Suomi on paska maa

muuttovalmis

23

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei hei valituksille

      Tervemenoa muualle. Sinua ei täällä jäädä kaipaamaan.

      • muiden tuella?

        Siinä yksi tyhmä tyytyväinen suomalainen veronmaksaja(vai oletko?) joka antaa rahansa kreikkalaisille, eikä saa itse mitään. Maksat ruoastasi puolet enemmän kuin muut eurooppalaiset ja maksat veroja jo ennestään verotetuista tuotteista.
        Kaltaisiasi on Suomessa ilmeisesti paljon koska mikään ei täällä ddr:ssä koskaan muutu.


      • Ei vaan sinua

        "Hei hei valituksille" 19.9 to 08:45?
        Kuka sinun elämisesi maksaa jos kaikki työssäkäyvät veronmaksjat lähtevät ulkomaille?


      • 11+10

        "Tervemenoa muualle. Sinua ei täällä jäädä kaipaamaan."

        Näinhän te Suomi-lampaat aina sanotte.


      • veronkäyttäjä
        Ei vaan sinua kirjoitti:

        "Hei hei valituksille" 19.9 to 08:45?
        Kuka sinun elämisesi maksaa jos kaikki työssäkäyvät veronmaksjat lähtevät ulkomaille?

        Kuvittelee että valtion virkamies = yhteiskunnan elätti saa pitää työnsä.


      • rikas äänestäjä
        muiden tuella? kirjoitti:

        Siinä yksi tyhmä tyytyväinen suomalainen veronmaksaja(vai oletko?) joka antaa rahansa kreikkalaisille, eikä saa itse mitään. Maksat ruoastasi puolet enemmän kuin muut eurooppalaiset ja maksat veroja jo ennestään verotetuista tuotteista.
        Kaltaisiasi on Suomessa ilmeisesti paljon koska mikään ei täällä ddr:ssä koskaan muutu.

        Äänestäkää kokoomusta, se on työväen puolue :-)


      • ranskaanko?
        11+10 kirjoitti:

        "Tervemenoa muualle. Sinua ei täällä jäädä kaipaamaan."

        Näinhän te Suomi-lampaat aina sanotte.

        Naapuri pääsi eläkkeelle, myi talon, auton ja mp ja muuti Ranskaan.
        Ei kuulemma kaipaa takaisin tänne sarvikuonojen maahan.


    • Ei haittaa autoverosta!

      "muuttovalmis 18.9.2013 18:58"

      Minua autovero ei lainkaan haittaa, sillä 22 vuotta vanhan käytettynä ostetun Tojotani vero on täysin merkityksetön. Verohan rasittaa vain uuden auton ostajaa, joten käytetyillä ajavien köyhien ihmisten ei siitä tarvitse välittää.

      EU:sta olen kanssasi täysin samaa mieltä, ja siksi äänestinkin kansanäänestyksessä EU:hun liittymistä vastaan. Jäin vähemmistöön, ja siksi me kaikki joudumme nyt maksamaan kalliita maksuja ranskalaisille ja saksalaisille keinottelijapankkiireille.

      • 16+1

        "Verohan rasittaa vain uuden auton ostajaa, joten käytetyillä ajavien köyhien ihmisten ei siitä tarvitse välittää."

        Jep jep, se autoverohan ei tietenkään enää käytetyn hinnassa näy, jonka vuoksi meillä onkin ikään ja kilometreihin nähden ehkä koko maailman halvimmat käytetyt autot...


    • voi lasten tietoutta

      otappas selvää esim. saksalaisten maksamia autoilukuluja, voit yllättyä.

      • Lügner

        nimimerkille. "voi lasten tietoutta" (Mitä kieltä muuten on "tietoutta"?)

        Sinä varmaan kerrot, kun tunnut tietävän. Sano yksikin asia mikä on Saksassa kalliimpaa.

        nim. "yleismies" Aihe: Käytetyn auton maahantuonti

        "Minua autovero ei lainkaan haittaa, sillä 22 vuotta vanhan käytettynä ostetun Tojotani vero on täysin merkityksetön. Verohan rasittaa vain uuden auton ostajaa, joten käytetyillä ajavien köyhien ihmisten ei siitä tarvitse välittää."

        Tämä mies se on niin pihalla kuin voi olla.


      • Esimerkiksi vaikka
        Lügner kirjoitti:

        nimimerkille. "voi lasten tietoutta" (Mitä kieltä muuten on "tietoutta"?)

        Sinä varmaan kerrot, kun tunnut tietävän. Sano yksikin asia mikä on Saksassa kalliimpaa.

        nim. "yleismies" Aihe: Käytetyn auton maahantuonti

        "Minua autovero ei lainkaan haittaa, sillä 22 vuotta vanhan käytettynä ostetun Tojotani vero on täysin merkityksetön. Verohan rasittaa vain uuden auton ostajaa, joten käytetyillä ajavien köyhien ihmisten ei siitä tarvitse välittää."

        Tämä mies se on niin pihalla kuin voi olla.

        polttoaine ja vakuutukset sekä käyttömaksu vanhalle saastuttavalle autolle. Yleismies on hyvin ajan hermolla mukana ja jallittaa teitä hölmömpiä aina kun saa siihen tilaisuuden. Pihalla olet siis sinä, poikaseni.


      • Ihanko totta?
        Esimerkiksi vaikka kirjoitti:

        polttoaine ja vakuutukset sekä käyttömaksu vanhalle saastuttavalle autolle. Yleismies on hyvin ajan hermolla mukana ja jallittaa teitä hölmömpiä aina kun saa siihen tilaisuuden. Pihalla olet siis sinä, poikaseni.

        Älä pojittele vanhoja ihmisiä.
        Ainoa mikä noista pitää ehkä hiukan paikkaansa on käyttövero isolle vanhalle bensakoneelle. Tämän vuoksi niitä saa Saksasta edullisesti.


        http://benzinpreis.de/maps.phtml
        http://www.polttoaine.net/
        http://www.globalpropertyguide.com/Europe/germany/Price-History
        http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288596010321.html

        Suomessa hyvinvointi mitataan valtion hyvinvoinnilla, muualla Euroopassa ihmisten hyvinvoinnilla ja todellisella ostokyvyllä.


      • hehehh

        Saksassa insinöörin palkka tuplat ja elämisen kustannukset puolet. Milläs logiikalla Suomi on parempi veronmaksajalle?


    • Reilu meininki?

      http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288604817786.html

      Valtio velvoitettiin maksamaan vahingonkorvausta yhteensä vajaat 3000 euroa viivästyskorkoineen, mutta kumpikin osapuoli joutui vastaamaan omista oikeudenkäyntikuluistaan. Kantajan oikeudenkäyntikuut olivat yli 17000 euroa.

      Reilua?

      • lkjhgtfrde

        Elämä on.


      • Pois Hölmölästä!!

        Onko tässä nyt ennakkotapaus tästä 2003-2005 verotettujen alvin palautuksesta?
        Onko oikeuslaitos valtion vai kansalaisten asialla? Jääkö tämäkin nyt sitten tähän täälä lampaiden maassa!!
        Onneksi pääsen täältä pois ensi vuonna.Lopullisesti!


      • ylläkköulla

        Tämä periaate voisi olla raiskaus (yllätysseksi) oikeudenkäynneissä myös.


    • maavesiilma

      Nyt täytyy muistaa seuravaa. Olemme nuori, vaatimaton kansa. Kuten Yleismies kirjoitti on parempi vaan taipua herrojen tahtoon ja ajaa 22 vuotta vanhalla toyotalla.
      Emme ansaitse muuta. Olemme koko itsenäisyyden ajan kumartaneet milloin itään, milloin länteen ja loppuajan surkutelleet olemassa oloamme. Kirjoitin `´me`` muodossa, mutta täytyy myöntää, pari autoa olen ulkomailta hakenut. Ei en tuonut toyotaa. Suomi on siitä hieno maa, että kun tuon 5 vuotta vanhan auton, joka siis on vanha, suomessa sillä voi elvistellä, jos siis haluaa. Onneksi Suomi on pullollaan näitä lada ja toyota kuskeja, saa meikäläinenkin kateutta osakseen, vaikka ei muuta niin saksalaisen hylkäämällä Mersulla.

    • Näin Thaimaassa

      Onneksi muutin muutama vuosi sitten Thaimaahan,jos siellä noin kurjaa on tulkaa perästä.
      Täällä autoilu ainakin on tosi paljon halvempaa.Köyhät riisin viljelijätkin köröttelee uudehkoilla pik up Toyotoilla ja Izutsuilla tiluksilleen.
      Olen tosi tyytyväinen,että sieltä Hölmölästä pääsin ihmisten ilmoille.

      • täytyypä

        tulla


    • MB V6

      Suomi on Euroopan hölmöin maa, ellei peräti maailman.

      t. Saksasta

    • OlikseJorma

      ei taida kiinnostaa, valtion täytyy saada rahaa kassaan tavalla tai toisella ....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      445
      2170
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      220
      1921
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1293
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1261
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1237
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      38
      1084
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1036
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe