Voiko puhelimessa todella tutustua?

liiiive!

Niin, voiko puhelin välityksellä todella tutustua ja saada selkoa toisesta ihmisestä? Verrattuna siihen, että näkisi ja puhuisi kasvotusten. Nyt haluaisin vain saada kommentteja kokemuksista, onko puhelimen välityksellä alkavalla suhteella mitään toivoa..molemmat kun asutaan kaukana toisistamme. Olemme siis nähneet kyllä pari kertaa livenä.

9

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän puhelimessa voi tutustua mutta se paras tutustuminen tulee kasvotusten. Puhelimessa voi puhua ummet ja lammet mutta kasvotusten keskusteltaessa mukaan tulevat eleet, ilmeet jne. Puhelimessa helposti "ihastuu" siihen omaan mielikuvaan jonka toisesta luo itselleen. Ja toisen tavatessa huomaa kyllä sen heti onko keskinäistä kemiaa vai ei!

• bklcvjblkcvjklcvbjlc

Toisen äänen kuuleminen on iso osa ihmistä, mutta ei kerro kaikkea. Jos etäisyys tekee tapaamisesta vaikeaa voisitte ehkä kokeilla videopuheluita. Siinä pääsee näkemään toisen, vaikkakin pikseleinä. Kosketus puuttuu ja videopuhelu saa kaipaamaan sitä paljon enemmän kuin pelkkä puhelu.

• varo Auervaaroja

Hyvät naiset älkää retkahtako miehiin facebookista tai muuten nettipalstoilla. On ilmennyt naistehuijareita. Etenkin rauhanturvaajaksi esittäytyneet miehet tai mies skypen välityksellä, jotka markkinoivat valokuvin upeine kuvinneen. Heistä on tieto, että ovat saaneet ympäri Eurooppaa naisilta rahaa, kun ovat kehuneet näitä hyväuskoisia naisia kauniiksi lupautuneet tulla hakemaan ihana naisen. Naiset ovat laittaneet jjopa isoja summia rahaa hyvin esittäytyneelle miehelle, joka häviää viimein kuin tina tuhkaan.

• lckvbjlcvkbjlckvbjkl
        varo Auervaaroja kirjoitti:

Hyvät naiset älkää retkahtako miehiin facebookista tai muuten nettipalstoilla. On ilmennyt naistehuijareita. Etenkin rauhanturvaajaksi esittäytyneet miehet tai mies skypen välityksellä, jotka markkinoivat valokuvin upeine kuvinneen. Heistä on tieto, että ovat saaneet ympäri Eurooppaa naisilta rahaa, kun ovat kehuneet näitä hyväuskoisia naisia kauniiksi lupautuneet tulla hakemaan ihana naisen. Naiset ovat laittaneet jjopa isoja summia rahaa hyvin esittäytyneelle miehelle, joka häviää viimein kuin tina tuhkaan.

Juuh, tässä menee se raja mitä kaukosuhteessa voi tehdä. Jos rahaa lähettää täytyy ymmärtää että kaikista toiveistaan huolimatta koko summan olisi pahimmassa tapauksessa voinut vaan polttaa roviolla itse.

• Rakastunut.

Puhelimessa voi tutustua. Itse aloin 2011 marraskuussa juttelemaan yhden miehen kanssa. Ensin pari kuukautta soiteltiin n.2-4 kertaa viikossa sitten puhelut tihenovät ja pian tajusin että oon ihastunut mieheen. Usein ajattelin että olen varmaan hullu kun olen ihastunut jonkun ääneen=). Mutta pian mies kertoi tunteistaan myös ja sitten se rupesi menemään siihen että melkein niinku seurusteltiin vaikka ei oltu koskaan edes tavattu. Kuvia olimme toisistamme kyllä nähneet. Sitten sovittiin tapaaminen ja voi sitä jännityksen määrää=). Onneksemme meillä kohtasi kemiat myös kasvotusten. Nyt kaks vuotta takana ja edelleen onnelinen. Olemme kaukosuhteessa välimatka reilut 100km. Tapaamme n. 3 kertaa kuussa. Ja siis vielä lisäystä alkuun sen verran että tutustuimme siten että ystäväni oli päivällä soittanut minulle hänen puhelimesta ja illalla hän soitti kysyäkseen kenen numero oli. Se puhelu sitten vähän vierähti ja siitä se lähti=).

• Rakastunut.

Ja siis tätä päivittäistä juttelua ennen tapaamistä kesti about 2 kk.

• HelloRomance

Kyllä voi=)

• BadLuck

Itsellä ei onnistunut :(

• nounooou

Mulla ei onnistanu todellakaan. Ihana mies ja jutut natsas yhteen, mutta kemiat ei ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe