Paljon on keskusteltu myös tällä palstalla vanhoista rouvista, jotka puumanaisena ottavat nuoren muslimimiehen. Entäs nämä parikymppiset tai sen alle olevat pikkulikat, jotka pyörivät näissä kurdipiireissä ja ovat parisuhteessa ulkomaalaisen kanssa. Mitä ajatuksia tämä herättää? Mä olen vähän huolissani näistä tytöistä, jotka ovat kovin helposti vedätettävissä ja sivusta myös seuraan tällaisia pariskuntia. Kääntymistä Islamiin, koulut jätetty kesken ja haaveillaan miehen ei niin turvalliseen kotimaahan muuttamista.
Nuoret tytöt ja muslimimiehet
57
1984
Vastaukset
- pissiksistä
Hölmöjä!
- skidccc.
Löytyy niitä muslimi miehiä ja Afrikkalaisia aikuistenkin suomi naisten seurasta
ei vain pelkästään tyttösten. - lue ennen vastaamist
skidccc. kirjoitti:
Löytyy niitä muslimi miehiä ja Afrikkalaisia aikuistenkin suomi naisten seurasta
ei vain pelkästään tyttösten.Niinhän tuossa aloituksessa jo todettiin: "Paljon on keskusteltu myös tällä palstalla vanhoista rouvista, jotka puumanaisena ottavat nuoren muslimimiehen. "
Nyt on keskustelun aiheena nuorten tyttöjen ja muslimiesten suhteet.
- Oma elämä?
On siis sama onko liian vanha vai liian nuori, mutta suomimiehessä herää 'huoli'.
- ....
Harvoin nuo musut haluavat palata kotimaahansa vaikka kovin ovat isänmaallisia. Se on ihan jokaisen oma asia millaiseen suhteeseen lähtee ja kuinka paljon on valmis mukautumaan. Itse olin nuori ja naiivi. Seurustelin musun kanssa ja lähdin lätkimään kun kulttuurierot kävivät liian suuriksi. Nykyään olen naimisissa juutalaisen kanssa enkä voisi olla onnellisempi :)
- Vanhat tutut
''...kurdipiireissä...''
Aseman penkillä keskipäivään arkisin?- Säälittää ne
papukaijatukat. Varmaan mukavaa elämää, kun ainut työ - ja harrastus on steissihuoien metsästys:)
- Ninni18.,-
Voihan niitä olla aseman penkilläkin,mutta ulkolaisilla näyttää olevan kovin hyvät suhteet toisiin ulkkiksiin ja pitävät juhlia ja kokoontuvat yhteen isolla joukolla
joten kyllä näihin piireihin on soluttautunut suomi tyttöjä jotka haluaa ja toivovat saavansa itselleen tälläisen ulkomaisen miehen/pojan
Monet tytöt ja naiset muuttavat jopa ulkonäkönsä monet teistä on varmaan tuolla katukuvassa nähnyt naisia jotka värjännyt hiuksensa sysi mustaksi..meikki varsinkin silmämeikke jäljittelee kovin arabinaisten meikkiä
Eivät vain ymmärrä kuolleen valkoiset tai tekorusketuksen omaavat naiset ja tytöt kuinka naurettavilta näyttävät :) - Anonyymi
Ninni18.,- kirjoitti:
Voihan niitä olla aseman penkilläkin,mutta ulkolaisilla näyttää olevan kovin hyvät suhteet toisiin ulkkiksiin ja pitävät juhlia ja kokoontuvat yhteen isolla joukolla
joten kyllä näihin piireihin on soluttautunut suomi tyttöjä jotka haluaa ja toivovat saavansa itselleen tälläisen ulkomaisen miehen/pojan
Monet tytöt ja naiset muuttavat jopa ulkonäkönsä monet teistä on varmaan tuolla katukuvassa nähnyt naisia jotka värjännyt hiuksensa sysi mustaksi..meikki varsinkin silmämeikke jäljittelee kovin arabinaisten meikkiä
Eivät vain ymmärrä kuolleen valkoiset tai tekorusketuksen omaavat naiset ja tytöt kuinka naurettavilta näyttävät :)Kaikki ulkomaalaisethan eivät ole arabeja. Mulla on itsellä todella tumman ruskea tukka, pitkä ja laineikas. En juuri meikkaa kuin ihan kevyesti. Pukeudun ihan normisti vaikkakaan en itse tykkää esitellä itseäni einole koskaan ollut luonnollista minulle.
Ei ole tarvetta jäljitellä tai matkia ketään enkä yhtään sellaista tunne. Omat geeni ovat osittain Suomen ulkopuolelta joten en ole iholtanikaan kalmankalpea.
Aloitukseen. Itse olen huolissani kaikista niistä nuorista joiden perhe ei huolehdi nuoristaan,käyttävät viinaa, huumeita ja harrastavat irtoseksiä ja viiltelevät itseään. Aloitus oli kyllä kohtuu typerä.
- vanhemmat hoi
Tuo ei lienee suurin uhka mikä nuorisoamme uhkaa tänä päivänä.
Jos suomessa elää n.40 000 muslimia ja yli puolet tuosta määrästä lienee lapsia ja naisia, ei suomalaisten nuorten tulevaisuus romahda muutamaan muslimiin.
Enemmän pitäisi olla huolissaan nuorten syrjäytymisestä, alkoholin ja huumeiden käyttämisestä sekä yleisestä pahoinvoinnista ja välinpitämättömyydestä.
On tietenkin oikein ja pitääkin olla huolissaan oman tyttärensä seurustelukumppaneista tai ajanvietosta. Parikymppinen on tosin jo aikuinen ja hänen elämänvalintoihinsa ei paljoa voi vaikuttaa.
Jos tyttäresi on alaikäinen ja hengailee epämääräisen sakin matkassa, oli se sitten ulkomaalaisia tai suomalaisia, puuttuisin peliin heti. Sinun ja vaimosi tulee olla esimerkkinä tyttärellesi. Liiallinen vapaus ei ole aina hyväksi lapselle ja nuorelle.
Omat tyttäreni eivät hengaile ulkona iltaisin, saatikka lorvi epämääräisen porukan mukana muutenkaan. Mutta heitä kasvattaakin muslimi.
Kyllä ne kotiintuloajat tulee vanhemmilta, ei teiniltä itseltään. Minun tyttäreni pänttää yliopistoa varten, ei lorvi poikalaumoissa.- Eiköhän noiden
"papukaijatukkien" steissihoratsut ole niin huonoista perheistä, että välittämistä tuskin on havaittavissa. Työttömistä alkoholistivanhemmista ei yleensä ole huolehtimaan edes itsestään.
Kyseiseltä sakilta pitäisi kieltää lisääntyminen kokonaan...
- kale12
Oikeassa olet yllä kirjoittanut. Vakka kantensa valitsee, sanotaan ja se pitänee paikkansa noissakin tapauksissa, eli ajelehtijat ja irralliset hakeutuvat itsensä kaltaisten pariin.
- Chom chom
Kun kyseessä on täysi-ikäinen, ei siinä paljon voi tehdä. Ja tapauksissa, joissa tyttö on alaikäinen, vanhemmat eivät useinkaan tiedä tai välitä. Näin itse tätä samaa jo aikoja sitten, kun nuoria neitokaisia pörräsi pakolaiskeskuksen liepeillä ja epämääräisissä porukoissa. Tytöt hakivat eksotiikkaa, hyväksyntää, rakkautta ja olivat siksi alttiita hyväksikäytölle, yhtä lailla suomalaisten taholta. Nuorena on oikeus tehdä virheitä, mutta joskus sinisilmäisyys turhautti. Tytöt eivät tajunneet, että nyt ei pelata säännöillä, joihin he olivat tottuneet. He kuvittelivat handlaavansa tilanteen, vaikka itse asiassa ruletti pyöri koko ajan.
Sain itsekin kokea ennakkoluuloja. Joillekin vähemmän aikaa Suomessa asuneille kundeille oli yllätys, että kaikki suomalaiset tytöt esim. eivät ryyppää eivätkä voi jäädä (alaikäisinä) yöksi.- Yllättävää, kyllä.
Tuo tuntuu olevan yllätys monille vuosikausiakin Suomessa asuneille. Se riippuu niin paljon siitä, missä piireissä pyörii.
"Joillekin vähemmän aikaa Suomessa asuneille kundeille oli yllätys, että kaikki suomalaiset tytöt esim. eivät ryyppää eivätkä voi jäädä (alaikäisinä) yöksi." - Ja mitenkähän
Yllättävää, kyllä. kirjoitti:
Tuo tuntuu olevan yllätys monille vuosikausiakin Suomessa asuneille. Se riippuu niin paljon siitä, missä piireissä pyörii.
"Joillekin vähemmän aikaa Suomessa asuneille kundeille oli yllätys, että kaikki suomalaiset tytöt esim. eivät ryyppää eivätkä voi jäädä (alaikäisinä) yöksi."tuo tasa-arvo toimii muslimien kanssa eli voinko mennä heidän kotimaahansa jan ihmetellä paikallisten naisten kanssa samaa?
Muslimithan eivät ole rasisteja, eiväthän?
- APmietiskelijä
En tarkoita pelkästään näitä steissihengareita, mutta tiedän myös sellaisia pariskuntia jossa muslimilla on vähän sellainen reppana ja yksinäinen tyttöystävä. Ehkäpä ne on sitten heidän mielestään kunnollisia vaimoehdokkaita, mutta myös hyvin alttiita kaikenmaailman sekoiluille.
- eiainakansonex
Repana ja yksinäinen ja voi viitu katso sä Mirkonen asu kaks kissan kansa ja petä son mies koko aika ni onko hyvaa!!
- äiti Lahdesta
On moni vanhempi etsinyt/hakenut alaikäisiä tyttäriään kurdipiireistä. Tyttäret vielä niin naiveja, että uskovat näiden huomaavaisten (hyväksikäyttävien) miesten valheisiin.
- Anonyymi
Sitten on niitä reppanoita jotka vaan menevät sekaisin ja loppuu kaikki arviointikyky ja elämänhallinta kun joku vaan hetken joskus edes kerran (olkoonkin edes aluksi) kohtelee keskimääräistä paremmin (ja tietenkin taka-ajatuksin). Joku reppana joka ryhtyy muslimiksi ja synnytyskoneeksi kun vain silmiä kehutaan kauniiksi, niin miltä pohjalta mennään. Eikö tämä ihmislaji ole kuin miinakentällä toikkaroiva katastrofi, onnettomuus joka odottaa toteutumistaan milloin tahansa joka tapauksessa jo ilman mamujakaan.
- waiting
"Paljon on keskusteltu myös tällä palstalla vanhoista rouvista, jotka puumanaisena ottavat nuoren muslimimiehen."
Missä tällainen keskustelu on? Kiinnostaa koska olen puumanainen ja odottelen muslimimiestä saapuvaksi Suomeen.... - Vuolas on virta
Riippuu aikalailla persoonasta, kuka on tai ei ole vedätettävissä ja tietysti perhesuhteista ja muusta tukiverkostosta. Yksinäinen ihminen on usein helpommin huijattavissa, kuin tiiviisti perheen/ystävien kanssa oleva. Tämähän ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikki olisivat jonkin tietyn kriteerin vuoksi (ikä, sukupuoli, sosiaalinen elämä tms.) helposti vedätettäviä.
Ei se ikä kerro kaikkea.
17 vuotias saattaa tehdä kypsempiä päätöksiä elämästään, kuin esimerkiksi 35 vuotias, se riippuu ihan ihmisestä.
Jotkut menevät virran mukana, toiset seisovat omilla jaloillaan, eräät taas pyrkivät vastavirtaan- experienceä
Eiköhän 35vuotiaalla ole jo vuolaasti Elämänkokemusta ja osaa harkiten tehdä kypsempiä päätöksiä ..kokemusten perusteellakin ,eikä vain halujensa mukaan kuten nämä 17vuotiaat tylleröt !
- Vuolas on virta
experienceä kirjoitti:
Eiköhän 35vuotiaalla ole jo vuolaasti Elämänkokemusta ja osaa harkiten tehdä kypsempiä päätöksiä ..kokemusten perusteellakin ,eikä vain halujensa mukaan kuten nämä 17vuotiaat tylleröt !
Vaikka olisi millaista elämänkokemusta takana, kaikki eivät siitä opiksi ota.
Eivätkä kaikki 17vuotiaat ole vain halujensa vietävissä.
Jollekin on voinut sattua ja tapahtua enemmän 17 vuoden ikään mennessä, kuin jollekin toiselle vielä 35 vuoden ikään mennessäkään. - Chom chom
Näinpä. Ulkopuolisen on vaikea sanoa, ketä on vedätetty, ketä ei. Lupauduin nykyiselle miehelleni 17-vuotiaana, eikä ole tarvinnut katua. En pitänyt itseäni vielä aikuisena, mutta tulevaisuuden suunnitelmat olivat kuitenkin selvillä. Hyväksikäyttöä olin nähnyt sen verran läheltä, että osasin pitää varani. Mulla oli myös lähelläni "suojelijoita", jotka neuvoivat ja opastivat.
En oikein ymmärrä asennetta, että nuoruutta pitäisi elää jotenkin täydemmin kuin myöhempää elämää tai hankkia kokemuksia kokemusten takia. Perille on monta tietä, ja mä olen tyytyväinen omaani.
- Exxxxx
Niin mistä ei ota opiksi ,elämää on elettävä ja mentävä eteenpäin vaik pettymyksiä olisi sattunut ! Jotkut oppii,jotkut ei esim. monenlaista ihmissuhdepeluriakin on pitkällä ikähaarukalla , jotka sähläävät ja kunnolla ! ja kuka yleensä vedätykseen lähtee mukaan, vain idiootit.
Uskoisi,et moni 17v on elänyt mamin siivellä ja passattavana pitkään ...
Mitä siinä kertyy elämän kokemusta ,nuorethan ne vasta kokeilevat siipiään ,kun lähtevät kotoaan pois . Sanotaan elämä edessä vasta silloin ! ja toivottavasti sitä järkeäkin päässä :o)- eiainakaansonexx
Tämä exxxx sama kon mirkkunen on paras muita neuvoman ja kaikia toisia naisia miehia haukkumaan , mirkunen seurustele kurdi miehan kansa ja petää häntä koko ajan ja samakin hänen mies teke hänele koska , et ole parampi ihminen!!!!
- Monen monta kertaa
hahah Tsot tsot..Kyllä näiden papukaija tukkien ja muidenkin ulkkisten käsipuolessa on nähty ihan tyttöjä hyvistäkin perheistä.. omaan lähipiiriin kuuluu jokunen nainen/tyttö..eivätkä tod. ole alkoholisti perheestä lähtöisin
Joskus jopa tuntuu,kun katselee meininkiä
että nämä naiset sekä tyttöset katsastavat vain ja ainoastaan ulkomaisia miehiä.pyrkivät ystäviksi ulkkisten kanssa,pyörivät samoissa "piireissä"
jne..usein on niin ettei edes miehen tarvitse tehdä tätä aloitetta vaan naiset hoitaa tämän puolen ,Eikä anna niinkään hyvää ja sivistynyttä kuvaa suomalaisesta naisesta/tytöstä.- No shit Scherlock
Suomalaiset naiset/tytöt ovat maailmalla kyllä aivan jossain muussa maineessa kuin "hyvässä ja sivistyneessä";)
- kurttulit
Tunsin kolme kurdien kanssa seurustellutta nuorta naista, näistä kaikki katosivat kurdipiireistä vuosi sitten poistaen profiilit ja kurdimiehet elämästään ja heistä en ole sen jälkeen kuullut. Kaksi näistä muuttivat vähintään paikkakuntaa liian innokkaiden miesten takia, kolmas asui jo valmiiksi kaukana näistä miehistä. Turha haukkua naisia h'riksi sen verran innokkaita nämä mamumiehetkin osaavat olla! Jankkaavat ja kerjäävät naisseuraa ostareilla ja kuvittelevat naisten tulevan tekemään ostoksia että näkevät vain heidät, eivätkä välitä jos toinen on varattu. Minkälainen nainen/mies voi oikeasti puolustella tälläistä käytöstä näkemättä mitään vikaa miehessä joka ei usko EI sanaa? mitä se kertoo näistä puolustajista itsestään, sovinismin arvostusta? valitettavasti jotkut mamumiehet ajattelevat jos suomalainen nainen suostuu suhteeseen yhden kanssa niin on pelkkä arvoton kiertopalkinto joka suostuu joka miehen mukaan ja sitten tarjotaan naisen tuntomerkkejä ja yhteystietoja kavereille, ehkä jonain päivänä oppivat ettei se niin mene, maksulliset naiset on erikseen.
- Niin siis
miksi suostuu?
Tyhmyydestä tuleekin sakottaa ja mahdollisimman kovaa,,, - Vonkaajat
Niin siis kirjoitti:
miksi suostuu?
Tyhmyydestä tuleekin sakottaa ja mahdollisimman kovaa,,,Meille tuli netti kun olin 17 vuotta ja sitä kautta sitten tuli tutustuttua noihin ei niin mairitteleviin ulkomaan herroihin.
Oli se ahdistavaa miten joku jaksoikaan vongata ja niin naurettavaa mitenkä helposti niitä "rakkauden tunnustuksia" tuli, vaikka ei ollut edes naamani nähnyt, mutta silti oli niin varma tunteistaan (muka). Ei auttanut vaikka sanoi että ei kiinnosta, eikä auttanut vaikka sanoi seurustelevansa, ei ollut mitään väliä että olin vielä alaikäinen. Eivät millään meinanneet uskoa että joku ei heidän käsivarsilleen lankea.
Minulla oli edes sen verran onnea etten ollut yhtäkään näistä herroista naamatusten tavannut, ja minulla oli se vapaus että pystyin vain poistamaan ja estämään heitä aina. Tuli todellakin kiitettyä onneaan ettei niitä kavereita ollut missään kaupungilla tavannut, olisi ollut todella vaikeaa päästä niistä eroon kun jo netissäkin osaavat kyllä ahdistelun ja vonkaamisen. Joskus sama kaveri oli yrittänyt lisätä kaveriksi vielä uudestaan, tehnyt vain uuden profiilin ja kai toivonut etten muista että ollaan juteltu. Tajuttonta touhua.
- Miten homma menee?
Onko tullut ikäviä väärinkäsityksiä, kun monen tänne tulleen kaverin kotimaassa on seksi suojaikäraja 9-12-14 ikävuotta. Onko pedo tapaukset yleisiä siellä assanpenkeillä ja muualla?
- joutomiehenjättäny
On on yleistä, etsivät mielellään nuorempia ja mitä nuorempi teinityttö sen parempi noille steissihengaajille useat heistä ovat myös monien muiden maalaisten ulkkisten tiedossa (monet halveksuvat heitä= ja myös poliisin tiedossa mutta kuka heitä pysäyttäisi? ei kukaan kun ei heillä ole muita harrastuksia kun uusien tyttöjen etsiminen ja onhan se kiva leikkiä Romeota kun ei muutakaan elämää ole. Ilmiannoin itse pari vuotta sitten 15v tytön jolla oli suhde 23 vuotiaaseen kurdimieheen ja joitain suhdekiemuroita myös 26 vuotiaaseen ostoskeskushengarikurdiin ja toinen oli noin 22-29v (valehteli niin paljon ettei oikeasta iästä mitään tietoa, luultavasti liikkeellä väärennetyllä passillakin. Kaverin kautta tiesin myös pitseria-kurdin joka pyörittii pahimmillaan kolmea noin 15-18 vuotiasta tyttöstä samaan aikaan vuodesta toiseen. Tytöt saivat tietää jotain kautta toisistaan (netissä ja puhelinkeskustelun kautta) mutta eivät uskoneet mitään kun olivat niin palavasti "rakastuneita" Casanova-kurdiin. Heillä on ihan oma Casanova-klubinsa jonka suhderuletti pyörii päivisin asemilla, kahviloissa ja pitserioissa ja illoilla baareissa ja tytöt saanee arvosanoja ulkonäön ja sänkyhommien perusteella, aivan samaa mitä muutkin työttömät ja aivottomat joutomiehet harrastavat Välimeren maissa! Pthyi.
- Yksi juttu vaan
On niitä vanhojankin rouvia keille kelpaisi vallan mainiosti nuori ulkomaalainen mies
tiedän tapauksen jossa vanhempi rouva haikaili nuoren ulkomaisen pojan perään
ikänsä puolesta tämä nainen olisi sopinut mummoksi tälle miehelle.Tilanne kehkeytyi jopa niin pitkälle,että nainen alkoi ahdistella ja jopa kiristää nuorukaista.
erään asian vuoksi tämä vanha rouva joutui olemaan miehen elämässä mukana välillä.Nuori mies kertoi minulle ja ystävälleni ensimmäien kerran tästä,että tämä nainen haluaa hänet tai häntä kai seksiin? täytyy tunnustaa että,en heti uskonut väitettä,mutta tämän nuori mies arvasikin jo ennelta ja niinpä näytti meille naisen viestit joita kirjoitellut kuten myöskin paljasti yahoo keskustelut.
Nuorukainen lähetti siis useita kertoja mm. minulle keskustelut joissa näkyi hänen kirjoituksensa ja naisen kirjoitukset.Näin saatiin siis todisteet sille,että nainen todellakin halusi nuorukaista itselleen.Tilanne eteni jossain vaiheessa niin pitkälle,että emme nähneet muuta vaihtoehtoa kuin mennä naisen juttusille kehoitta lopettamaan tämä kaikki tai sitten vaiho ehtona tämä,että menemme työn antajalleen kertomaan asian ja poliisille jos ei ahdistelu ja kiristely loppuisi.Naisen nähtyäni huomautin tästä käytöksestään ja että antaisi miehen olla rauhassa,hän ensin väitti valeeksi kaiken.Mutta kun huomasi että meillä on todisteita asiasta niin jo muuttui toinen ääni kellossa.Tässä tämä tapaus tiivistettynä
No joo tälläisiäkin tapauksia voi olla,että naiset itse haluaa(vanhat) ulkomaalaisia poikia tai miehiä. ja yleensähän se menisi näin että vanhat naiset ovat viattomia ja nämä nuoret ulkkis miehet ja pojat niitä pahiksia jotka käyttävät näitä naisia. ei se kuulkaas aina näin mene. kuten ei tässäkään tapauksessa josta kerroin juuri.
- Viisastukaa tytöt
Tytöthän voisivat kasvattaa järkeä sen verran päässänsä, että menisivät tekemään ilmoituksen poliisille lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja tekisivät ns. raha tilin itselleen korvauksina, kun tuomio tulee hyväksikäyttäjälle. Jos ne ukot pyörittelee näitä tyttöjä, niin voisivat nyt tytöt edes opetella pelin säännöt ja alkaa pyörittelemään itse näitä ukkoja.
- Viisastukaa ketkä?
"tytöthän voisivat kasvattaa järkeä sen verran päässänsä, että menisivät tekemään ilmoituksen poliisille lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja tekisivät ns. raha tilin itselleen korvauksina, kun tuomio tulee hyväksikäyttäjälle. Jos ne ukot pyörittelee näitä tyttöjä, niin voisivat nyt tytöt edes opetella pelin säännöt ja alkaa pyörittelemään itse näitä ukkoja. "
Naiivi ihminen taidat olla.Oletko miettinyt tai miten perillä näistä asioista miten paljon suomalaiset tytöt haluavat ulkomaisen miehen.Miksi teksiivät siis rikos ilmoituksia toinen toisistan,kun itse haluavat seksi seuraksi miehiä useimmilla tytöillä ollut jo usemapikin mies kierroksessa.Vai luulitko,että suomi tyttö on maailman kiltein ja puhtain tyttö? Ekai ole tosissasi ethän :) ?
- Kolikon toinen puoli
Ap yrittää nyt antaa kovin enkelimäistä ja siveää kuvaa suomi tytöistä ja naisista
vaikka todellisuus voi olla ja onkin usein aivan muuta.Tiedän itsekin tapauksia joissa
tytöt itse haluavat juuri vartavasten ulkomaisen miehen.Eräässä kansanopistossa jossa ulkkiksille opetetaan suomen kieli, vieraileena voin kertoa,että tytöt itse heittävät melko ronskia ja seksi täyteisiä vitsejä pojille ja flirttailevat estottomasti.useimmilla tytöillä on kierroksessa ulkomainen mies tai ainakin ollut joillakin jo kokemusta useimmista ulkomaisista miehistä.Illalla huoneissa käy viuhuna kun tytöt menevät kikatellen poikien huoneisiin.Onpa siellä jokunen venäläinenkin tyttö mukana,mutta nyt oli aiheena suomalaiset tytöt.Eräänkin kerran muutaman ulkomaisen pojan kanssa puhuneena pojat tokaisivat eivät tiedä toisen maalaisia naisia/tyttöjä näin rivoja kun on suomalaiset tytöt.Enkä kyllä ihmettele tätä yhtään.
Onhan näitä joitakin tyrkkyjäkin ulkkis miehiä mietin että mistä miesten käytös voi johtua,onko se vaan sitä että miehet käyttäytyvät siten kuten ovat naisten huomanneet että tykkäävät siitä? koska minä tiedän useitakin ulkomaalaisia poikia ja ollut eri tilanteissa heidän kanssaan ja laittanut merkille tämän että eivät tyrkyttele itseään tai viheltele tai muutenkaan flirttaile pahemmin tyttösten tai naisten kanssa.Käytös siis melko asiallista ollut.- 09+90
Eräänkin kerran muutaman ulkomaisen pojan kanssa puhuneena pojat tokaisivat eivät tiedä toisen maalaisia naisia/tyttöjä näin rivoja kun on suomalaiset tytöt"
Mene steissille niin näet poikien puheille todisteet. - Pojille neuvo..
09+90 kirjoitti:
Eräänkin kerran muutaman ulkomaisen pojan kanssa puhuneena pojat tokaisivat eivät tiedä toisen maalaisia naisia/tyttöjä näin rivoja kun on suomalaiset tytöt"
Mene steissille niin näet poikien puheille todisteet.Tytöthän voisivat kasvattaa järkeä sen verran päässänsä, että menisivät tekemään ilmoituksen poliisille lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja tekisivät ns. raha tilin itselleen korvauksina, kun tuomio tulee hyväksikäyttäjälle. Jos ne ukot pyörittelee näitä tyttöjä, niin voisivat nyt tytöt edes opetella pelin säännöt ja alkaa pyörittelemään itse näitä ukkoja.
Minun neuvoni monille ulkomaalaisille varsinkin nuorille miehille ja pojille on ollut tämä,että jättävät rauhaan suosiolla suomalaiset tytöt.Koska vaikka nämä naiset haluaisivat itse näitä miehiä niin loppu peleillä voi käydä niin,että naiset syytävät teitä jostakin joka ei välttämättä ole totta ja vähemmistöinä kun olette niin yleensä kantaväestö uskoo oman laisiaan(suomi tyttöjä) ja näin teistä leimataan näitä pahiksia sun muuta.Ja kun siihen päälle vielä useimmat tytöt ovat isin ja äidin lellikkejä niin lässyttävällä äänellä kotona leikkivät viatonta prinsessaa vaikka vanhempien silmän vältyttyä voivat olla villejä tyttöjä todellisuudessa jne..Moni poika onkin uskonut tätä neuvoa ja jokunen on myös itse tokaissut ettei ottaisi suomalaista tyttöä itselleen. - asiallinen vinkki
Pojille neuvo.. kirjoitti:
Tytöthän voisivat kasvattaa järkeä sen verran päässänsä, että menisivät tekemään ilmoituksen poliisille lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja tekisivät ns. raha tilin itselleen korvauksina, kun tuomio tulee hyväksikäyttäjälle. Jos ne ukot pyörittelee näitä tyttöjä, niin voisivat nyt tytöt edes opetella pelin säännöt ja alkaa pyörittelemään itse näitä ukkoja.
Minun neuvoni monille ulkomaalaisille varsinkin nuorille miehille ja pojille on ollut tämä,että jättävät rauhaan suosiolla suomalaiset tytöt.Koska vaikka nämä naiset haluaisivat itse näitä miehiä niin loppu peleillä voi käydä niin,että naiset syytävät teitä jostakin joka ei välttämättä ole totta ja vähemmistöinä kun olette niin yleensä kantaväestö uskoo oman laisiaan(suomi tyttöjä) ja näin teistä leimataan näitä pahiksia sun muuta.Ja kun siihen päälle vielä useimmat tytöt ovat isin ja äidin lellikkejä niin lässyttävällä äänellä kotona leikkivät viatonta prinsessaa vaikka vanhempien silmän vältyttyä voivat olla villejä tyttöjä todellisuudessa jne..Moni poika onkin uskonut tätä neuvoa ja jokunen on myös itse tokaissut ettei ottaisi suomalaista tyttöä itselleen.aivan asiallisen neuvon olet pojille antanut
jos suomalainen nainen olisi mukamas niin viaton niin olisiko tämä ivan ja naurun aiheena monissa maissa.. välimeren maissa ja muslimi maissa. tuskinpa. - in your dreams
"Eräänkin kerran muutaman ulkomaisen pojan kanssa puhuneena pojat tokaisivat eivät tiedä toisen maalaisia naisia/tyttöjä näin rivoja kun on suomalaiset tytöt."
Kovasti elämää kokeneiden ja matkustelleiden poikien mielipide! Kotonaan olivat lähinnä heittelemässä kiviä tai paimenessa, ja tyttöjä eivät koskaan nähneetkään. Hampaaton äiti ainoa mielikuva naisesta ja sekin säkin läpi. - Anonyymi
Lelupoikina käytän ulkomaalais ia
- laukut on jo pakattu
Ei kai ne täältä mihinkään muuta! Pelkkää nostalgiaa ja huuhaata. Muuttoa tapahtuu vain tännepäin.
- Oikeudenmukaisuutta!
Vaikka kuinka rivoa ja tyrkyttävää olis Suomalaisten 12-15 vuotiaitten tyttöjen käytös, kun itseänsä tarjoavat aikuisille ulkkismiehille, niin jos jotain seksuaalista kanssakäymistä puolin ja toisin tapahtuu on rikos tapahtunut. Näin se nyt vaan menee. Syyllinen lain mukaan ulkkis ukko ja syyte: lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö. Tämä sama pätee, jos alaikäinen tyrkyttää itseänsä Suomalaiselle miehelle.
Kyse olikin nyt tässä viestiketjussa, kun juttu kääntyi siihen, että aiheena ulkkis miesten lapsenseksuaalinen hyväksikäyttö on näyttävästi tabu, kun aiemmin poistettu viestejä tästä aiheesta tästä viestiketjusta ja ollut aiheesta ennenkin juttua tällä palstalla ja poistoon on lähtenyt juttuja. Tuolla toisilla Suomi24 palstoilla Suomalaiset pedarit saa aika kovan tuomion ja osa on heitä lynkkaamassa ja hakkaamassa, tekstit välillä aika rajuja ja viestejä ei poistella. Eikä tarvikkaan poistella. Mutta täällä näyttävästi ulkkis pedareita suojellaan, kun poistellaan liian jyrkät viestit ja liian paljastavat viestit. Haisee tällainen meno.- Kannattaa varoa
Siis esim 12 vuotiaan seksuaalinen hyväksi käyttö on ehdottomasti kiellettävää ja väärin samaa mieltä. mutta näitä teini tyttöjä on paljon esim juuri 15-17 vuotiaita jotka esittää vanhempaa kuin ovat ja valehtelevat ikänsä ja juuri tästä syystä ulkomaalaisten poikien kannattaa olla varovaisia koska. tytöt valehtelevat ikänsä ehkä ja sitten saatavatkin kiristää poikia tai aiheuttaa ongelmia. ja valtaväestö tuskin ulkomaalaista poikaa helpommin uskoo kuin suomalaista tyttöä joka voi kekkasta tarinan.Hyvin anteliaita osaa olla suomalaiset tytöt ja tehdä alotteita
siksi olen myös neuvonut poikia,että jos kuitenkin ovat suomi tyttöjen kanssa niin kannattaa siis ihan vaan suoraan kysästä papereita tytöiltä et näyttävät henkkarit joista ikä tulee selväksi.Eipä tule sitten turhia ongelmia ja pojista leimata pahiksia ja tytöistä viattomia isin ja äidin enkeleitä
- Uunotusta
Kyllä tuolla tapahtuu aina välillä, kun nuoret tytöt tekevät NS. TILIN, Ihan vaan kusettavat ja uunottavat Suomalaisia miehiä, miksei ulkkiksiakin. Valehtelevat ikänsä jne... Saavat parhaassa tapauksessa hyvät panot ja sitten tekevät vaan poliisille ilmiannon ja imevät äijältä sakkorahat ja äijä saa tuomion lapseensekaantumisesta.
Tytöt ovat niin itkuisia ja uhreja jne. vaikka omissa oloissaan nauravat pa*kaisen naurun koko jutulle, ansaitut sakkorahat taskussa. Äijällä menee maine lopullisesti ja huhut leviää, että on alhainen halveksittava pedari ja jossain paikassa väärään aikaan vaikka vkl kaupungin yössä joku tuikkaa puukolla sitten tätä kusetettua äijää kylkeen. Kannattaa niin näitten assan penkkien ulkkismiesten muitten ulkkis miesten, kuin Suomalaistenkin miesten olla aika varovaisia nuorten naisten kanssa, kun saattavat todellisuudessa olla 6-8 luokkalaisia tytönhupakoita. - Juuri tämä
Uunotusta
Juuri tämä jonka sinäkin kirjoitat halusin minäkin tuoda viesteissäni esille,kun sanoin,että olen varoittanut ulkomaalaisia poikia ja miehiä suomalaisista tytöistä et kannattaa olla varovainen niiden kanssa.Koska tälläistä tapahtuu että tytöt itse vonkaavat seksiä ja sitten tehdäänkin ongelmia pojille.Ja hyvä vinkki myös suomalaisille miehille.Kun ja jos tulee näitä ylimeikatun näköisiä pissiksiä tai muuten nuoria naisia vastaan niin ennen kuin seksi alkaa tekemään niin suoraan vaan kysyä papereita ja jos ei niitä tytöltä mukamas löydy niin sitten jättää vaan homma sikseen yksinkertaisesti.
Onhan se nyt sanomattakin selvää se,että nämä isin ja äidin pikku enkelit kusettaa poikia ja miehiä.Kotona itkeä tirautetaan mukamas ja puhutaan lässyttävällä äänelle vanhemmille ja sekoitetaan poliisit asiaan.Sitten loppu ikänsä kantaa miehet ja pojat pedofiilin mainetta ja juuri niinkuin sinä viestissäsi esille toit sen,että joku voi jopa tappaa pojan ja miehen joka tälläisessä maineessa on.
Tuolla liikutaan ylimeikattuina ja puoli alasti ja vongataan miehiä ja poikia myös suomalaisia ja ollaan kaukana siitä kiltistä isin ja äidin enkelistä.Joten kaikki miehet ja pojat suomalaiset,että ulkomaalaiset jos luette tätä palstaa niin kannattaa olla varovainen suomalaisten naisten ja tyttöjen kanssa!!!
ongelmat kannattaa välttää.Varsinkin ulkkisten,kuten edellisessä viestissäni toin esille jo kertaalleen niin kukapa se ulkomaalaista uskoisi kun enemmistö on suomalaisia ja kantaväestöhän pitää kiinni omiensa puolia joten siitä voi ulkkiksen oikeudet jäädä todella heikoksi.Varovaisuutta siis peliin mukaan pojat ja miehet!- järjenääniroskissa?
Ton varotusviestin kirjottaja on ihan selkeesti itse joku kurdijäbä! Mee ittees! ei se et joku mimmi kulkee napapaidas tai seksikkäässä topissa ja meikkaa kajaalilla ni se ei tarkota et hän on myynnissä, aivot herätys! te seksiseuraa hakevat miehet voitte ihan vaan netissä ettii ittellenne chateista ja escort sivuilta huoria eikö niin? että mitä h'lvettiä puolustelet yhtään onko normaalia mennä kadulle tai ostarille hakemaan ittelleen h'raa jostian alaikäisestä? ylimeikkaus tai pukeutuminen ei oikeuta sekaantumaan joihinkin 13-16 vuotiaisiin jos olet aikuinen (aivollinen?) mies. Ulkomaalasille miehille pitäis opettaa kotoutuskurseilla 1. Meikkaus ei tee kenestäkään ilmasta h'raa! kattokaa miten paljon meikkejä myydään ja varmaan teidänki äidit niitä on joskus ostaneet vai onko ne ihan naturelleja ilman hammastahnaa ja deodoranttiakin! 2. Suomella ei oo mitään omia vaatetehtaita ja merkkejä jotka tekis just suomalaisille ja suomalaisiin säihin sopivia edullisia vaatteita, joten nuoriso pukee samoja nuorisokuteita kun muissakin maissa joihin tuodaan massateinikuteita, vaatetus ei tee kenestäkään ilmasta h'raa. 3. Toistan vielä että ohjaa seuraavalla kerralla ne rakkat mamumiesystäväsi escort nettisivuille hakemaan maksullista seuraa, ettei tartte Edes harkita sekaantumista "ylimeikattuihin pissiksiin".
- Aatteles nyt...
järjenääniroskissa? kirjoitti:
Ton varotusviestin kirjottaja on ihan selkeesti itse joku kurdijäbä! Mee ittees! ei se et joku mimmi kulkee napapaidas tai seksikkäässä topissa ja meikkaa kajaalilla ni se ei tarkota et hän on myynnissä, aivot herätys! te seksiseuraa hakevat miehet voitte ihan vaan netissä ettii ittellenne chateista ja escort sivuilta huoria eikö niin? että mitä h'lvettiä puolustelet yhtään onko normaalia mennä kadulle tai ostarille hakemaan ittelleen h'raa jostian alaikäisestä? ylimeikkaus tai pukeutuminen ei oikeuta sekaantumaan joihinkin 13-16 vuotiaisiin jos olet aikuinen (aivollinen?) mies. Ulkomaalasille miehille pitäis opettaa kotoutuskurseilla 1. Meikkaus ei tee kenestäkään ilmasta h'raa! kattokaa miten paljon meikkejä myydään ja varmaan teidänki äidit niitä on joskus ostaneet vai onko ne ihan naturelleja ilman hammastahnaa ja deodoranttiakin! 2. Suomella ei oo mitään omia vaatetehtaita ja merkkejä jotka tekis just suomalaisille ja suomalaisiin säihin sopivia edullisia vaatteita, joten nuoriso pukee samoja nuorisokuteita kun muissakin maissa joihin tuodaan massateinikuteita, vaatetus ei tee kenestäkään ilmasta h'raa. 3. Toistan vielä että ohjaa seuraavalla kerralla ne rakkat mamumiesystäväsi escort nettisivuille hakemaan maksullista seuraa, ettei tartte Edes harkita sekaantumista "ylimeikattuihin pissiksiin".
"1. Meikkaus ei tee kenestäkään ilmasta h'raa!"
" 2. vaatetus ei tee kenestäkään ilmasta h'raa."
Pointti taisi olla se, ettei nykyisin enää välttämättä erota onko kyseessä 13 vai kenties 23 vuotias tyttö/nainen, kun meikataan niin paljon ja vaatteet on mitä on, siksi kannattaisi kysyä henkkarit. - infoo
järjenääniroskissa? kirjoitti:
suojaraja on muuten suomessa 16-w. Mutta en kyllä itse alle parikymppiseen haksahtaisi.
- Anonyymi
Aatteles nyt... kirjoitti:
"1. Meikkaus ei tee kenestäkään ilmasta h'raa!"
" 2. vaatetus ei tee kenestäkään ilmasta h'raa."
Pointti taisi olla se, ettei nykyisin enää välttämättä erota onko kyseessä 13 vai kenties 23 vuotias tyttö/nainen, kun meikataan niin paljon ja vaatteet on mitä on, siksi kannattaisi kysyä henkkarit.Tekisi mieli kysyä joltain 12-vuotiaalta miksi haluaa erehdyttää ihmiset luulemaan häntä prostituoiduksi. Joku voi vaikka erehtyä. Mihin muutenkin perustuu se kaiken white trash ihmisten ominaisuuksien ihannointi, törkeä kielenkäyttö, tyttöjen(kin) räkiminen, uistimia tökitty lärvistä läpi ja resuissa ja rääsyissä kulkeminen? Keskiluokkaisten(kin) kersojen töhertäminen seiniin, siinä missä sama homma alunperin oli amerikkalaisten kodittomien low life porukoiden ainoa huvi kurjuudessaan, työttömyydessään ja muussa senkaltaisessa tavoiteltavuudessa. Onko makeeta. Samaa lössiä kaikki tyynni ja koska alkaa se kulttuurin rikastuminen realisoitumaan lukuina ja vaikka euroissa.
- Eri ajat eri tavat
Tässä pitää muistaa että oikeastaan ainoa aihe perus elämänpiirissä mikä on enää halveksittavaa ja tuomittavaa kulttuurissamme on pedofilia. Ennenvanhaan turpiin sai jo jos oli homo tai bi, ja halveksuntaa juoruissa. Kun taas silloin pedarit saivat olla jopa enempi rauhassa. Aikanaan 70-luvun alussa esim. laulaja Irwin Goodman jäi kiinni 13-14 kesäisestä tytöstä ja sai tuomion. Aikalaiset juorulehdet seurasivat tätä Irwinin juttua ja vaan kirjoituksissaan päivittelivät, että mitenköhän miehen käy. Ei sen kummempaa. Irwin kärsi tuomion ja sakot ja kansa rakasti edelleen Irwiniä ja maine pysyi hyvänä jätkänä. Missään en ole kuullut Irwiniä haukuttavan pedariksi, koko juttu unohdettiin ja annettiin anteeksi. Nykyään toi ei enää menis julkkiksella tai taviksella ihan noin kevyesti.
- O sitä enneki osattu
Joo tosiaan eri ajat eri tavat todellakin. Tämä kun on monikulttuuriset suhteet palsta ja nyt tässä keskustelette lapsiinsekaantumisista koskien ulkkis miehiä, niin tullaan nyt vähän vastaan teitä maahanmuuttajia ja monikulttuurisesti. Tosta äsköisestä Irwin Goodman jutusta on hyvä rakentaa silta Jörn Donneriin. Laittakaapa Googleen haku: Jörn Donner alaikäinen tyttö. Sieltä löytyy juttua ja kuvahausta oikein kuvakin missä silloin vajaa 40 vuotias Jörkka ja n. 15 vuotias Afrikkalais tyttö ovat alasti kiihkeissä tunnelmissa. Miettikääpä mitä tänä päivänä julkkikselle kävisi tuollaisista kuvista ja jutusta?
- Lolita menoa
On toi aika "jörnimis" kuva Jörkasta... Muutamia vuosia sitten lynkattiin kirjoituksissa ja puheissa Timo Timpe Salonen pedofiiliksi ja mies menetti työpaikan kuuluisana radio äänenä asian takia ja maine meni loppuiäksi. Ei toi Jörkan juttu ole yhtään sen lievempi tai pahempi kuin Timpenkään juttu.
Jutut antaa ymmärtää, että Jöre kävi "jörnimässä" sen härskin kuvan lisäksi tuota nuorta Afrikan neitoa. Tosin Timpeä haukutaan tuolla somessa ja jokapuolella vieläkin pedariksi. No taitaa siellä nyt ihan viimeaikoina jokunen vastalause olla Jören 40 vuoden takaisiinkin juttuihin jo. Irwin tosin nauttii edelleen somessa ja muuallakin kansan suosiota ja suojelua.
Ja kun tässä nyt muutamissa viimeviesteissä on jutusteltu eräitten julkkis Suomalaisten miesten alaikäisiin sekoamisesta, niin olkoon tämä nyt viesti tätä viestiketjua lukeville ja siihen osallistuville, että jos tässä ketjussa on kirjoiteltu nyt viimeaikoina ulkkis miehistä ja heidän lapsiinsekaantumisista niin vihapuhe/rasismi lässytykset voi unohtaa heti alkuunsa, tästä ei ole nyt kyse. Kyllä täällä uskalletaan ja osataan ottaa omankin kansan ja heimon miesten seksi törttöilyt rohkeasti esiin mitään kaunistelematta.- Voi voi
70-luvulla oli aivan eri suhtautuminen näihin asioihin...
- Joopas joo o
Nykyään ei ole enää mikään paheellista ja kiellettyä. Ihmisellä saa olla tatuointeja, voi olla homo, bi, transu. saa olla erinlainen jne... Ainoa mikä on enää kiellettyä länsimaissa ja tabu asia on pedofilia. Kun homoja, bi seksuaaleja, transuja, tatuoituja ihmisiä, erinlaisia tyyppejä jne... jne... ei voi enää paheksua ja tuomita, kun leimautuu heti ahdasmieliseksi ja vanhanaikaiseksi jää jäljelle enää pedarit ja joskus vahingossa lapseensekaantumiseen syyllistyneet. Tämä selittänee nykyiset ns. pedo vainot, joka sinänsä ihan hyvä juttu, mutta juttu mennyt joidenkin mielestä jo överiksi.
- Anonyymi
Onko riittävästi mietitty sitä että mikä tahansa uiguuri tai muu ulkolainen mies, kunhan vaan on ulkolainen tai siltä näyttävä suomalaisen naisen/tyttösen kumppanina voi olla pelkkää elvistelyä sen naikkosen taholta. Siis ainoa ehto että äijänsä näyttää eksoottiselta riittää, niin että kaikesta muusta voi tinkiä. Tämä siksi että tuolloin nainen tulisi huomatuksi ja onhan hän niin menestyvä, haluttava, kansainvälinen ja ainutlaatuinen ettei suomalainen äijä mitenkään käy laatuun. Sen sijaan tumma iho tms yksin on tae täydellisestä ihmissuhteesta, joka on oikeastaan melkoista stereotypiaa ja suorastaan ihan vain rasismia kun ajattelee. Nyt sitä ulkomaista äijää vielä edes välttämättä syyttämättä, kyllä kai sillekin seura kelpaa. Mutta että semmoselta bimbolta. Varmaan on vankalla pohjalla bimbo itse kun lällättää miehellään. 13 vuotta oltu nykyisen suomalaisen muijan kanssa, joten kyllä suomalaiset ainakin tässä huushollissa kykenee kestävään ja tyytyväiseen parisuhteeseen.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781901
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591636Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461626- 1231433
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1241145Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501012Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58970- 15849
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26836- 69832