Kyllä, sinkkunaisen( kaikkien naisten ) elämä on kalliimpaa kuin sinkkumiehen.
Joka kuukausi on pakko ostaa kuukautissuojia, jotka ovat törkeen kalliita.
Jos pitää edes vähän huolta itsestään niin meikit, hoitotuotteet, voiteet, alusvaatteet yms. maksaa paljon.
Vuositasolla joutuu maksamaan muutamia satasia enemmän kuin mies.
Sinkkunaisen elämä kalliimpaa
61
634
Vastaukset
- lololololollo
itsehän olet päättänyt elää sinkkuna eli lopeta ruikutus
- ....
Ei kaikki sinkkunaiset ole omastatahdostaan sinkkuja. Ei kaikki naiset löydä helposti sellaista miestä, jonka kanssa voisi suhteeseen alkaa.
- Viisi pistettä
.... kirjoitti:
Ei kaikki sinkkunaiset ole omastatahdostaan sinkkuja. Ei kaikki naiset löydä helposti sellaista miestä, jonka kanssa voisi suhteeseen alkaa.
Jos nainen ei itse tyydy vähempään kuin johonkin alfaurokseen niin kyllä se nainen silloin nimenomaan on omasta tahdostaan sinkku (ennemmin kuin kimpassa "parisuhdekelvottoman" kanssa)
- ....
Viisi pistettä kirjoitti:
Jos nainen ei itse tyydy vähempään kuin johonkin alfaurokseen niin kyllä se nainen silloin nimenomaan on omasta tahdostaan sinkku (ennemmin kuin kimpassa "parisuhdekelvottoman" kanssa)
Ei kaikki vasten tahtoaan sinkkuna olevat naiset etsi alfauroita. Muttei kuitenkaan kuka tahansa kelpaa.
- Mietipä tätä
Mies joutuu ostamaan kaljaa joka viikonloppu ja maksamaan sisäänpääsyt ja narikat baareihin ja ostamaan kalliita yli viiden euron tuoppeja ja pitää olla kalliit tatuoinnit ja röökiä pitää vetää paljon ja pitää kuntosalilla käydä viikottain ja maksaa kalliit salimaksut. Näiden lisäksi pitää käydä Tukholmasta hakemassa kauluspaitoja ja ulstereita ja ostella geelejä, joilla saa hyppyritukan tai gilletten teriä joilla pitää kuula paljaana. Tähän kaikkeen menee ihan helvetisti rahaa, mutta jos ei näihin asioihin panosta, niin ei saa naista.
- ....
Mää haluan tupakoimattoman miehen, joten röökiin rahat tuhlaava mies on turn-off. Ja tatuoinnitkaan ei oikein sytytä.
Ja kyllä baareihin sisäänpääsy ja narikka naisillekkin maksaa, joten jos sieltä seuraa etsii, niin molemmilla sukupuolilla siihen rahaa kuluu. - Mieti myös näitä
.... kirjoitti:
Mää haluan tupakoimattoman miehen, joten röökiin rahat tuhlaava mies on turn-off. Ja tatuoinnitkaan ei oikein sytytä.
Ja kyllä baareihin sisäänpääsy ja narikka naisillekkin maksaa, joten jos sieltä seuraa etsii, niin molemmilla sukupuolilla siihen rahaa kuluu.Mies joutuu tarjoilemaan kalliita drinkkejä naisille. Moniin yökerhoihin naiset pääsee ilmaiseksi jonon ohi ja miehet joutuu jonottamaan ja vetämään pussikaljaa. Naisilla ei kulu rahaa käytännössä ollenkaan koko iltana kun miehet tarjoilee juomia. Naiset saa myös helpommin asunnon ja töitä ja pienellä flirtillä tai suihinotolla silloin tällöin voi vuokrankin hoitaa ja palkankorotusonnistuu samalla taktiikalla. Työtkin on yleensä helpompia naisilla ja heillä menee vähemmän kuluja työterveydenhuoltoon ja sairastumisiin.
- ....
Mieti myös näitä kirjoitti:
Mies joutuu tarjoilemaan kalliita drinkkejä naisille. Moniin yökerhoihin naiset pääsee ilmaiseksi jonon ohi ja miehet joutuu jonottamaan ja vetämään pussikaljaa. Naisilla ei kulu rahaa käytännössä ollenkaan koko iltana kun miehet tarjoilee juomia. Naiset saa myös helpommin asunnon ja töitä ja pienellä flirtillä tai suihinotolla silloin tällöin voi vuokrankin hoitaa ja palkankorotusonnistuu samalla taktiikalla. Työtkin on yleensä helpompia naisilla ja heillä menee vähemmän kuluja työterveydenhuoltoon ja sairastumisiin.
Kukaan ei pakota miestä tarjoamaan juomia tai mitään muutakaan naisille, joten tarjoaminen on oma valinta. Jos mies tarjoaa, hän on itse päättänyt tuhlata rahojaan naisen juomiin.
Ei naiset saa työpaikkoja flirtillä, vaan samat vaatimukset heille on. Työtehtäviin vaikuttaa se, miltä alalta töitä haet ja millainen koulutus löytyy. Jos koet vaikka naisvaltaisen hoitoalan helpoksi ja kevyeksi duuniksi, niin hae sitä opiskelemaan. - Niinpä!
.... kirjoitti:
Kukaan ei pakota miestä tarjoamaan juomia tai mitään muutakaan naisille, joten tarjoaminen on oma valinta. Jos mies tarjoaa, hän on itse päättänyt tuhlata rahojaan naisen juomiin.
Ei naiset saa työpaikkoja flirtillä, vaan samat vaatimukset heille on. Työtehtäviin vaikuttaa se, miltä alalta töitä haet ja millainen koulutus löytyy. Jos koet vaikka naisvaltaisen hoitoalan helpoksi ja kevyeksi duuniksi, niin hae sitä opiskelemaan.Eikä kukaan pakota naisia ostamaan meikkejä, alusvaatteita, voiteita, hoitotuotteita, kuukautissuojia jne.
- ....
Niinpä! kirjoitti:
Eikä kukaan pakota naisia ostamaan meikkejä, alusvaatteita, voiteita, hoitotuotteita, kuukautissuojia jne.
Meikkien ostaminen ei tietenkään oo pakollista. Mutta kyllä kuukautissuojia tai kuukupin tarvii, kun kerran kuussa vuotaa verta. Ei kukaan halua niitä veriä vaatteilleen.
- Niksi-Pirkka
.... kirjoitti:
Meikkien ostaminen ei tietenkään oo pakollista. Mutta kyllä kuukautissuojia tai kuukupin tarvii, kun kerran kuussa vuotaa verta. Ei kukaan halua niitä veriä vaatteilleen.
Turhaa hifistelyä. Laitat sanomalehtiä pöksyyn ja ne voi hakea lehtikeräyslaatikosta, niin ei tarvitse itse tilata.
- 123443211
Niksi-Pirkka kirjoitti:
Turhaa hifistelyä. Laitat sanomalehtiä pöksyyn ja ne voi hakea lehtikeräyslaatikosta, niin ei tarvitse itse tilata.
Epähygienistä.
- jokujokunen..
Niksi-Pirkka kirjoitti:
Mies voi syödä niitä sanomalehtiä, niin pääsee vähemmällä ruuan ostamisella. Turhaa hifistelyä ostaa paljon ruokaa.
- viksu88
Niksi-Pirkka kirjoitti:
Sanomalehti tuskin imee verta kovin hyvin, joten niksisi ei toimi.
- rumaaaaa
Mieti myös näitä kirjoitti:
Mies joutuu tarjoilemaan kalliita drinkkejä naisille. Moniin yökerhoihin naiset pääsee ilmaiseksi jonon ohi ja miehet joutuu jonottamaan ja vetämään pussikaljaa. Naisilla ei kulu rahaa käytännössä ollenkaan koko iltana kun miehet tarjoilee juomia. Naiset saa myös helpommin asunnon ja töitä ja pienellä flirtillä tai suihinotolla silloin tällöin voi vuokrankin hoitaa ja palkankorotusonnistuu samalla taktiikalla. Työtkin on yleensä helpompia naisilla ja heillä menee vähemmän kuluja työterveydenhuoltoon ja sairastumisiin.
Ootko kattonut vähän liikaa Kauniita ja rohkeita? Hei, elämä ei ole elokuvaa. Naisia on aika vitusti erilaisia ja -näköisiä. Tällainen ruma ja läski ei kyllä saa baarissa kuin turpaansa ja vittuilua. ja asuntoa sain etsiä vuosikaudet, kun nörttipojille annettiin nörtteilykämpiksi kaikki etsimäni asunnot. Ruman naisen elämä on 100x vaikeampaa kuin esmes nörttimiehen.
- Bold & the Beautiful
rumaaaaa kirjoitti:
Ootko kattonut vähän liikaa Kauniita ja rohkeita? Hei, elämä ei ole elokuvaa. Naisia on aika vitusti erilaisia ja -näköisiä. Tällainen ruma ja läski ei kyllä saa baarissa kuin turpaansa ja vittuilua. ja asuntoa sain etsiä vuosikaudet, kun nörttipojille annettiin nörtteilykämpiksi kaikki etsimäni asunnot. Ruman naisen elämä on 100x vaikeampaa kuin esmes nörttimiehen.
Laihduttaminen on ilmaista. Sitä paitsi siinäkin säästää rahaa, kun ostaa vähemmän ruokaa.
Niksi-Pirkka kirjoitti:
hahah :D
- Ruikuti uikuti
Miehellä kuluu ruokaan jo kuussa lähes kaksinkertainen määrä rahaa. Jos molemmat ovat sinkkuna, on siinä parit kuukautissuojat se halvempi vaihtoehto. Lisäksi jos päättää yrittää olla olematta sinkku, miehellä menee rahaa tuhottomasti, kun naisella ei juuri lainkaan. Joten vittuako kitiset, hanki koulutus, mene töihin jne.
- 4567890
Just niin! Pelkästään elossa pysymiseen mies tarvitsee enemmän ruokaa kuin nainen. Tämä pitäisikin huomioida palkkauksessa. Miehille suuremmasta energiantarpeesta johtuen erillinen ruokaraha!
- ....
4567890 kirjoitti:
Just niin! Pelkästään elossa pysymiseen mies tarvitsee enemmän ruokaa kuin nainen. Tämä pitäisikin huomioida palkkauksessa. Miehille suuremmasta energiantarpeesta johtuen erillinen ruokaraha!
Ei palkkauksen pidä perustua sukupuoleen, vaan työtehtävään. Kouluttaudu sellaiseen ammattiin, jossa tienaat riittävästi.
- Kummankin lompakosta
Kun mies alkaa etsimään naista, tulee hinnaksi kaikki tarjotut juomat eri naisille, joista se joku pitäisi löytää, kun päästään treffeille asti, illalliset, juomat, liput, kukat, taksi.Kyllä ne naiset vain odottaa että mies sen kaiken maksaa.
Vastavuoroisesti nainen pitää itsensä hyvännäköisenä. - kesämies32
Älkää unohtako miehen autoa. Siinä missä naiselle riittää mopoauton kokoinen ja vähän kuluttava pikkuauto, mies tarvitsee enemmän kuutioita ja bensankulutusta mikäli meinaa naisen saada.
- ....
Riippuu siittä, millaista naista etsii. Tietenkin autolla on merkitystä, jos etsii naista, joka on miehen rahojen perään.
- kesämies32
Älkää unohtako miehen autoa. Siinä missä naiselle riittää mopoauton kokoinen ja vähän kuluttava pikkuauto, mies tarvitsee enemmän kuutioita ja bensankulutusta mikäli meinaa naisen saada.
- vapaa nainen
Meillä taas kun olin entisen kanssa parisuhteessa mun elämä tuli kalliimmaksi kun piti häntä elättää 6 kuukautta sitä jaksoin kunnes halusin erota. Kaljaan hänellä meni kaikki raha ja ruokaa osti 100 euron edestä hän sai 1400 euroa menemään viikossa-kahdessa ei mitään taloudellista tasapainoa hänellä sekin jo kertoo kun hän oli menettänyt luottotietonsa. Sääliksi käy seuraava naista kun siivellä elää ja kohtelee naista kuin kynnysmattoa onko sitten narsistin piirteitä. Täysin aliarvioi naisia minua ja edellistä petti ja solvasi riidellessä, ei kunnioitusta kunhan oma napa oli tärkeä omat menot. Nyt kun elän yksin niin kaikki laskut pienentyny mm. sähkölasku, ruokamenot, laskut ylipäätänsä kun minulla ei ole paljon menoja, en tilaa mitään roskalehtejä ja säästöönkin jää jokakuusia jotka siirrän aina säästötilille. Sen opin, että yhteen en muuta ellei ole pakko. Yksin mukavempaa ei ole kukaan kyttäämässä, valittamassa, määräilemässä, saa katsoa mitä elokuvaa vaan, ei tarvitse pelätä sitä että toinen pettää, saa tehdä sellaista ruokaa mitä haluaa, ei riitelyjä joten miksi parisuhteeseen tässä nykyaisessa kieroituneessa maailmassa jossa pettäminen ja jättäminen lennosta toiseen on saliittua? Töitä on ja ystäviä ja oma koti paremmin ei voisi mennä. Baarista kyllä miestä saa jos haluaa seksiä.
- Kerro hei
No itsehän sinä tuollaisen alfauroksen mieheksesi otit. Miksi ihmeessä pitää ottaa mies joka petti exäänsä, kohtelee naisia kuin kynnysmattoa ja pummaa jatkuvasti rahaa? Kerro ihmeessä, kun minä en ymmärrä miksi.
- vapaa nainen
Kerro hei kirjoitti:
No itsehän sinä tuollaisen alfauroksen mieheksesi otit. Miksi ihmeessä pitää ottaa mies joka petti exäänsä, kohtelee naisia kuin kynnysmattoa ja pummaa jatkuvasti rahaa? Kerro ihmeessä, kun minä en ymmärrä miksi.
Ei sitten käynyt mielessä, että en tiennyt moisista seikoista? Multahan salattiin kaikki. Katsoskun narsisti osaan tällaisen taidon myöhemmin alkoi selvitä asioita kun olin mielenterveyteni jo menettää kunnes terapeuttini pelasti minut. Myöhemmin kyllä tunnusti asioita kun ajoin nurkkaan tämän ei ihmisen. En todellakaan suhteen alkaessa tiennyt, sinisilmäinen kun olin mutta sitten opin, että en voi olla se Joo Joo mies jolle sopii aina kaikki. Nyt pitkään sinnkuna ja onnellisempi kuin koskaan. Villi ja vapaa :P Lopussa jo huusin entiselle miehelleni, että en ole mikään pankki kun aina oltiin jotain vailla. Narsisti eikä ole minun keksimä ilmaisu vaan ihan terapeuttini nyt sekin on loppu suoralla kun olen saamassa "terveen paperit" :P en kyllä toivo kenellekkään moista kohtaloa mitä itse koin.
- 13+20
Olisiko kuukuppi järkevämpi kuin kuukautissuojat? Onko meikkejä pakko käyttää?
- nuorinainen1988
Meikkejä on pakko käyttää, jos on sinkku JA haluaa pariutua. Itse en tykkää käyttää niitä, minkä takia arkisin kuljenkin ilman enkä yleensä kouluunkaan laita. Mutta baareihin ja klubeille olen oppinut tälläytymään koska sitä tavallaan odotetaan ja siten on helpompi saada seuraakin (vaikka itse saan meikattunakin aika harvoin, kaikkia kavereitani huonommin). Koska niissäkään ei ole yli puoleentoista vuoteen tullut käytyä, niin en taida edes muistaa koska meikkasin viimeksi.
Toisaalta, ne muutamat ihailijakandidaatit aikanaan teini-iässä (jotka olivat lähes kaikki sekä kivoja/eivät todellakaan hetimiten seksiä mankuvia että näyttivät hyvältä) kaikki tulleet ilman meikkiä (alle 18-vuotiaana en ylipäänsä käyttänyt vielä koskaan meikkiä, koska aloin käydä ekan kerran baarissakin vasta 18-vuotiaana). Ja sitten taas olen tavannut ne kaikken ikävimmät ja huonoiten käyttäytyvät tapaukset, joista osa vielä rumimmasta päästäkin (rumuus sinänsä ei ole este seurustelulle, mutta jos siihen yhdistyy vielä ilkeä tai pinnallinen luonne ja se, että vaaditaan minun käyttävän ehdottomasti meikkiä se on eri asia, miksi minun pitäisi miellyttää sen toisen silmää jatkuvasti jos itsekin hyväksyisin hänet ei pelkästään muiden vaan omastakin mielesäni rumana?) viimesen päälle meikattuna.
Usein lisäksi pelkän seksin perässä juoksijoista isompi osa on tullut meikit päällä, eli aika omituista, kun kauneudenhan pitäisi kerätä niitä aidommin kiinnostuneita ja kuitenkin "rumana" olen huomannut herkemmin päätyväni aitoa suhdetta tavoittelevien huomattavaksi. Lisäksi tunnun useammin vetävän vakavassa mielessä, usein juuri ollessani ilman meikkiä, minua vuoden tai pari nuorempia puoleeni, kun taas noin viisi vuotta vanhemmat ja omankin ikäiset usein haluavat pelkkää seksiä, vaikka senhän pitäisi mennä toisinpäin.
Eli enpä tiedä sitten houkuttavatko ne meikit kuitenkin loppupeleissä enempi seksin perässä olevia, ja vakavampaa halutaan kuitenkin lopulta enemmän siitä vaatimattomannäköisestä ujonoloisesta naapurintytöstä? - 13+20
nuorinainen1988 kirjoitti:
Meikkejä on pakko käyttää, jos on sinkku JA haluaa pariutua. Itse en tykkää käyttää niitä, minkä takia arkisin kuljenkin ilman enkä yleensä kouluunkaan laita. Mutta baareihin ja klubeille olen oppinut tälläytymään koska sitä tavallaan odotetaan ja siten on helpompi saada seuraakin (vaikka itse saan meikattunakin aika harvoin, kaikkia kavereitani huonommin). Koska niissäkään ei ole yli puoleentoista vuoteen tullut käytyä, niin en taida edes muistaa koska meikkasin viimeksi.
Toisaalta, ne muutamat ihailijakandidaatit aikanaan teini-iässä (jotka olivat lähes kaikki sekä kivoja/eivät todellakaan hetimiten seksiä mankuvia että näyttivät hyvältä) kaikki tulleet ilman meikkiä (alle 18-vuotiaana en ylipäänsä käyttänyt vielä koskaan meikkiä, koska aloin käydä ekan kerran baarissakin vasta 18-vuotiaana). Ja sitten taas olen tavannut ne kaikken ikävimmät ja huonoiten käyttäytyvät tapaukset, joista osa vielä rumimmasta päästäkin (rumuus sinänsä ei ole este seurustelulle, mutta jos siihen yhdistyy vielä ilkeä tai pinnallinen luonne ja se, että vaaditaan minun käyttävän ehdottomasti meikkiä se on eri asia, miksi minun pitäisi miellyttää sen toisen silmää jatkuvasti jos itsekin hyväksyisin hänet ei pelkästään muiden vaan omastakin mielesäni rumana?) viimesen päälle meikattuna.
Usein lisäksi pelkän seksin perässä juoksijoista isompi osa on tullut meikit päällä, eli aika omituista, kun kauneudenhan pitäisi kerätä niitä aidommin kiinnostuneita ja kuitenkin "rumana" olen huomannut herkemmin päätyväni aitoa suhdetta tavoittelevien huomattavaksi. Lisäksi tunnun useammin vetävän vakavassa mielessä, usein juuri ollessani ilman meikkiä, minua vuoden tai pari nuorempia puoleeni, kun taas noin viisi vuotta vanhemmat ja omankin ikäiset usein haluavat pelkkää seksiä, vaikka senhän pitäisi mennä toisinpäin.
Eli enpä tiedä sitten houkuttavatko ne meikit kuitenkin loppupeleissä enempi seksin perässä olevia, ja vakavampaa halutaan kuitenkin lopulta enemmän siitä vaatimattomannäköisestä ujonoloisesta naapurintytöstä?Olen mies ja mun mielestä naiset käyttää meikkejä turhaan. En tiedä miten yleinen mielipide on.
- Ikisinkku M
Nooh, parisuhteeseen mentyään nainen ottaa äkkiöä takaisin tuon menetetyn rahan :)
- ruma atm.
Ap: n pitää ottaa tällänen atm mies jolla rahaa ei mene muuhun kuin syömiseeen ja sähkölaskuun ja vuokraan. Jos maksaa vuokran puoliksi atm miehen kanssa niin rahaa säästyy kuukautis suojiin,
- nabob
Naisten keskipituus on noin 164cm ja normaalipaino 60kg
Naisten tarvitsevat keskimäärin noin 2000 kaloria päivässä
Miesten keskipituus on 178cm ja normaalipaino 70kg
Miehet tarvitsevat keskimäärin noin 2500 kaloria päivässä
Miesten tarvitsee käyttää 25% enemmän rahaa ruokaan kuin naisten.
Joten eiköhän olla melkolailla tasoissa? :)- iso-iida.
Eiköhän palstan muijilla mene tuo 2500kcal päivässä jollei enemmänkin.
- No ei olla
Ei olla tasoissa. Naisten tarvitsee omatakseen hyvän kropan heittää tunnin kävelylenkki päivässä, ehkä jotain kevyttä lihaskuntoharjoittelua silloin tällöin.
Mies joutuu puolestaan panostamaan oikeasti lihaskuntoon ja treenaamiseen, mikä paitsi tarkoittaa suurempaa energiatarvetta, myös tarkempaa (=kalliimpaa) ruokavaliota. 2500 kcal päivässä ei riitä mihinkään, ja proteiinipitoinen ruoka maksaa.
Lähtökohtahan nyt kuitenkin on se, että nykymaailmassa jos et yritä panostaa kroppaasi, jäät yksin ja olet huono ihminen. (Tai no, naiset eivät jää yksin, mutta miehet jäävät.) Ainakin tuollainen esimerkkisi 178 cm / 70 kg mies olisi lihaville suominaisille heittopussi ja vähän kiinteäkroppaisemmille muuten vain ruipelo, ei tarpeeksi miehekäs. - sivukommentti
Ei ruoan hinta mene kalorien mukaan. Naiset syövät terveellisemmin ja enemmän kasviksia, jotka ovat todella kalliita.
- ........
sivukommentti kirjoitti:
Ei ruoan hinta mene kalorien mukaan. Naiset syövät terveellisemmin ja enemmän kasviksia, jotka ovat todella kalliita.
No eikä ole. Kilo sisäfilettä maksaa moninkertaisesti verrattuna kiloon porkkanoita.
- TheTruth00
Ei kai tuo muutama satanen, tai edes muutama tonni, vie perikatoon.
- Ätmi
Mikäs naisena ollessa kun baarista saa seksiä aina kun sinne viitsii lähteä ja kyllä miehillä menee rahaa elämiseen vähintään yhtä paljon kuin naisillakin. Hyvinä perusteluina olivat tuo miesten suurempi ravinnon tarve ja se että useimmiten mies on se osapuoli joka kustantaa kaiken. Myös se että ilman rahallisia satsauksia miehen on turha kuvitella saavansa edes yhden illan juttua.
- pettkkt
Alotuksen kirjottanut ihmisjäte unohti mm. sen että sillä aikaa kun minä (tai yleensä miehet) vietämme esimerkiksi vuoden armeijassa niin nämä kiittämättömät isin pikku prinsessat voivat olla sen vuoden TÖISSÄ ja tienata pienelläkin palkalla sen 20 000 € rahaa. Siinä menee aikaa ottaa tuokin ero kiinni. Sitte kehtaavat vielä ulista että ku ei voi vaan lomailla.
- candida Z
Nainen on kuule 9kk raskaana, ja joutuu synnyttämään kivulla sekä tuskalla.
Syntymän jälkeen naista vielä rankaistaan äärettömän pienellä äitiysrahalla.
Lisäks nainen yl kantaa suurimman osan lapsen hoidon vastuusta ja työskentelee illat omassa keittiössään. - 654432213466787653
candida Z kirjoitti:
Lisäks nainen yl kantaa suurimman osan lapsen hoidon vastuusta ja työskentelee illat omassa keittiössään.Raskaushan on valinta, jos potkit jalkaasi kiveen vapaaehtoisesti niin pitäisikö sinulle siitä maksaa rahaa?
candida Z kirjoitti:
Lisäks nainen yl kantaa suurimman osan lapsen hoidon vastuusta ja työskentelee illat omassa keittiössään.Tuo on mielenkiintoista, miten joskus näkee sanottavan, että nainen "joutuu" synnyttämään. Kukaan nainen (ainakaan täällä Suomessa) ei joudu synnyttämään, mikäli itse niin haluaa.
Jos kuitenkin on päättänyt jälkikasvua hankkia, niin eikö ole mahtavaa, että SAA synnyttää? Se, että saa olla raskaana ja synnyttää tähän maailmaan upean pienen ihmisen, on mielestäni etuoikeus. Kaikki se kipu ja raskauden aikaiset epämiellyttävyydet jäävät taka-alalle siinä vaiheessa, kun saa oman lapsen rinnalleen.
Äitiysrahakin on yhteiskunnan tarjoama tuki lapsiperheille, jotta me äidit täällä voidaan hoitaa lapsiamme kotona melkein vuoden lapsen syntymän jälkeen ja usein vielä pidempään. Ei kai se mikään rangaistus ole, vaan etuoikeus. Monessa muussa maassa äidit joutuvat palaamaan töihin 3kk jälkeen tai jättämään työpaikkansa. Vanhempainvapaiden toki olisi hyvä jakautua nykyistä tasapuolisemmin naisten ja miesten välillä, mutta jälleen kyse on todellakin eduista, eikä rangaistuksista.
No jaa. Kuukupin saa parilla kympillä, meikit voiteet yms. eivät ole pakollisia.
- Jahdannut miehiä
Meikit maksaa, vaatteet maksaa, parfyymit maksaa, menkat paitsi maksaa niin tekee mahan kipeeks ja muuta ärsyttävää vaivaa.
Miehet voi mennä baariin sen näköisinä kuin ovat, naiset ei koskaan... Siksi esim työttömät naiset on kovemmilla, koska heti ulkonäöstä näkee hänen talouden statuksen. Ei voi mennä mihinkään!!
Silti miehet ne täällä purnaa.- 7+17
Kauniit naiset eivät meikkiä ja/tai parfyymeja tarvitse. Rumemmatkin voivat laskea rimaa miesten suhteen, aina saa seksiä. Ja päinvastoin kuin kerrot, ei talouden status näy ulkonäöstä, lähinnä turhamaisuus. Miesten vaatteet taitavat olla jopa naisten vaatteita kalliimpia, tosin en sitten tiedä niistä naisten halpojen rättien kestävyydestä...
- kesämies32
7+17 kirjoitti:
Kauniit naiset eivät meikkiä ja/tai parfyymeja tarvitse. Rumemmatkin voivat laskea rimaa miesten suhteen, aina saa seksiä. Ja päinvastoin kuin kerrot, ei talouden status näy ulkonäöstä, lähinnä turhamaisuus. Miesten vaatteet taitavat olla jopa naisten vaatteita kalliimpia, tosin en sitten tiedä niistä naisten halpojen rättien kestävyydestä...
Miesten vaatteet ovat kalliimpia. Lisäksi niiden saatavuus on huono jos haluaa käyttää hyvin istuvia, tyylikkäitä vaatteita. Näitä ei lähikaupoista löydy samalla tavalla kuin naisten vastaavia vaatteita. Yläosat ovat pääosin mallia "teltta", joita kukaan itseään kunnioittava atleettinen mies ei koskaan käyttäisi.
- ....
7+17 kirjoitti:
Entä jos nainen haluaa parisuhteen eikä pelkää seksiseuraa?
- Mitä sitten?
.... kirjoitti:
Entä jos nainen haluaa parisuhteen eikä pelkää seksiseuraa?
Seura kuin seura, pakko ei ole ensimmäisenä iltana antaa, voi edetä rauhassakin ja kas kummaa sitä on parisuhteessa. Miehet eivät saa mitään seuraa, eivät edes seksiseuraa, vaikka haluaisivat parisuhdettakin.
- ....
Mitä sitten? kirjoitti:
Seura kuin seura, pakko ei ole ensimmäisenä iltana antaa, voi edetä rauhassakin ja kas kummaa sitä on parisuhteessa. Miehet eivät saa mitään seuraa, eivät edes seksiseuraa, vaikka haluaisivat parisuhdettakin.
Ehkä sulle kelpaa seura kuin seura, mutta kaikki ei ajattele samanlailla. Itse en etsi seksiseuraa vaan parisuhdetta, jolloin pelkän seksiseuran hakija miesten seurasta ei ole mitään hyötyä.
- Mitä sitten?
.... kirjoitti:
Ehkä sulle kelpaa seura kuin seura, mutta kaikki ei ajattele samanlailla. Itse en etsi seksiseuraa vaan parisuhdetta, jolloin pelkän seksiseuran hakija miesten seurasta ei ole mitään hyötyä.
Niin, ja tämä on ristiriidassa sanomaani miten? Jos mies ei tietoisesti hae parisuhdetta, mutta kunhan jotain seuraa (ei siis välttämättä seksiseuraa), voi hän tutustuessaan naiseen kuitenkin parisuhteeseen päätyä hyvinkin pian.
Pointti on, että se vaatii sen tutustumisen (voi olla ihan juttelua, edelleenkään ei ole pakko naida, vaikka usein tutustuminen tapahtuu sitäkin kautta). Naiset eivät halua tutustua, vaan naiset haluavat joko sitä munaa, tai sen parisuhteen. Ensimmäistä otetaan alfoilta, jälkimmäistä ei oteta, koska miehiin ei haluta tutustua. Jälkimmäisen aika koittaa sitten, kun nainen on jo rupsahtanut ja voidaan kelpuuttaa joku ulkoisesti vähemmän jännä tapaus.
Eli naisella on myös parisuhteeseen pääsyyn sillat (ei välttämättä ovet, mutta sillat) avoinna.
- suurempi pula
Ei aivan niinkään. Mulla on epäsäännölliset kuukautiset ja käytän pestäviä kuukautissuojia (ovat parempia). En meikkaa. Ja jos on tällainen pieni palkka, niin ei pystyisikään ostamaan kaikenlaista turhaa vaikka haluaisi.
- 7578788ij
Naiset saa helposti töitä jo naaman perusteella ja palkkaakin alkaa tulla heti. mies jotuu todistamaan kykynsä harjoittelulla joten siitä ei saa palkkaa. Naiset voi myös antaa pimppiä miehille niin miehet antaa niille lahjoja ja kaikkee.
- naisinssi
Kyllä naisetkin joutuu todistamaan kykyjään palkattomalla harjoittelulla ja töiden löyminen on vaikeaa.
- Yläfemma!
Miehet voitti tämänkin kinastelun. Hyvä me miehet!
- trgfdsdfdsfsd
Tämä onkin hyvä aihe. Itse olen aina ihmetellyt opintotuen määrää. Mies syö huomattavasti enemmän kuin nainen ja ruokakuluihin menee helposti yli satanen enemmän kuin naisella jos syödään samaa ruokaa. Silti opintotuki on sama kaikille.
Toki täysin ymmärrettävää kun on mahdoton seuloa opintotukea tuen saajan koon mukaan, mutta onhan se selvää, että naisella jää enemmän rahaa käytettäväkseen. - ödoujhyöoduij
Noista hyvin näkeekin yhteiskunnan sovinismin/nais-vihan/miehisen vallan palvonnan.
Täytyy kärsiä kuukautisista ainoastaan saadakseen pennuilta palautetta, että pidättele!
Naiset kärsivät kuukautisista molempien sukupuolten puolesta, jotta ihmiskunta säilyisi. - Eikä kuukaudelta hinnaksikaan kerry kuin kaksi kaljapulloa! (Henkinen hinta, kiitos asenteiden, on varsin paljon isompi.)
Miehet ovat sitten varsin heikkoja biologiassa, ellei mulkun historiasta ole kyse.
Et edes maininnut kondomeja, koska tuskin niitä monien miesten tapaan haluatkaan käyttää? "Pois silmistä, pois mielestä!" ovat siementen tuotteet, josta naiset maksavat kalliin hinnan tuon miehisen uhri-statuksen sijaan.
Ja mistä johtuvat naisen OMAN ruumiinsa tarkkailut, ellei miehestä?!
Jo muinaisissa maissa kuninkaiden kidnapatut raiskaus-orjat pakotettiin kivuliaisiin toimenpiteisiin senaikaisissa karvojen poistossa ja myrkky-naamioissaan/meikeissään.
Luonnollisesti, Saman Sielun omaavat kansalaiset halusivat vaimoilleen saati rakastajilleen samaa.
Ja mies on helvetinmoinen tuhlari, joka ei rahaa säästele kun kyse on viinasta tai statuksensa symboleista.
- Naisilla sentään on se "veruke", ettei nainen ennen saanut omistaa/ansaita mitään ja kullan himo kyllä iski, mikäli mies sattui lahjan antamaan - lahjan, joka saattaisi jopa orjan päästää vapauteen. Sääli vain, ettei vapautujia ollut järin paljon miehisen korruption takia. - Sinkkum40
Terveisiä Porvoosta...
Mihin tarvitaan meikkejä, hoitotuotteita ja kaikenlaisia voiteita ? Tarvitaanko niitä siksi, kun muutkin naiset niitä "tarvitsevat" ? Rohkenen väittää, että turhanpäiväinen kemikaliotuotteiden käyttö ei ole noin pidemmän päälle terveellistä.
Miehetkin pärjäävät ilman kaikenlaisia kräämejä ja hoitotuotteita, kunhan vain pitää huolen perus puhtaudesta ja hygieniasta. - 15+12
Aktiivisella miehellä, joka haluaa vältellä tauteja kuluu jo pelkkiä kondomeja useampi paketti kuussa. Eivät nekään aivan halpoja ole.
- lifemocker
pese kädet ja vehje aina välillä niin ei tarvii kortsuja käyttää ;)
- ughhh
lifemocker kirjoitti:
pese kädet ja vehje aina välillä niin ei tarvii kortsuja käyttää ;)
nokkelaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446