kertokaa vinkkejä :) joku joka saa miehet sekaisin ;)
mieluiten ei sellainen massatuoksu, joka on joka toiselle, olisi myös hyvä olla opiskelijan budjektiin sopiva!
tyrmäävän seksikäs tuoksu nuorelle naiselle!
7
606
Vastaukset
- Fox lady
Mielestäni luonteeseesi sopiva on parhain ja/tai kuvan minkä haluat antaa. Esim. kiltille iloiselle ja hellälle tytölle voisi sopia jokin keveä hedelmäinen mutta jos haluaa salaperäisemmän ja jännemmän olon niin suosittelen jotain matalaa ja kermaista. Mieti tarkemmin minkä kuvan tuoksi antaa ja mitä haluat kertoa ei se sen vaikeampaa ole kuin oikeiden vaatteidenkaan etsiminen kunhan tietää mikä sopii itselleen ja edustaa. Itse pidän Beyoncen (oranssi versio) tuoksusta joka on äsken kuvailemineni leikkisä yhdistelmä. Eikä ole kovin kallis marketeista saa noin 20-30e ja riittää tuhottoman pitkään. Ja näin by the way se syy miksi se kannattaa ostaa niin ei ole se että sen on lanseerannut jokin kuuluisuus olen graafikko joten voin sanoa että se on vain imagoa, mutta hyvä tuoksu löytyy pakko myöntää. Eikä aiheuta itselläni allergiaa vaikka helpolla tuollaisille olenkin tuskastunut. Toivottavasti höpinöistä oli jotakin apua.
- Asko-setä
Raikas kukkainen sivistynyt tuoksu, liian voimakkaat makeat ja äitelät karkottaa ainakin meikäläisen hyvin nopeasti.
- Coco
CHANEL No.5
- High society
Naisen oma tuoksu, ei peitettynä millään.
Ostettu tuoksu, mikä tahansa, luo mielikuvan että naiselta puuttuu itseluottamusta.
- lair du temps
Yves Saint Laurent Elle tai Paris tai Nina Ricci Love In Paris tai Nina tai Lair Du Temps tai Chanel Allure.
- nuuhkutus
Hienoja tuoksuja ja hienoja merkkejä nuo Nina Riccint ja muut.
Mutta Oriflamellakin on hyviä tuoksuja, aika kivaan hintaan.
Body Shopin tuoksuja olen myös käyttänyt, mutta haihtuvat nopsaan.
Hyvätuoksuiset vartalovoiteet on hyvä keksintö ja saa edukkaamin kuin hienostotuoksuja.
Ne eivät hypi kenenkään nenään mutta itsellä ylellinen olo.
Minulla oli poikaystävä joka nuuhki minua nenä pitkällä, kysyen mitä käytän.
Olin tuoksun ostanut marketista, enkä enää muista mikä se olikaan.
Taisi olla joku ale laarista. Hyvä kukkaistuoksu kuitenkin.
Tykkään Kylie tuoksuista.- nyyhkytys
Valitettavasti täytyy sanoa, että juuri erilaisten voiteiden jaa rasvojen haju on kaikkein ärsyttävintä. Joko siksi, että tuoksukemikaalit ovat rasvaliukoisia. Tai siksi, että monet voiteet alkavat härskiintyä ja homehtua tosi nopeasti , kun purkki on ensimmäisen kerran avattu. Homeet ja bakteerit ovat ilmeisesti ehtineet jo kehittää resistenssin parabeeneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356