sit mun ongelma: no tää juttu lähti noin 3 kuukautta sitte. Puhuin mun yhelle kaverille pahaa parista muusta henkilöstä, sitten tämä minun kaveri jolle puhuin heistä pahaa meni kertomaan niille joista olin puhunu pahaa. Tiedän että tein väärin! No mua on kiusattu ja nimitelty viimoset kolme kuukautta ja mulle nauretaan julkisesti ja musta puhutaan esim koulussa julkisesti kaikkee et kaikki kuulee sen. Ja sit tänää se ihmine jolle olin kolme kuukautta sitte puhunu, ni sano et oon huoritellu sitä ja kaikkia meijä luokkalaisii tyttöjä. Tämä ei pidä paikkaa koska en ole haukkunut ketään huoraksi ja lopetin paskan ja pahan puhumisen sillo 3 kuukautta sitte, koska tajusin että on säälittävää ja lapsellista käyttäytyä ja puhua toisista pahaaa... Eli siis mulla on tosi paha olo ja oon aateellu tappaakki itteni mut en oikein tiedä. tää ei ehkä kuulosta pahalta mut kuvittele et sua vastaa ois koko koulu ja joutusit kestää ja suodattaa tän kaiken paskan ja tuskan... AUTTAKAA!
Paska elämä .
8
106
Vastaukset
- turhaanko?
Sinänsä huono asia, että sinua kiusataan, mutta toisaalta osin itse aiheutettuakin. Eli myös sinun on tehtävä jotain, eli lähinnä puhua asiasta ainakin jonkun kanssa, mieluusti kaikkien kavereidesi.
Kiusaaminen on aina vakavaa, niin henkinen kuin fyysinen. Henkisesti voi kiusata niin monella tapaa. Ja kaikki ottavat siihen liittyviä asioita eri kantilta. Eli kaikki eivät edes itse tiedosta miten jotain satuttaa henkisesti kun käyttäytyy tietyllä tapaa. Sinun tapauksessasi tästä tuskin on kuitenkaan kyse. Itsetuhoiset ajatukset kannattaa kuitenkin haudata kokonaan.
Kerro tai kysy lisää, jos haluat lisää mielipiteitä asiaan- turhaako?
Nimimerkkiin tuli virhe
- tyttövaa
turhaako? kirjoitti:
Nimimerkkiin tuli virhe
Siis mitä mun pitäs tehä? no itse he ovat puhuneet minusta paskaa ja olen yrittänyt sopia mutta he eivät halua? Meenkö puhuu jollekkii kuraattorille vai annanko asian olla ja annan kaikkien kattoo mua pitkillä ja tappavilla katseilla??
- turhaako?
tyttövaa kirjoitti:
Siis mitä mun pitäs tehä? no itse he ovat puhuneet minusta paskaa ja olen yrittänyt sopia mutta he eivät halua? Meenkö puhuu jollekkii kuraattorille vai annanko asian olla ja annan kaikkien kattoo mua pitkillä ja tappavilla katseilla??
Hyvä, olet yrittänyt sopia. Vaikea tilanne kieltämättä. Itse yrittäisin puhua jollekin niistä, johon voit vielä edes vähän luottaa. Joskus onnistuu näin. Joskus tarvitaan vielä enemmän aikaa.
- ffggdfdfhfg
Kerro kuraattorille, että sinua kiusataan. Jos ei auta, kerro opettajille, terkalle, vanhemmille, reksille.
Tuossa nyt et vain sinä, vaan myös kaikki muut ovat tehneet väärin. Et ole yhtään huonompi kuin he, he ovat alentuneet samalle tasolle ja vieläkin alemmas.
Tyyppi jolle puhuit pahaa, levittelee valheita ja yllyttää muita sinua kiusaamaan. Sinun mokasi oli kertaluontoinen, mutta nuo muut tekevät sitä jatkuvasti ja kuukausitolkulla. Älä ainakaan tunne olevasi yhtään huonompi kuin he.
Oikeastaan voisit huutaa heille, että tosiasiassa sä puhuit 2 henkilöstä pahaa vain kerran, mutta TE kiusaatte mua kuukausitolkulla eli tosiasiassa TE ootte pahempii kuin mä!
Opi tästä, että koskaan ei kannata puhua kellekään kestään pahaa, voi käydä juuri näin: tyyppi kielii ja joudut itse ongelmiin. Keneenkään ei kannata luottaa. Pätkääkään. - Jalanjälkiä
Niin itseesikö sä luotat enään! Sen kun luotat ja kato peiliin itse mitä muista levittelevien ja puhut paskaa! Ite levität muiden henkkohtaisia asioita, ilman niitä sun juttujasi en ikinä haluisi edes puhua sun asioista! Ite aloitit ja mä kostan sen sulle että tunnet mitä olet muille tehny! Ei turhaan entisen poliisin isän tyttö.
- tyttövaa
Mä oon Stadist, kuka tän kirjotti tänne :D en tunne sua sori ja et liity tähä aiheesee mitenkää XD
- tyttövaa
Ja oon 12 vuotias tyttö stadista :D nimeltä nelli, sukunimee en kerro XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1292646Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/612042Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1341770Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee201649- 1171597
- 1381298
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su881054Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441025"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48972Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29917