Voita lippu keikalle, jonka valitset itse!!!
Tutkielmani puitteissa teen markinnointianalyysia saksalaista Solar Fake-nimistä bändiä varten. Solar Fake on Sven Friedrichin (Dreadful Shadows, Zeraphine) elektroninen soolo-projekti. Pyydän nyt teiltä vastaamaan kyselyyni ja osallistumaan kilpailuun, missä voit voittaa Tiketin lahjakortin ja saat itse valita keikan, jolla haluaisit käydä. Eli ei muuta kuin osallistumaan kyselyyn/kilpailuun ja nauttimaan itse valitsemastasi tapahtumasta!
Voittajan valinta tapahtuu Random Number Generator (random.org) avulla. Kilpailun sulkemisen jälkeen ilmoitan voittajalta täällä, joten hän voisi ottaa minuun yhteyttä.
Kilpailun voimassaoloaika on 19.9.2013 – 19.10.2013
Tässä on linkki kyselyyn http://freeonlinesurveys.com/s.asp?sid=3f0e77in8z1vl5x331996
Paljon kiitoksia teille kaikille!
SOLAR FAKE mielenkiintoinen projekti Saksasta
anna.tishchenko
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904