lopetimme suhteen ja nyt mies ei vastaa enää mihinkään?

16+4=

Olemme molemmat yksinäisiä ihmisiä olleet ennen kun aloitimme suhteemme.. nyt mies ei enää vastaa mihinkään.. meille tuli riitaa tossa viime perjantaina , ehkä syy on siinä?? Mies ehkä katuu sitä että riiteli minun kanssani.. tuntuu todella että panostin väärään mieheen ihan täysin : ( koska ajattelin että voidaan olla kavereita eron jälkeenkin.. semmosia "mitä kuuluu-juttelu kavereita lähinnä". Miehet ovat kyllä nykyään kaikki yhtä vaikeita.. täytyyy sanoa että en ymmärrä nyky-miehiä ollenkaan..Miksi käyttäytyy paskasti ihmisiä kohtaan noin yleisesti?? Ja miksi eivät nykyään pysty edes kaveruuteen eikä mitään ..Miehet ovat helvetin vaikeaa porukkaa.. parempi pysyä kaukana ylipäätää miehistä. Tätä mieltä olen täysin..tai ehkä olen tutustunut vain pelkkiin paskoihin äijiin?? Hmm, syy voi olla tietysti siinäkin..

13

4698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

ei ole mitään järkeä olla eron jälkeen enää tekemisissä jos ei ole lapsia

• handsu82

voi nainen nainen! Miehet ovat kaikki pelkän pillun perään, etkö tiennyt tätä? Osaa miehistä ei edes kiinnosta naisen ulkoinen olemus, kuhan seksiä saa JOLTAIN naiselta..

• Hyvät syksyt

Niin kyllä ero on ero, ei sen jälkeen tarvitse olla toisen kanssa missään tekemisissä. Ettehän te edes pääse eroamaan, jos haluat vielä yhteyttä pitää eli roikkua toisessa, ehkä et vaan itse halua kokea sitä eron tuskaa ja surua. Ja ystävällistä on antaa toiselle rauha eli ei enää yhtään viestiä/puhelua, että hän saa rauhassa surra eroa ja eheytyä sekä alkaa etsimään itselleen uutta tuttavuutta.
      Kannattaa siis katsoa itseään peiliin eikä syyttää sitä toista. Ehkä joskus pitkän ajan kuluttua, kun aika on parantanut haavat ja olette löytäneet uudet kumppanit, voitte alkaa pelkästään ystäviksi.

• assiliisa

Kai sinulla on ystäviä? Mihin sä tuota tarviit? Ei sen uusi tykkää että exä roikkuu. Ajattele nyt. Miksi pitää yhteyttä. Minua ei minun entisten moikkauskaan kiinnosta. Johan mä niihin muutenkin kyllästyin, myös henkisesti. Ei nainenkaan viitsi.

• Mieti vähän

"koska ajattelin että voidaan olla kavereita eron jälkeenkin.. semmosia "mitä kuuluu-juttelu kavereita lähinnä"."

Miksi noin ajattelit? Ylipäätään on todella itsekästä olettaa että toinen kaveeraa kanssasi eron jälkeen, tai ainakin heti sen jälkeen. Jos toisella on ollut tunteet pelissä ja on nyt eron takia rikki, niin miksi ihmeessä hän haluaisi kaveerata sen kanssa joka on juuri jättänyt hänet ja satuttanut häntä? Sinä vain itsekkäästi oletat että hän hymy korivssa kaveeraa kanssasi, koska ajattelet vain itseäsi ja omia tarpeitasi, et hänen tunteitaan.

Hänellä on täysi oikeus viilentää välejä ja toipua erosta. Ehkä voitte olla kavereita joskus kun hän on toipunut erosta, ehkä ette. Et kuitenkaan voi vaatia tuollaista.

Pidä seurustelukumppanit ja kaverit erikseen, niin ei tarvitse kiukutella tuollaisesta.

".tai ehkä olen tutustunut vain pelkkiin paskoihin äijiin?"

Kyllä tuo kuulostaa enemmän siltä että sinä olet se **ska, joka ei ota toisen tunteita lainkaan huomioon, vaan vaatii vain toiselta sitä mitä itse haluaa.

• Mieti vähän

Niin. Piti vielä mainita että se vain pitkittää suhteesta toipumista jos jatkaa exän kanssa kaveeramista heti eron jälkeen. Parempi ottaa reilusti etäisyyttä ja toipua rauhassa.

• olet idiootti

Siis kusetit miestä toisinsanoen suhteen kautta kaveruuteen, ihan oikein että ei vastaa. Respect & walk!Et voi saada sängyn kautta ystäviä idiootti.Mikä sulla viiraa ettet tajua että Mies halusi enemmän,sinä yritit pudottaa kaveripoikatasolle...hohhoijaa!

• Siinä sulle

Harva mies suostuu miksikään kamupojaksi, jos ollaan ensin seurusteltu. Miksi edes pitäisi?

Kavereita ollaan sellaisten kanssa, joiden kanssa ei haluata sänkyyn vaan olla kavereita.

• assiliisa

Juuri näin. Kuten yllä. En mä halua panna ystävättäriäni.

• Naisten logiikka

"lopetimme suhteen ja nyt mies ei vastaa enää mihinkään"

Voi luoja tätä naisten logiikkaa...

Älä luule, että exän pitää olla sun kaverisi. Jokainen valitsee kaverinsa itse, sun exäsi ei selvästi haluu olla sun kaveri.

• aloittaja4

Niin....ehkä pysyn kokonaan erossa miehistä, niin ei mene turhaan rahaakaan..
      Itseäni lähinnä naurattaa se miten ikäiseni miehet ovat kaikki lapsen tasolla henkisesti.. ei vastailla puhelimiin ja sit ihmetellään kun nainen tekee saman miehelle: Ei vastaa...vituttaa ylipäätään tutustua kehenkään syvemmin kun kukaa ei halua kuitenkaa sitoutuu kehenkään... : D

• ei_suhteilulle

Been there, done that, mutta sillä erotuksella että ukkeli ei vastaillu välissä mihinkään viestiin/puheluun suhteenkaan aikana :D ja nyt erottuamme en ole pitänyt tärkeenä olla tyypin kanssa missään tekemisissä.

• Anonyymi

Erosin vuosi sitten kuolleen 31 v tyttären isästä 18 v sitten. Ei erottu ystävinä. Nyt itketään kuollutta lasta. Isää ei näkynyt 15 vuoteen. Viimeiset kolme vuotta hän piti tyttäreen yhteyttä kun ero oli tullut kolmannestakin vaimosta. Sitten tytär kuoli anoreksiaan sairastettuaan sitä 16 v. Hän painoi kuollessaan 29 kg. Ei siis oltu ystäviä vahvaluonteisen narsistiisän kanssa. En koskaan voi antaa anteeksi hänen julmaa kylmyyttä omaa lastaan kohtaan. Hän nyt sitten minullekin itki miten on käynyt ja miksi hän ei aikaisemmin ollut läsnä. Nyt ei voi enää hyvittää mitään. Tyttö kuoli nälkään kun kehoon ei ruoka imeytynyt enää pitkän sairastamisen jälkeen. Minä jouduin liian kovaan saumaan. Lopuksi menetin kotini työni ja omankin terveyteni kamppaillessani yksin tuon kamalan saìraan tytön kanssa. Jouduin puoleksi vuodeksi osastohoitoon. Yksi ystävä noukki minut romukuntoisena kotiinsa. Nyt minulla on Asunto mutta en pysty yksin siellä olemaan kun autoa ei ole vara pitää juuri ruokaan ja lääkkeisiin on vara. Asunto sijaitsee rauhallisella maaseutupaikalla. Lähellä on kirkko ja kaksi ruokakauppaa kirjasto ja huoltoasema. Ystävän luona olen ja sitten ollaan minun asunnolla kevät kesä ja syksy talvet kaupungissa oma huone kaksiossa maksaen ruuan ja kyydit. Ei tässä muutakaan ole tehtävissä. Vuosi on kulunut. Olen laittanut kesälle muutamia tekstiviestejä mihin hän ei ole vastannut kuin yhteen. Sama suru se on meillä kaikilla lähiomaisilla. Ystävyys ei ole oikein mahdollista. Rukoilen voimia Jumalalta antaa anteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      44
      2369
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      274
      2289
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      118
      1624
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1330
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1267
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1167
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      141
      1150
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1039
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1007
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      970
    Aihe