Olin vuoden erossa ja se vuosi oli elämäni kamalin, palasimme kuitenkin vielä yhteen ja sain mahdollisuuden, vaan pilasin sen kiukkuamalla pikku asioista ja toinen jätti minut jälleen yhdessä kerkesimme olemaan pari kolme kuukautta ja olin onnellinen jälleen, jos saatte sen toisen tai kolmannen mahdollisuuden älkää pilatko sitä turhuuksilla niin kuin minä tein, tiedän itsekkin ettei niitä mahdollisuuksia enää tule ja asioille en enää mitään voi, se sattuu vaan kun kaiken on itse aiheuttanut tämä on vaan kestettävä vaikka jokainen päivä on taas taistoa kuinka jaksaa aamusta iltaan. Tämä olo mikä tälläkin hetkellä on, huoh kuinka voi sydäntä särkeä.
Yhteenpaluu ja onni
5
619
Vastaukset
- owitys
Kiukkusit koska sua pelotti. Tosimies ymmärtää sellaisen tuskan mikä sussakin oli jättämisen jäljiltä. Älä syytä itseäsi enempää. Aistit ehkä sen että toinen ei ollut valmis tälläkään kertaa. Eteenpäin siskosein!
- samaa mieltä
Samaa mieltä.Defenssit suojas mieltäsi asianlaidasta minkä jo tiesitkin alitajunnassa.
- höppel
Huh,huh,huh mitenkäs kävikään. Nokka kohti uusia seikkailua. Älä jää tuleen makaamaan.
- näin kävi
Sait kuitenkin toisen mahdollisuuden.
Minä luulin olevani lopullisesti hylätty ja unohdettu exän lyötyä suhde poikki.
Uusi nainen löytyi aika pian, ja elämä jatkui.
Alle vuoden kuluttua erosta exä olikin valmis jatkamaan suhdetta, mutta minä en katkaissut nykyistä suhdetta, palatakseni exän luo. - olin kyydissäsi
Hej onni,ajeletko vielä moottoripyörällä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764