Tapasin netissä yhden pojan, joka tutustuttuaan minuun sanoi pitävänsä minusta, mutta minä en pidä hänestä muuta kuin ystävänä. Otin kerran puheeksi, että minun pitäisi hommata muutamia tavaroita, niin tämä poika sanoi minulle että haluaa hommata ne ja maksaa ja lähettää minulle postissa. Kerroin tarkkaan mitä tarvitsen, koska hän välttämättä HALUSI hommata ne. Eilen kysyin setäni vaimolta, että voiko hän värjätä hiukseni ja minulla on tulossa vain kaksi purkkia hiusväriä. Setäni vaimo sanoi että minun hiuksiini tarvitaan kolme purkkia.. Noh meninpä vahingossa sanomaan siitä pojalle, joka sanoi minulle että hän hommaa sen kolmannenkin purkin eikä siitä keskustella enempää..
Tarvitsen kipeästi apua.. Pitäisikö hyväksyä se että poika haluaa ostaa minulle vaaikka ja mitä vai sanoa hänelle että ei kiitos?
Mitä pitäisi tehdä?
2
187
Vastaukset
- Vilwa
"Vahingossa". Kukaan ei vahingossa saa toista ostamaan mitään. Selkeästi nyt "tahtomattasi" olet tarttunut tällaiseen mahdollisuuteen ja toimit siis väärin. Jos mahdollista, maksa takaisin, mutta ainakin sanot, että ei kiinnosta.
- Hhh****?
Älä viitsi jauhaa paskaa. Halusit vain päästä ostamasta niitä tavaroita joten annoit sitten tämän poika raukan ne hankkia. Epäilen että et ole edes hänelle viitsinyt kertoa pidätkö hänestä vai et vaan jätit pojan vaan roikkumaan, ja nyt hän sitten yrittää osoittaa olevansa mukava ja sinä käytät häntä sumeilematta hyväksesi. Sääliksi käy poikaa, joka tuntuu mukavalta.
Vaikka poika kuinka vaati että saa ostaa ne tavarat sinulle olisit hyvin päässyt tästä sillä ettet anna pojalle osoitettasi. Miten muka voi netin välityksellä pusertaa jostakin muka väkisin ulos toisen osoitteen? Senkus jättää vastaamatta, sivu pois tai estät keskustelukumppanisi ja homma on selvä.
Tsiisus että pitää jollekin vielä takoa päähän tämmöinen asia että se ei ole oikein. Mites haluaisitko itse maksella pojalle kaikkea kivaa kenties kuukausien tai jopa vuosienkin ajan siinä toivossa että poika sitten alkaa pitämään sinusta? Ja sitten myöhemmin poika alkaa seurustella ja sinun kiltteydelläsi ei ole ollut pojalle mitään merkitystä.
Mene töihin tai säästä rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446