Voita lippu keikalle, jonka valitset itse!!!
Tutkielmani puitteissa teen markinnointianalyysia saksalaista Solar Fake-nimistä bändiä varten. Solar Fake on Sven Friedrichin (Dreadful Shadows, Zeraphine) elektroninen soolo-projekti. Pyydän nyt teiltä vastaamaan kyselyyni ja osallistumaan kilpailuun, missä voit voittaa Tiketin lahjakortin ja saat itse valita keikan, jolla haluaisit käydä. Eli ei muuta kuin osallistumaan kyselyyn/kilpailuun ja nauttimaan itse valitsemastasi tapahtumasta!
Voittajan valinta tapahtuu Random Number Generator (random.org) avulla. Kilpailun sulkemisen jälkeen ilmoitan voittajalta täällä, joten hän voisi ottaa minuun yhteyttä.
Kilpailun voimassaoloaika on 19.9.2013 – 19.10.2013
Tässä on linkki kyselyyn http://freeonlinesurveys.com/s.asp?sid=3f0e77in8z1vl5x331996
Paljon kiitoksia teille kaikille!
SOLAR FAKE mielenkiintoinen projekti Saksasta
anna.tishchenko
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752066
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851499Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121182Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101003- 42918
- 97865
- 85825
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49785