Rakennekynsien kipu

uudetkynnet

Otin tänään geelimäiset rakennekynnet ja nyt illalla on alkanut olemaan kynsissä tosi paljon kipua.. Erityisesti noihin kynnen reunoihin sattuihin mutta myös koko kynsi on kipeä. Mistähän tämä voisi johtua?

7

2260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoiskoOlisko

Ammattitaidoton viilaaja viilannut kynsipetiä ja kynsinauhoja liikaa? Oliko kipua jo tehdessä?

• mmmg

Kyllä oli tehdessään jo kipua, erityisesti kuin viilas. Se viilas niin kovasti.

• hitsit

Ettet vain olisi allerginen geelille? Tuntuuko sormissa kutinaa tai onko turvotusta? Jos kipu ei mene ohi, suosittelen, että poistatat kynnet

• 12+15

Veikkaan myös, että viilattu omaa kynttä liikaa!

• VoiskoOlisko

jos kyse on ollut kovasta viilauksesta niin öljyä ja kosteuta voimakkaasti kynsinauhoja ja ÄLÄ poista rakennetta nyt kynneltä sillä se on ainut joka nyt suojaa kynttäsi. geelikynnet kun pitää juurikin viilata pois ja se on viimeinen asia jota nyt kaipaat lisää. seuraavalla kerralla mene ammattilaiselle jolla on koulutus sähkö- ja manuaaliviilojen käyttämiseen. näitä näkee surullisen paljon.

yritä kasvattaa omaa kynttä. se mikä on viilattu on viilattu eikä sitä enää voi korjata vahvemmaksi. voit vain odottaa että kynsi kasvattaa uutta vahvaa tilalle. menee noin 4kk että koko viilattu osio on kasvanut ulos. siihen saakka pidä kynnet lyhyenä(viilaa vain kärjestä, ei päältä).

**ttu tällasia tekijöitä sanon vaan!

• herätkää! Toimikaa!

Ihan vaan kynsiopas for dummies: jos kynsilaitto sattuu niin vaihda paikkaa! Kynsien ohentaminen ei kuulu rakennekynnen eikä kestolakan eikä kynsilakan pysymisen edistämiseen, päinvastoin. Jos sana hiominen kuvaa tekijäsi touhuja vaihda paikkaa! Vain rakennemassaa saa viilat kovemmin ja omaa kynttä käsiteltäessä On osattava olla hellempi! Kynsipedin väri on neutraali ja jos se on punakka kynsihuoltosi jälkeen, vaihda paikkaa!! Kipu edes pieni, ei kuulu kynsihuoltoon. Jos joka kerta sattuu. Tekijä on huono!!!

• Vastuulltekijä

Ei ole välttämättä kyse viilauksestakaqn, voi olla allerginen reaktiokin. Paha sanoa näkemättä kynttä. Kysy apua tekijältäsi äläkä täältä, hän kyllä neuvoo ja ottaa vastuun työstään ja ohjaa sinua eteenpäin tai poistaa kynnet. Hän kyllä näkee mikä vialla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe