hei.olen kova steve winwood diggari.olen kuunnellut paljon spencer davis groupin liveä.huh huh steve soittaa sähköurkuja energisesti ja laulaa raycharlesmaisesti ja on vasta 16-17v.
jos pidät r'n b:stä niin kannattaa tutustua spencer davis groupin musaan.
steve winwood
bessie
3
516
Vastaukset
- jussi
Ostin viime talvena Steven uusimman levyn ja ihan oikeaa c3 soittoa on sekin. Selvityksenä hieman ko. henkilöstä, että nykyisin sitä ikää on n.57 vuotta.
- bessie
joo omistan jo hänen about time levynsä ja tykkään siitä tosi paljon.ah mutta steve on kyllä vasta 56v.
monikaan ei hänestä tiedä mitään eikä kyllä toisaalta ihme sillä hänen musaansa ei radiossa juuri soiteta.
- Buggi
Steve kyllä vetää tosi korkealta ihan livenäkin ilman otsaryppyjä...Gimme some lovin'...mahtavaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918