Alin paino, mitä haluat painaa

paino-ongelma

kiloissa?

Entä ylin? Kertoisitko vielä pituutesi ja ikäsi.

18

215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pätkä;)

      Alin paino 49 kg ylin 56 kg. Olen 153 cm pitkä 15-v tyttö.

    • Laiha vai ei ?
      • No, minähän olen väittänyt laihduttavani ja että se 133 kiloa ei ole enää ihan tarkka.


      • sulla on
        buddy-love kirjoitti:

        No, minähän olen väittänyt laihduttavani ja että se 133 kiloa ei ole enää ihan tarkka.

        tuossa selkeä pyöristysvirhe!


    • 65 on ehdoton minimi, siitä en tingi.
      Ylin joku 150.
      No en.
      Ole hyvä!

      • jaa,

        että pituus 150... pitääkin alkaa kuvitella sua fantasioissani enemmän dannyn kuin arnoldin näköiseksi...


    • 80-88 kilon välissä on koko lailla sopusuhta. Aikuisena alimmillaan ollut 72 kilpaurheiluaikaan. Korkein lukema ollut jossain 95 paikkeilla siihen aikaan kun yöllinen vitutussyöminen oli parhaimmillaan.

    • ....

      En nyt välttämättä halua mitään, mutta jos menis alle 65 kilon olisin liian laiha. Mikä yhen kropalla näyttää liialle, toisen kropalla näyttää liian vähälle. Taulukot saa olla ihan mitä lystää. Ne on ihanteita ei mitään kiveen hakattuja totuuksia oikeasta tai hyvästä olotilasta. Pituus 166 ja ikä 37 edelleen.

      • näinkö?

        Ylintä painoa et siis halua edes määritellä? Mitä enemmän painoa, sen parempi?


      • ....
        näinkö? kirjoitti:

        Ylintä painoa et siis halua edes määritellä? Mitä enemmän painoa, sen parempi?

        Oma ylin paino 86 kg, sen minkä viimeisillään raskaana ollessa painoin. Sen yli menevä alkaa olemaan aivan hirmusti liikaa. Tuossakin on ihan tarpeeksi kannettavaa. Ei nivelet oikein tykänny.


      • ....
        näinkö? kirjoitti:

        Ylintä painoa et siis halua edes määritellä? Mitä enemmän painoa, sen parempi?

        Ja jos mun ihannepainoa haluat vielä udella, niin mieluiten painan siinä 65-75 kilon välissä. Silloin on sopivasti lihaa luiden päällä ja olotila on hyvä. Ei purista eikä kiristä, olen parhaimmillani.


    • Vilwa

      171 ja alin mitä haluaisin painaa olisi 60. Mutta parhaimmiltani mielestäni näytän n. 64-66 kiloisena. Tiedän, että joillekin tämä on jo liikaa, mutta oma ihannepainoni on tuossa. :)

      • Vilwa

        Ai sori, ylinkin piti määritellä.. no varmaan ylin olisi 69-70 eli vielä normipainoinen kuitenkin eli ei esim. haittaa liikuntaa, elämistä jne.


    • Olen koko aikuisikäni,raskauksia lukkuunottamatta painanut suunnilleen saman verran kuin nyt ja tää (57-58kg) on musta ihan passeli. Alle 55 kg en halua missään nimessä painaa, koska se ei näytä mulla hyvältä, vaikka jollain mun pituisella, (siis lyhyellä) missillä näyttääkin.
      Muutama vuosi sitten, kun lapset oli vielä pieniä, 2008 varmaan viimeks painoin 60-62 parin vuoden ajan, 62kg on ehkä se yläraja, minkä yli en haluisi mennä. Mun naama levii tossa painossakin jo vähän liikaa, ehkä, ja en tykkää, jos housut alkaa olla kokoa 42.. (nyt mahtuu joskus jopa 36).
      Pituus on 167cm ja ikä 43.

      • "lukkuunottamatta " :D
        Pitikö tässä sanoa, mitä on painanut enimmillään? 68 kg taisin painaa,kun jälkimmäisessä raskaudessa tuli 10 kiloa lisää. Oli vaikea kävellä, mutta johtui tietty enimmäkseen siitä mahasta.


    • ...

      85kg jos tuo on oikein vähärasvainen kunto. Sadan kilon päälle ei kyllä tarttis myöskään mennä muuten ku alhasilla rasvaprosenteilla.

      187cm ,30v

    • Alin 75 kiloa, ylin 85 kiloa. Pääasia, että rasvaprosentti pysyy siedettävällä tasolla.
      Pituus 183 cm, ikää..taitaa olla 37.

    • Anonyymi

      Oon 10-11-vuotias tyttö, joka painaa 40kg, ja olen omasta mielestäni hyvässä painossa, ei muutoksia, vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2246
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      131
      1320
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe