Palsan suosikkihörhösi tai keskustelusi?

STT RTT

Suomi24, älyllisen keskustelun musta aukko...

Mikä on sinun mielestäsi palstan sinnikkäin tai huvittavin hörhö, jolle on esimerkiksi jäänyt jonkun tietyn yhden asian levy päälle? Voi olla myös sinnikäs keskustelunaihe?

Listaan tässä muutamia:

- Vapaamuurarineurootikko
- Loisneurootikko
- Kaavoituksessa on ongelma neurootikko
- Kirpparineurootikot
- Koirankakkaneurootikot
- Peräkammarinpojat, joilla ei käy flaksi..vonkaajat

Joku muu, mikä? Kerro mielipiteesi...

12

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läpätäti miekii

      koirankakanvonkaajat on kyllä pahimpia. mitä pahaa se kakkaki tekee? sehän lannottaa puut, puskat ja pensaat rehottaa koirankakankin voimalla! hyvähyvä!

      toisena tulee kyllä noi kirppari-itkijät!

      miksi valittaa, jos saa sen rojunsa myytyy sillä hinnalla,kun lappuun on laittanu. samakai se on kuka sen on ostanu!

      • STT RTT

        Juu, se on jännä homma miten täysin mitättömät asiat saavat joillakin suhteettoman isot mittasuhteet.

        Kai se tarkoittaa sitä, että oikeita ongelmia ei ole kun tikusta pitää tehdä asiaa.

        Tai sitten niitä ongelmia on liikaa ja joka ikinen asia lähtee lapasesta.


    • Loistava tähti

      Ei suosikki, mutta ehdottomasti pahin on vapaamuurarineurootikko. Jatkuvasti uusii aloituksensa aiheesta, vaikka aihe ei synnytä keskustelua.

      Hyvänä kakkosena kirppari-itkijä. Eikö se oo yks ja sama kuka ne lumput tai romut ostaa,pääasia, että niistä pääsee eroon ja saa jopa muutaman euron.

      Pronssille loisvalittaja. Katkeroitunut pienipalkkainen raskasta työtä tekevä ei antais kenenkään oppineen tienata virkapaikalla.

      Koiran kakasta pitää ja saa valittaa niin kauan kun koiralla on tollo narun päässä ja antaa koiran paskoa sopimattomasti. En vihaa koiria, itsellänikin kaksi. Pöljät koirankakattajat leimaa koiravihaajiksi kaikki, jotka heitä arvostelevat.

      • STT RTT

        Kyllä, useimmiten tuntuu, että tämä suomi24 on vain avohoitopotilaiden temmellyskenttä. Eräänlaista ilmaista terapiaa, jolla yrittää purkaa omia psykoosejaan, siinä onnistumatta. Keskusteluahan täällä ei saa aikaiseksi...

        No kieltämättähän tämä on tietynlainen poikkileikkauskuva siitä tilanteesta, missä ihmiset tässä maassa ovat...huolestuttavaa sinänsä. Marginaalipoikkileikkaus tosin, onneksi.

        Itselle ovat vanhemmat opettaneet käytöstapoja. Nämä pitävät myös nettimaailmassa. Jos en sitä päin naamaa sano, niin en sano sitä silloin puskista nimimerkin takaakaan. Tämä tarkoittaa siis näitä lapsellisia solvauksia ja suun soittoa mitä täällä yleensä tulee. Ei se, ettenkö pystyisi, mutta en vaan kehtaa loukata tai yrittää loukata toista ilman syytä edes nimimerkin takaa...moraaali, etiikka, jokin sen estää.

        Mutta totta, koirankakkaneurootikkohomma toimii kyllä molempiin suuntiin. On siinä toki oikeakin asia takana, joka on mielestäni välinpitämättömyys ja minäminäminäsyndrooma.
        Siihen olisi voinut keksiä sopivammankin neuroosin. :)


      • STT RTT kirjoitti:

        Kyllä, useimmiten tuntuu, että tämä suomi24 on vain avohoitopotilaiden temmellyskenttä. Eräänlaista ilmaista terapiaa, jolla yrittää purkaa omia psykoosejaan, siinä onnistumatta. Keskusteluahan täällä ei saa aikaiseksi...

        No kieltämättähän tämä on tietynlainen poikkileikkauskuva siitä tilanteesta, missä ihmiset tässä maassa ovat...huolestuttavaa sinänsä. Marginaalipoikkileikkaus tosin, onneksi.

        Itselle ovat vanhemmat opettaneet käytöstapoja. Nämä pitävät myös nettimaailmassa. Jos en sitä päin naamaa sano, niin en sano sitä silloin puskista nimimerkin takaakaan. Tämä tarkoittaa siis näitä lapsellisia solvauksia ja suun soittoa mitä täällä yleensä tulee. Ei se, ettenkö pystyisi, mutta en vaan kehtaa loukata tai yrittää loukata toista ilman syytä edes nimimerkin takaa...moraaali, etiikka, jokin sen estää.

        Mutta totta, koirankakkaneurootikkohomma toimii kyllä molempiin suuntiin. On siinä toki oikeakin asia takana, joka on mielestäni välinpitämättömyys ja minäminäminäsyndrooma.
        Siihen olisi voinut keksiä sopivammankin neuroosin. :)

        Oleko ajatellut että tässä mielipuolisuudessaan suomi24 on hyvää terapiaa näille neurootikoille. Hekin tuntevat olevansa ihmisiä kun saavat kertoa asiansa, eivät kuitenkaan ole muista viesteistä kiinnostuneita ja unohtavat että juuri aamulla nostivat oman ketjunsa ylös. Kirjoittavat sitten uuden alituksen ja aloittavat saman paatoksen alusta.

        Ongelmia tulee kun he suuressa innostuksen puuskassa tarjoavat copy-pastena tänne kirjoittamansa jutun esim lappariin tai posariin. Suuttuvat sitten hirvittävästi kun heidän juttunsa ei mene läpi.

        Nämä logiikka-ongelmaiset menettävät otteen yleensä siinä vaiheessa kun heille valkenee että päättävässä asemassa olevat ihmiset eivät alennu tätä tunkio-palvelua edes käyttämään, saati lukemaan. Onneksi tää on kuitenkin olemassa, on kanava hoitaa itseään.


      • Viihdettäkö?
        STT RTT kirjoitti:

        Kyllä, useimmiten tuntuu, että tämä suomi24 on vain avohoitopotilaiden temmellyskenttä. Eräänlaista ilmaista terapiaa, jolla yrittää purkaa omia psykoosejaan, siinä onnistumatta. Keskusteluahan täällä ei saa aikaiseksi...

        No kieltämättähän tämä on tietynlainen poikkileikkauskuva siitä tilanteesta, missä ihmiset tässä maassa ovat...huolestuttavaa sinänsä. Marginaalipoikkileikkaus tosin, onneksi.

        Itselle ovat vanhemmat opettaneet käytöstapoja. Nämä pitävät myös nettimaailmassa. Jos en sitä päin naamaa sano, niin en sano sitä silloin puskista nimimerkin takaakaan. Tämä tarkoittaa siis näitä lapsellisia solvauksia ja suun soittoa mitä täällä yleensä tulee. Ei se, ettenkö pystyisi, mutta en vaan kehtaa loukata tai yrittää loukata toista ilman syytä edes nimimerkin takaa...moraaali, etiikka, jokin sen estää.

        Mutta totta, koirankakkaneurootikkohomma toimii kyllä molempiin suuntiin. On siinä toki oikeakin asia takana, joka on mielestäni välinpitämättömyys ja minäminäminäsyndrooma.
        Siihen olisi voinut keksiä sopivammankin neuroosin. :)

        Tässähän nyt haiskahtaa omakehu. Olen parempi kuin te muut täällä kommentoijat.

        Vaikka palstalla on 90% puhdasta skeidaa, joskus keskustellaankin. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.


    • kv-opettaja

      Hiihtoniilot pahinpia.sitte kielioppivirheistä valitajat. taatana!

    • Erkki Hetero

      Jokikinen homomyönteinen on idioottien eliittiä.

    • Taso on heikkoa

      Pätemisen tarpeessa olevat neurootikot. Niitä riittää. Aloittavat uusia tyhjänpäiväisiä ketjuja tuhkatiheään.

    • Tympääntynyt ukko

      Omahyväiset aina oikeassa omasta mielestään neurootikot. Aloittavat muunmuassa aina oman ketjun. Eivät osallistu muiden ketjujen keskusteluun. Vain omahyväisesti omiinsa vain. Joissa hokevat niitä omia tympeitä iänikuisia mantrojaan.

      Varmaan älykkäimmät tunnistivat muutamia jo.

    • USDEUR

      Kaikessa yksinkertaisuudessaan ja katkeruudessaa, tämä veroneurootikko on kaikista huvittavin.

      Mikä lie on elämässä mennyt pieleen...

    • Olisko typerimpiä ne

      kun kyselevät typeryyksien tekijöitä?

      Se lienee typerääkin typerämpi.

      Niin sen täytyy olla....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe