Joo eli olen käyttänyt nyt reilun kuukauden verran epillereitä. vaihdoin epillerit kaksipäivää sitten (entiset oli mirellet) nyt käytän mercilonia. vaihdoin koska mirellet olivat varmaankin liian vähähormooniset koska minulla on nyt ollut verenvuotoa 16 päivää. olen syönyt kaksi pilleriä uudesta pakkauksesta mutta alkaa tuntumaan ettei tämä lopu ikinä ! onko kellään kokemuksia tämmöisestä ?? olen 15 ja tämä on todella pelottavaa..olen käynyt gynekologilla eikä siis ole mistään sellaisesta kyse, että kaikki on kuulemma kunnossa mutta kun ei lopu tuo vuoto...
Jatkuva verenvuoto
turhautunut98
166
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Eikö se gynekologi sitten kertonut sinulle, että on erittäin tavallista, että ensimmäisten käyttökuukausien ajan voi tulla ylimääräistä vuotoa? Ihmettelen kyllä, miten kukaan lääkäri on vaihtanut pillerimerkin sinulle, vaikka kyse on noin lyhyestä ajasta. Kehosi ei vielä ehtinyt hormoneihin tottua. Mirelle olisi voinut olla ihan sopiva merkki.
Älä nyt ainakaan Mercilonin kanssa hätäile. Jos vielä KOLMEN liuskan/kuukauden jäĺkeen on samanlaista oireilua, mene sitten uudestaan lääkäriin.