1meidän suvussa kaikilla luomet roikkuu paitsi minulla toinen puoli siksi toinen kulma menee hienosti ja toinen on alempana. Niin miten saan toisen kulman ylemmäs ilman leikkausta??
2Ja minun kulmakarvani ovat tosi harvat ja vaaleat . Niin miten saan ne tummemmaksi kun yks teitty kulaväri ei tehonnut. Mikä on hyvä ja kestävä kulmaväri?
Kumlakarvat
5
162
Vastaukset
- brows.
Ei kulmakarvat ole kenelläkään identtiset. Voit tietty yrittää nyppiä niitä samanmuotoisiksi. Tai ajaa kokonaan pois molemmat, ja piirtää (en suosittele!)
- toisilla on!
Eihän ne kulmakarvat ole idienttiset kenelläkään. Oletko laskenut. Mutta tiiän kyllä tuttuja joilla on tasassa kulmat.
- stylisti tiesi taas
Minulla on toispuoleiset kulmat . Se toinen on sivutukan alla hieman. Onneksi :D
Töitä piisaa pitämään niitä samankorkuisena, samanlevyisenä.
Viime keväänä ostin keopsilta uudet lasit, siellä oli oikein mukava palvelu ja sensellaista.
Kun hain lasit niin yllättäen minua palveli joku kehyssylisti. Hänen mielestään olin "rohkea" kun katsoi valitsemiani laseja ja kiekaisi vielä:
"sulla on kulmakarvat ihan eripäin!"
No, niinhän oli taas käynyt, toisen olin nyppinyt liian kapeaksi. Ei nyt ihan "eripäin" sentään olleet.
Vähänkö ihmettelin stylistin käytöstä. Menen silti seuraavaksikin sinne koska siellä on muuten niin kivat myyjät. Ja valikoima.
Voisi ottaa piikin toiseen kulmaluuhun niin tasoittuisi kulman muoto. Katsotaan.- Minä nypin
"Voisi ottaa piikin toiseen kulmaluuhun niin tasoittuisi kulman muoto."
Mutta vain muutamaksi kuukaudeksi, sitten uusi piikki jne.
- stylisti tiesi taas
No, elämä on :) kyllä tiedän että vaikutus kestää vain aikansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212644Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1052570- 2021374
- 941281
- 1251281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041250Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,221007Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �13991Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 60897