Olimme sängyssä iltapäivällä, miehelläni on tapa kouria minua, milloin rinnoista, pepusta jne. Joskus hän on tosi kovakourainen, ja vaikka sanon, että sattuu, ei se silti mene perille.
Tänään sängyssä kieriskeltiin ja sen kieriskelemisen kesken hän puristi minua kovaa käsivarrestani. Käsi nousi sen johdosta ja peukaloni kynsi osui hänen silmäkulmaansa. Hän suuttui siitä silminnähden, löi avokämmenellä reiteen koko voimin ja paiskasi päälleni peiton, huitoen niin että sattui. Lähti makkarista ovet paukkuen.
KotiIn tullessaan oli sitä mieltä, että minun on pyydettävä anteeksi tai sitten... Tämä tai sitten tarkoittaa siis sitä, että hän kostaa sen minulle jollain tavalla.
Kun hän onnistuu lyömään minua nenään esim. niin kuin viimeksi, minä en siitä anna takaisin. Mutta mieheni antaa pienemmistäkin vahingoista kunnolla takaisin.
Pelkään häntä. Tänään viimeksi pelkäsin, että hän ihan oikeasti hakkaa minut.
Kumpi pyytää anteeksi?
7
374
Vastaukset
- lähde2
Väkivaltainen suhde. Ei kai tarvitse erikseen alleviivata, että tuollainen suhde ei kannata? Oli syy kumpi tahansa tilanteeseen, väkivaltaa ei saa käyttää. Väkivalta kertoo epänormaalista (sairaasta) suhteesta.
- mene, älä mene
Miesten maailma -miesten säännöt.
Naisena sinun tulee tietää, että mies toimii aina oikein. Hänellä ei ole mitään syytä pyytää anteeksi, koska hän on mies. Miehen oma lääke ei pure ja silloinhan asia kääntyisi päinvastaiseksi eli nainen kohteleekin miestään huonosti.
Sinun on päätettävä, hyväksytkö tämän tosiasian vai et.- Sitä saa mitä tilaa
Yeap, ja tästä syystä "miesten maailmassa" ollaan yksin.
- vrt.
Sitä saa mitä tilaa kirjoitti:
Yeap, ja tästä syystä "miesten maailmassa" ollaan yksin.
En sanoisi noinkaan. on vain löydettävä oikea tie.... tosin en vielä tiedä mihin se vie.
- miksuliini2
Prinsessamies. Lähtisin menee ja etsisin oikean, tavallisen miehen.
- Persoonallisuushäiri
Selitä juttu miehelle ja paina ovi takanasi kiinni. Tuollaisten takia ei kannata vaivaantua.
- -------------
Sano sille että ostaa itelleen nuken jos pitää voimalla sua puristella. Ei ihminen ole mikään lelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1266121Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745612167Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk301443Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121278Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861143Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481025- 64991
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll61943- 65941
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27938