Tutustuin mieheen Suomi 24 kautta

enpä taidakkaan

Mä olen tutustunu yhteen mieheen täällä Suomi 24 kautta ja ollaan oltu yhteydessä netin kautta ei olla yhteystietoja vaihdettu puh.num yms tai nähty mutta olis kiva nähdä ihan kasvotusten mutta kun nyt tulin tänne sinkut osiolle lukemaan aiheita niin viimeiset aiheet ja kirjoitukset ovat sairaita ja nyt pelkään, että uskaltaako tässä nähä sittenkään kasvotusten, etttä tällaistako sakkia täällä vaan on? Nuo pervot tahrii täällä kaikkien miesten maineen.

19

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Pervo with a heart of gold.

• nuppi

Tämä on aika masentavaa luettavaa. Valitettavasti tämän palstan aloituksista yllättävän suuri osa tosiaan on trollausta. Olisi silti lapsellista kuvitella, että tämä leimaa kaikki tänne satunnaisesti kirjoittavat sairaiksi. Se pitää vain hyväksyä, että nettissä on aina ihmisiä, jotka nimettömyyden turvin tekevät pahan olonsa näkyväksi keskustelupalsoilla.

• Joo, ainakin tällä

palstalla on suhteessa iso osa vajaata ja saamatonta sakkia, mutta jos tapaamisen pystyy järjestämään turvallisesti (julkisella paikalla tms), niin ehkä pieniä riskejäkin on otettava. Onhan se niinkin, että jos ei pelaa niin ei voita, jos pelaa pienillä panoksilla ja häviää niin kokemus sekin :)

Josko siitä jotain oppia ja pärjäämiskykyä saisi....

• Random Thunder

Kyllä baarista sen rohkean panomiehen ottava nainen ottaa ihan yhtä suuren riskin. Joka kerta kun luotat toiseen ihmiseen otat riskin.

"Hyviä sinkkujahan" täällä palstalla ei ole, eli heitä jotka nussivat ympäriinsä eri naisten kanssa kuten oikeasti sinkut tekevät.

Ei nussijoita saa arvostella heidän elämän tavastaan. Se on vain sääli että nussimaton mies demonisoidaan ja koetaan pervoksi naisten vihaajaksi. Eihän se miehenkään maineelle ole hyväksi jos eri naisia jatkuvasti ramppaa kylässä, luulevat naapurit vielä että tilaa maksullisia naisia netistä.

Kyllä ne panomiehetkin eivät kuule hyvällä katso tätä nykyajan feminismiä ja sen oheisoireita mutta asiakaspalvelijoina eivät tietenkään sitä missään ääneen sano.

• 10+19

Panomies itse asiassa tietyissä olosuhteissa kärsii ja turhautuu varmasti jopa runkkaria pahemmin. Mistä muka löytää sen ihanan naisen lastensa äidiksi, jollaisesta ehkä joskus naiivina pikkupoikana vielä haaveili? Jos nainen toisensa jälkeen osoittautuu halvaksi lutkaksi jopa ennakko-odotusten vastaisesti, ei se mitään mieltä ylentävää ole.

• Oletkos sellainen?

No sittenhän sen miehenkin pitäisi olla huolissaan, koska tapasi sinut Suomi24:n kautta. Onhan täällä myös melkoinen kokoelma kälättäviä miehiä vihaavia ja kaikesta syytteleviä naisia. Tuolla logiikalla sinä olet samanlainen, koska olet nainen.

• Niinpä. S24:ään kirjoittaminen on sama asia kuin todistus mielisairaudesta.

• tyttö tuollainen

Taitaa vielä olla niin, että ne samat miehet ja naamat siellä pyörii. Aina, kun tulee uusi nainen etsimään tositarkoituksella miestä itselleen,eikä tiedä miten nämä pelimiehet toimii, niin ovat sinisilmäisinä luottavaisina hyviä saalita näille naistenkierrättäjille.

Nämä veijarit sitten kehuskelevat kuinka netissä saa pesää niin paljon kuin vain haluaa, koska naiset ovat niin tyhmiä ja hellyydenkipeitä ja helppoja antamaan.

Kasvotusten näkeminen ei paljon auta. Nämä tyypit osaa vedättää. Haluavat tavata nopeasti, koska eivät halua haaskata hetkeäkään kallista pelimiesaikaansa johonkin rumilukseen. Käyvät katsastamassa saaliinsa kahvilla ja jos kohde on ihan ok näköinen, niin lisäävät panolistallensa.

• kiltti mies

Kyllä se on naisen oma päätös, antaako sille panomiehelle vai ei. Ja heti alkuun kannattaa tehdä karsintaa laittamalla sopivat hakuehdot ja olemalla kriittinen sen suhteen, mitä mies on profiiliinsa laittanut. Ai niin, mutta kun naiset eivät tee hakuja vaan kököttävät odottamassa panomiesten viestejä...

• The Kari

Komean näköinen valkokuva on 98% miehen mahdollisuuksista päästä netistä jatkoon. 2% vaikuttaa niin, että joku harva nainen voi oikeasti olla kiinnostuntu päänsisäisestä maailmasta, mutta niitä latteuksia latelemalla pääsee lopputulokseen, jos siis omaa komean valokuvan itsestään. Naiset ovat pinnallisia ja tyhmiä, sekä projisoivat omat halunasa yhteen ainoaan kuvaan ja siihen millaisia odotuksia miehen pitäisi täyttää. Miehet sentään reilusti pitävät ulkonäköä vain seksuaalisena ominaisuutena, eivätkä odota hottista tapaamaan mennessä mitään kummempaa. Naiset kuvittelevat, että kun kuvassa oleva mies täyttää ulkonäöllisesti heidän haaveensa, että hän on auttomaattisesti myös uskollinen, kiva, kiltti, rehellinen jne. Naiset siis eivät pysty erottomaan oman päänsisäisen maailman kuvaa toisesta, siihen todellisuuteen.

• Vilwa16

Mulla on hyviä ja huonoja kokemuksia nettitreffailusta, eli ei eroa tav. treffailusta. Paskaa löytyy, sopimatonta vielä enemmän, mutta aina välillä löytyy se hippunen, josta homma lähtee kulkemaan. Onnea vaan!

Tapaa julkisella paikalla, josta voi tarpeen vaatiessa siirtyä pois. Itse en ole esim. puhelinnumeroa tai edes sukunimeä kertonut ennen kuin olen nähnyt miehen kasvokkain.

• enpä taidakkaan

Nyt olen sitten vielä enemmän pettynyt.

Kirjoittelu tämän kyseisen tapauksen kanssa on jatkunut ja olipa hyvä muistutus taas miksi kannattaa pysyä sinkkuna ainakin minun. Itse sitä tapaamista ehdotin mutta jotenkin mies ei ollut yhtä innokkaan oloinen. Petyin kyllä hiukan mutta sitten taas muistin kaikki huonot kokemukset mitä olen miesten kanssa kokenut ensimmäinen jätti, toinen kävi vieraissa valehteli yms. sitten kolmas valitsi toisen nainen torjumisen tunteen olen kokenut enemmäin kuin kenellekkään voi toivoa. Hän myös ehdotti, että voisi tulla tänne minun luokseni tai tänne paikkakunnalle mutta julkisella paikalla nähtäisiin tottakai mutta jotenkin heti minulla hälytyskellot soi kun hän oli tulossa tänne minun paikkakunnalleni (asutaan eri paikkakunnilla) niin jotenkin epäilys nousi miksi hän on tulossa tänne ,että miksi hän sitä heti ehdotti? Koska hänellä on nainen siellä olemassa? Minäkin olisin sinne kyllä päässyt. Aivan varmana hänelläkin on joku nainen. En enään kyllä kysy häneltä mitään sellaista. Antaa olla. En tee itsestäni taas pelleä.

Ja tottakai olen stalkannut hänen facebook profiiliaan niin eipä siellä parisuhde tilassakaan lue sinkkua, siellä ei ole mitään mainintaa parisuhteesta. Voi kuullostaa tosi lapselliselta mutta jotenkin huonojen kokemusten kautta sitä on tullu ylisuojelevaiseksi.

Ehdottakoon itse tapaamista jos haluaa. Mitään aikaa ei sovittu viimeisimmässä viestissä joten itse ainakin annan olla. Minä sitä ehdotin mutta jotenkin heti epäilys nousi minulla kun näin miten hän vastasi. Itse olen jatkossa hiljaa.

• järkevä mies

Luultavasti mies halusi tavata sinun paikkakunnallasi, jotta asia olisi sinulle helppo. Ihmettelen kyllä, miksi kukaan haluaa tavata noin huonosti kirjoittavaa ja vainoharhaista naista kuin sinä olet. Luultavasti aiot antaa pakitkin niin, että lakkaat yhtäkkiä vastaamasta, sen sijaan että kertoisit päätöksesi suoraan ja perustellen.

• No mikä se sinun ehdotuksesi olisi ollut? Että tapaisitte hänen kotipaikkakunnallaan? Etkö nyt vieläkään näe, että mies voi ajatella sinusta ihan samaa, että yrität salata häneltä seurustelusi.

Mitäs jos hän ei halua kavereidensa näkevän itseään sinun kanssasi vielä tässä vaiheessa, koska on kovin arka tällaisissa asioissa?

Itse en muuten haluaisi tuoda miestä kotiini ihan tapailun alkuvaiheessa, ei siksi että olisi vaatekomerot täynnä poikaystäviä, vaan siksi että kämppäni on yleensä melkoisen sekasotkun vallassa. Semmoinen voi kuulemma karkottaa joskus miehen pois. :D

• Kaveriton nussimaton

"Mitäs jos hän ei halua kavereidensa näkevän itseään sinun kanssasi vielä tässä vaiheessa, koska on kovin arka tällaisissa asioissa?"

Tai voi olla että miehellä ei ole kavereita, eikä halua paljastaa sitä ennen kuin on päässyt panolle, koska totuuden paljastuessa nainen taatusti häipyy, joten panemaan on päästävä, ennen kuin kaverittomuus tulee ilmi.

• Anna pildee

Anna anteliaasti pilluasi vaan. Pillu parantaa sairaimmankin miehen.

• Kannattaa katsastaa

Tapaa vain. Minä tapasin omani n. 3kk sitten ja meillä on mukavaa

Ensi treffeillä tosin oli kaveripariskuntani mukana ja onhan se aina vähänarveluttavaa kun uuden ihmisen kohtaa, mutta hän on kiva ja meillä on mukavaa olla yhdessä.

• se atm mies.

ei minua ole pako tavata jos et uskalla.

• Viisi pistettä

Siis se sama mies kenen kanssa olis kiva nähdä on kirjoitellut sairaita?

Jos näin niin ehkä pitää miettiä kahdesti.

Mutta jos se kyseinen mies ei ole kirjoitellut sairaita tälle tai muille palstoille, niin mitä ihmettä sinä sitten epäröit?

Täällä mekastaa enimmäkseen ne joilla ei ole toivoakaan parin löytymisestä, juuri siksi kun ovat niin pervoja ja saraita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6034
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      54
      3020
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2193
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1807
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1760
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1522
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      49