Avioon ja tukka pois?

halut pois

Mikä juttu tää hyvät naiset on? Heti kun arki tasaantuu ja romantiikka hiipuu, niin leikkaatte tukan pois. Ei kai ihme jos meitä ukkojanne ei oikein sytytä. Minä ainakin menin naimisiin seksikkään naisen, enkä tuollaisen lesbotytön kanssa.

Jotta voisko joku nyt avautua. Mikä tää tukanleikkuu-buumi oikein on? Ja mistä saitte sen käsityksen että se on kaunista?

79

777

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurettavaa2

      Jokainen ihminen kaipaa vaihtelua, tuskin se papin aamen siihen vaikuttaa. Mutta! Kerroppa miksi et rakastaisi vaimoasi sellaisena kuin hän on? Miksi miehet muuttuvat siten avioliiton aikana?
      Varmaan perustelisit pettämisenkin sillä, että vaimo leikkasi hiukset.

      • halut pois

        Rakastaa....rakastaa, mutta seksikkyys on kuollut!


      • enpä usko
        halut pois kirjoitti:

        Rakastaa....rakastaa, mutta seksikkyys on kuollut!

        Se on kyllä jotain oman pään sisällä olevaa angstia. Mun vaimolla oli pitkät hiukset kauan aikaa, sitten pätkäytti tukan lyhyeksi ja sai "vaarallisen" ilmeen. Se oli menoa meikäpojalle.


      • 123987456
        enpä usko kirjoitti:

        Se on kyllä jotain oman pään sisällä olevaa angstia. Mun vaimolla oli pitkät hiukset kauan aikaa, sitten pätkäytti tukan lyhyeksi ja sai "vaarallisen" ilmeen. Se oli menoa meikäpojalle.

        Taitaa tuo "halut pois" kirjoittaa taas puuta heinää olisi vain parempi hänenkin aloittaa lääkinnällinen kuntoutus.


    • en leikkauta

      Nykynaiset leikkauttaa hiuksensa kun jokainen kampaaja ehdottaa "Kivaa sporttistamallia" ja naiset uskovat että se on ok.Toki jotkut pitävät pitkät hiuksensa ja modistavat sitä värillä ja kerroksittaisuudella.

    • TakaJukka

      NIIIN Totta! Kun 35 tärähtää on jo tukka lyhyt. Sitten noita petolinnun periä juoksee ympäriinsä. Hiukset ei ole mitään ellei ala harteilta, mielellään ristiselkään asti!

      • yks setä

        Kuule, älä huoli, sitten kun tärähtää yli 50 v ja yh:na huomataan, että pitäisikin mies saada houkuteltua messiin, niin se tietty valkaistu letti tuleekin muodikkaaksi. Ei tajuta, että ihosta kyllä näkee, että viisari on kääntynyt vanhuuden puolelle ja siihen kun vedetään se hoorablondi, niin ristiriita on sitä luokkaa, ettei ole tosikaan. Ja jos ei omia ole saanut kasvatettua, niin vaikka irtolisäkkeillä pelataan. Illalla treffeille mennessä näet vain valkaistun blondin ja kiihkeenä painat baanalla ja aamulla totuus paljastuu, kun heräät ruusan vierestä. Missä on kauniit ja aidot naiset?


      • se nainen
        yks setä kirjoitti:

        Kuule, älä huoli, sitten kun tärähtää yli 50 v ja yh:na huomataan, että pitäisikin mies saada houkuteltua messiin, niin se tietty valkaistu letti tuleekin muodikkaaksi. Ei tajuta, että ihosta kyllä näkee, että viisari on kääntynyt vanhuuden puolelle ja siihen kun vedetään se hoorablondi, niin ristiriita on sitä luokkaa, ettei ole tosikaan. Ja jos ei omia ole saanut kasvatettua, niin vaikka irtolisäkkeillä pelataan. Illalla treffeille mennessä näet vain valkaistun blondin ja kiihkeenä painat baanalla ja aamulla totuus paljastuu, kun heräät ruusan vierestä. Missä on kauniit ja aidot naiset?

        Setä luuli saavansa nuorta lihhoo. hehehh itkeekö vai nauraako.

        Ja aatteles jos se nainen luuli saavansa kans jotain, mitä ei.... Mikä pettymys, molemmin puolin.

        Nää on näitä elämän totuuksia.


    • Ole hyvä vaan...

      Okei, heti aluksi kerron, että "tää juttu# on sinun korviesi välissä. Ei ole olemassa mitään yleispätevää "tätä juttua", jolla tarkoitat meidän naimisissa olevien naisten hiusten leikkuuta. Jos tehtäisiin ihan oikea tutkimus, epäilen, että lyhyttukkaisia löytyisi suurin piirtein sama % eri ryhmissä, jotka siis olisivat suurin piirtein jaoteltu parisuhteessa - ei parisuhteessa.

      Ainut asia joka tässä tarvinnee jotakin korjausta on asenteesi "Minä ainakin menin naimisiin seksikkään naisen, enkä tuollaisen lesbotytön kanssa." Lapsellinen kommentti mutta kun saat lisää ikää ja kokemuksia, saatat viisastua ja ymmärtää asioita laajemmiltikin.

    • Liinaletti

      Enpä ollut koskaan aikaisemmin miettinyt asiaa. Aluksi tuo juttu tuntui lähinnä turhalta haistattelulta. Mutta nyt..... kävin miettimään lähipiirin naisia ja rouvia. Ja niin huvittavaa kuin tuo onkin, melkein kaikilla perheellisillä naisilla ikää 30 on lyhyt tukka, minulla pitkä kun vasta naimisissa ja ei lapsia. Ja kyllä ainakin oma mieheni suuttuisi pahasti jos leikkaisin kutrini, koska ne oli ensimmäinen mikä hänessä kiinnitti huomion.

      Mutta toisaalta.... ei kai hiukset ole ainoa seksikäs asia naisessa.

    • Kultakutri

      Itsekin sanoisin, etteivät pitkät hiukset ole välttämättä se ainoa asia mikä tekee naisesta seksikkään, mutta ymmärrän kyllä, että ne tuppaavat vetoamaan miehiin lyhyitä hiuksia enemmän. Sekin on otettava huomioon, että kaikille eivät pitkät hiukset sovi! Minulla on muutama ystävä, joilla on ollut sekä lyhyet ja pitkät hiukset ja voin sanoa, että lyhyillä näyttävät paremmilta! Toisella hiukset ovat liian hennot olemaan hyvän näköiset pitkinä ja toisen kasvoihin lyhyet hiukset käyvät paremmin. Itselläni oli lyhyet hiukset, kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa. Ilmeisestikin hän jotakin minussa näki, koska alkoi tuolloin olemaan kanssani yhdessä, vaikka on aina pitänyt pitkistä hiuksista enemmän (tämän hän siis paljasti vasta sitten, kun aloin kasvattamaan hiuksia omasta halustani :D). Itse tunnen oloni seksikkäämmäksi pitkissä, alaselkään ulottuvissa hiuksissani ja annan niiden kasvaa pituutta niin pitkälle kuin vaan kasvavat, tietysti niistä hyvää huolta pitäen. Huonosti hoidettu pitkä tukka ei tee oikeutta kenellekään. Todennäköisesti leikkaisin hiukseni pois, jos lyhyt malli pukisi minua paremmin.

      • long-hair

        Olen aivan samaa mieltä kuin Kultakutri. Ohuet hiukset eivät yleensä näytä hyvältä pitkinä, etenkin kun ikää tulee.

        Itselläni on ollut koko ajan pitkät hiukset, hiukseni ovat todella paksut ja olen kyllä huomannut, että niiden johdosta saa huomiota näin vanhempanakin. Sama pätee naiselliseen ja huoliteltuun pukeutumiseen ja meikkaamiseen.

        Mutta pitkät hiukset myös vaativat vaivannäköä ollakseen hyvännäköiset. Pesen ja laitan hiukseni joka päivä, se voi kaiken kiireen keskellä olla varsinkin monilapsisissa perheissä yksinkertaisesti liikaa. Pitkä, rasvainen ja hoitamaton tukka ei ole hyvännäköinen, päinvastoin, siksi kannattaa leikata hiukset, jos ei ole aikaa laittaa hiuksia.

        Silti olen kyllä samaa mieltä siitä kampaajat voisivat vähän keksiä muuta kuin sen kananpersemallin. Ainakin maaseudulla näkee paljon sellaista, että tukka on kaksivärinen kananperse. Kovinkaan monille ei sovi mustavalkoinen tai punamusta kananpersemalli, mutta kaikille näköjään halutaan sellainen leikata? Itkisin kuukauden, jos joutuisin kulkemaan sellaisessa kampauksessa, kerran menin mökkipaikkakunnalla kampaajalle ja kampaaja suositteli sellaista, kun ne ovat niin helppohoitoiset!

        Anteeksi kaikille, joilla sellainen on, mutta se on minusta ihan kamala lähes kaikkien suomalaisten kalpealle iholle. Näin jopa painajaista, että mulle leikattiin sellaiset. Naiset siis, vaatikaa parempaa kampaajilta, onhan sitä olemassa vaikka millaisia naisellisia lyhyitäkin hiuksia. 80-luku meni jo, taivaan kiitos!


      • höpöshöpös
        long-hair kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä kuin Kultakutri. Ohuet hiukset eivät yleensä näytä hyvältä pitkinä, etenkin kun ikää tulee.

        Itselläni on ollut koko ajan pitkät hiukset, hiukseni ovat todella paksut ja olen kyllä huomannut, että niiden johdosta saa huomiota näin vanhempanakin. Sama pätee naiselliseen ja huoliteltuun pukeutumiseen ja meikkaamiseen.

        Mutta pitkät hiukset myös vaativat vaivannäköä ollakseen hyvännäköiset. Pesen ja laitan hiukseni joka päivä, se voi kaiken kiireen keskellä olla varsinkin monilapsisissa perheissä yksinkertaisesti liikaa. Pitkä, rasvainen ja hoitamaton tukka ei ole hyvännäköinen, päinvastoin, siksi kannattaa leikata hiukset, jos ei ole aikaa laittaa hiuksia.

        Silti olen kyllä samaa mieltä siitä kampaajat voisivat vähän keksiä muuta kuin sen kananpersemallin. Ainakin maaseudulla näkee paljon sellaista, että tukka on kaksivärinen kananperse. Kovinkaan monille ei sovi mustavalkoinen tai punamusta kananpersemalli, mutta kaikille näköjään halutaan sellainen leikata? Itkisin kuukauden, jos joutuisin kulkemaan sellaisessa kampauksessa, kerran menin mökkipaikkakunnalla kampaajalle ja kampaaja suositteli sellaista, kun ne ovat niin helppohoitoiset!

        Anteeksi kaikille, joilla sellainen on, mutta se on minusta ihan kamala lähes kaikkien suomalaisten kalpealle iholle. Näin jopa painajaista, että mulle leikattiin sellaiset. Naiset siis, vaatikaa parempaa kampaajilta, onhan sitä olemassa vaikka millaisia naisellisia lyhyitäkin hiuksia. 80-luku meni jo, taivaan kiitos!

        Voi-voi. Kuivashampoot on keksitty. Jos ei jaksa pestä tukkaansa, niin sitten kannattaa ajaa suoraan kaljuksi. Lyhyttä tukkaa joutuu laittamaan -ei pitkää!!!


      • long-hair
        höpöshöpös kirjoitti:

        Voi-voi. Kuivashampoot on keksitty. Jos ei jaksa pestä tukkaansa, niin sitten kannattaa ajaa suoraan kaljuksi. Lyhyttä tukkaa joutuu laittamaan -ei pitkää!!!

        Totta kyllä, että molempia joutuu laittamaan, olet oikeassa. Lyhyessä värjätyssä tukassa on kampaajalle enemmän töitä, ehkäpä kampaajat myös siksi suosittelevat lyhyttä, värjättyä hiusta? Tällä kampaajalla oli itsellään juuri samanlainen kampaus, jota suositteli minullekin, kuinka ollakaan, "helppohoitoinen" kaksivärinen kananperse. Sitähän joutuisi värjäämäänkin lähes koko ajan.

        Olen muuten kiinnittänyt huomiota siihen, että kun nainen vanhenee, monet alkavat suositella lyhyitä hiuksia. Esimerkiksi muuttumisohjelmissa kaikilta leikataan hiukset johonkin tätimäiseen malliin. Kampaaja ehkä yritti mullekin sanoa, ettei ole enää sopivaa olla pitkähiuksinen, helppohoitoisuus oli vain tekosyy. Ylempänä joku mieskin moitti vanhempia pitkähiuksisia naisia, joten kyllä sitäkin puolta löytyy. Itse olen sillä kannalla, että nainen pitäköön sellaisia hiuksia, joissa itse viihtyy, vaikka kampaaja tai mies sanoisivat mitä.


      • Erilaisia malleja
        long-hair kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä kuin Kultakutri. Ohuet hiukset eivät yleensä näytä hyvältä pitkinä, etenkin kun ikää tulee.

        Itselläni on ollut koko ajan pitkät hiukset, hiukseni ovat todella paksut ja olen kyllä huomannut, että niiden johdosta saa huomiota näin vanhempanakin. Sama pätee naiselliseen ja huoliteltuun pukeutumiseen ja meikkaamiseen.

        Mutta pitkät hiukset myös vaativat vaivannäköä ollakseen hyvännäköiset. Pesen ja laitan hiukseni joka päivä, se voi kaiken kiireen keskellä olla varsinkin monilapsisissa perheissä yksinkertaisesti liikaa. Pitkä, rasvainen ja hoitamaton tukka ei ole hyvännäköinen, päinvastoin, siksi kannattaa leikata hiukset, jos ei ole aikaa laittaa hiuksia.

        Silti olen kyllä samaa mieltä siitä kampaajat voisivat vähän keksiä muuta kuin sen kananpersemallin. Ainakin maaseudulla näkee paljon sellaista, että tukka on kaksivärinen kananperse. Kovinkaan monille ei sovi mustavalkoinen tai punamusta kananpersemalli, mutta kaikille näköjään halutaan sellainen leikata? Itkisin kuukauden, jos joutuisin kulkemaan sellaisessa kampauksessa, kerran menin mökkipaikkakunnalla kampaajalle ja kampaaja suositteli sellaista, kun ne ovat niin helppohoitoiset!

        Anteeksi kaikille, joilla sellainen on, mutta se on minusta ihan kamala lähes kaikkien suomalaisten kalpealle iholle. Näin jopa painajaista, että mulle leikattiin sellaiset. Naiset siis, vaatikaa parempaa kampaajilta, onhan sitä olemassa vaikka millaisia naisellisia lyhyitäkin hiuksia. 80-luku meni jo, taivaan kiitos!

        Toisaalta onko pitkissäkään hiuksissa kovin paljon erilaisia leikkauksia? Lyhyissä on enemmän malleja. Kaikki kampaajat ei tosin osaa niitä tehdä tai ei osaa ehdottaa mitään uutta asiakkaalle.


      • Anonyymi
        long-hair kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä kuin Kultakutri. Ohuet hiukset eivät yleensä näytä hyvältä pitkinä, etenkin kun ikää tulee.

        Itselläni on ollut koko ajan pitkät hiukset, hiukseni ovat todella paksut ja olen kyllä huomannut, että niiden johdosta saa huomiota näin vanhempanakin. Sama pätee naiselliseen ja huoliteltuun pukeutumiseen ja meikkaamiseen.

        Mutta pitkät hiukset myös vaativat vaivannäköä ollakseen hyvännäköiset. Pesen ja laitan hiukseni joka päivä, se voi kaiken kiireen keskellä olla varsinkin monilapsisissa perheissä yksinkertaisesti liikaa. Pitkä, rasvainen ja hoitamaton tukka ei ole hyvännäköinen, päinvastoin, siksi kannattaa leikata hiukset, jos ei ole aikaa laittaa hiuksia.

        Silti olen kyllä samaa mieltä siitä kampaajat voisivat vähän keksiä muuta kuin sen kananpersemallin. Ainakin maaseudulla näkee paljon sellaista, että tukka on kaksivärinen kananperse. Kovinkaan monille ei sovi mustavalkoinen tai punamusta kananpersemalli, mutta kaikille näköjään halutaan sellainen leikata? Itkisin kuukauden, jos joutuisin kulkemaan sellaisessa kampauksessa, kerran menin mökkipaikkakunnalla kampaajalle ja kampaaja suositteli sellaista, kun ne ovat niin helppohoitoiset!

        Anteeksi kaikille, joilla sellainen on, mutta se on minusta ihan kamala lähes kaikkien suomalaisten kalpealle iholle. Näin jopa painajaista, että mulle leikattiin sellaiset. Naiset siis, vaatikaa parempaa kampaajilta, onhan sitä olemassa vaikka millaisia naisellisia lyhyitäkin hiuksia. 80-luku meni jo, taivaan kiitos!

        Kun ei kädet taivu enää hiuksia varkkäämään niin ainut kampaus on "pese ja pidä"°


    • aivansama2

      Entä jos naisesi haaveilee miehestä, jolla on hyvinhoidettu kaunis ponnaripituinen tukka? Kasvatatko hänen pyynnöstään?

      • .....

        Kysymys ei nyt ole siitä että pitäisi muuttua joksikin mitä ei ole koskaan ollutkaan vaan että muuttaa jotakin, mistä se toinen on pitänyt. Eikö avioliitossa pitäisikin olla toiselle mieliksi, molemmin puolin?


      • long-hair
        ..... kirjoitti:

        Kysymys ei nyt ole siitä että pitäisi muuttua joksikin mitä ei ole koskaan ollutkaan vaan että muuttaa jotakin, mistä se toinen on pitänyt. Eikö avioliitossa pitäisikin olla toiselle mieliksi, molemmin puolin?

        Pitäisi. Mieheni on noudattanut sitä hiusmallia, joka on mielestäni paras. Jos joskus jostain ihmeen syystä haluaisin leikata hiukseni, kysyisin hänen mielipidettään. Ja sillä totta kai olisi myös vaikutusta päätökseen.


      • mä vaan
        ..... kirjoitti:

        Kysymys ei nyt ole siitä että pitäisi muuttua joksikin mitä ei ole koskaan ollutkaan vaan että muuttaa jotakin, mistä se toinen on pitänyt. Eikö avioliitossa pitäisikin olla toiselle mieliksi, molemmin puolin?

        Ihan ok miellyttää toista, mutta ei aina joka asiassa ja omien mieltymysten kustannuksella. Pitkä tukkani oli aikansa ihan kiva, mutta kun hiuslaatu alkoi oheta ja hiukset kärsivät imetysaikana, ei se enää niin hyvältä näyttänytkään. Jonkin aikaa pidin tukkani lyhyempänä, koska se oli helppohoitoinen ja kätevä harrastuksissa. Nyt on puolipitkät hiukset.

        "Kysymys ei nyt ole siitä että pitäisi muuttua joksikin mitä ei ole koskaan ollutkaan vaan että muuttaa jotakin, mistä se toinen on pitänyt. "
        Tämä nyt on ihan pöhkö asenne. Pitäisikö jumittua siihen, mitä on seurustelun alkuaikoina ollut eikä muuttaa mitään/muuttua kysymättä toiselta lupaa?


      • long-hair
        mä vaan kirjoitti:

        Ihan ok miellyttää toista, mutta ei aina joka asiassa ja omien mieltymysten kustannuksella. Pitkä tukkani oli aikansa ihan kiva, mutta kun hiuslaatu alkoi oheta ja hiukset kärsivät imetysaikana, ei se enää niin hyvältä näyttänytkään. Jonkin aikaa pidin tukkani lyhyempänä, koska se oli helppohoitoinen ja kätevä harrastuksissa. Nyt on puolipitkät hiukset.

        "Kysymys ei nyt ole siitä että pitäisi muuttua joksikin mitä ei ole koskaan ollutkaan vaan että muuttaa jotakin, mistä se toinen on pitänyt. "
        Tämä nyt on ihan pöhkö asenne. Pitäisikö jumittua siihen, mitä on seurustelun alkuaikoina ollut eikä muuttaa mitään/muuttua kysymättä toiselta lupaa?

        Asiaa voisi lähestyä silläkin tavalla, ettei tarvitse tietystikään kysyä lupaa, mutta mies voisi esittää toiveen selkeästi, että rakastaa pitkiä hiuksia, ylistää niitä ja toivoa, että nainen ymmärtäisi, että kyse on tärkeästä asiasta hänelle. Niin kohtelias ei tarvitse olla, ettei tuollaista positiivista vihjettä voisi antaa. Välttämättä vaimo ei ole nimittäin tajunnut, että mies piti pitkistä hiuksista n i i n paljon.

        Kuinka tärkeä tämä asia on, mikä on lopputulos, se riippuu varmasti muustakin kuin hiuksisista. Tarkoitan, että halu miellyttää syntyy hyvästä parisuhteesta ja keskinäisestä kipinästä.

        Minullakin muuten kärsi hiukset imetyksestä, silloin opin syömään seleeniä ja piimaxia ja syön edelleenkin "karvanlähtöaikoina". Vaihdevuosina hiusten laatu ja paksuus kuulemma kärsii, sitten täytyy varmasti huolehtia vielä enemmän hiuksista, koska haluaisin olla ihan vanhanakin pitkätukkainen. Ainakin äidilläni ja isälläni on molemmilla vielä yli 70v. paksut hiukset, mutta saa nähdä kuinka käy. Kampaajan mukaan minulla on kolmen ihmisen hiukset, joten jos vähän katoaakin, ei ehkä haittaa.


    • tähkäpäämäärätön

      Äläpä yleistä. Minä olen toista kertaa naimisissa, hurmasin nykyiseni lyhyttukkaisena ja kasvatin myöhemmin pitkät. Ja ylitin juuri maagisen 35 v :D Myös ensimmäinen aviomieheni oli tarpeeksi fiksu ollakseen tuomatta hiusmielipiteitään esille - tukka on vaihtanut väriä, kiharuutta, ja pituutta mieleni mukaan (keneltäkään mitään kysymättä! Kauhistus!) ja olenpa pudottanut sen kokonaankin lääkityksen kanssa. Ei ole koskaan tukkani miehen haluihin vaikuttanut, mutta tiedänkin olevani harvinaisen onnekas :)

    • 69 / 65

      Ei se ole karvoista kiinni!

      65v vaimoni on joutunut käyttämään 13-vuotta sytostaatteja kapselimuodossa ja niiden oheisilmiönä on hiusten vähittäinen lähtö.
      Hän on pitänyt koko tämän ajan erittäin lyhyttä tukkaa. Lyhyempää kuin minulla.

      Hiusten lyhyys ei ole haitannut tippaakaan mutta limakalvojen suhteen täytyy olla varovainen.

    • qqwwllllll

      Kyllä pitkä tukka naisella on todella hyvän näköinen. Ei pitäisi leikata kysymättä mieheltä ensin. Miksi naiset ei halua miellyttää omaa miestään?

    • En voi kilpailla

      Meillä on niin että miehellä on kiharat pitkät hiukset ja myös vahvat. Hänen ikäluokassaan suurella osalla jo kaljut paistaa. Itse olen ollut lyhythiuksinen aina ja turha on edes yrittää kilpasille tuon miehen kanssa. Kateellinen olen hänelle hänen hiuksistaan mutta onneksi meillä kuitenkin on ihan selvää kumpi täällä perheessä on mies ja kumpi nainen. Hiukset ei vaikuta siihen mitenkään mutta onhan ne sairaan hienot enkä koskaan ole lyhistä hiuksista miehellä perustanutkaan. Oikealla ritarilla ja sankarilla on pitkät hiukset! Onneksi miehelle kelpaa nyt minun lyhyet vaikka toki tiedän että ihailee myös naisilla pitkiä hiuksia mutta tietää senkin tosiasian että harvalla ne omat enään on =). Ihaillaan ihan yhdessä jos jollakin sellaiset on oli sitten mies tai nainen.

    • Kukanaikenet

      Rumat ne vaatteilla koreilee ja sama se on hiustenkin kanssa. Kaunis naama näkyy paremmin kun ei hiukset sitä peitä. Rumalla naamalla pitää rumuutta kompensoida muilla eväillä vaikka sitten komeilla hiuksilla. Hyvä kroppa on hyvä vaikka olisi jätesäkki päällä mutta ruma kroppa peitetään ja sitä korjataan koreilla vaatteilla. Komea mies on komea kumppareissa ja anorakissa mutta rumempi tarvitsee mustan puvun päällensä =). Kaljuun saa lisäkkeitä jos ei kalju sovi mutta komea mies on komea kaljunakin. Sama naisen kanssa. Vaikka olisi paksu vaalea pitkä tukka se ei peitä silti leveää perää eikä paranna ryhtiä eikä auta jos toinen silmä katsoo itään ja toinen länteen mutta sekin voi kyllä olla ihan söpöä. Vaimo kannattaa naida muilla perusteilla kuin hiuksien takia.

      • Josaih

        Kyllä puhdas, pitkä ja poimuileva naisen tukka on vaan kiihottava. Ihan sama miten sitä runoilee...


      • long-hair
        Josaih kirjoitti:

        Kyllä puhdas, pitkä ja poimuileva naisen tukka on vaan kiihottava. Ihan sama miten sitä runoilee...

        Myös minusta pitkät puhtaat ja hyvin hoidetut hiukset ovat kauniit, siksi niitä jaksan laitellakin. Teen niin siis itseni takia. Sama pätee pukeutumiseen, on kivempi katsoa itseään peilistä kun kaikki näyttää kivalta. Se tuo iloa arkipäivään. Minusta myös on tärkeää näyttää hyvältä mieheni mielestä, samoin hän haluaa näyttää hyvältä minun silmissäni. Minusta se on normaalia toisen huomioimista avioliitossa eikä siitä pitäisi tehdä mitään taistelua. Jokainen pari tyylillään, mutta meillä näin.


      • Kumman ottasit
        Josaih kirjoitti:

        Kyllä puhdas, pitkä ja poimuileva naisen tukka on vaan kiihottava. Ihan sama miten sitä runoilee...

        Kuule se ei riitä kiihottamaan jos sen tukan alla on ihan tyhjä pää tai kroppa tursuaa selluliittia. Mielummin otan lyhyttukkaisen Wiona Ryderin kun pitkätukkaisen Suomitantan. Kuka täällä muuten kaikkea saa samaan pakettiin? Jos oikeesti vierekkäin seisoo lyhythiuksinen sähäkkä urheilullinen neitokainen ja pitkäkutrinen flegmaattinen ja isoperäinen neitokainen niin kumman otat jos saat valita?....voi olla niin että se sähäkämpi tykkääkin pitkätukkaisesta miehestä...? hitto


    • tukka lähti ja tuli

      Itselleni pitkät hiukseni olivat kruunu. Olin niistä ylpeä. Ne ulottuivat takapuoleen asti. Mieheni piti niistä, kaikki pitivät niistä.

      Sairastuin ja menetin kaikki hiukseni. Näytin aivan kaamealta millin siilissä. Näytin kammoamaltani rekka-lesbolta. Tämän lisäksi lääkitys turvotti kasvoni palloksi.

      Kuulostaa ehkä kovin turhalta, mutta olin suorastaan kuolla häpeästä. Minusta tuli silmissäni ruma, epänaisellinen, anonyymi. En olisi ikinä uskonut kuinka ennen hyvä itsetuntoni valui pois, vain hiusten takia.

      Luojan kiitos, minulla on mies, joka ymmärsi itkuni ja tuskani. Häneltä sain parhaan mahdollisen lohdun tässä "naiseuteni menettämisessä". Hän jaksoi kerta toisensa jälkeen silittää siiliäni ja sanoi, että se on jopa hänen mielestään seksikäs ja tuntuu silittäessä kivalta. No, en ihan uskonut, mutta se tuntui hyvältä joka tapauksessa.
      Alkuun hän lohdutti minua kuin pientä lasta sanoen päivittäin, että kyllä se siitä kasvaa takaisin. Sinänsä naurettavaa lohdutella nelikymppistä naista päivästä toiseen, mutta silloin tunsin, että maailmanloppu oli lähellä ainoastaan hiusten puuttumisen takia. Voitteko kuvitella, että unohdin sairautenikin kokonaan kun surin vain hiuksiani? Naurettavaa sinänsä, sillä tilanne oli vakava.

      No, mutta, tästä on jo pari vuotta aikaa, joten tukka se taas kasvaa kohisten. Eipä tuo kovin pitkä vielä olen, mutta eipä aivan lyhytkään enää.
      Jonain päivänä minulla on kruununi takaisin :)

      • long-hair

        Kaikkea hyvää sinulle, paranemista edelleenkin ja vahvoja hiuksia takaisin. Ihana mies sinulla!


      • tityyti

        Minä hankin peruukin, kun kaipasin niin sitä tunnetta että hiukset heiluu selkää vasten.

        Mukavaa syksyä ja voimia paranemiseen!


    • SHIKKeee

      Yksikertaista.

      Nainen tekee mitä haluaa juuri sen verran kuin miten paljon hänellä on valtaa suhteessa.

      Ennen avioliittoa naisella ei ole valtaa niin paljoa. Kauneus ja suihinotot ja villi seksi ovat naiselle kuin Citymarketin sisäänheittotarjouksia! 4 pulloa cockista 2€!! Samalla marketti yrittää saada sinut ostamaan sen 20€ kilolta maksavan possun.

      Kun mies on saatu jallitettua avioon, niin puuff... pikku hiljaa suihinotot vähentyvät, hiusten väri vaihtuu vaaleasta punaiseksi ja tukka lyhenee.

      yhtäkkiä mies on kaikessa väärässä. jne, jne... Ja jos mies nousee kapinaan niin arvaapa mitä.. nainen voi viedä puolet omaisuudesta ja kieltää mieheltä lapsen.

      Meillä kävi tasan näin (paitsi tukka ei lyhene eikä vaihda väriä). Ainoa syy miksi vaimoni on vielä kassani on se, että hän opiskelee ja meillä on lapsi ja hän ei pystyisi opiskelemaan ellen minä olisi pitämässä hommaa kasassa. Mistään suihinotoista ja peppuseksistä on turha puhua... se kuului viikottaiseen ohjelmaamme ennen.

      Ja muistakaa miehet, että kun luette näitä "Eivät kaikki naiset ole tuollaisia, en minäkään blaa blaa" ja "valitsit väärän naisen oma vika", "oletkos miettinyt mitä naisesi haluaa", "vika on sinun koska et tee naistasi onnelliseksi", "ajattelet munallasi" ja muita häpäisytaktiikoita, niin muistakaa se, että todella moni mies kuten minäkin katsoo tarkkaan kenen kanssa menee naimisiin ja nainen vaikuttaa POIKKEUSTAPAUKSELTA kaikissa asioissa. Mutta niin se avioliitto vaan muuttaa naisen. Ihan sama vaikka mies koittaisi tehdä naista kokoajan onnelliseksi ja lukisi parisuhdekirjat ja tekisi niiden mukaan...

      • elämä ohi?

        Hyvä. Yksi mies joka alkaa tajuamaan. Näin se menee. Laita tuo tekstisi tuonne sinkkupalstalle niin yksinäiset pirut tajuavat mistä haaveilevat. Juuri tuollaisia me naiset ollaan.

        Itse huijasin miehen kotiruualla ja sillä, että väitin pitäväni lätkästä. Nyt suhdetta takana sen 10 v. Kotiruokaa en enää laita juuri koskaan ja lätkämatsiin en ole lähtenyt sen toisen vuoden jälkeen. Olen lihonut sen 15 kiloa ja seksi on kuin pakkopullaa. Ainoa mikä kiinnostaa on minä ITSE.

        No hävettääkö moinen. No, ei. Ei sitä itsekään kuvitellut elämäänsä tällaiseksi.


      • mä vaan

        Äläs höpötä. Tukkani on välillä lyhentynyt ja välillä kasvanut, mutta seksistä on tullut villimpää ja vapaampaa. Ehkä se johtuu siitä, että mieheni todella halusi jakaa elämänsä kanssani ja minä hänen. Kumpikaan ei joutunut jallitetuksi, mutta kumpikaan ei myöskään olettanut, että toinen pysyisi ikuisesti samanlaisena.


      • ei muuta
        elämä ohi? kirjoitti:

        Hyvä. Yksi mies joka alkaa tajuamaan. Näin se menee. Laita tuo tekstisi tuonne sinkkupalstalle niin yksinäiset pirut tajuavat mistä haaveilevat. Juuri tuollaisia me naiset ollaan.

        Itse huijasin miehen kotiruualla ja sillä, että väitin pitäväni lätkästä. Nyt suhdetta takana sen 10 v. Kotiruokaa en enää laita juuri koskaan ja lätkämatsiin en ole lähtenyt sen toisen vuoden jälkeen. Olen lihonut sen 15 kiloa ja seksi on kuin pakkopullaa. Ainoa mikä kiinnostaa on minä ITSE.

        No hävettääkö moinen. No, ei. Ei sitä itsekään kuvitellut elämäänsä tällaiseksi.

        Olet todella säälittävä


      • elämä...
        ei muuta kirjoitti:

        Olet todella säälittävä

        Säälittävä..... en itse voisi sanoa koskaan noin ihmiselle joka ei selvästi ole tyytyväinen elämäänsä. Mitä tuolla mielestäsi voitit? Tuliko parempi olo? Uskallatko jo avautua vähän kotonakin?

        Tässä tilanteessa sääli ei auta. Totuus loukkaa, tiedän. Itsellekin se on kova, mutta totuus siitä huolimatta. Mitä sitä kaunistelemaan. Mutta kyllin monta omanlaista tapaustani olen nähnyt 30 pariskunnissa. Miehet on niin uunoja ja vietävissä kun on varma nainen kiikarissa. Ja itse sitä kuvittelee voivansa olla mielin toiselle hamaan loppuun asti. Ehei. Se oma minäkuva tulee joskus takaisin ja kysyy mihin hävisit?

        Hei, elämä opettaa minua, sinua ja muita :)


      • ei muuta
        ei muuta kirjoitti:

        Olet todella säälittävä

        Entinen koulukiusaajako.


      • long-hair
        elämä... kirjoitti:

        Säälittävä..... en itse voisi sanoa koskaan noin ihmiselle joka ei selvästi ole tyytyväinen elämäänsä. Mitä tuolla mielestäsi voitit? Tuliko parempi olo? Uskallatko jo avautua vähän kotonakin?

        Tässä tilanteessa sääli ei auta. Totuus loukkaa, tiedän. Itsellekin se on kova, mutta totuus siitä huolimatta. Mitä sitä kaunistelemaan. Mutta kyllin monta omanlaista tapaustani olen nähnyt 30 pariskunnissa. Miehet on niin uunoja ja vietävissä kun on varma nainen kiikarissa. Ja itse sitä kuvittelee voivansa olla mielin toiselle hamaan loppuun asti. Ehei. Se oma minäkuva tulee joskus takaisin ja kysyy mihin hävisit?

        Hei, elämä opettaa minua, sinua ja muita :)

        Miten niin miehet ovat uunoja ja vietävissä? En ymmärtänyt yhtään mitä tarkoitat. Olet kyllästynyt avioliittoosi etkä halua miellyttää miestäsi, onko hän pahoittanut mielesi pysyvästi? Avioliitto on tosi tärkeä onnellisuudelle, kuulostat tosi pettyneeltä.

        En ole kovin innostunut näistä naista ja miestä koskevista yleistyksistä. En tosiaankaan hurmannut miestäni kotiruualla, meillä kaikki meni toisinpäin eli teen nyt kotiruokaa päivittäin, syömme kaikki tosi terveellisesti, katson jalkapalloa telkkarista seurana, mutta seurusteluaikoina ennen lapsia söin vain ravintoloissa, söin sipsejä ja karkkia paljon, en osannut kokata ja raahasin miestä katsomaan oman makuni mukaisia elokuvia ja kämpässä vallitsi luova kaaos. Kokkaamisen olen opetellut vasta lasten myötä, samoin siivoamisen. Tuota voi ainakin minun kohdalla sanoa aikuistumiseksi.

        Ehkä se sitten oli hyvä, etten teeskennellyt parempaa kodin hengetärtä. Teeskentelyyn väsyy, siitä kai elämä ohi kirjoitti.


    • .............

      Minkäs takia miehet ei kerro niille naisilleen, että haluan sut pitkätukkaisen tai sitten en halua lainkaan? Siis oikeasti ja vakavasti kerro, ei mitään ohimennen vitsailua. Jos tukka lähtee siitä huolimatta, voi tehdä tarvittavat johtopäätökset.

      Kyllä mulla tukanleikkuu liittyy kuitenkin pelkästään ikään ja geeneihin. Nuorena tukka oli ihana, pitkä ja paksu. Nyt se ei edes kasva kovin pitkäksi, on ohut ja ikävä. Pakko leikata, että saa edes jonkinlaista tuuheutta aikaan.

    • Tosimies,.

      Lyhyt tukka naisella on tosi hot,pitkä tukka on tiellä sänkypuuhissa,on vastenmielistä sylkeä pitkiä hiuksia suustaan.

      • tuhnuttelija

        On poikia, jotka eivät koko ikänsä uskalla myöntää pitävänsä pojista. Niin se vaan on....


      • Tosimies,.
        tuhnuttelija kirjoitti:

        On poikia, jotka eivät koko ikänsä uskalla myöntää pitävänsä pojista. Niin se vaan on....

        Näin puhuu pojat jotka ei ole harrastanut muutakuin tumputusta Anttilan kuvaston kanssa.
        Naisen kiima ei häviä tukan mukana,päinvastoin.


    • pitkätukkainen

      Olen huomannut saman, liiton solmimisen jälkeen tukka leikataan, ehkä pitkä tukka pidetty häiden takia ja ja kun häät viimein ovat ohi voi tukan leikata. Myös usein muuttuvissa elämäntilanteissa naiset leikkavat tukan, kuten erotessa. Pitkä tukka on työläs ja aikaa nykyään vähän. itselläni on pitkä paksu tukka ja monet kerrat olen meinannut sen leikata varsinkin kun on pieni lapsi ja vauva ei tukasta ole kuin haittaa ja vaivaa, oman tukkani pesuun kuluu kuivaksineen ja suoristuksineen n.3 tuntia, kenellä perheellisellä on aikaa. Ihmettelen kyllä miten naisen tukka voi olla niin suuressa osassa seksikkyyttä ettet enään halua omaasi tukan leikkuun jälkeen. Olisi myös kiva joskus kuulla että hiukset ovat kauniit, mistä nainen voi tietää miehen mieltymykset jollei mies koskaan kerro.

      • harjastukka

        Mulla on myös pitkä (ristiselkään) ja todella paksut hiukset hiukset . Väripakettejakin menee aina kolme. Teen itse värjäykset kerta kolmeen kuukauteen ja leikkautan hiukset noin kerta puoleen vuoteen. Hiuspohjani rasvoittuu helposti ja saisin todella pestä hiuksiani joka päivä, mutta onneksi on KUIVASHAMPOOT. Käytän itse Biogelin sirotetta. Kuivapesu kestää päässä jopa kolme päivää. Pesen hiukset vain noin kerran viikossa. Toisaalta en harrasta hiusten laittoa, enkä koskaan tekisi hiuksilleni mitään niin julmaa että preppaisin niitä suoristusraudalla.

        Itseäni huvittaa suunnattomasti tuo "eihän perheellisellä ole aikaa". Aikaa on jos sen ottaa. Kyllä moni isä hoitaa mielellään lapsia kun äiti harrastaa, no nyt vaikka sitä hiusten pesua. En kyllä ikänään ole kuullut kenekään olevan noin turhamainen että käyttää hiuksiinsa 3 tuntia. Ehkä voisi jopa suositella hiusterapiaa tuossa tapauksessa. Hiuksissahan on jotain todella pahasti vialla jos vaatii tuon ajan selvitäkseen. Oisko syytä joskus antaa hiusten kuivata ihan luonnollisesti, suosittelen!


      • long-hair
        harjastukka kirjoitti:

        Mulla on myös pitkä (ristiselkään) ja todella paksut hiukset hiukset . Väripakettejakin menee aina kolme. Teen itse värjäykset kerta kolmeen kuukauteen ja leikkautan hiukset noin kerta puoleen vuoteen. Hiuspohjani rasvoittuu helposti ja saisin todella pestä hiuksiani joka päivä, mutta onneksi on KUIVASHAMPOOT. Käytän itse Biogelin sirotetta. Kuivapesu kestää päässä jopa kolme päivää. Pesen hiukset vain noin kerran viikossa. Toisaalta en harrasta hiusten laittoa, enkä koskaan tekisi hiuksilleni mitään niin julmaa että preppaisin niitä suoristusraudalla.

        Itseäni huvittaa suunnattomasti tuo "eihän perheellisellä ole aikaa". Aikaa on jos sen ottaa. Kyllä moni isä hoitaa mielellään lapsia kun äiti harrastaa, no nyt vaikka sitä hiusten pesua. En kyllä ikänään ole kuullut kenekään olevan noin turhamainen että käyttää hiuksiinsa 3 tuntia. Ehkä voisi jopa suositella hiusterapiaa tuossa tapauksessa. Hiuksissahan on jotain todella pahasti vialla jos vaatii tuon ajan selvitäkseen. Oisko syytä joskus antaa hiusten kuivata ihan luonnollisesti, suosittelen!

        Kokeilen tuota kuivashampoota, saako sitä ihan normimarketista? Ei mulla ainakaan kolmea tuntia hiuksiin mene päivässä, ehkä 15-20 min. En käytä muuta kuin kuivainta (pää alaspäin) ja välillä reikärullilla iso, kuohkea kihara (lämpörullilla ei pysy), pysyvin kreppi tulee letittämällä hiukset märkinä, mutta sitä harvoin tulee tehtyä, koska hiuksista tulee silloin liian ison näköiset. Pitkissä, paksuissa (raskaissa) hiuksissa ei edes pysy kampaus, ellei hius saa kuivua kiharaan kosteasta kuivaksi tai ellei hiusta käsitellä kovan näköiseksi, mistä en pidä. Mitään kovia keinoja (suoritusrauta, läheltä föönaaminen tms.) ei voi hiuksiin päivittäin käyttää tai ne ovat kohta pelkkää hapsua. Kuivaaminen on rasite, mutta toisaalta liikunta saa tuntemaan, että hius on likainen, joten kuivashampoota pitää kokeilla. Eikö se näy? Joskus teininä tuli kokeiltua, silloin en ollut tyytyväinen lopputulokseen.


      • harjas...
        long-hair kirjoitti:

        Kokeilen tuota kuivashampoota, saako sitä ihan normimarketista? Ei mulla ainakaan kolmea tuntia hiuksiin mene päivässä, ehkä 15-20 min. En käytä muuta kuin kuivainta (pää alaspäin) ja välillä reikärullilla iso, kuohkea kihara (lämpörullilla ei pysy), pysyvin kreppi tulee letittämällä hiukset märkinä, mutta sitä harvoin tulee tehtyä, koska hiuksista tulee silloin liian ison näköiset. Pitkissä, paksuissa (raskaissa) hiuksissa ei edes pysy kampaus, ellei hius saa kuivua kiharaan kosteasta kuivaksi tai ellei hiusta käsitellä kovan näköiseksi, mistä en pidä. Mitään kovia keinoja (suoritusrauta, läheltä föönaaminen tms.) ei voi hiuksiin päivittäin käyttää tai ne ovat kohta pelkkää hapsua. Kuivaaminen on rasite, mutta toisaalta liikunta saa tuntemaan, että hius on likainen, joten kuivashampoota pitää kokeilla. Eikö se näy? Joskus teininä tuli kokeiltua, silloin en ollut tyytyväinen lopputulokseen.

        Itse oon vaalea, niin ei näy. Päinvastoin kirkastaa tuota vaaleutta kivasti. Tummiin hiuksiin löytyy spray, mutta en nyt muista minkä merkkinen. Biozellin (siis zetalla) sirotekuivashampoon löydät ainakin sokkarista.

        Ilman kuivashampoota ja Sunsilkin hiuksiin jätettävää hoitoa (oranssi pieni purkki, pyöreä nostonokka -saa marketeista) en voisi enää helpommin hiuksia hoitaa.

        Nyt vaan muutkin tyttäret testaamaan!

        Kivaa viikonloppua kaikille hiuspituuksille :)


      • long-hair
        harjas... kirjoitti:

        Itse oon vaalea, niin ei näy. Päinvastoin kirkastaa tuota vaaleutta kivasti. Tummiin hiuksiin löytyy spray, mutta en nyt muista minkä merkkinen. Biozellin (siis zetalla) sirotekuivashampoon löydät ainakin sokkarista.

        Ilman kuivashampoota ja Sunsilkin hiuksiin jätettävää hoitoa (oranssi pieni purkki, pyöreä nostonokka -saa marketeista) en voisi enää helpommin hiuksia hoitaa.

        Nyt vaan muutkin tyttäret testaamaan!

        Kivaa viikonloppua kaikille hiuspituuksille :)

        Kiitos!


      • Pitkät helpommat
        harjastukka kirjoitti:

        Mulla on myös pitkä (ristiselkään) ja todella paksut hiukset hiukset . Väripakettejakin menee aina kolme. Teen itse värjäykset kerta kolmeen kuukauteen ja leikkautan hiukset noin kerta puoleen vuoteen. Hiuspohjani rasvoittuu helposti ja saisin todella pestä hiuksiani joka päivä, mutta onneksi on KUIVASHAMPOOT. Käytän itse Biogelin sirotetta. Kuivapesu kestää päässä jopa kolme päivää. Pesen hiukset vain noin kerran viikossa. Toisaalta en harrasta hiusten laittoa, enkä koskaan tekisi hiuksilleni mitään niin julmaa että preppaisin niitä suoristusraudalla.

        Itseäni huvittaa suunnattomasti tuo "eihän perheellisellä ole aikaa". Aikaa on jos sen ottaa. Kyllä moni isä hoitaa mielellään lapsia kun äiti harrastaa, no nyt vaikka sitä hiusten pesua. En kyllä ikänään ole kuullut kenekään olevan noin turhamainen että käyttää hiuksiinsa 3 tuntia. Ehkä voisi jopa suositella hiusterapiaa tuossa tapauksessa. Hiuksissahan on jotain todella pahasti vialla jos vaatii tuon ajan selvitäkseen. Oisko syytä joskus antaa hiusten kuivata ihan luonnollisesti, suosittelen!

        Meillä mies valittaa ainakin, että mulla menee liian kauan aamulla hiustenlaittoon ja meikkaamiseen (vaikka itse lukee lehteä ja hörppii kahvia kauemmin). Menee n. 15-20 min. Ei meillä ainakaan mies mielellään hoida lapsia kun minä harrastan. Jos haluan hiuksetkin pestä niin mieluummin sillain, että otan lapsen mukaan pesulle.
        Pitkä tukka vie kyllä vähemmän aikaa itselläni kuin lyhyt. Ja lyhyihin hiuksiin tarvitsee enemmän muotoiluaineita ja likastuu nopeammin.

        Lyhyet sinänsä on kätevämmät, jos on ihan pieni lapsi. Vauva usein kiskoo hiuksista vaikka saahan hiukset kiinni.


      • voi elämä
        Pitkät helpommat kirjoitti:

        Meillä mies valittaa ainakin, että mulla menee liian kauan aamulla hiustenlaittoon ja meikkaamiseen (vaikka itse lukee lehteä ja hörppii kahvia kauemmin). Menee n. 15-20 min. Ei meillä ainakaan mies mielellään hoida lapsia kun minä harrastan. Jos haluan hiuksetkin pestä niin mieluummin sillain, että otan lapsen mukaan pesulle.
        Pitkä tukka vie kyllä vähemmän aikaa itselläni kuin lyhyt. Ja lyhyihin hiuksiin tarvitsee enemmän muotoiluaineita ja likastuu nopeammin.

        Lyhyet sinänsä on kätevämmät, jos on ihan pieni lapsi. Vauva usein kiskoo hiuksista vaikka saahan hiukset kiinni.

        Kaikilla ei ole tuo onni käynyt valinnassa. Ei halua...... isoko lapsi jo on?


    • Miettikääpäs vähän

      Mulla on pitkät hiukset olleet aina, eikä ne mun elämää saati parisuhdetta ole pelastaneet. Toki pyrin pitämään itsestäni huolta, mutta kyllä vanhemmiten ymmärtää asiat jotka tärkeitä.

      Terveys kun menee, niin siinä ei auta timmi keho tai pitkät hiukset. Joillekin naisille voi tulla sairauksia niin että seksin harrastaminen estyy. Mitä sijaa siinä enää seksikkyydellä. Aviossa silti ollaan, ja luvattu olla yhdessä myös vastoinkäymisissä.

      Minulla samantyylinen tilanne. Terveys meni ja se oli erotiikalle heippa. Eipä tuo pitkä tukka miestä enää kiinnosta, hukuttaa surunsa työntekoon.

    • 69 / 65

      Avioituessamme oli vaimollani lyhyehkö tukka.
      Toivomuksestani hän kasvatti sen pitkäksi ja piti sen pitkänä muutaman vuiden.

      Perheemme kasvaessa ymmärsin minäkin pitkän tukan vaivalloisuuden kaiken muun härdellin keskellä ja ehdotuksestani vaimo siirtyi helpompihoitoiseen tukkamalliin.

      Enemmän seurusteluamme häiritsi alkuun kahden tenavan tulo kuin ukan lyheneminen.
      Emme palanneet pitkään tukkaan penskojen omatoimisuuden lisäännyttyäkään.

      • tok-wok

        Uskokaa jo. Pitkät hiukset ei ole vaikeampi hoitaa. Tai ehkä niillä joilla nyt se elämä on muutenkin vaikeaa. Ehkä teidän olisi hyvä siirtyä kaljuun ja tilata ruat ja siivooja kotiin :)


      • 69 / 65
        tok-wok kirjoitti:

        Uskokaa jo. Pitkät hiukset ei ole vaikeampi hoitaa. Tai ehkä niillä joilla nyt se elämä on muutenkin vaikeaa. Ehkä teidän olisi hyvä siirtyä kaljuun ja tilata ruat ja siivooja kotiin :)

        Emme usko! 60- / 70 lukujen vaihteessa, pitkän tukan vuosina, vaimoni pää oli toistuvasti siinä kuivatuspöntössä tötteröt hiuksissa.
        Sitten se jälkipörhistely yms.

        En usko, että hän järjesti kiusallaan ko. näytöksiä.

        Ainakaan silloin emme tienneet vaihtoehdoista. Oliko niitä. Kelaa nyt nerokkaampana itsesi yli 40:n vuoden takaiseen tilanteeseen ja linkitä sieltä silloin toimineet, vaivattomat keinot.

        Viimeinen virkkeesi antaa riittävän selkeän kuvan persoonastasi!


      • uGA-PUga
        69 / 65 kirjoitti:

        Emme usko! 60- / 70 lukujen vaihteessa, pitkän tukan vuosina, vaimoni pää oli toistuvasti siinä kuivatuspöntössä tötteröt hiuksissa.
        Sitten se jälkipörhistely yms.

        En usko, että hän järjesti kiusallaan ko. näytöksiä.

        Ainakaan silloin emme tienneet vaihtoehdoista. Oliko niitä. Kelaa nyt nerokkaampana itsesi yli 40:n vuoden takaiseen tilanteeseen ja linkitä sieltä silloin toimineet, vaivattomat keinot.

        Viimeinen virkkeesi antaa riittävän selkeän kuvan persoonastasi!

        eikö eläkeläisille ole täällä jossain se oma talli. Nyt eletään vuotta 2013 tiedoksi vaan mummoille ja vaareille :)


      • älä viiti hei!
        uGA-PUga kirjoitti:

        eikö eläkeläisille ole täällä jossain se oma talli. Nyt eletään vuotta 2013 tiedoksi vaan mummoille ja vaareille :)

        uGA-PUga menee nyt ihan keskenänsä sinne apinatarhaansa!

        69/65:llä on koko palstojen asiallisimmat ja parhaimmat mietinnät!


      • long-hair
        älä viiti hei! kirjoitti:

        uGA-PUga menee nyt ihan keskenänsä sinne apinatarhaansa!

        69/65:llä on koko palstojen asiallisimmat ja parhaimmat mietinnät!

        Näin on, koko keskustelun voi kiteyttää niin kuin hän tuolla ylempänä teki, "ei se ole karvoista kiinni". Juuri mikään ei ole hiusten pituudesta kiinni, kun tosipaikka tulee, mutta niille jotka pitävät pitkistä hiuksista, se on elämän luksusta. Ja joku mies ilmoittautui naisten lyhyiden hiusten kannattajaksi, jokaiselle jotakin, hyvä niin.


    • ajattelennäin

      Minulla tosi paksu tukka. Olen pitänyt sitä enimmäkseen lyhyenä, koska hiuspohjani särkee ja sattuu ja saan niskavaivoja tukan ollessa pitkä. Ensimmäisen mieheni ns. pyydystin puolipitkällä tukalla 15-vuotiaana, hänen kanssa sitten olin välillä pitkätukkainenkin, mutta tosiaan hiuspohjaongelmien vuoksi en pitkään. Nykyisen mieheni kanssa olen aina ollut lyhyttukkainen.

      Onneksi mun miehet on kestäneet mun lyhyen tukkani. Joku molopää tuli mulle joskus kolmekymppisenä avautumaan miten kaikki naiset on niin lyhyttukkaisia ja että määkin näyttäisin kauniimmalta pitkässä tukassa... mutta kun hän oli noubody niin en viitsinyt edes vastata että hänkin vaikuttaisi fiksummalta jos pitäisi suunsa kiinni... vaan sivuutin ukonrehjakkeen ihan vain vaiti.

    • pitäiskö tykätä

      Hei minäkin menin aikoinani naimisiin seksikkään ja vahvatukkaisen miehen kanssa. Nyt sama mies on melkein kalju? Pakko yrittää kiihottua nyt muista jutuista kuin siitä tukasta mutta salaa ihailen kyllä vahvatukkaisia miehiä ja fantasioin niistä. Monelle muullekkin mun kavereista on käynyt samoin. Mieheltä häviää tukka päästä melkein kaikilla kun ollaan jonkun aikaa oltu naimisissa. Ymmäretäänhän me että sille ei ehkä mitään mahda mutta ei se poista sitä tosiasiaa että tukka päässä näyttäisi paremmalta. Ei siitä kaljuuntumisesta kai väkisin voi tykätä?

      • 69 / 65

        Parisuhteen tasapuolisuutta.

        Mennessämme naimisiin minulla oli vahva, ruskea, lunnonkihara tukka.
        Tukka on tallella mutta väri muistuttaa Tarzanin silmiä. Teräksen harmaa.
        Olen pitänyt sen lyhyenä. Pari viikkoa sitten ajatin sen 10mm pituuteen.
        Sänki on pystyssä joten se näyttää pitemmälle kuin vaimoni todellisuudessa pitemmät karvat.

        Tukkamallin muutoksesta huolimatta on tuo pitkäaikainen kumppani vielä toistaiseksi viihtynyt yhteisen tuplatäkin alla, ja päällä.

        Eikös tämä ole sitä parisuhteen tasapuolisuutta?


    • tyhmäsyy!!!

      jos tukasta kiinni avioliitto niin kovin vahva se ei ole koskaan ollut! katotaan miten seksikkyys säilyy sulla jos alat kaljuuntuu saamaan pömppömahaa tai kuorsaa kuin norsu! kaiken se kestä.....

      • tooosh

        Kaljuuntuminen ei kuulunut tähän keskusteluun, vaan se että kaikki 30 pariutuneet emakot leikkaa hiuksensa lyhyeksi. What is that?


      • mission_inpossible
        tooosh kirjoitti:

        Kaljuuntuminen ei kuulunut tähän keskusteluun, vaan se että kaikki 30 pariutuneet emakot leikkaa hiuksensa lyhyeksi. What is that?

        Tavallaan kuuluu kyllä. Luin jostakin juuri että kolmasosalla naisista hiusten harveneminen vaihdevuosissa on ongelma (johon kaupataan lääkettä). No arveleppa näyttääkö harventunut naisen pitkä suora tukka hyvältä. Ei! Permanentilla siihen saa lisää volyymiä, mutta yhdistelmää väri permis keski-ikä pitkäksikasvattaminen en hyvästä yrityksestä huolimatta pystynyt toteuttamaan. Kokeiltu on, seurauksena latvasta hapsottava kaksivärinen kuontalo.
        Toista se on tietyillä ulkkareilla, eteläeurooppalaisilla on usein tuuhean laineikkaan tukan geenit ja aasialaisilla taas vahvat suorat hiukset.


      • jos kasvaisikin
        mission_inpossible kirjoitti:

        Tavallaan kuuluu kyllä. Luin jostakin juuri että kolmasosalla naisista hiusten harveneminen vaihdevuosissa on ongelma (johon kaupataan lääkettä). No arveleppa näyttääkö harventunut naisen pitkä suora tukka hyvältä. Ei! Permanentilla siihen saa lisää volyymiä, mutta yhdistelmää väri permis keski-ikä pitkäksikasvattaminen en hyvästä yrityksestä huolimatta pystynyt toteuttamaan. Kokeiltu on, seurauksena latvasta hapsottava kaksivärinen kuontalo.
        Toista se on tietyillä ulkkareilla, eteläeurooppalaisilla on usein tuuhean laineikkaan tukan geenit ja aasialaisilla taas vahvat suorat hiukset.

        Niinpä. Kun aika moni nainen menee naimisiin nykyään siinä kolmenkympin jälkeen, alkaa yllättävän pian tulemaan vastaan sitten jo ne vaihdevuodet. Myös raskaudet voi tehdä tosi pahaa jälkeä tukalle. Moni varmaan mielellään pitäisi edelleen pidempää, mutta ei harva roikkuva pitkä haiven siellä täällä ketään kaunista. Tällöin lyhyt on armollisempi vaihtoehto tukan omistajalle. Voitte uskoa että jos tukkaa vaan kasvaisi, mulla olisi se ainakin ahteriin asti. Valitettavasti sellaista onnea ei ole minulle suotu, ja nyt olisin tyytyväinen jo siihen etten menettäisi näitä vähiä enää enempää. Tämä ei ole mikään marginaalinen ilmiö, vaan ihan tutkitusti jopa noin puolet vanhemmista suomalaisista naisista kärsii jonkinasteisesta hiustenlähdöstä. Sitä vaan pyritään niin viimeiseen saakka peittelemään, juurikin mm. sillä lyhyellä tukalla, ettei se ehkä hyppää niiden silmille jotka eivät asiasta itse kärsi.


    • Lyhyt kikkara

      Älä nyt liioittele, ihanko oikeasti kaikilla naimisissa olevilla on lyhyt tukka? Vai oikein kaljuako meinasit eli, että leikkaavat kaikki hiukset pois? Meillä esim. töissä on useampi aviossa oleva joilla on pitkät hiukset.

      Uskoisin, että naiset leikkaa usein hiukset tiettyyn ikään tultuaan. esim. keski-ikäisillä suurimmalla osalla taitaa olla lyhyet/puolipitkät hiukset? Ihmiset voi myös kyllästyä siihen, että hiukset on aina samalla tavalla. Eikö hiusmallia saisi koskaan muuttaa? Mulla oli hiukset liki 30 v pitkät ja halusin vaihtelua. Ja joillekin ihan oikeasti sopii lyhyet hiukset ja lyhyissä hiuksissa on todella paljon erilaisia malleja. Tiedän paljon kauniita naisia joilla on lyhyet hiukset, ei lyhyet hiukset tee ketään automaattisesti rumaksi? Toki joillekin ei sovi lyhyet hiukset tai malli on ruma ja miesmäinen ja väri harmaa ja hiuksia ei jakseta lainkaan laittaa.

      Parempi kai se lyhyt tukkakin, kun että kasvattaa tynnyrin kokoisen kaljamahan? ja onko se pitkä liimalettikään miehellä kovin sexy?

    • Älä koskaan ikinä

      Eihän nainen saa muuttua laisinkaan, pitää olla ihan samannäköinen kuin seurustelun alkaessa. Ei kun vaan kauneusleikkauksiin, jos alkaa ryppyjä tulemaan. Ja hiuksia värjäämään, jos meinaa tulla harmaata, mutta parempi löytää oman hiusten värinen väri, ettei vaan mee muuttumaan!

      Älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot vai miten se meni?

    • Periaatteesta?

      Naisilla pitkät hiukset ja miehillä lyhyet..
      Ei sen vaikeampaa.. Eikö naiset ajattele koskaan miltä se miehistä tuntuu..??
      Tosin 2prosenttia miehistä siitä ehkä tykkää..

      Nykypäivänä naiset ilmeisesti luulevat olevansa seksikkäämpiä lyhyillä hiuksilla.. Ette tiedäkkää kuin monet miehet tykkäävät aidoista pitkistä hiuksista..

      Aina ei tosin onnistu jos on sairaus yms.. mutta se on asia erikseen ja he eivät sillä välttämättä mitään voi.......

      • OlenNainen!

        Varsinkin keski-ikäisellä miehellä pitkä tukka on seksikkäintä mitä tiedän mutta perin harvinaista. Kautta aikojen oikeat ritarit ja sankarit ovat olleet pitkähiuksisia.
        T:Naisellinen Nainen


    • 14+18

      Sanokoot naiset mitä haluavat mutta noita lyhyttukkaisia laatikkonaamoja on aivan liikaa.

    • Delista

      Oon itse jo 40 , mutta pitänyt pitkät hiukseni. En tiedä sitten ovatko näiden lyhythiuksisten miehet jotka tulee ihan julkisesti silitteleen hiuksiani.
      Näin on käynyt monta kertaa baarissa, kun ollaan oltu tyttöjen kera viihteellä. Ovat tulleet siis paijaamaan hiuksiani tiskille tai pöydän ohi kulkiessaan. Aika hämmentävä tunne.

      Paras oli nyt kesällä keskellä kaupunkia kun olin tulossa kaupasta ulos. Ovissa tuli vastaan mies, ihan normaali, komeakin. Jäin laittamaan tuulikaappiin tavaroita paremmin kassiin ja tämä tuli viereen, heijasi hiuksiani kuin jotain särkyvää, katsoi suu auki silmät sumeena ja sanoi "Miten iiiihanat hiukset". Ihan heterolta vaikutti, tai no siihen asti. Häkellyin ihan totaalisesti ja livahdin ulos.

      En ikinä ole saanut mistään niin paljon huomiota kuin hiuksistani, joten itse ainakin aion pitää ne niin kauan kun vaan voin. Haaveissa olisi kasvattaa ne ristiselkään asti.

      • 1+4

        Näin äijänä voin sanoa että pitkät vaaleat hiukset ovat naisellisuuden ylistys ja vaikuttavat kuin imupaperi miehiin.

        Syytä en tiedä.


    • 69 / 65

      Hukkareisu parturissa. Vaimoni kävi tänään parturissa leikkauttamassa lyhyitä hiuksiaan. Minä en huomannut mitään muutosta joten eipä se mitään haittaakaan.

      Kyllä minullakin tukka kasvaa entisessä laajuudessaan. Käyn katkonnassa noin 4kk:n välein ja sen sentään huomaakin.
      Ei mennyt elokuun lopun 8€ hukkaan!

    • Anonyymi

      Älkäähän nyt hyvät ihmiset....

      Eikö se vanha sanonta sano, että ei tukka ja järki viihdy samassa päässä.

      Mutta sanotaahan, että ei tyhjä lato kattoa kaipaa.

      Kumpi on oikein?

      Minun on hiukka vaikea sanoa tuohon juuta tai jaata kun minulla on peruukki päässä....

    • Anonyymi

      Eihän kaikilla ole omaa tukkaa ollenkaan, peruukki on paljon helpompi nakata pois!

    • Anonyymi

      Nuorempana oli välillä lyhyet hiukset. Nyt "vanhana" pitkät enkä aio kyniä lyhkäseksi.

    • Anonyymi

      Aivopesun mukaan se on voimaannuttavaa.
      Höntit uskovat. Samoin on tatuointien kanssa. Tekevät itsestään pellen ja sitten itkevät kun heitä ei oteta todesta.

    • Anonyymi

      Kasva hyvä ihminen.

      Ei ne naiset ole ”seksikkäitä” pelkästään sinua varten.

      Salli kumppanillesi kasvu.
      Hän kasvaa ihmisenä, eikä ole mikään
      muuttumaton - sinua varten.

      Missä on sinun henkinen kasvu?
      Miksi et salli ja nauti yhdessä toistenne kasvusta yhdessä ja erikseen?

    • Anonyymi

      Kasvata ittelles pitkä tukka ja
      LAITA SE SEKSIKKÄÄKSI JOKA PÄIVÄ.

      HOIDA HIUKSIA JA MUISTA NÄYTTÄÄ KIVALTA
      Miksi?

      KOSKA JOKU MUU HALUAA NIIN.

      ET SINÄ….HUOMAAT KYLLÄ AJAN KANSSA

    • Anonyymi

      Tuo AP:n iänikuinen ja vanha väite on jo ajat sitten todettu vääräksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      598
      4362
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      148
      3144
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      167
      2432
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2265
    6. 242
      1784
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe