hei
myyn rannekelloni. Se on violetti, ympärillä on rengas, jossa tekotimantteja. Merkki: ei tarkkaa tietoa, mutta siinä lukee:Coliri watch jotakin.... vesitiivis johonkin 5:n metriin..... hyvä kunto, käy hyvin. Iski vain allergia tuohon rannekkeeseen, siksi haluan siitä e- roon. En tiedä tarkkaa hintaa, koska se on "lahja" ihmiseltä, jota luulin rakastavani, mutta hän ei rakastanutkaan minua, vaikka tapasimme kasvotusten pari kertaa.........ja olimme yhteydessä netin kautta vielä äsken....ottakaa joku yhteyttä, joka haluaa tämän
kellon. Kiitos.
rannekello
3
64
Vastaukset
- hienoa menoa
voithan koittaa vaihtaa pariin Proloon jos meidän yhteinen tuttu huomaa tarjouksesi.
- Aito kelloharrastaja
Heivaappa kyseinen kello suoraan roskiin, se on arvoton. Tilalle suosittelen ostamaan Clas Ohlsonista hinta-/laatusuhteeltaan erinomaisen Prologuen, se kestää läpi elämän!
- ei se parane koskaan
kumpiko on oikeasti arvokkaampi??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174