1meidän suvussa kaikilla luomet roikkuu paitsi minulla toinen puoli siksi toinen kulma menee hienosti ja toinen on alempana. Niin miten saan toisen kulman ylemmäs ilman leikkausta??
2Ja minun kulmakarvani ovat tosi harvat ja vaaleat . Niin miten saan ne tummemmaksi kun yks teitty kulaväri ei tehonnut. Mikä on hyvä ja kestävä kulmaväri?
Kumlakarvat
5
142
Vastaukset
- brows.
Ei kulmakarvat ole kenelläkään identtiset. Voit tietty yrittää nyppiä niitä samanmuotoisiksi. Tai ajaa kokonaan pois molemmat, ja piirtää (en suosittele!)
- toisilla on!
Eihän ne kulmakarvat ole idienttiset kenelläkään. Oletko laskenut. Mutta tiiän kyllä tuttuja joilla on tasassa kulmat.
- stylisti tiesi taas
Minulla on toispuoleiset kulmat . Se toinen on sivutukan alla hieman. Onneksi :D
Töitä piisaa pitämään niitä samankorkuisena, samanlevyisenä.
Viime keväänä ostin keopsilta uudet lasit, siellä oli oikein mukava palvelu ja sensellaista.
Kun hain lasit niin yllättäen minua palveli joku kehyssylisti. Hänen mielestään olin "rohkea" kun katsoi valitsemiani laseja ja kiekaisi vielä:
"sulla on kulmakarvat ihan eripäin!"
No, niinhän oli taas käynyt, toisen olin nyppinyt liian kapeaksi. Ei nyt ihan "eripäin" sentään olleet.
Vähänkö ihmettelin stylistin käytöstä. Menen silti seuraavaksikin sinne koska siellä on muuten niin kivat myyjät. Ja valikoima.
Voisi ottaa piikin toiseen kulmaluuhun niin tasoittuisi kulman muoto. Katsotaan.- Minä nypin
"Voisi ottaa piikin toiseen kulmaluuhun niin tasoittuisi kulman muoto."
Mutta vain muutamaksi kuukaudeksi, sitten uusi piikki jne.
- stylisti tiesi taas
No, elämä on :) kyllä tiedän että vaikutus kestää vain aikansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561198
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1531158Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601085Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82986Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu47897Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55828Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54800Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54775- 32722
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721