Onko mitään selityksiä prkl.
Miksi naiset pitävät homomiehistä?
39
1246
Vastaukset
- Heteromiäs
Varmaan siitä kiinni, että naisten mielestä miesten kanssa on kiva viettää aikaa ihan kavereina. Kovin moni mies tuntuu olevan sitä mieltä, että naisen kanssa ei voi olla "vain" kaveri, koska peniksen vetovoima on liian suuri ja silloin ei mikään järjellinen toimi vaan on pakko saada ja naisen velvollisuus olisi antaa.
Homon kanssa ei tarvitse odotella, milloin mies alkaa ehdotella ja sen jälkeen alkaa katkerana haukkua sekä lesboksi että huoraksi.- fdsvcxfdsfs
Kyllä miehen ja naisen välillä on oikeastaan aina jotain vetovoimaa jos molemmat kokevat toisensa viehättäväksi. Toki kavereita voidaan olla vaikka koko ikänsä ilman, että mitä tapahtuu, mutta ei se silti ole sama asia kuin kahden samaa sukupuolta olevan ystävyys.
Onhan näitä "ollaan vain kavereita" tapauksia nähty niin tuhottoman monta kertaa etten jaksa edes laskea. Sitten petetään ja mahdollisesti jätetään. - tjaah...
fdsvcxfdsfs kirjoitti:
Kyllä miehen ja naisen välillä on oikeastaan aina jotain vetovoimaa jos molemmat kokevat toisensa viehättäväksi. Toki kavereita voidaan olla vaikka koko ikänsä ilman, että mitä tapahtuu, mutta ei se silti ole sama asia kuin kahden samaa sukupuolta olevan ystävyys.
Onhan näitä "ollaan vain kavereita" tapauksia nähty niin tuhottoman monta kertaa etten jaksa edes laskea. Sitten petetään ja mahdollisesti jätetään.Ai sä näet vetovoimaa myös homomiehen ja heteronaisen välillä. Mä en kyllä koe homomiestä vähääkään seksuaalisesti puoleensavetäväksi, vaikka olis kuinka komea.
- fdsvcxvcx
tjaah... kirjoitti:
Ai sä näet vetovoimaa myös homomiehen ja heteronaisen välillä. Mä en kyllä koe homomiestä vähääkään seksuaalisesti puoleensavetäväksi, vaikka olis kuinka komea.
En kyllä siitä puhunut, mutta tottakai nainen voi pitää homomiestä haluttavana, miksi ei voisi pitää?
- ........
fdsvcxvcx kirjoitti:
En kyllä siitä puhunut, mutta tottakai nainen voi pitää homomiestä haluttavana, miksi ei voisi pitää?
Toki voi, mutta aika turhaahan se on.
- Grhjt
No mulle sanotaan aina et mun kaa on kiva olla ku ei tarvii pelkää et isken ketää niide kaverii tai sitä tyyppii ite
- nainen4
Koska homomiehet on mukavia, heidän kanssaan pystyy keskustelemaan kaiken maailman asioista, eikä tarvitse pelätä lähentelyä. Heidän kielenkäyttönsä on myös huomattavasti siistimpää kuin joillakin heteroilla. Ap:kin oli livauttanut kirosanan ( tosin lyhenteenä) neljän sanan lauseeseen.
- Myymälän Johtaja
Eikö mies saa olla mies?
Kyllä me miehet hyväksymme naiset sellaisena kuin olette. - miksuliini2
Myymälän Johtaja kirjoitti:
Eikö mies saa olla mies?
Kyllä me miehet hyväksymme naiset sellaisena kuin olette.Jos ymmärtää antaa. Tai jos on niin epämiellyttävä (ruma, vanha jne), että miehen ei oikeasti tee mieli.
Tätä ongelmaa ei ole homomiesten kanssa. He eivät leiki pitäväsi sinusta saadakseen pillua. Heillä on periaatteessa miesten hyvät puolet - peenisfaktori = loistava ystävä.
- sattuuko
Ei kaikki miehet jotka sulta naisen vie ole homoja. Ne on vaan parempia ja himottavampia.
- Myymälän Johtaja
Toistaiseksi kukaan hetero tai homomies ei ole vienyt vaimoani mukanaan.
- niinpä...
Myymälän Johtaja kirjoitti:
Toistaiseksi kukaan hetero tai homomies ei ole vienyt vaimoani mukanaan.
No ei tietenkään ole vienyt, koska mielikuvitusolentoa ei voi viedä.
- viittis vilkasta
"Kyllä me miehet hyväksymme naiset sellaisena kuin olette."
Ihannenainen palstalta voi lukea ihan päinvastaista.- fdsvcxvxc
Ymmärrätkö ihanteen ja todellisuuden eron? Ymmärrätkö, että ihmisen voi hyväksyä sellaisena kuin hän on, mutta silti olla kiinnostumatta hänestä jos hänellä ei ole niitä ominaisuuksia, joita kumppaniltaan haluaa? Pitäisikö jokaisen miehen olla kiinnostunut jokaisesta naisesta?
- totanoinnii....
fdsvcxvxc kirjoitti:
Ymmärrätkö ihanteen ja todellisuuden eron? Ymmärrätkö, että ihmisen voi hyväksyä sellaisena kuin hän on, mutta silti olla kiinnostumatta hänestä jos hänellä ei ole niitä ominaisuuksia, joita kumppaniltaan haluaa? Pitäisikö jokaisen miehen olla kiinnostunut jokaisesta naisesta?
Miksi niitä ei-kiinnostavia naisia sitten palstoilla haukkua pitää, jos heidät kerran hyväksyy sellaisina kuin he ovat?
- fdsfdsvcxfds
totanoinnii.... kirjoitti:
Miksi niitä ei-kiinnostavia naisia sitten palstoilla haukkua pitää, jos heidät kerran hyväksyy sellaisina kuin he ovat?
Miksi ihmisiä nyt ylipäänsä haukutaan?
- totanoinnii...
fdsfdsvcxfds kirjoitti:
Miksi ihmisiä nyt ylipäänsä haukutaan?
Ylipäänsä ihmisiä haukutaan siksi, koska heitä EI hyväksytä sellaisina kuin ovat.
- Haukkumiskampanja
totanoinnii... kirjoitti:
Ylipäänsä ihmisiä haukutaan siksi, koska heitä EI hyväksytä sellaisina kuin ovat.
Ja samalla kuvitellaan, että haukkumisen seurauksena typerä heterojuntti olisikin parempaa seuraa kuin fiksu, hauska ja seurallinen homo?
Joskus käy niin, ettei niitä haukkujiakaan enää hyväksy kuin toiset samanlaiset, lika barn. - fdsvcxvcfds
Toki yksi syy, mutta ei ainoa. Turhanpäiväistä haukkumista kuitenkin yhdistää typerästi käyttäytyvä haukkuja. Et voi muutamien viestien perusteella väittää ettei miehet hyväksy naisia sellaisena kuin he ovat.
- totanoinnii...
fdsvcxvcfds kirjoitti:
Toki yksi syy, mutta ei ainoa. Turhanpäiväistä haukkumista kuitenkin yhdistää typerästi käyttäytyvä haukkuja. Et voi muutamien viestien perusteella väittää ettei miehet hyväksy naisia sellaisena kuin he ovat.
Ja sinäkö mielestäsi voit väittää heidän hyväksyvän? Ei sinulla ole yhtään sen suurempaa oikeutta yleistämiseen, kuin meillä muillakaan.
(Sitäpaitsi: niitä haukkumaviestejä on paljon enemmän kuin "muutama":) - refdsfdsfds
Ja sinäkö mielestäsi voit väittää heidän hyväksyvän? Ei sinulla ole yhtään sen suurempaa oikeutta yleistämiseen, kuin meillä muillakaan.
(Sitäpaitsi: niitä haukkumaviestejä on paljon enemmän kuin "muutama":)Mieleesi ei juolahtanut, että kyseessä ei välttämättä ole samat miehet kaikissa ketjuissa ja kommenteissa? On piirteitä, joissa ei yksinkertaisesti ole oikeastaan mitään hyvää? On myös henkilöitä, jota tahallaan provoilevat.
Missä kohtaa minä olen väittänyt että kaikki miehet hyväksyvät kaikki naiset? Juurihan kirjoitin ettei niin ole, koska on eriäviä mielipiteitä. - totanoinnii...
refdsfdsfds kirjoitti:
Mieleesi ei juolahtanut, että kyseessä ei välttämättä ole samat miehet kaikissa ketjuissa ja kommenteissa? On piirteitä, joissa ei yksinkertaisesti ole oikeastaan mitään hyvää? On myös henkilöitä, jota tahallaan provoilevat.
Missä kohtaa minä olen väittänyt että kaikki miehet hyväksyvät kaikki naiset? Juurihan kirjoitin ettei niin ole, koska on eriäviä mielipiteitä.Olenkos minä sitten jossain väittänyt, ettei kukaan mies hyväksy ketään naista???
En minä oikeasti ole yleistänyt yhtään sen enempää kuin sinäkään.
- miten niin?
En minä ainakaan ole huomannut mitään aivan valtavaa yleistä suuntausta jossa kaikki naiset tykkää kaikista homoista ja ne hengaa keskenään kokoajan. Kuhan löydät homon jostain niin saat parhaan kaverin? Enemmän vaikuttaisi että ollaan, tai ollaan olematta tekemisissä ihan normaalilla vaihteluvälillä, kenen kanssa nyt yhteistä löytyy. Riippumatta siitä ollaanko miehiä vai naisia ja homoja ja heteroja.
- hyvä on hyvä on hyvä
Miksi eivät voisi pitää hyvistä homotyypeistä siinä missä kivoista heteromiehistä ja -naisista?
Kaikki eivät tutustu ihmisiin vain seksuaalisista syistä, vaikka sinä toimisitkin niin. - 6r78le5
Eiköhän se johdu lähinnä siitä että he panostavat ulkonäköönsä heteromiehiä enemmän ja varsinkin tutustumisen alkuvaiheessa ovat miellyttävää seuraa, toisin kuin heteromiehet jotka ehdottavat hyvin nopeasti jotain tai käyvät käsiksi.
Myös se että homomiehet luonnollisestikaan eivät ole kiinnostuneita naisesta, voi aiheuttaa naisessa kiinnostumista.
Eipä tuo nyt kovin vaikeaa ole ymmärtää.- ???
"Myös se että homomiehet luonnollisestikaan eivät ole kiinnostuneita naisesta, voi aiheuttaa naisessa kiinnostumista."
Seksuaalista kiinnostumistako sinä tuolla tarkoitat?
- rentorusina
Tunsin kerran erään homomiehen, vittumainen pikku nilkki. Ei, en pidä kaikista homoista. Joistakin.
Miesten kanssa on äärettömän vaikea kaveerata. Väitän, että jompi kumpi osapuoli tuntee kuitenkin vetoa toiseen. - simple as that
Nykyhomoilla on munaa olla oma itsensä, ne pitävät yleensä hyvää huolta ulkonäöstään ja hygieniastaan ja ovat siksi visuaalisesti komeampia kuin monet heteroäijät.
Homot eivät ole vonkaamassa naiselta mitään tai arvota saatikka arvostele naisia niiden seksuaalisen vetovoiman mukaan, mikä on erittäin tervetullutta vaihtelua naisen elämään! - Oisko näin???
Kanssa sisaret ovat lähes aina kateellisia enemmän tai vähemmän. Miehillä aina taka-ajatuksia enemmän tai vähemmän. Kai nainenkin ainakin yhden vilpittömän ystävän tarvitsee.
- 12+15
Koska se on trendikästä.
Esim. monissa tv-sarjoissa naisilla on homobestiksiä. - hujg4uk
Ne ovat tavallaan sukupuolettomia... ei miehiä eikä naisia mutta silti molempia... eikä tartte ajatella että niitä kiinnostais yhtään lähennellä.
Toisekseen ne on monasti tolkuttoman hauskoja.. minulla on monta homoa ystävänä,ovat tulleet työn kautta. Toki tunnen muuranan niin pirun kiukkuisenkin tapauksen...
Homojen kanssa jutustelu on mutkatonta ja jutut hauskoja, jokseenkin pikkutuhmia... hauska puhua yhdessä miehistä ;) - Omiasi mietit
Älähän nyt johtaja omiasi kuvittele. Naisellinen nainen ei pidä akkamaisesta miehestä. Miehen pitää olla miehinen uros, oikea mies!
- homot hiiteen
Homot hiiteen suomalaisesta yhteiskunnasta.
On suunnaton häpeä, että suomessa on sairaita homoja pilaamassa terveitten ihmisten maine.
Miksi suomeen ei perusteta mitään laitosta, mihin nämä sairaat yksilöt sijoitetaan. Pois normaaleitten silmistä. - Nuuskauikku
En oo homo ja silti suurin osa mun kavereista on tyttöjä. Jotkut on sanonut mua homoks sen takia kun on tyttöjä melkein Kaikki kaverit. XD mä repeen joka kerta kun ne sanoo että oon homo :) ite oon semmonen että sukupuolella ei oo väliä vaan sillä mimmonen se tyyppi on. Tarkottaakse että tykkään molemmista sukupuolista xD
- Enemmänihmisenoloinen
Isoilta tytöiltä kuultua: "homomies on naisen paras ystävä".
- hyväkeskustelu
Hyvä ketju
huomasin juuri miten vaikeaa on olla edes ystävä (suhteessa) heteromiehen kanssa, koska
se/ hän aina jollain tavalla antaa ymmärtää, että en ole riittävä.
Heteromiehen kanssa on aina jotenkin yllettävä, riitettävä, miellytettävä,
osoitettava olevansa jotain....enemmän, oltava kiinnostava, jännittävä, menestyvä,
haluttava....
Jos miehen kanssa on ystävä, silloin ollaan VAIN ystäviä. Muuten alkaa taas se vaatiminen.
Homo voi olla ystävä (mies), eivätkä ystävät yleensä osoittele toisen puutteita
tajusin tästä ketjusta jotain, miksi miehet (ehkä) vihaavat homoja - myös_rentuista
Olisko sama kuin rentuissa eli kummallinen käännyttämisprojekti joka ei koskaan tule onnistumaan
- slkdjflasfkj
Jos miehen tietää umpihomoksi, hänen kanssaan voi jutella normaalin ystävällisesti ilman vaaraa siitä, että mies äkkiä tulkitsee sen flirtiksi ja kutsuksi heti petiin. On mukavaa ja rentoa, kun voi olla varma siitä, ettei taka-ajatuksia ole eikä tule. Ei nimittäin kiinnosta mitkään yhden illan jutut.
- Anonyymi00039
Ei ole olemassa mitään homoja. Ei ihminen synny homoksi vaan siihen lankeaminen rakentuu pääsosin pohjaltaan sosiaalisiin kasvu- ja kontaktiongelmiin nuoruudessa ja joissain tapauksissa myös ikääntyvällä.
On vain olemassa pieni ryhmä, joka on langennut homouteen. Sen tähden puhuminen homoudesta tai ihmisen olevan homo on harhauttava ja eksyttävä ilmaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442827Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061634Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
- 951272
- 471149
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121148