Puoliunisen katseen viehättävyys

parikymppinen_nainen

Arvon miehet,
voisitteko selittää mikä tekee puoliunisesta katseesta viehättävän:
http://www.posh24.com/photo/1839646/jennifer_lopez_barack_obama_pr

Olen huomannut, että julkisilla paikoilla miehet kiinnittävät minuun katseillaan erityisen paljon huomiota, kun olen rättiväsynyt (riippumatta vaatetuksesta/meikistä)... Vastaavaa en ole huomannut hyvin nukutun yön jälkeen. Olen sinkku, mutta ajoitus on todella huono flirtille... Siinä vaiheessa en halua muuta kuin mennä suoraan nukkumaan.

27

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, sama tuntuu pätevän puoliuniseen ääneen :)

      Mutta onhan mieskin jotenkin vastustamaton juuri herättyään, tukka ehkä vähän pörröllä, kasvoilla sellainen suloisen raukea ilme...


      • pus-kis kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=tmZxpJQA4Mc

        :-) pörröinen ja raukea tässäkin

        Tää on loistava :)

        Pörröinenhän tuo on, mutta vastustamattomuuteen vaaditaan enemmän. Ainoastaan sen oikean miehen pörröisyys säväyttää.


      • Hullu ukko

        No tiedä ketä puoliuninen ääni ja olemus sitten viehättää? Ei sillä ainakaan kauppaa tehdä oli asiakas sitten mies tai nainen.


      • Hullu ukko kirjoitti:

        No tiedä ketä puoliuninen ääni ja olemus sitten viehättää? Ei sillä ainakaan kauppaa tehdä oli asiakas sitten mies tai nainen.

        Ei puoliunisuus bisnestä tehdessä olekaan viehättävää. Silloin ollaan skarppeja ja asiallisia.

        En minäkään töissä ole "lempeä", vaikka luonteeltani olenkin suhteellisen pehmeä. Töissä on kuitenkin joskus pakko olla vaativa ja tehdä selväksi, miten haluan asiat hoidettavan. Siinä ei puoliunisuus ole avuksi.
        On aivan eri asia herätä oman kullan kainalosta sunnuntaiaamuna ja viehättyä toisesta, pehmeästä äänestä, lämmöstä... Tyystin eri maailma kuin kiireinen työelämä


      • Sinulla ei ole
        oasis79 kirjoitti:

        Ei puoliunisuus bisnestä tehdessä olekaan viehättävää. Silloin ollaan skarppeja ja asiallisia.

        En minäkään töissä ole "lempeä", vaikka luonteeltani olenkin suhteellisen pehmeä. Töissä on kuitenkin joskus pakko olla vaativa ja tehdä selväksi, miten haluan asiat hoidettavan. Siinä ei puoliunisuus ole avuksi.
        On aivan eri asia herätä oman kullan kainalosta sunnuntaiaamuna ja viehättyä toisesta, pehmeästä äänestä, lämmöstä... Tyystin eri maailma kuin kiireinen työelämä

        kultaa. Entinen jätti sinut kun halusit pyllynreikääsi nuoltavan.


      • Sinulla ei ole kirjoitti:

        kultaa. Entinen jätti sinut kun halusit pyllynreikääsi nuoltavan.

        Häivy pervo.


      • .......
        oasis79 kirjoitti:

        Ei puoliunisuus bisnestä tehdessä olekaan viehättävää. Silloin ollaan skarppeja ja asiallisia.

        En minäkään töissä ole "lempeä", vaikka luonteeltani olenkin suhteellisen pehmeä. Töissä on kuitenkin joskus pakko olla vaativa ja tehdä selväksi, miten haluan asiat hoidettavan. Siinä ei puoliunisuus ole avuksi.
        On aivan eri asia herätä oman kullan kainalosta sunnuntaiaamuna ja viehättyä toisesta, pehmeästä äänestä, lämmöstä... Tyystin eri maailma kuin kiireinen työelämä

        Oletko esimiesasemassa työpaikallasi?


      • ....... kirjoitti:

        Oletko esimiesasemassa työpaikallasi?

        En hallinnollisesti, oon asiantuntijatehtävissä. Vastaan kuitenkin ulkoistetun tiimin tekemisistä operatiivisessa mielessä ja oman alueeni tuloksista. Joudun siis käskyttämään päivittäin ja tarvittaessa olen vähän pirulainen, mutta vain vähän ;)
        Olen vastuussa siis enemmänkin asioista, prosesseista, toimintatavoista, raportoinnista, kommunikoinnista tiettyjen tahojen välillä jne. Jonkin verran olen myös kouluttanut


      • Olipas..
        oasis79 kirjoitti:

        En hallinnollisesti, oon asiantuntijatehtävissä. Vastaan kuitenkin ulkoistetun tiimin tekemisistä operatiivisessa mielessä ja oman alueeni tuloksista. Joudun siis käskyttämään päivittäin ja tarvittaessa olen vähän pirulainen, mutta vain vähän ;)
        Olen vastuussa siis enemmänkin asioista, prosesseista, toimintatavoista, raportoinnista, kommunikoinnista tiettyjen tahojen välillä jne. Jonkin verran olen myös kouluttanut

        hienoja sanoja.


      • näin on.
        Olipas.. kirjoitti:

        hienoja sanoja.

        Kylläkyllä.. Kuulosti ihan timanttia kakkoselta. Genio herätys!


      • Olipas.. kirjoitti:

        hienoja sanoja.

        No jaa, näkisit mitä sanoja mun työkuvauksessa vilisee, tuo on siitä kaunisteltu versio.


      • heka.
        oasis79 kirjoitti:

        No jaa, näkisit mitä sanoja mun työkuvauksessa vilisee, tuo on siitä kaunisteltu versio.

        Ookko nää se senior development manager? Vai mikä se oli :)


      • oasis79
        heka. kirjoitti:

        Ookko nää se senior development manager? Vai mikä se oli :)

        No mun titteli on kyllä ympäripyöreydessään juurikin tuota luokkaa :D


      • oasis79 kirjoitti:

        En hallinnollisesti, oon asiantuntijatehtävissä. Vastaan kuitenkin ulkoistetun tiimin tekemisistä operatiivisessa mielessä ja oman alueeni tuloksista. Joudun siis käskyttämään päivittäin ja tarvittaessa olen vähän pirulainen, mutta vain vähän ;)
        Olen vastuussa siis enemmänkin asioista, prosesseista, toimintatavoista, raportoinnista, kommunikoinnista tiettyjen tahojen välillä jne. Jonkin verran olen myös kouluttanut

        Asemavaltuutuksen puute voi olla joskus ongelma, ihmiset menee matriisissa sekasin kun toimeksiantoja voi tulla vaikka viideltä eri business, programme, development, project ja subproject managerilta ja lisäksi omalta esimieheltä. Kaikilla kiire, eikä kukaan kerro miten pitää priorisoida. Esimieskin on joku asiantuntijasta ylennetty nörde, joka on esimies otona, eikä tajua siitä hommasta mitään. Niinpä päivä sitten kuluu eri hommien välillä surffatessa eikä mistään tuu varsinaisesti valmista.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Asemavaltuutuksen puute voi olla joskus ongelma, ihmiset menee matriisissa sekasin kun toimeksiantoja voi tulla vaikka viideltä eri business, programme, development, project ja subproject managerilta ja lisäksi omalta esimieheltä. Kaikilla kiire, eikä kukaan kerro miten pitää priorisoida. Esimieskin on joku asiantuntijasta ylennetty nörde, joka on esimies otona, eikä tajua siitä hommasta mitään. Niinpä päivä sitten kuluu eri hommien välillä surffatessa eikä mistään tuu varsinaisesti valmista.

        Meillä on aika selkeä kuvio siinä mielessä, että esim tämä mun tiimi vastaa mulle ja käskyt tulis kulkea mun kautta. Jollei kulje, niin sitten tulee ärrimurria :)

        Mutta toki on joskus muita oman talon sisäisiä tilanteita, kun on liian monta käskyttäjää siellä sun täällä ja siitä ei hyvää meinaa saada millään.


      • oasis79 kirjoitti:

        Meillä on aika selkeä kuvio siinä mielessä, että esim tämä mun tiimi vastaa mulle ja käskyt tulis kulkea mun kautta. Jollei kulje, niin sitten tulee ärrimurria :)

        Mutta toki on joskus muita oman talon sisäisiä tilanteita, kun on liian monta käskyttäjää siellä sun täällä ja siitä ei hyvää meinaa saada millään.

        No toi on hyvä. Tiimin tyypit vastaa siis aina Yes M'am, I will M'am, eivätkä kuuntele muita. Auktoriteetti on muodollista organisaatiota vahvempi voima :>


      • bravo.bravi kirjoitti:

        No toi on hyvä. Tiimin tyypit vastaa siis aina Yes M'am, I will M'am, eivätkä kuuntele muita. Auktoriteetti on muodollista organisaatiota vahvempi voima :>

        Noin heidän kuuluu vastata joo ;)
        Perjantaina sain kuulla "You're the best" yhdeltä tiimiläisistäni, joten joko mä käskytän tarpeeks kiltisti tai sitten olen pelotellut ne niin, että yrittävät imartelemalla pitää mut tyytyväisenä :


      • oasis79 kirjoitti:

        Noin heidän kuuluu vastata joo ;)
        Perjantaina sain kuulla "You're the best" yhdeltä tiimiläisistäni, joten joko mä käskytän tarpeeks kiltisti tai sitten olen pelotellut ne niin, että yrittävät imartelemalla pitää mut tyytyväisenä :

        Ellei he kutsu selän takana sua millään liikanimellä, kuten thatcher tai alikessu, voit uskoa kehujen vilpittömyyteen :)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Ellei he kutsu selän takana sua millään liikanimellä, kuten thatcher tai alikessu, voit uskoa kehujen vilpittömyyteen :)

        Sitähän mä en koskaan saa tietää, mitä musta puhutaan :)


    • Puoliunisella naisella on suojaus alhaalla ja hän on silloin aidoimmillaan ja siksi yybersöpö.Ei roolia eikä varautuneisuutta. Se on menoa kun sellanen ikuoma on omassa sängyssä ja edellisiin yhdistyy vielä unilämmin kroppa :>

    • Jotain alkukantaista siinä varmaan sitten on, jos tuollaisen olet huomannut. Vähän huolestuttavakin havainto toisaalta.

    • lifemocker

      ei tuossa ole mitään viehättävää

      • Onpas....mulaatit, zambot ja muut sekarotuiset on "aina" viehättäviä. Varsinkin tuollaiset puuma-ikäiset :) Nehän on täydellisyyden ruumiilistumia. Vain rotujen parhaat ominaisuudet ovat päässeet toteutusasteelle ja tuohon ikään mennessä kehittyneet äärimmilleen :)


    • Jos ne puoliuniset silmät kiinnostaa miehiä baarissa pilkun aikaan, niin ymmärrän hyvin miksi ne niitä miehiä kiinnostaa. Henkilökohtaisesti en ole huomannut olevani kiinnostunut väsyneen (tai vahvasti humaltuneen) näköisistä naisista. Enemmän mua kiinnostaa sellaiset iloisen ja pirteän näköiset/oloiset naisihmiset.

      Toki joskus paremman tekemisen puutteessa saatan antaa huomiotani, jollekin väsyneen/masentuneen/surullisen näköisellekin siinä toivossa, että sen elämä/päivä siitä vähän paranisi.

    • ....

      Uninen naama voi olla söpö, mutta haju yön jälkeen on useinmiten vastenmielinen. Hikinen ja suu haisee lattiakaivolle. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe