Miten tulkitsette Tuomari Nurmion biisin Valo yössä sanat? Lauletaanko siinä itsemurhasta vai mistä? Kohdusta hautaan.. En osaa elämää syyttää en kiittää, se jääköön minä menen.. Tuhannen kapakan kautta jne..?
Valo yössä lyrics
6
1506
Vastaukset
- julmaa ja julkeaa
sitä luovuuden liekkiä, joka antaa voimaa
ja jonka laskuhumala kadottaa... - Ikisinkku M
Minulle tulee mieleen vain se että tuomari on juomassa ja siirtymässä baariista toiseen, pohdiskelee siinä mennessään ja ehkä kirjoittaa aatoksiaan muistikirjaan, aamulla sitten krapuloissaan tekaisee niistä biisin.
- valoa yössä
Taksin katolla vilkkuu yön ainoa valopilkku.
Joskus saattaa näinkin olla. - määmy
Siihe kuntoon dokaamisest, ku millää ei oo mtn välii elää vai delaa
Esas säkees mutterivene meinaa ruumisarkkuu, siin kohas viel o biletunnelmas
ps. hissaa tietävä frendi kerto mutteriveneen kulkeneen Hesan ja Larun välii ennen siltaa- Anonyymi
Pohdittiin tuota mutterivenettä yhtenä päivänä.
Kumpaa sitten tarkoitti, Larun venettä vai taksin takapenkkiä, Epäilen, ettei Larun veneessä ollut topattuja penkkejä (tuhto topattu mutteriveneen jää odottaa, minä menen). Toki tuo "jää odottaa" viittaa enemmän taksiin, mikä muttereita täynnä. Larun vene tuskin odottamaan jää. Ellei matkustaja ole lähellä.
- Anonyymi
Kappaleen alkuperäinen nimi Juopon reissu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012498Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1011254Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1825159Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373793Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963604Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543277Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092954Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132708Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie822267Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192025