En inhoa mitään muuta valtiota

inho-ilmo

enemmän kuin Venäjää.

24

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaha,

      sepä on sun ongelmasi.

    • yksi ja ainoa

      Siellä on selvät pelisäännöt!

      • Get your kicks:.

        .

        Venäjällä järjestetään edelleen 25-vuotisia leirityksiä raikkaassa ulkoilmassa -64 astetta

        .


      • I hate sweden

        Aha. Ruotsi on ihan yrjöttävin paikka maan päällä, Suomi voisi Venäjän ystävällisellä avustuksella pyyhkäistä Ruotsin pois maailmankartalta. Lopullisesti.


    • suomen sisu

      Ei saa kritisoida kun kauppa käy.

      • Venäläinen ihminen, ja slaavit ylipäätään, on sydämellisiä kun heidän kanssaan pääsee hyviin väleihin. Ellei pääse, ei kannata odottaa mitään tapahtuvan, asiat ei vaan toimi.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Venäläinen ihminen, ja slaavit ylipäätään, on sydämellisiä kun heidän kanssaan pääsee hyviin väleihin. Ellei pääse, ei kannata odottaa mitään tapahtuvan, asiat ei vaan toimi.

        En osaa sanoa paljon mitään enää nyky-venläisistä, mutta ennen vanhaan asia oli juuri niin. What you saw, is what you got.

        Mut aloituksen aiheeseen niin paljon, et uskoisin tämän maailman suurimman parasiitin olevan ameriikan yhdysvallat. Saatan toki erehtyäkin...


    • näinkö on?

      Jonkunlainen trauma jäänyt ilmeisesti jostain matkasta Venäjällä?

      • pyh..

        katso nyt touhua siellä.


    • Suuri on inhosi kohde! Mahdatko pystyä edes käsittelemään sitä inhoasi mitenkään, varsinkaan, jos inhoat muitakin valtioita vaikkapa vähemmän? Inhoominen on raskasta.

      • Onko tuo

        kissa vai marsu?


    • Alkaa pelittämään

      Jaa? Mielummin olisin sotilasliitossa Venäjän kuin Naton tai EU:n kanssa.

    • Totuus ei pala

      Mulla on kaksi valtiota jota inhoan sieluni pohjasta ja minne en ikinä maailmassa halua: Suomi ja Venäjä.

      Suomesta lähdin 17 vuotta sitten enkä sekuntiakaan ole katunut! Katsokaas vaan ympärillenne siellä!
      Venäläiset haisee, täälläkin yks vanha mies kerran totesi että "niissä on se oma hajunsakin". Niin että se tunnetaan muuallakin maailmassa!
      Venälaïset on röyhkeitä ja sivistymättömiä. Nähty on ja koettu. Piste.

    • maksoi kuiteskin

      Neuvostoliiton aikainen velka Suomelle on maksettu :)

    • Neiti Näpsä

      Myös Pohjois Korea on aika hyvin inhokkilistan kärkipäässä. Sieltä pitäis hakea meikäläisten mijoonat pois. Kuka helvetti sinne on menny rahaa lainaamaan?

      • vientimyynti

        Paperikone taidettiin myydä 1970-luvulla, joko ois uuden koneen aika?


      • Neiti Näpsä
        vientimyynti kirjoitti:

        Paperikone taidettiin myydä 1970-luvulla, joko ois uuden koneen aika?

        Ei niillä ole rahaa ostaa mitään, kun pitää kiillottaa Kim Jong-un:in kuvia ja patsaita.


      • vientimyynti
        Neiti Näpsä kirjoitti:

        Ei niillä ole rahaa ostaa mitään, kun pitää kiillottaa Kim Jong-un:in kuvia ja patsaita.

        Ei ole tainnut kukaan käydä huioltamassakaan ko. konetta. Mitähän paperia se kone tekee?


    • Huuhaa!!

      Minä inhoan enemmän yhdysvaltoja kuin Venäjää. Minä jopa kunnioitan Venäjän kulttuuria ja historiaa (Neuvostoliitto on poikkeus) enemmän mitä esimerkiksi naurettavaa Suomen historiaa. Jos minun tulisi valita kahdesta pahasta joko yhdysvallat tai Venäjä, niin minä ottaisin mielummin Venäjän.

    • albatrossi

      ap. ei huomaa olevansa itsekin alkujansa venäläinen udmurtti tai kirovilainen esim
      V Putinkin on suomensukuinen vepsäläinen

      slaavit on eri jengiä

    • Russian Standard.

      Kippis!

    • MixMixMix:.

      .

      "Maa jossa kaikki muu on páskaa paitsi kúsi!!!!!!11!!!1!!!!!!"

      har!11

      .

      • paitsi...

        jos sinä käyt siellä pissalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe