olen itse huomannut ihan saman.

• omen4
        13+10 kirjoitti:

Mistä tuo johtuu, että vain lihavat ja rumat menevät värjäämään punaiseksi? Olen itse huomannut ihan saman.

Se johtuu siitä että punaisella päällä yritetään kiinnittää huomio pois läskeistä.

• Miten sen nyt ottaa

Voi olla että tuota kikkaa käyttää rumat naiset mutta ei pidä mennä yleistämään liikaa minkään hiusvärin perusteella. Olen nähnyt kauniita ja hoikkia punapäitä vaikka kuinka paljon, kaunis punapää on näyttävä ja eteerinen. Mutta JOS nainen on ruma niin saattaa että hiukset punaiseksi värjääminen olla yksi keino kääntää huomio pois rumasta naamasta tai lihavuudesta. Toisaalta samaa kikkaa olne huomannut monien blondienkin käyttävän. Mitä rumemmat kasvot, sitä vähemmän ne erottuvat jos on vaalea.

• eeek0

Poikkeksetta ne rumat kasvot on lihavalla ihraa pursuavalla siiderivalaalla, harvemmin kenelläkään muulla.

• kuin epidemia

Totta, erittäin harvoilla on luonnostaan susirumat kasvot, lihavuus rumentaa automaattisesti kasvojakin, joten kilot kannattaa aina pudottaa. Valitettavasti niin monet naiset ovat nykyään ylipainoisia.

• <<<

OIS IHANA SEURUSTELLA PUNAPÄÄN KANS JA OLLA SELLASEN KANS KIHLOISSA

• Freckle me not

Puhutaanko me nyt oikeista (luomu) punapäistä, vai lähiöhelvettien pöhöttämistä ''vahvoista ja itsenäisistä'' yh-mammoista, jotka värjää hiuksensa ollakseen ''sähäkkiä ja räväköitä''?

• Kaikki(ko) rumia?

Sekä luonnollisista punapäistä että kauniista ns. feikkipunapäistä. On se vaan jännä miten monet assosioi punaiset hiukset niihin rumiin ja lihaviin yh-lähiömammoihin kun punaista tukkaa löytyy ties minkänäköisten naisten päästä. Miksi kuvittelette että punapäät ovat vain niitä lihavia tanttoja? Tuleeko teille todella noin negatiivisia mielikuvia ihmisistä pelkän hiusvärin perusteella?

• Freckle me not

''Miksi kuvittelette että punapäät ovat vain niitä lihavia tanttoja?''

Eivät ne olekaan, paitsi S24:sessa...

• 1+1=2

Punainen markettiväri assosioituu alempien sosiaaliluokkien "itsenäisiin naisiin", joka taas liittyy lihavuuteen ja lähiöihin. Vähän niin kuin vinot silmät assosioituvat kiinalaisiin, jonka taas liittyy panda-karhuihin ja riisiin.

• Joopa joo
        1+1=2 kirjoitti:

Punainen markettiväri assosioituu alempien sosiaaliluokkien "itsenäisiin naisiin", joka taas liittyy lihavuuteen ja lähiöihin. Vähän niin kuin vinot silmät assosioituvat kiinalaisiin, jonka taas liittyy panda-karhuihin ja riisiin.

No sieltä lähimarketista suurin osa naisista ostaa hiusvärinsä, harvoilla on varaa kalliisiin kampaamohoitoihin ja värjäyksiin. Entäs ne vitivalkoiseksi tai pikumustaksi hiuksiaan värjäävät naiset? Ovatko hekin ala-luokkaan kuuluvaa White Trashia kuten tällä palstalla jatkuvasti toitotetaan? On taas sen luokan soopaa täällä että kyllä huomaa ettei tämän palstan miehet ole paljoa naisia nähneet. Missä te oikein liikutte? Joissain lähiöissäkö? Itse näen jatkuvasti kauniita punapäitä, kuten kauniita muillakin hiusväreillä hiuksiaan värjääviä naisia. On täyttä paskaa tuo väite että tietty hiusväri on sidoksissa sosiaaliluokkaan tai ulkonäköön.

• valintakysymys
        Joopa joo kirjoitti:

No sieltä lähimarketista suurin osa naisista ostaa hiusvärinsä, harvoilla on varaa kalliisiin kampaamohoitoihin ja värjäyksiin. Entäs ne vitivalkoiseksi tai pikumustaksi hiuksiaan värjäävät naiset? Ovatko hekin ala-luokkaan kuuluvaa White Trashia kuten tällä palstalla jatkuvasti toitotetaan? On taas sen luokan soopaa täällä että kyllä huomaa ettei tämän palstan miehet ole paljoa naisia nähneet. Missä te oikein liikutte? Joissain lähiöissäkö? Itse näen jatkuvasti kauniita punapäitä, kuten kauniita muillakin hiusväreillä hiuksiaan värjääviä naisia. On täyttä paskaa tuo väite että tietty hiusväri on sidoksissa sosiaaliluokkaan tai ulkonäköön.

Kaikkien noiden luettelemasi hiusvärien ongelma on, etteivät ne yleensä sovi suomalaissyntyisille yhtään. Sinimusta, vitivalkoinen ja tuo "lähiöpunainen" näyttävät usein täysin luonnottomalta ihmisillä. White trash suosii mielellään muutakin luonnotonta tyyliä, kuten irtoripsiä, silikonitissejä jne. Käsitys tyylikkyydestä opitaan hyvässä ja tasapainoisessa perheessä.

• lepakko se lentelee

punainen tukka = alkaa näkymään punaista = hihat palaa ja vituttaa = koska on lepakko, ei anna pimpslooraa muille kuin toisille lepakoille.

• Onko lepakot vintill

Aha, että punapäät on jotain lesboja vai :D Just just, kaikkea sitä kuuleekin....Eiköhän niitä lepakoita löydy blondeista ja bruneteistakin.

• 2+2

Alkuperäisessä punapäisyydessä on myös se huono puoli, että yleensä silloin ihonväri on vitivalkoinen joka ei rusketu ja löytyy myös pisamia.
      Itse ainakin tykkään helposti ruskettuvasta ihosta itsellä ja myös naisellani.

• redhairy

Vaaleasta ihosta ja mahdollisista pisamista joilla niitä on erottaakin aidon ja värjätyn punapään.

• lifemocker

• poikkeustapaus

No näin naisena joka omaa punaiset hiukset ja aidot niin voin sanoa että on poikkeuksia listassa kuten minä jonka luulisi pysyvän valkoisena onkin ruskea ja se rusketus on saatu auringosta.Punapäätkin ruskettuvat mutta se vaatii monta monta vuotta eli olen ihan lapsesta saakka istunut auringossa ja leikkinyt jolloin ihoni sai siedätys hoitoa ja nykyään rusketun sekä en pala.Punahiuksisten ihon ei pitäisi kestää aurinkoa 10minuuttia enempää ilman palamista mutta vuosien saatossa ihoni on tottunut aurinkoon ja voin olla koko päivän auringossa palamatta.Joskus on poikkeus tapauksia. :)

• kivakiittimoi

Haalistunut punainen on ehkä hirvein väri mitä hiuksissa voi olla. Kirkkaanpunainen ja hoidetun näköinen taas hieno.

• Sexonfire

Ei ne pelkät hiukset riitä sytyttämään vaikka olisi kuinka tulenpunaiset.

• lifemocker

nojoo ei ne kokonaisuutta pelasta kyllä jos ei muuten nappaa, mutta hyvä nainen saa niistä kyllä jotenkin vielä extra plussaa

• näin se on

Nimenomaan, viehättävä pitää olla.

• argh

punapäämature ja uhkea pitkätukka.. semmonenkun ratsastais minut auringonlaskuun...

• 9+3

Aidot punapäät. Sen verran sytyttää, et tiedän kokemuksesta et, punapää parhain sängyssä - niillä on sitä jotain. yleensä temperamentisia ja itsetietoisia.... t: kokenut

• Anonyymi

No nyt sanon suoraan kauniina punatukkaisena,hiukset melkein vyötärölle,pitkänä hoikkana.nuorena naisena,kyllä sain miehet syttymään,ja niitä riitti,olihan se hienoa saada kuulla olla kaunis.No nyt ikää saman miehen kanssa 35 vuotta.Mut voi,taakse jäi miehiä,jotka kiittivät jos eivät pyörtynyt,seksi oli tärkeää.ja ne orgasmit jota olen kokenut miessuhteissani myös aviopuolisoni kanssa ovat olleet tajunnan räjätteneitä.Onneksi ei ollut someja ,vaan tapaaminen ja tutustuminen tapahtui kasvotusten ja fyysisesti,elämän suola tuntea voimakasta vetovoimaa,ja ah mihin päättyykään.Eli sanon näin lopuksi taakse jäi miehiä,jotka voivat vain laulaa ja unelmoida.Ken kutriasi nyt silittää,oi jospa parempi voisi olla hän.tää on laulu punatukkaiselle tytölleni.tai laulu punatukkainen.Kylläpä on kiikkustuolissa mitä muistella.Te monet komeat seksikkäät miehet .Ylpeä punatukkainen,joka sai syntymälahjaksi,punaiset kutrit,siniset silmät,kauniit kasvot,ehkä vähän noituutta.Eikä koskaan ole kiusattu .

• Anonyymi

Idiootti. Se ei tee sinusta yhtään kauniimpaa kuin kuin kukaan muukaan kaunis nainen. Kasvot+ vartalo + persoonallisuus ratkaisee. Hiuksissa tärkeää on paksuus, pituus ja hyvä kunto yleisesti ottaen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3225
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2283
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1745
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe