En inhoa mitään muuta valtiota

inho-ilmo

enemmän kuin Venäjää.

24

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaha,

sepä on sun ongelmasi.

• yksi ja ainoa

Siellä on selvät pelisäännöt!

• Get your kicks:.

.

Venäjällä järjestetään edelleen 25-vuotisia leirityksiä raikkaassa ulkoilmassa -64 astetta

.

• I hate sweden

Aha. Ruotsi on ihan yrjöttävin paikka maan päällä, Suomi voisi Venäjän ystävällisellä avustuksella pyyhkäistä Ruotsin pois maailmankartalta. Lopullisesti.

• suomen sisu

Ei saa kritisoida kun kauppa käy.

• Venäläinen ihminen, ja slaavit ylipäätään, on sydämellisiä kun heidän kanssaan pääsee hyviin väleihin. Ellei pääse, ei kannata odottaa mitään tapahtuvan, asiat ei vaan toimi.

• Genio.Mente
        bravo.bravi kirjoitti:

Venäläinen ihminen, ja slaavit ylipäätään, on sydämellisiä kun heidän kanssaan pääsee hyviin väleihin. Ellei pääse, ei kannata odottaa mitään tapahtuvan, asiat ei vaan toimi.

En osaa sanoa paljon mitään enää nyky-venläisistä, mutta ennen vanhaan asia oli juuri niin. What you saw, is what you got.

Mut aloituksen aiheeseen niin paljon, et uskoisin tämän maailman suurimman parasiitin olevan ameriikan yhdysvallat. Saatan toki erehtyäkin...

• näinkö on?

Jonkunlainen trauma jäänyt ilmeisesti jostain matkasta Venäjällä?

• pyh..

katso nyt touhua siellä.

• Suuri on inhosi kohde! Mahdatko pystyä edes käsittelemään sitä inhoasi mitenkään, varsinkaan, jos inhoat muitakin valtioita vaikkapa vähemmän? Inhoominen on raskasta.

• Onko tuo

kissa vai marsu?

• Alkaa pelittämään

Jaa? Mielummin olisin sotilasliitossa Venäjän kuin Naton tai EU:n kanssa.

• Totuus ei pala

Mulla on kaksi valtiota jota inhoan sieluni pohjasta ja minne en ikinä maailmassa halua: Suomi ja Venäjä.

Suomesta lähdin 17 vuotta sitten enkä sekuntiakaan ole katunut! Katsokaas vaan ympärillenne siellä!
      Venäläiset haisee, täälläkin yks vanha mies kerran totesi että "niissä on se oma hajunsakin". Niin että se tunnetaan muuallakin maailmassa!
      Venälaïset on röyhkeitä ja sivistymättömiä. Nähty on ja koettu. Piste.

• maksoi kuiteskin

Neuvostoliiton aikainen velka Suomelle on maksettu :)

• Neiti Näpsä

Myös Pohjois Korea on aika hyvin inhokkilistan kärkipäässä. Sieltä pitäis hakea meikäläisten mijoonat pois. Kuka helvetti sinne on menny rahaa lainaamaan?

• vientimyynti

Paperikone taidettiin myydä 1970-luvulla, joko ois uuden koneen aika?

• Neiti Näpsä
        vientimyynti kirjoitti:

Paperikone taidettiin myydä 1970-luvulla, joko ois uuden koneen aika?

Ei niillä ole rahaa ostaa mitään, kun pitää kiillottaa Kim Jong-un:in kuvia ja patsaita.

• vientimyynti
        Neiti Näpsä kirjoitti:

Ei niillä ole rahaa ostaa mitään, kun pitää kiillottaa Kim Jong-un:in kuvia ja patsaita.

Ei ole tainnut kukaan käydä huioltamassakaan ko. konetta. Mitähän paperia se kone tekee?

• Huuhaa!!

Minä inhoan enemmän yhdysvaltoja kuin Venäjää. Minä jopa kunnioitan Venäjän kulttuuria ja historiaa (Neuvostoliitto on poikkeus) enemmän mitä esimerkiksi naurettavaa Suomen historiaa. Jos minun tulisi valita kahdesta pahasta joko yhdysvallat tai Venäjä, niin minä ottaisin mielummin Venäjän.

• albatrossi

ap. ei huomaa olevansa itsekin alkujansa venäläinen udmurtti tai kirovilainen esim
      V Putinkin on suomensukuinen vepsäläinen

slaavit on eri jengiä

• Russian Standard.

Kippis!

• MixMixMix:.

.

"Maa jossa kaikki muu on páskaa paitsi kúsi!!!!!!11!!!1!!!!!!"

har!11

.

• paitsi...

jos sinä käyt siellä pissalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4381
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1550
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1493
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      931
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      75
      809
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      777
    Aihe