Hei,
Olen nyt päättänyt mennä leuan rasvaimuun hoidattamaan vuosia vaivanneen riesan. Olen alle 30-v ja normaalipainoinen, mutta kaksari on minulla synnynnäinen.
Nyt kysyisinkin apua klinikan ja lääkärin valinnassa.
Olen nyt päättänyt hylätä kaikki "halpisvaihtoehdot" sekä uudet laserhommat ym. ja mennä perinteiseen rasvaimuun. Toisena vaihtoehtona on vesisuihkurasvaimu, mutta sen, mikä minulle sopii parhaiten, päättäköön kirurgi. Budjetti on about 2000€ ja sijainti pääkaupunkiseutu.
Haluaisin kuulla aitoja mielipiteitä ja kokemuksia juuri tästä toimenpiteestä. Paljonhan näitä keskusteluja jo netistä löytyy, mutta toiveeni olisi, että tästä saisi asiallisen keskustelun, josta voisi olla apua muillekkin samasta "vaivasta" kärsiville.
Kiitos jo etukäteen!
Leuan rasvaimu - kuka paras?
11
2527
Vastaukset
- Leuaton
Edelleen kovasti toivon ja odottelen vastauksia ja apua:)
- Tampere kc clinic
Mulle tehtiin facetite ja siellä tehdään myös necktie. Heikki Kuppi on loistavaa! Suosittelen!
- jaws
Leuan rasvaimu on pikkujuttu. Nopea toipuminen. Muuttaa kuitenkin ulkonäköä mukavasti.
- Helttanen
Minulle on tehty kaksi vuotta sitten. Oli jo kunnon heltta, joten piti napsaista ihoakin. Hyvä tuli
- Leuaton
Ihana kuulla hyviä kokemuksia, kiitos niistä:)
Olen nyt varannut konsultaatioajan Eiran sairaalaan. Pidän sairaalaa ja sen kirurgeja luotettavina, eikä hintakaan ole pahimmasta päästä. Kovasti jännittää, mutta enemmän olen kuitenkin innostunut ja toiveikas! - happy7
SAKARIAS NIEMI-Cityklinikka. Kävin 2vk sitten ja olen todella tyytyväinen. Annoin vapaat kädet ja sain enemmän mitä olin kuvittellut saavani. Hamsteriposket ja heltta on pois ja iho kiinteytynyt jo nyt.
- ihmettää
Siis hoitaako CITYKLINIKKA tämän palstan ylläpitoa?
- Leuaton
Jos nyt unohdettaisi nämä mainospostit kokonaan...
Konsultaatiossa käyty. Rasvaimu ei sovi minulle, sillä "vika" on rakenteellinen. Näin ollen olen näillä näkymin menossa leikkaukseen.
Onko kenelläkään siis kokemuksia kaksoisleuan leikkauksesta??
Tässä ko. leikkauksessa leuan alle tehdään pieni viilto ja kaulan lihakset poikkaistaan. Samalla imetään ylimääräinen rasva pois. Operaatio kestää 1,5h ja tehdään paikallispuudutuksessa. Kuulostaa todella hurjalta, mutta ilmeisesti toipuminen kuitenkin lähes samanlaista kun rasvaimusta.
MIelellään siis otan kaikki kokemukset ko. toimenpiteestä vastaan! Kiitos!- reijahannele
Samaa mieltä. Itse olen tilannut ensimmäisen konsultaation Siluettiin tunnetulle plastiikkakirurgille. Tarvittaessa ns. toisen mielipiteen aion vielä käydä Klinikka22 paikassa, plastiikkakirurgilla.
Ei kannata leikkiä kasvojen kanssa. Nuo halpistunarit saattavat saada vaan enemmän vahinkoa aikaan. - eskomattipetteri
reijahannele kirjoitti:
Samaa mieltä. Itse olen tilannut ensimmäisen konsultaation Siluettiin tunnetulle plastiikkakirurgille. Tarvittaessa ns. toisen mielipiteen aion vielä käydä Klinikka22 paikassa, plastiikkakirurgilla.
Ei kannata leikkiä kasvojen kanssa. Nuo halpistunarit saattavat saada vaan enemmän vahinkoa aikaan.Ja ketähän "nuo halpistunarit" sitten ovat ? Mihin perustuu väitteesi? Miten voit tietää heidän operaatioistaan ja niiden tuloksista? Potilastiedot ovat kaikkialla luottamuksellisia ja salaisia.
- AV11
Mulle tehtiin FaceTite eilen Helsingissä. Lisää kokemuksestani voitte lukea blogistani. Sieltä löytyy myös ennen ja jälkeen kuvia, joita päivitän vielä lisää paranemisen edetessä.
http://allyoudoforthebeauty.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829